Auteur Topic: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?  (gelezen 45712 keer)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #80 Gepost op: 18-03-2011, 01:04:49 »
1.  George
2.  Dennis
3.  Patrick
4.  Milouska
5.  Yvon
6.  Jon
7.  Elise
8.  Deborah
9.  Nico
10.Inge
11.Kim

Offline maulwurf2

  • Forumlid
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #81 Gepost op: 18-03-2011, 01:30:14 »
[...]
@maulwurf2 & Jayne: Hadden jullie soms graag gezien dat Art de mol was?
Als er iemand veel te overduidelijk aan het mollen was, was het Art wel.
Art zou ik een heel stuk lager op mijn lijstje van beste mollen zetten.

Het gaat me niet zozeer om Patrick of Art. Als Art de Mol was geweest waren er natuurlijk evengoed een aantal manco's geweest. Echter een geldkokertje in de zak en het niet oversteken van de ravijn (ik chargeer) is een beetje magertjes. Bij het Levend Stilleven vooraan in de rij gaan staan en het goede antwoord geven omdat verderop in de rij wel iemand een fout gaat maken daarvan word ik niet echt warm.
Zoals Jayne het elders ook verwoordde: aan het eind moet je wel het gevoel hebben dat de Mol ook daadwerkelijk opdrachten gesaboteerd heeft, het niets actiefs doen om maar niet ontdekt te worden moet niet de overhand krijgen. Eigenhandig ervoor zorgen door de Mol dat het geld wordt verdubbeld zoals thans is gebeurd in de Jeep-opdracht (en bij Inge Ipenburg bij de vlotopdracht) daar kan ik niet over uit.
Een opvallend mollende deelnemer die ook daadwerkelijk de mol blijkt te zijn wil ik zeker niet vaak maar had ik wel een welkome afwisseling gevonden.
Der, die, das!  - Wer, wie, was? - Wieso, weshalb, warum? - Wer nicht fragt bleibt dumm.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #82 Gepost op: 18-03-2011, 01:36:36 »
Bij het Levend Stilleven vooraan in de rij gaan staan en het goede antwoord geven omdat verderop in de rij wel iemand een fout gaat maken daarvan word ik niet echt warm.


Ik snap niet zo hoe men niet kan zien hoe subtiel dit is...ok je kan het risico lopen dat de volle buit wordt binnengehaald omdat iedereen nog een antwoord weet. Feit is, als er 10 dingen zijn te onthouden, is de kans ontzettend klein dat het tiende antwoord ook onthouden wordt. Door een goed antwoord te geven haal je 1 van de goede mogelijkheden weg, bij het geven van een fout antwoord maak je de kans op een serie goede antwoorden juist groter.
Plus je wordt ontzettend niet verdacht. Ik vind het klasse en echt over nagedacht!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #83 Gepost op: 18-03-2011, 01:47:47 »
Een leuke groep kandidaten en toch een van de slechtste seizoenen ooit met een van de slechtste mollen ooit, samen met Nico. Kan er helaas niet veel meer van maken.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #84 Gepost op: 18-03-2011, 01:57:48 »
Ik snap niet zo hoe men niet kan zien hoe subtiel dit is.
Het is niet subtiel, want het is geen sabotage. Wat je eigenlijk zegt is dat die opdracht toch al niet te halen was, dus dat de mol niets hoefde te doen. En dat het enige wat de mol niet moest doen was, als laatste in de rij gaan staan en een goed antwoord geven. Want daar komt het dan op neer.
Misschien moeten we concluderen dat die opdracht niet te halen was, of althans niet met een flinke buit. Maar dat heeft dan verder niet aan de mol gelegen natuurlijk.

Verder ben ik het helemaal eens met maulwurf2.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #85 Gepost op: 18-03-2011, 02:09:44 »
Een leuke groep kandidaten en toch een van de slechtste seizoenen ooit met een van de slechtste mollen ooit, samen met Nico. Kan er helaas niet veel meer van maken.

Het is één ding om Patrick geen fantastische mol te vinden, maar een van de slechtse mollen ooit is hij zeker niet!
Hij was beter sowieso beter dan Kim, Jon en Inge (over luie mollen gesproken). Persoonlijk vind ik hem ook beter dan Yvon.
Ik zou hem geen 10 geven, maar hij is zeker niet een van de slechtste mollen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #86 Gepost op: 18-03-2011, 10:56:52 »
Tsja Patrick was niet de beste mol, maar ook zeker niet de slechtste. Hij had de pech dat zijn grote vriend Art (om met zijn woorden te spreken) op de verkeerde momenten hem dwarszat. De verdachtmaking na het theater, de wedervraag die Art heel vaak stelde, zo ook in de situatie met het weggooien van het geld bij de jeepopdracht. Al moet ik zeggen dat hij hier beter gewoon Art had kunnen laten lopen en heel ver weg moest gaan zoeken om tijd te rekken. Dat was dus geen handige actie van hem als mol. Op sommige momenten kon Patrick niet anders dan meegaan in de groepsdynamiek omdat het anders te veel op zou vallen.

Bij het tillen van de kisten op de Cerro Negro zat Art Patrick wederom dwars. Nu is 1200 euro het ene hoogste bedrag daar en vind ik dat die opdracht als nog aardig is mislukt.
Verder vind ik dat we ook een aantal opdrachten hebben gemist in de montage zoals de koeienopdracht (wat heeft Patrick daar bijvoorbeeld gedaan? en de opdracht met de hotelkamer, of de opdracht in de krater? noem maar op) Wat ik me ook afvraag is waar die 400 euro is gebleven. Patrick heeft inderdaad soms wat kansen laten liggen om te mollen, maar daar tegenover staan ook een aantal goede molacties. De actie van 2008(en iedereen geloofde het, de kokertjes verstoppen in zn broekzak, de actie in het ziekenhuis en natuurlijk met Karin op het strand)

Dat hij de bus aan gort reed, daar kon Patrick weinig aan doen, anders was het natuurlijk de bedoeling om als een gek naar de finish te scheuren omdat de mensen bij hem in de bus er toch overtuigd van waren dat de mol in de andere bus zat.

Nog even over de joker die hij aan Art gaf. Al een aantal weken schreef ik op het forum dat Art de bliksemafleider voor Patrick was, dit bleek ook te kloppen. Dit vond ik een goede strategie omdat Art de schuld van bepaalde zaken krijgt en Patrick hierdoor sluw kan mollen. (denk aan de foto opdracht, en de opdracht in het ziekenhuis waarin Art de communicatie verstoorde) Dat hij Art hiermee bevoordeeld valt voor mij weg, omdat het in aflevering 4 gebeurde en hij niet kon weten dat art 6 afleveringen later de winnaar zou zijn. Het was gewoon onderdeel van zijn strategie.

Kortom, Patrick was een mol die het sluw wilde spelen en een beetje de vertrouweling van de groep wilde zijn. Van zijn sluwe intenties kwam het soms niet omdat of Art, of de groep dwarslag. In sommige gevallen was het ook beter om de groep de fouten te laten maken zodat hij de verdenking niet op zich zou krijgen (hierbij denk ik vooral aan afl 2 ,met de boobytraps en zoek de verschillen) Zijn intenties waren sluw en de echte grote molacties van Patrick waren prima, maar her en der maakte hij ook wel een foutje of liet de kans liggen om te mollen. Vandaar dat ik Patrick in de subtop van beste mollen zet. Niet de beste en niet de slechtste mol.
Dit was mijn betoog   ::rofl::

Het lijstje (met alleen BN'er mollen)
1. Dennis 8.5
2  Milouska 8.0
3. Jon 7.5
4. Patrick 7.5
5. Inge 7.0
6. Kim 6.5
7. Yvon 6.0


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #87 Gepost op: 18-03-2011, 11:12:21 »
1 Jon 8,5
2 Kim 8,5
3 Elise 8
4 Patrick 8
5 Milouska 7,5
6 Inge 7,5
7 George 7,5
8 Dennis 7
9 Nico 7
10 Milouska 7
11 Dennis 6,5
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #88 Gepost op: 18-03-2011, 11:19:11 »
Het is één ding om Patrick geen fantastische mol te vinden, maar een van de slechtse mollen ooit is hij zeker niet!
Hij was beter sowieso beter dan Kim, Jon en Inge (over luie mollen gesproken). Persoonlijk vind ik hem ook beter dan Yvon.
Ik zou hem geen 10 geven, maar hij is zeker niet een van de slechtste mollen.
Heb je ook maar één molactie gezien waarvan je stijl achterover sloeg? Inge en Yvon waren voor mij sowieso veel betere mollen. Kim en Jon zullen zich door weinigen als goede mol herinnert worden, zal bij Patrick niet anders zijn vermoed ik. Heb bij de terugblikaflevering niet één keer zoiets gehad zovan: 'oh, briljante actie'. Het ging er vooral om dat we zouden zien hoe verbaasd iedereen wel niet was dat Patrick het was. En als je ziet welke acties besproken werden, heeft Art veel meer lopen mollen dan Patrick, en dat vond Patrick wel best..jammer, zo zou ik niet willen mollen. Bovendien: een mol die met een opdracht meedoet omdat hij het zelf zo'n leuke opdracht vind en dus totaal uit zijn rol valt, is voor mij per definitie al geen goede mol.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2011, 11:30:31 door Ikbenjorg »
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #89 Gepost op: 18-03-2011, 11:47:42 »
Het idee is toch ook dat de mol opdrachten doet mislukken. Als je dat stelselmatig niet doet om maar niet op te vallen, ben je dan nog wel een mol ? Art was de mol, hij deed alles verkeerd (vooral de tweede mislukte foto vond ik mooi). Ben je nog wel een mol omdat je als zodanig met de programmaleiding samenwerkt om maar niet als mol op te vallen ?
Bijv bij de theateropdracht. Hij en Art spreken af iets van topo in hun verhaal te verwerken. En dan is Patrck de mol omdat hij het over topo heeft.....tja...
Bijvoorbeeld bij die fotoopdracht, daar doet hij alles om niet op te vallen: hij gaat vooraan staan en geeft het goede antwoord.
Bij de boobytraps of de ziekenhuisopdracht begint hij vooraan en is snel af. Molt hij de opdracht ook niet mee.

Andere opdrachten doet hij gewoon mee, of omdat dat zo leuk is, of omdat de regels die kant op werken (de busopdracht). 

iedereen had zo de mond(post) vol van George dat ik 'm op Youtube nog eens heb bekeken. Een aanrader.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #90 Gepost op: 18-03-2011, 12:20:35 »
iedereen had zo de mond(post) vol van George dat ik 'm op Youtube nog eens heb bekeken. Een aanrader.


Fix'd  ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline molroy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #91 Gepost op: 18-03-2011, 14:29:10 »
ik vind heb goede mol! zeker bij de subtop ::ok::

ik vond alleen dat de opdrachten dit jaar moeilijk waren te saboteren, maar ze waren wel leuk om te zien

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #92 Gepost op: 18-03-2011, 15:14:47 »
Ik vond het gister een beetje tegenvallen. Heb 3 echt goede molacties gezien, namelijk het verzinnen van 2008, het in zijn zak stoppen van een paar kokertjes en bij de ziekenhuis opdracht de langste naam nemen en die laten lezen door die mensen. Voor de rest vond ik het soms een beetje laffe acties. Zoals als 1 van de eerste gaan bij die boobytrap opdracht en vooraan gaan staan in de rij bij de zoek de verschillen opdracht. Ook de verborgen aanwijzingen vond ik niet zo leuk. Alleen Wie is de mol? Patrick vond ik wel goed. Er waren eigenlijk geen echte aanwijzingen zoals vorig jaar met dat kettingtje.
Mij lijstje van bn-ner mollen is:
1. Milouska
2. Dennis
3. Kim
4. Yvon
5. Patrick
6. Jon
7. Inge

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #93 Gepost op: 18-03-2011, 16:45:02 »
Zowel dit jaar als vorig jaar is het spel leuker geworden doordat mede-kandidanten meer zijn gaan nep-mollen. De kanttekening hierbij is dat de echte Mol zelf minder is geworden. Patrick heeft vaker er voor gekozen niet betrapt te worden dan echt te mollen. Hij heeft nooit echt een keer een risico genomen. Het heeft ook iets weg van een heren-akkoord tussen Patrick en Art. Patrick heeft Art in het spel gehouden en Art heeft hiervoor lopen mollen. In de 10de aflevering hebben ze erover hoe ze de pot gaan verdelen. Een mooi Brabants onderonsje.

Voordat het nieuwe seizoen begint kijk ik alle voorgaande edities weer terug. Vanaf 1999 tot vorig jaar. Als ik een lijstje moet maken, dan wordt het als volgt:

1. Deborah
2. Milouska
3. George
4. Dennis
5. Yvon
6. Elise
7. Inge
8. Jon
9. Patrick
10. Kim
11. Nico
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #94 Gepost op: 18-03-2011, 16:55:08 »
1 Jon 8,5
2 Kim 8,5
3 Elise 8
4 Patrick 8
5 Milouska 7,5
6 Inge 7,5
7 George 7,5
8 Dennis 7
9 Nico 7
10 Milouska 7
11 Dennis 6,5
Je hebt wel door dat je namen dubbel gebruikt? ::)
en dat je de slechste mollen boven hebt en de beste onderaan?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #95 Gepost op: 18-03-2011, 16:58:53 »
Ik vind Patrick eigenlijk est een goede mol. Het valt me vaak op dat mensen op het forum een mol vaak minder goed vinden als ze hem zelf al heel lang doorhadden en als je alle mollenacties zelf al uitgespit hebt, dan valt de ontknoping soms tegen omdat je het meeste zelf al bedacht had.

Echter vind ik dat je een mol meer moet beoordelen op in hoeverre hij de groep in de luren weet te leggen. In dat opzicht vindt ik dat hij het wel heel goed gedaan heeft. Iedereen vertrouwt hem, hij weet de groep ervan te overtuigen dat de touwbrug voor hem te zwaar was en hij er zelf heel erg mee zat en op het moment dat Art hem confronteert na de theateropdracht houdt hij zich goed staande. Daarnaast wist hij bijv bij de schilders/plakkersopdracht waar hij niet in de groep kwam die hij wilde nog goed te improviseren met die 2008

De mollenacties lijken vaak tegen te vallen, maar dat komt omdat bijna alles al op internet al eens door iemand bedacht is (was met Dennis ook zo)  Dat maakt de acties an sich echter niet minder goed, we speuren gewoon beter.


Als ik dus kijk naar in hoeverre de groep hem verdacht en hoeverre hij in zijn rol wist te blijven binnen de groep, dan vind ik hem helemaal zo slecht nog niet.



1. Dennis (Tot aan de finale door geen enkele medekandidaat verdacht, nuff said.)
2. Milouska (Heel knap om zo lang zo dom te spelen en iedereen in de luren te leggen)
3. Yvon (Wist vaak goed te improviseren, hoogtepunt natuurlijk hoe ze Sander de Heer in de luren legde)
4. Patrick (acteert overtuigend, enkele leuke acties, her en der slim geimproviseerd)
5. Inge (Te vaak passief, enorm geholpen door de veiling en verraade zichzelf volkomen bij de abseilopdracht)
6. Jon (Zie Kim. staat een plekje hoger omdat hij niet kon voorbereiden)
7. Kim (opzichtig en werd door teveel kandidaten te lang verdacht)

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #96 Gepost op: 18-03-2011, 17:28:12 »
Ik vind Patrick eigenlijk est een goede mol. Het valt me vaak op dat mensen op het forum een mol vaak minder goed vinden als ze hem zelf al heel lang doorhadden en als je alle mollenacties zelf al uitgespit hebt, dan valt de ontknoping soms tegen omdat je het meeste zelf al bedacht had.

Echter vind ik dat je een mol meer moet beoordelen op in hoeverre hij de groep in de luren weet te leggen. In dat opzicht vindt ik dat hij het wel heel goed gedaan heeft. Iedereen vertrouwt hem, hij weet de groep ervan te overtuigen dat de touwbrug voor hem te zwaar was en hij er zelf heel erg mee zat en op het moment dat Art hem confronteert na de theateropdracht houdt hij zich goed staande. Daarnaast wist hij bijv bij de schilders/plakkersopdracht waar hij niet in de groep kwam die hij wilde nog goed te improviseren met die 2008

De mollenacties lijken vaak tegen te vallen, maar dat komt omdat bijna alles al op internet al eens door iemand bedacht is (was met Dennis ook zo)  Dat maakt de acties an sich echter niet minder goed, we speuren gewoon beter.


Als ik dus kijk naar in hoeverre de groep hem verdacht en hoeverre hij in zijn rol wist te blijven binnen de groep, dan vind ik hem helemaal zo slecht nog niet.



1. Dennis (Tot aan de finale door geen enkele medekandidaat verdacht, nuff said.)
2. Milouska (Heel knap om zo lang zo dom te spelen en iedereen in de luren te leggen)
3. Yvon (Wist vaak goed te improviseren, hoogtepunt natuurlijk hoe ze Sander de Heer in de luren legde)
4. Patrick (acteert overtuigend, enkele leuke acties, her en der slim geimproviseerd)
5. Inge (Te vaak passief, enorm geholpen door de veiling en verraade zichzelf volkomen bij de abseilopdracht)
6. Jon (Zie Kim. staat een plekje hoger omdat hij niet kon voorbereiden)
7. Kim (opzichtig en werd door teveel kandidaten te lang verdacht)

Ik ben het met je eens, maar zou zelfs Jon en Kim nog omdraaien  ::jaja::
En bedankt voor de sander-de-heer-herinnering! Zijn gezicht in de auto naast Yvon; ik zie het nog voor me: geniaal!  ::rofl::

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #97 Gepost op: 18-03-2011, 17:32:00 »
Even voor good old sake: de ontknopingen van 2005 (Yvon/Marc-Marie) en 2006 (Milouska/Frederique):

http://www.youtube.com/watch?v=5KKvQhlVU0Q
http://www.youtube.com/watch?v=CE1wmPQtp6A

Zat trouwens 23.000 en 24.000 euro in de pot!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #98 Gepost op: 18-03-2011, 17:41:54 »
Even voor good old sake: de ontknopingen van 2005 (Yvon/Marc-Marie) en 2006 (Milouska/Frederique):

http://www.youtube.com/watch?v=5KKvQhlVU0Q
http://www.youtube.com/watch?v=CE1wmPQtp6A

Zat trouwens 23.000 en 24.000 euro in de pot!

Wat toevallig die keek ik net. ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe waardeer jij Patrick als mol tov alle andere mollen?
« Reactie #99 Gepost op: 18-03-2011, 18:09:11 »
Als je Patrick als mol moet waarderen t.o.v. andere mollen, dan vind ik dat je de serie met bekende kandidaten + onbekende kandidaten een aparte lijst voor moet maken.

1. Milouska
2. Yvon
3. Dennis
4. Kim
5. Patrick/Inge/Jon

Patrick heeft, begrijpelijkerwijs, gekozen ervoor om zo lang mogelijk incognito te blijven. Door hier de nadruk op te leggen vind ik persoonlijk dat Patrick niet de potentie tot mollenstreken ten volle heeft benut. Natuurlijk betekend dat niet dat je elke aflevering perse moet mollen. Maar ik vind het nogal gemakkelijk om een dekmantel/bliksemafleider in de vorm van een medekandidaat te nemen opdat jij als mol langer incognito kan blijven. Een mol moet vind ik op eigen kracht de serie door zo lang mogelijk ongemerkt blijven. En als het even kan zo veel mogelijk de kans aangrijpen om te saboteren.

Waar Patrick nu voor gekozen heeft is dat Art, om tot de finale te komen, zo veel mogelijk sabotage-acties op zijn naam heeft. En dat is nu net het pakkie aan van de mol zelf. Dat laat je niet doen door een andere kandidaat. Daar ben je zelf verantwoordelijk voor. Daarom waardeer ik hem gelijk aan Jon/Inge. Waarom? Omdat Milouska een prestatie van formaat heeft neergezet door op eigen kracht de serie door een karakter tegengesteld aan jezelf aan te meten. En zodoende nooit uit die rol te vallen.

Yvon vond ik qua tactiek origineel. Gewoon mooi overduidelijk, dat was verfrissend want nooit eerder vertoond. Hoe ze Sander de Heer op een zijspoor heeft weten te zetten is geniaal. Door dat overduidelijke ga je automatisch je afvragen: dit kan toch niet? Zo gemakkelijk is het toch niet? Maar wacht... niets is wat het lijkt etc etc, oftewel een geniale mindfuck veroorzaakte dat. Dennis had ook zijn eigen strategie waarbij andere kandidaten hem nauwelijks verdachten tot in de finale. Dan heb je het gewoon goed gedaan.

Kim/Inge/Patrick/Jon vallen allen voor mij in dezelfde restcategorie. Als in: voor mij hebben ze te weinig onderscheidende waarde. Inge dankzij Nadja, de gebarenhint was fantastisch bedacht maar eenmaal door was de lol over. Jon, als ik de crew moet geloven, viel echt meteen in het diepe. En moest dus improviseren. Maar ondanks dat gegeven en ondanks omrand ik vele steekt Jon er onvoldoende bovenuit. Kim lukte dat al meer. En Patrick, hij heeft wel het e.e.a. uitgehaald maar door Art + non-galante gedrag "als de kandidaten het al verknallen hoef ik het niet meer te doen" toch een te gemakkelijke "mijn mollenstreken zijn niet nodig" houding.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan