Auteur Topic: Opdrachten voor widm 12  (gelezen 24233 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #40 Gepost op: 27-03-2011, 10:44:28 »
Wanneer er in seizoen 12 mensen mee gaan doen die momenteel in Oh Oh Cherso meedoen, vrees ik dat dit veel te ingewikkeld voor ze is.

Voor het normale intelligentieniveau van de deelnemers lijkt me dit een leuk spel.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #41 Gepost op: 27-03-2011, 10:48:10 »
Wanneer er in seizoen 12 mensen mee gaan doen die momenteel in Oh Oh Cherso meedoen, vrees ik dat dit veel te ingewikkeld voor ze is.

Voor het normale intelligentieniveau van de deelnemers lijkt me dit een leuk spel.
je hebt wel een erg laag oordeel over oh oh cherso mensen,
je weet dat er een paar best wel oke zijn hoor, qua intelligentie
met die nationale IQ test had dat meisje (Wel één van de slimste van oh oh) een aantal bn'ers achter zich gelaten en zat ze rond de 107 qua IQ
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #42 Gepost op: 27-03-2011, 10:51:26 »
Dat was Elise, en dat was ook de uitzondering op het stel. Het gaat echter om het gemiddelde.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #43 Gepost op: 27-03-2011, 10:57:23 »
Dat was Elise, en dat was ook de uitzondering op het stel. Het gaat echter om het gemiddelde.
ik wil alleen maar zeggen dat als je in oh oh cherso zit dat niet betekent dat je oliedom bent
sowieso denk ik dat er al zat kandidaten hebben meegedaan die ook niet de meest slimme is
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #44 Gepost op: 27-03-2011, 11:09:00 »
Ik zat alleen maar te stangen.........


Maak je keuze: twee van de drie genomineerden  voor de Televizierring 2011 zijn Wie is de Mol? en Oh Oh Cherso.

Wie gaat er winnen?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #45 Gepost op: 27-03-2011, 11:15:26 »
ik kijk oh oh niet :P
widm natuurlijk, maar ik denk dat ohoh meer stemmen zal krijgen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #46 Gepost op: 27-03-2011, 12:37:05 »
Dat was Elise, en dat was ook de uitzondering op het stel. Het gaat echter om het gemiddelde.

T zal aan de naam liggen hea XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #47 Gepost op: 27-03-2011, 13:04:40 »
T zal aan de naam liggen hea XD
Waarom voelde ik zo'n opmerking al aankomen  ::rofl:: haha :P

Tsja en over de oh oh cast gesproken, ze waren heel hot, de vaste kijkers zijn bij oh oh tirol blijven hangen maar de meesten zullen wss weer in de vergetelheid raken. Sowieso vind ik ze niet echt de types om mee te doen aan een programma als wie is de mol. Misschien inderdaad Elise of Bibi, maar ik moet er niet aan denken dat een barbie of jokertje in het programma terecht komt  ::rofl::

Wat zeg je jokertje?
Een type als Karin zou dan zeggen: Ik versta hem niet hoor, jokertje zit de boeln te f*cken, hij is de mol! :P
Of Barbie die dan met een XXXXXXL uitvoering roze hutkoffer komt als van die van Soundos  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 27-03-2011, 13:07:46 door mollenvanger20 »

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #48 Gepost op: 27-03-2011, 15:43:44 »
Wat zeg je jokertje?

Dan wil hij dadelijk zichzelf bij de test in zetten.  ::niet-ok::
Nou ik neem toch aan dat het bestand BN'ers nog niet zo uitgeput is dat ze terug moeten vallen op deze types.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #49 Gepost op: 27-03-2011, 17:40:19 »
Dan wil hij dadelijk zichzelf bij de test in zetten.  ::niet-ok::
Nou ik neem toch aan dat het bestand BN'ers nog niet zo uitgeput is dat ze terug moeten vallen op deze types.
Nee hoor, genoeg BN'ers over. De mensen van de oh oh cast zullen een van de laatste zijn die worden gevraagd denk ik. Daarbij zijn ze nu nog bekend, maar verdwijnen ze over 2-3 jaar toch weer in de anonimiteit  :P Ik bedoel, de mensen van de Gouden Kooi of Big Brother hoor je ook niks meer van. (ja tenzij ze bij Jensen langskomen, of ergens anders voor worden gevraagd)  :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #50 Gepost op: 27-03-2011, 19:40:19 »
T zal aan de naam liggen hea XD
Yep.


Maar Mollenvanger: waarom nodigt de AVRO dan de hele cast uit voor de uitreiking (2010)

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #51 Gepost op: 27-03-2011, 20:08:33 »
Yep.


Maar Mollenvanger: waarom nodigt de AVRO dan de hele cast uit voor de uitreiking (2010)
Omdat ze één van de grootste hypes van het jaar hadden..? Al weet ik niet of het Oh Oh-publiek het publiek is dat veel reclame gaat maken en actief gaat stemmen..
The Voice Of Holland zie ik trouwens ook wel als een kanshebber.
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #52 Gepost op: 27-03-2011, 20:49:14 »
Omdat ze één van de grootste hypes van het jaar hadden..? Al weet ik niet of het Oh Oh-publiek het publiek is dat veel reclame gaat maken en actief gaat stemmen..
The Voice Of Holland zie ik trouwens ook wel als een kanshebber.
Inderdaad, wat Jozswa zegt is ook wat ik dacht. Alleen hij was me voor  ::rofl:: In de periode oktober/november was Oh oh Cherso een tv programma wat ineens zo'n nationale TV hit werd. (iets wat van te voren niet was verwacht) Hierdoor werden de mensen van de cast BN'ers die overal voor werden gevraagd. En aangezien er op het Televizierring gala wordt gekeken naar de tv wereld van het afgelopen jaar/heden/verleden zijn zij uitgenodigd. Tevens was het zo dat zij de nominatie voor de ring van 2010 toch nog niet mee konden doen. En ik niet dat zij dit jaar wel bij de laatste 3 genomineerde programma's zullen zitten. 

Mijn punt was gewoon dat zij nu zo'n hype zijn en genieten van status van BN'er, maar dat de vijver van BN'ers nog lang niet leeggevist is, en we dus niet aan de mensen van OH Oh Cherso/Tirol moeten denken als deelnemer. (en dat zij volgens mij binnen een paar jaar weer de vergetelheid in gaan)

Het zal voor de ring wel weer een strijd worden tussen Boer zoekt vrouw(5 miljoen kijkers...  ???)
Wie is de mol, en als derde een programma opties als The voice, Ik hou van holland of zelfs voetbal international (die 4e werden vorig jaar) Maar goed ik heb het gevoel dat we door oh oh cherso een beetje afdwalen, en dat we de discussie over kandidaten beter in het wie nomineer je voor de serie van 2012 of wie mag er NIET in wie is de mol 2012 topic kunnen voeren. Dus laten we  ::ontopic:: gaan, en weer verder nadenken over opdrachten voor de nieuwe serie  :D
« Laatst bewerkt op: 27-03-2011, 20:56:34 door mollenvanger20 »

Offline piano36

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koekiemonster is de mol!
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #53 Gepost op: 3-04-2011, 20:18:29 »
Nog een opdracht voor aflevering 2:

De kandidaten worden verdeeld in 4 duo's en 1 eenling, die naar een toren gaat. De duo's worden naar een kluis geleid, met een vraag. De Duo's kunnen via de welbekende portofoon praten met de kandidaat op de toren. Ze moeten de vraag beantwoorden. Als de persoon op de Toren alle goede antwoorden heeft, krijgt hij de codes voor de kluizen. Hier zit natuurlijk geld, in maar het er kunnen ook jokers/topito's in zitten. Verder zit er nog een code in voor de hoofdkluis op de toren. Die levert het meest op, en er zit ook het meeste jokers/topito's in.

Levert extra veel wantrouwen op als de kandidaat op de toren zijn jokers niet krijgt.
I told you, the cake is a lie!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #54 Gepost op: 5-04-2011, 22:17:20 »
Daar is er weer eentje hoor.. deze keer geinspireerd op de quote van Karin in aflevering 1: ''we moeten toch niet gaan voetballen he?'' Ik zou zeggen voor de nieuwe serie, dat moeten ze wel  ::rofl:: Iets met latje/penalty schieten voor jokers, of andere interessante mogelijkheden. (beetje zoals de schietopdracht in seizoen 8 ) En natuurlijk krijgen de kandidaten eerst de mogelijkheid zich een beetje voor te bereiden.

Over dat voetballen...

Een groot plein en voor elk deelnemer zijn er 10 flesjes. Dus maximaal 100 flesjes in 10 kleuren. Bedoeling is om voetballend binnen een bepaalde tijd zoveel mogelijk flesjes om te schieten. Elk flesje levert 50 euro op (maximaal 5.000 euro dus).
Maar... elk deelnemer moet zijn eigen flesjes verdedigen. Als de tijd om is wordt gekeken van wie de meeste flesjes nog overeind staan. Hij of zij verdient dan een vrijstelling.

Om eerlijk te zijn..als ik dan een voetbalopdracht zou moeten bedenken, dan zou ik zeggen: laat ze dan ook maar eens echt gewoon lekker een potje voetballen. Idealiter met een serie met elf kandidaten en dan in aflevering 1, en dan nodig je een lokaal voetbalteampje uit van het land waar je bent, speel twee keer 45 minuten een beetje net zoals in het echt. En laat de kandidaten maar uit zoeken wie welke rol gaat spelen (aanvaller/verdediger/doelman, vel meer verstand dan dat heb ik niet van voetbal). De opdracht voor de kandidaten is dan simpelweg: win de wedstrijd. Winst is +5000, gelijkspel is 0 en verlies is -5000. Dat wordt ook ontzettend leuk om lekker onopvallend in te mollen volgens mij.

Volgens mij als je het zo doet, juist zónder alle typische Wie is de mol-dingetjes zoals flesjes, kokertjes, subopdrachtjes of weet ik het, volgens mij krijg je dan juist een unieke opdarcht. Ik weet niet of je hier leuke televisie mee kan maken, maar het lijkt me wel een geinige opdracht.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #55 Gepost op: 6-04-2011, 09:45:09 »
Om eerlijk te zijn..als ik dan een voetbalopdracht zou moeten bedenken, dan zou ik zeggen: laat ze dan ook maar eens echt gewoon lekker een potje voetballen.

Een voetbal opdracht heb ik al eens gezien, ik geloof in een Amerikaanse serie. Was inderdaad erg vermakelijk! Ze moesten tegen een team kinderen voetballen, en ze deden er nogal vrij lang over om eindelijk een keer te scoren. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #56 Gepost op: 7-04-2011, 13:30:59 »
Ik zat te denken aan een variant op de kokertjes opdracht van een paar jaar geleden. Iedere kandidaat kreeg een kokertje en moest dit gesloten houden. In het kokertje zat fotopapier, dat wanneer er licht bij kwam niks meer waard was.

In deze variant krijgen de kandidaten van Pieter Jan in de eerste aflevering een chocolade paasei (of iets anders dat breekbaar is) met inhoud (geld). De kandidaten moeten dit ei de hele serie bewaken en het ei moet in aflevering 10 heel ingeleverd worden. Lukt de kandidaten dit dan winnen zij het geld. Is het ei ook maar een beetje kapot, dan winnen ze niks of gaat er geld uit de pot.

Je zou bijvoorbeeld ook een vrijstelling in het ei kunnen stoppen, diegene die het ei dan toch breekt wint een vrijstelling.

Men moet wel kunnen horen dat er iets in het ei zit door het te schudden, zodat de nieuwsgierigheid gewekt wordt.

Uiteraard hoeven ze het ei niet mee te nemen als ze een opdracht uitvoeren, echter kan de spelleiding dit wel eisen voor enkele opdrachten. Overleeft het ei de betreffende opdracht, dan wordt het ei meer waard, zoiets

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #57 Gepost op: 7-04-2011, 14:44:25 »
En ze dan twee dagen niets te eten geven, zodat ze in de verleiding komen het chocolade ei op te eten :P
The British are not impressed.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #58 Gepost op: 7-04-2011, 15:19:13 »
Dat klinkt wel vet. Je kan dan ook nog dingetjes doen zoals in sommige eieren zit +5000 en sommige -5000 en als je die van te voren opent telt het niet, en aan het eind wel ofzo? Of dat je bijvoorbeeld doet dat ze af en toe een hint kunnen kopen over de inhoud van hun ei met jokers of met goede antwoorden.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Opdrachten voor widm 12
« Reactie #59 Gepost op: 7-04-2011, 20:05:45 »
Ik zat te denken aan een variant op de kokertjes opdracht van een paar jaar geleden. Iedere kandidaat kreeg een kokertje en moest dit gesloten houden. In het kokertje zat fotopapier, dat wanneer er licht bij kwam niks meer waard was.
Leuk idee! Al moet het dan niet in een (zeer) warm land plaatsvinden, anders is het ei binnen no time gesmolten!
Ich bin ein Bärliner!