Auteur Topic: De Gouden Televizierring 2011!  (gelezen 168849 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #280 Gepost op: 2-10-2011, 23:23:21 »
dilemma tvoh of widm..... hmmm misschien moet ik gewoon niet stemmen, kost ook weer geld ::)
« Laatst bewerkt op: 3-10-2011, 14:52:53 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #281 Gepost op: 3-10-2011, 05:35:08 »
hoe kan dat nou een dilemma zijn? WIDM is imo 1000 keer beter. ::) ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #282 Gepost op: 3-10-2011, 11:08:18 »
Jaa idd! Ik kijk TVOH niet eens.. Tis gewoon de zoveelste talentenjacht, maar dan met die stoelen.. Nou dan kijk ik wel xfactor.. Of idols.. Dat was nog leuker  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #283 Gepost op: 3-10-2011, 11:32:34 »
Ik vind het alledrie redelijk goede programma's ( Zeker in vergelijking met vorig jaar ). Ik hoop natuurlijk dat wie is de mol wint. Maar ik denk dat the voice gaat winnen....

Maargoed, het wordt in ieder geval een beter programma als vorig jaar
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #284 Gepost op: 3-10-2011, 13:57:55 »
Mocht The Voice winnen, ga ik werkelijk twijfelen aan de gemiddelde Nederlander... Wat heeft The Voice meer en beter dan Wie is de Mol?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #285 Gepost op: 3-10-2011, 14:07:49 »
TVOH lijkt mij zwaar favoriet. WIDM heeft een fanschare die groot genoeg is om de nominatie binnen te slepen, maar niet groot genoeg om op de avond van de uitreiking genoeg stemmen op te leveren (blijkt elk jaar weer). Daarbij lijkt het mij inderdaad een voordeel voor TVOH en VITV om dezelfde avond als de uitreiking zelf uitzending hebben.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #286 Gepost op: 3-10-2011, 14:26:13 »
Mocht The Voice winnen, ga ik werkelijk twijfelen aan de gemiddelde Nederlander...

En het feit dat er 2x zoveel mensen kijken naar The Voice doet je niet twijfelen ?

Ik snap trouwens best dat mensen The Voice kijken (ik kijk zelf zelden), dat stoelomdraai-principe en de om talenten vechtende coaches is toch wel anders dan Idols en X factor. Vanaf de liveshows vind ik het saai worden.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #287 Gepost op: 3-10-2011, 14:45:28 »
Mijn stem zou veel eerder naar VI gaan dan naar weer zo'n talentenjacht... Maar gelukkig zegt het aantal kijkers niet of een proigramma wint of niet, zo is in het verleden al gebleken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #288 Gepost op: 3-10-2011, 15:50:20 »
het probleem zou zijn opgelost wanneer niet het publiek, maar een vakjury erover zou beslissen. Die weten immers hoeveel energie er in WIDM gestoken wordt. Niet alleen met de opnames zelf, maar ook wat Anton en zijn team doen, voordat er zelfs maar sprake is van wat voor opname dan ook.


Alleen zo maakt WIDM kans.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #289 Gepost op: 3-10-2011, 16:04:31 »
kan iemand het spotje streamen en hier neerzetten?




Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #290 Gepost op: 3-10-2011, 16:45:13 »
Mijn dank is groot.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #291 Gepost op: 3-10-2011, 17:09:20 »
Ach ja smaken verschillen nou eenmaal. Ik kijk ook graag naar The Voice trouwens, maar ik  zou het wel heel leuk vinden als de Televizierring dit jaar naar Wie is de mol gaat.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #292 Gepost op: 3-10-2011, 17:12:30 »
een beetje een suf spotje jah ....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #293 Gepost op: 3-10-2011, 17:29:15 »
Poster is trouwens die van seizoen 11, zie ik nu.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #294 Gepost op: 3-10-2011, 18:54:19 »
het probleem zou zijn opgelost wanneer niet het publiek, maar een vakjury erover zou beslissen. Die weten immers hoeveel energie er in WIDM gestoken wordt. Niet alleen met de opnames zelf, maar ook wat Anton en zijn team doen, voordat er zelfs maar sprake is van wat voor opname dan ook.

De hoeveelheid energie die ergens in zit is nog minder van belang dan het kijkcijfer.

Ik kan ook 500 uur aan een tekening werken, maar dat maakt het nog niet een goede tekening ;)

Als iemand claimt het "beste" tv-programma te belonen dan moet naar de kwaliteit van het eindresultaat gekeken worden, en naar niets anders. Hoe "kwaliteit" dan moet worden gedefinieerd is even een andere kwestie. Het is echter iets anders dan populariteit, alhoewel ik me goed kan voorstellen dat je kwaliteit simpelweg meet als opbrengsten minus kosten...

(Noot: ik zeg niet dat de televisierringorganisatie dit claimt (geen zin om dat op te zoeken). Ik praat alleen over ALS iemand dat claimt).

Ik moet daarentegen ook zeggen dat ik niet wakker lig als WidM niet wint. Ik zou het voor iedereen die er aan meewerkt natuurlijk geweldig vinden als ze zouden winnen, maar persoonlijk hecht ik niet zo veel waarde aan wat populair is bij anderen. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #295 Gepost op: 4-10-2011, 13:14:54 »
Helaas, maar heel voorspelbaar, The voice gaat winnen, WIDM wordt tweede, VI wordt derde. En dat gaat niet eens spannend worden.
Tegen kijkcijfers van 3,5 M kunnen we niet op, al heb ik het gelukkig nog nooit gekeken ::ok::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #296 Gepost op: 4-10-2011, 13:16:13 »
De hoeveelheid energie die ergens in zit is nog minder van belang dan het kijkcijfer.

Ik kan ook 500 uur aan een tekening werken, maar dat maakt het nog niet een goede tekening ;)

Als iemand claimt het "beste" tv-programma te belonen dan moet naar de kwaliteit van het eindresultaat gekeken worden, en naar niets anders. Hoe "kwaliteit" dan moet worden gedefinieerd is even een andere kwestie. Het is echter iets anders dan populariteit, alhoewel ik me goed kan voorstellen dat je kwaliteit simpelweg meet als opbrengsten minus kosten...

(Noot: ik zeg niet dat de televisierringorganisatie dit claimt (geen zin om dat op te zoeken). Ik praat alleen over ALS iemand dat claimt).

Ik moet daarentegen ook zeggen dat ik niet wakker lig als WidM niet wint. Ik zou het voor iedereen die er aan meewerkt natuurlijk geweldig vinden als ze zouden winnen, maar persoonlijk hecht ik niet zo veel waarde aan wat populair is bij anderen. :)
Mensen die het kijken zijn toch degenen die er op gaan stemmen.. En het is natuurlijk wel belangrijk voor de continuïteit van widm dat het populair is en er veel mensen naar kijken. Ze gaan geen WIDM maken voor een paar honderdduizend kijkers.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #297 Gepost op: 4-10-2011, 15:33:17 »
 ::oink:: Oh oh Cherso is gewoon 6e geworden
http://televizier.nl/artikel/8496/net-niet-genomineerd
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #298 Gepost op: 4-10-2011, 18:40:58 »
Helaas, maar heel voorspelbaar, The voice gaat winnen, WIDM wordt tweede, VI wordt derde. En dat gaat niet eens spannend worden.
Tegen kijkcijfers van 3,5 M kunnen we niet op, al heb ik het gelukkig nog nooit gekeken ::ok::
Op zich niet. Maar waarom is Boer zoekt vrouw dan niet genomineerd. Daar keken nog meer mensen naar! Trouwens, wel leuk dat Hello Goodbye 5e is geworden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #299 Gepost op: 4-10-2011, 18:45:14 »
Op zich niet. Maar waarom is Boer zoekt vrouw dan niet genomineerd. Daar keken nog meer mensen naar! Trouwens, wel leuk dat Hello Goodbye 5e is geworden!
Liep dat nog toen er gestemd moest worden voor de nominaties?
En Oh Oh Cherso 6e, had het eigenlijk wel hoger verwacht dus dat valt me mee  :)
Molloot sinds seizoen 4