Auteur Topic: MolMail 2012  (gelezen 183408 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolMail 2012
« Reactie #600 Gepost op: 28-02-2012, 17:14:53 »
« Laatst bewerkt op: 28-02-2012, 17:33:41 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolMail 2012
« Reactie #601 Gepost op: 28-02-2012, 17:36:26 »
Yeah! Weer van die gave extra beelden! ::super::

AM op het eind: "We gaan zien hoe het afloopt... ::tandpastasmiley::" <- ik denk niet dat ze verloren heeft. ;)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolMail 2012
« Reactie #602 Gepost op: 28-02-2012, 17:39:12 »
Voor het eerst dat ik dit seizoen door een tunnel deze videos bekijk. Alles wijst zó op Anne-Marie.
Ook hoe Liesbeth en Hadewych overleggen over Anne-Marie. Geniaal!
Anne-Marie die haar vrijstelling bestudeerd!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: MolMail 2012
« Reactie #603 Gepost op: 28-02-2012, 17:41:30 »
Word Avro-lid en kom naar de sneak preview van seizoen 13!
http://avro.nl/Leden/cultuurlid/wie_is_de_mol_sneak_preview.aspx?r=1

(Dus bij de perspresentatie in december)
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolMail 2012
« Reactie #604 Gepost op: 28-02-2012, 17:42:05 »
"WIl je als eerste weten welke kandidaten er in seizoen 13 meedoen? Kom dan naar de exclusieve Sneak Preview in december, samen met de pers én de kandidaten. Dus ook samen met… de Mol! Ook bekijk je op dit event de eerste aflevering tot aan de executie. Meld je aan door lid te worden van de AVRO."

Dat gaat dus niet, want ik was al lid van de AVRO geworden om een WIDM-box te kunnen krijgen. Daar werd ik laatst aan herinnerd toen er ineens weer 6 euro van mijn bankrekening naar de AVRO verdween... Van 6 euro hebben ze nu 10 gemaakt trouwens.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #605 Gepost op: 28-02-2012, 17:44:18 »
Word Avro-lid en kom naar de sneak preview van seizoen 13!
http://avro.nl/Leden/cultuurlid/wie_is_de_mol_sneak_preview.aspx?r=1

(Dus bij de perspresentatie in december)

Das echt lullig, ben al lid sinds je die verzamel dvd kreeg.
Dus maak ik nu geen kans meer.. Ik neem aan dat niet iedereen die lid wordt aanwezig mag zijn. Tot december is een lange tijd. Denk aan zo'n 400 aanmeldingen ofzo in paar maanden?
Dat past echt niet in het filmmuseum of de vondelkerk.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolMail 2012
« Reactie #606 Gepost op: 28-02-2012, 17:45:56 »
"WIl je als eerste weten welke kandidaten er in seizoen 13 meedoen?
Meestal weten wij het al rond augustus/september (en soms zelfs nóg eerder), maar dat even terzijde ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #607 Gepost op: 28-02-2012, 18:23:27 »
1 minuut afl. 9

Terugblik afl. 8


Extra beelden afl. 8


Echt raar. Krijg bij het extra beelden filmpje, Sorry mobiel device.. terwijl ik op mijn laptop kijk. De andere filmpjes lukken wel... ???

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolMail 2012
« Reactie #608 Gepost op: 28-02-2012, 19:31:45 »
"WIl je als eerste weten welke kandidaten er in seizoen 13 meedoen? Kom dan naar de exclusieve Sneak Preview in december, samen met de pers én de kandidaten. Dus ook samen met… de Mol! Ook bekijk je op dit event de eerste aflevering tot aan de executie. Meld je aan door lid te worden van de AVRO."

Dat gaat dus niet, want ik was al lid van de AVRO geworden om een WIDM-box te kunnen krijgen. Daar werd ik laatst aan herinnerd toen er ineens weer 6 euro van mijn bankrekening naar de AVRO verdween... Van 6 euro hebben ze nu 10 gemaakt trouwens.
Hmmm, ik moet ook maar eens kijken of ik al lid ben en zo niet dan is dit natuurlijk wel leuk. Ik had me ook opgegeven toen ze die compilatie DVD (oid) weggaven, maar ik heb er echt nooit iets van gehoord en de DVD nooit ontvangen. Ook maar eens mijn bankrekening checken.

De filmpjes zijn trouwens weer super... die extra beeldmateriaal filmpjes zijn echt leuk!  :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #609 Gepost op: 28-02-2012, 20:12:39 »
AM op het eind: "We gaan zien hoe het afloopt... ::tandpastasmiley::" <- ik denk niet dat ze verloren heeft. ;)

Nop, die zit daar toch breeduit te grijnzen ala ::tandpastasmiley:: inderdaad. Dus kom er maar in  8)



Hadewych aan het bier  ;D

Spoiler: "afbeelding is te groot" (klik om te tonen/verbergen)

Tja, wat moet je hierop zeggen  :P

Spoiler: "afbeelding is te groot" (klik om te tonen/verbergen)

Waarom moet ik nu denken aan Boer zoekt Vrouw op vakantie  ::rofl::

Die extra beeldmateriaal achter de afleveringen hadden ze voor elke aflevering vrij moeten geven!  ::ok:: Dat zijn echt de leukste fragmenten die je kunt bekijken na elke aflevering. Verder duidelijk dat Liesbeth en Hadewych zitten te smoezen en allebei op A-M zitten. Want beide vertrouwen haar duidelijk niet. De manier waarop A-M van zich af bijt wanneer Tim haar de schuld in de schoenen schuift van het mislukken van opdracht 1 uit aflevering 8 spreekt ook boekdelen... AM = mol, Hade = wint en Liesbeth verliest denk ik getuige de molmail van vandaag. Hade gaf namelijk expliciet aan hoe gefocust ze wel niet was ondanks het feit dat klaarblijkelijk elke kandidaat er duidelijk door heen zat.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #610 Gepost op: 28-02-2012, 20:15:18 »

Hadewych aan het bier  ;D
HUH?! Ze wist daar toch al dat ze zwanger was? Neem aan dat het een alchohol-vrije is dan...  ???

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: MolMail 2012
« Reactie #611 Gepost op: 28-02-2012, 20:31:26 »
Misschien is het appelsap? ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #612 Gepost op: 28-02-2012, 20:34:33 »
Misschien is het appelsap? ;D

Haha, dat zal het nog best weleens kunnen zijn  ::schaam:: Hoe vaak vond ik vroeger dat zelf wel niet als kind, hoe appelsap toch best veel weg had van bier  ;D Lijkt me ook logischer want inderdaad, alcohol tot je nemen terwijl je weet dat je zwanger bent is niet handig. En gezien Hadewych al eerder bij opdrachten uit voorzorg ergens niet voor koos (niet voor de speedboot) omwille van haar zwangerschap lijkt het mij stug dat ze nu zonder blikken of blozen van een biertje geniet in dit fragment :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #613 Gepost op: 28-02-2012, 20:52:33 »
Mij viel de uitspraak van Liesbeth op, na afloop van het doolhof (bij de extra beelden). Dat het ook veel meer geld had kunnen zijn, ware het niet dat er 'een paar hele stomme dingen' zijn gebeurd. Waarbij ze naar mijn idee Tim even verwijtend toeknikt/aankijkt.
Gaat dit over de onderhandelingen? Ik ben geneigd te denken van wel. Ik heb al eerder gezegd: Liesbeth en Tim weten natuurlijk allebei wie van hen geswitcht is. Heeft Tim uiteindelijk toch groen gestemd en laat Liesbeth hem hier nog even duidelijk weten dat dat stom was?
Overigens, door het 'stom' te noemen, geeft ze n.m.m. eigenlijk ook gelijk aan dat ze niet denkt dat het een molactie was. Als de mol het doet is het namelijk niet 'stom' maar juist slim of in ieder geval logisch.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2012, 20:58:44 door Jayne »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolMail 2012
« Reactie #614 Gepost op: 28-02-2012, 21:37:27 »
"WIl je als eerste weten welke kandidaten er in seizoen 13 meedoen? Kom dan naar de exclusieve Sneak Preview in december, samen met de pers én de kandidaten. Dus ook samen met… de Mol! Ook bekijk je op dit event de eerste aflevering tot aan de executie. Meld je aan door lid te worden van de AVRO."

Heb ik met aflevering 2 toch niet voor niets mijn lidmaatschap opgezegd  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #615 Gepost op: 28-02-2012, 21:45:41 »
dat Liesbeth en Hadewych zitten te smoezen en allebei op A-M zitten
Haha ja mooi om te zien he, het bondgenootschap is nog springlevend! Dit zijn ook de momenten dat ik de mol herken want van mollenstreken moet ik het niet hebben. Het lijkt meer dat de hele kandidatengroep de mol allang gevonden heeft maar wij kijkers er nog wat achteraan hobbelen ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: MolMail 2012
« Reactie #616 Gepost op: 28-02-2012, 22:02:42 »
Dat gaat dus niet, want ik was al lid van de AVRO geworden
Das echt lullig, ben al lid sinds je die verzamel dvd kreeg.
Dus maak ik nu geen kans meer.. Ik neem aan dat niet iedereen die lid wordt aanwezig mag zijn. Tot december is een lange tijd. Denk aan zo'n 400 aanmeldingen ofzo in paar maanden?
Dat past echt niet in het filmmuseum of de vondelkerk.
Hmmm, ik moet ook maar eens kijken of ik al lid ben en zo niet dan is dit natuurlijk wel leuk. Ik had me ook opgegeven toen ze die compilatie DVD (oid) weggaven, maar ik heb er echt nooit iets van gehoord en de DVD nooit ontvangen. Ook maar eens mijn bankrekening checken.
Nu ineens vinden we het heel leuk als we  een aflevering eerder kunnen zien? ???
...óf niet!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #617 Gepost op: 28-02-2012, 22:06:24 »
Haha ja mooi om te zien he, het bondgenootschap is nog springlevend! Dit zijn ook de momenten dat ik de mol herken want van mollenstreken moet ik het niet hebben. Het lijkt meer dat de hele kandidatengroep de mol allang gevonden heeft maar wij kijkers er nog wat achteraan hobbelen ::rofl::
Tja edit enzo.  ::tandpastasmiley::
Velen vonden Tim verdacht, de kandidaten niet of zo goed als niet. Dat kan je denk ik wel begrijpen als je 24/7 met elkaar omgaat niet als je een uurtje naar een leuke edit kijkt die bedoeld is om iedereen behalve de mol er verdacht uit te laten zien.  :D

Bovendien denk ik dat in deze groep met name de groepsdynamiek een belangrijke rol speelde, het feit dat het zo'n 'open' groep was en Anne-Marie daarin opviel door afwijkend gedrag. Beetje a la Yvon Jaspers die hetzelfde effect opriep bij bepaalde mensen door zich afzijdig te houden op bepaalde momenten, denk ik.  :) (Er vanuit gaande dat het dus idd Anne-Marie is, en aangezien dit mol nummer 3 is voor mij onderhand  ::) sluit ik nog steeds ook Hadewych niet uit, al lijkt het me wel een stuk onwaarschijnlijker).
« Laatst bewerkt op: 28-02-2012, 22:08:41 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #618 Gepost op: 28-02-2012, 22:06:49 »
Nu ineens vinden we het heel leuk als we  een aflevering eerder kunnen zien? ???

Geloof me, een aflevering op groot scherm zien is tof.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #619 Gepost op: 28-02-2012, 22:15:01 »
Haha, dat zal het nog best weleens kunnen zijn  ::schaam:: Hoe vaak vond ik vroeger dat zelf wel niet als kind, hoe appelsap toch best veel weg had van bier  ;D Lijkt me ook logischer want inderdaad, alcohol tot je nemen terwijl je weet dat je zwanger bent is niet handig. En gezien Hadewych al eerder bij opdrachten uit voorzorg ergens niet voor koos (niet voor de speedboot) omwille van haar zwangerschap lijkt het mij stug dat ze nu zonder blikken of blozen van een biertje geniet in dit fragment :P

Mwoah, ze had er ook geen moeite mee om zich ondanks haar zwangerschap aan een koord van een brug te laten zakken en zichzelf vervolgens weer omhoog te hijsen.