Auteur Topic: MolMail 2012  (gelezen 183585 keer)

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Molmail 2012
« Reactie #180 Gepost op: 13-12-2011, 18:49:57 »
Opvallend dat er een aantal kandidaten zijn die vaker zijn gevraagd voor programma.
Zouden de programmamakers in hen ideale mollen zien en daarom steeds weer vragen?
(of omdat het gewoon leuke mensen zijn, maar je dat is natuurlijk geen leuke theorie  ;D )

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2012
« Reactie #181 Gepost op: 13-12-2011, 18:56:28 »
Opvallend dat er een aantal kandidaten zijn die vaker zijn gevraagd voor programma.
Zouden de programmamakers in hen ideale mollen zien en daarom steeds weer vragen?
(of omdat het gewoon leuke mensen zijn, maar je dat is natuurlijk geen leuke theorie  ;D )

Ja vond ik ook opvallend, maar wel heel leuk dat ze er nu wel bij kunnen zijn.

Ik vond ze ook allemaal heel enthousiast en oprecht vereerd dat ze mee mogen doen met het programma. Vind ik toch bijzonder dat een programma zo speciaal is voor heel veel mensen en dat ze het dan een eer vinden dat ze mee mogen doen  ;D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Molmail 2012
« Reactie #182 Gepost op: 13-12-2011, 19:17:14 »
Wel een beetje rare zinnen van Hadewych he, dat zij de eerste kandidaat was en zij vervolgens steeds hoorde wie erbij kwamen en weer afvielen als kandi..... speelt ze hier nou de mol of zou dat echt zo gaan dat de kandidaten dit hele voorspel zo'n beetje live meemaken?

Dat viel mij ook op. Ook dat heel veel kandidaten al eerder benaderd waren maar wegens omstandigheden (bv een zwangerschap) de deelname aan WIDM moesten uitstellen. Hadewych deed ondanks haar zwangerschap toch mee. Kon zij geen jaar uitstellen omdat zij al voorbereid was als mol?
Dit plus wat jij noemde, dat Hadewych mee kreeg wie de andere kandidaten waren maakt haar voor mij op dit moment verdachte nummer één.

Maar er kan voor 4 januari nog van alles gebeuren.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Molmail 2012
« Reactie #183 Gepost op: 13-12-2011, 19:19:05 »
Kon zij geen jaar uitstellen omdat zij al voorbereid was als mol?
Ze kwam er een dag voor de opnames achter  ;)
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail 2012
« Reactie #184 Gepost op: 13-12-2011, 19:19:51 »
Ook heel opmerkelijk dat Hadewych van te voren al wist van Art als presentator en anderen niet. (Zie het artikel op FOK.)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Molmail 2012
« Reactie #185 Gepost op: 13-12-2011, 19:24:17 »
Ja, wel opmerkelijke details die Hadewych prijsgeeft. Je verwacht niet zulke betrokkenheid in het selectieproces. Tenzij...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Molmail 2012
« Reactie #186 Gepost op: 13-12-2011, 19:26:05 »
Ook heel opmerkelijk dat Hadewych van te voren al wist van Art als presentator en anderen niet. (Zie het artikel op FOK.)
Nee, ze hoorde het met alle kandidaten samen. Toen Art kwam binnenkwam applaudisseerde ze en toen kwamen ze erachter dat hij presenteerde en daarna begonnen de opnames.
...óf niet!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2012
« Reactie #187 Gepost op: 13-12-2011, 19:29:23 »
Ook heel opmerkelijk dat Hadewych van te voren al wist van Art als presentator en anderen niet. (Zie het artikel op FOK.)
Nee, ze hoorde het met alle kandidaten samen. Toen Art kwam binnenkwam applaudisseerde ze en toen kwamen ze erachter dat hij presenteerde en daarna begonnen de opnames.

Artikel FOK.nl:
Citaat
Wat was je eerste reactie toen Art de presentator bleek in plaats van Pieter-Jan?
Hadewych: Voor de opnames wisten we al dat Art het zou zijn. Hij en de productie kwamen voor de opnames bij ons langs om kennis te maken. Ik vond het eigenlijk wel leuk om Art te zien, maar het was ook heel raar. Pieter-Jan was voor mij een vertrouwd gezicht en ook Angela Groothuizen, maar er is al vaker veranderd van presentator.


'Voor de opnames' hoeft inderdaad niet in Nederland te zijn, als je dat bedoelde, Heinz...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail 2012
« Reactie #188 Gepost op: 13-12-2011, 19:34:11 »
Oh ja, dat had ik verkeerd begrepen dan. Ik zag voor me dat Art nog in Nederland bij Hadewych was langsgekomen..

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2012
« Reactie #189 Gepost op: 13-12-2011, 19:40:36 »
Wel een beetje rare zinnen van Hadewych he, dat zij de eerste kandidaat was en zij vervolgens steeds hoorde wie erbij kwamen en weer afvielen als kandi..... speelt ze hier nou de mol of zou dat echt zo gaan dat de kandidaten dit hele voorspel zo'n beetje live meemaken?
Zij was de eerste waarvan het bekend werd gemaakt dat ze mee had gedaan, nouja door Shownieuws dan...
Ik denk dat ze dus bedoeld dat ze de discussies rond wie er nog meer mee zou doen dus gevolgd heeft.
臥底 是 谁?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2012
« Reactie #190 Gepost op: 13-12-2011, 19:58:26 »
Hmm merkwaardig.
'Bij ons langkomen' zou ik normaliter idd interpreteren als in Nederland, bij je thuis langskomen.
Maar het kan ook bedoeld zijn als ter plaatse, op de locatie waar alle kandidaten vergaard waren voor de opnames begonnen. Wat wel weer zou stroken met Art's verhaal dat plotseling iemand vroeg wat hij eigenlijk in IJsland deed.  :P (Vraag me af wie dat vroeg.  ;D )

Tja opvallend dat ze dit jaar zo willen benadrukken dat mensen al enkele malen gevraagd worden, maar vaker niet kunnen (maar wel graag willen etc want het is zo'n eer blabla.. Is t natuurlijk ook wel maar er wordt wel opvallend veel over gepraat dit jaar, - hoewel die verschuiving vorig jaar er ook al wel was. Met name Miryanna had er een handje van).

Anywayz. Mogelijk wordt iedereen op de hoogte gehouden over wie wel of niet meegaat. Zij verklaarde het iig als zijnde de eerste persoon die 'zeker' was. Misschien wilden ze haar warmhouden zodat ze zich niet zou bedenken..  ::)

Ik zou het niet direct als mols uitleggen, sterker nog ik zou het eerder zien als onmols. Waarom zou de mol dat soort details prijsgeven en zich er mogelijk mee verraden. Lijkt me niet direct logisch.
Overigens blijft het pure speculatie op basis van niks momenteel uiteraard.  ;D

Vind Tim wel wat shady om een of andere reden, nav de interviews en ook nu weer.

« Laatst bewerkt op: 13-12-2011, 20:00:25 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Molmail 2012
« Reactie #191 Gepost op: 13-12-2011, 20:02:56 »
Ik denk dat ze dus bedoeld dat ze de discussies rond wie er nog meer mee zou doen dus gevolgd heeft.

Dat zal het wel zijn.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2012
« Reactie #192 Gepost op: 13-12-2011, 20:15:07 »
Dat zal het wel zijn.

Zou kunnen maar in dat geval vind ik het wel raar dat ze het heeft over het hele 'proces' (??) van wie wel of niet meegaat. Waarom zou ze dat spannend vinden als ze allang al wist wie er mee waren geweest? Spannend om te zien wie er geraden wordt? En waarom die en die gaat wel mee en dan toch weer niet??

Ik interpreteer het toch echt meer als het hele proces waar zij op de hoogte gehouden werd eerlijk gezegd, anders vind ik haar verhaal niet logisch. Maar goed, kunnen de hormonen zijn misschien want ik vind haar hele relaas niet zo helder.  :-[
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Molmail 2012
« Reactie #193 Gepost op: 13-12-2011, 20:25:43 »

*knip

 Maar goed, kunnen de hormonen zijn misschien want ik vind haar hele relaas niet zo helder.  :-[

 ::rofl::
Het zou een goede smoes zijn voor de mol als ze een opdracht laat mislukken.. "sorry, het zijn mijn hormonen"
Maarja, als ik me niet vergis had ze tijdens de opnames niet aan andere kandidaten bekend gemaakt dat ze zwanger was.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2012
« Reactie #194 Gepost op: 13-12-2011, 21:59:12 »
Het kan al een paar 100x gezegd zijn 'ergens'. Maar volgens mij heeft Frits een vrijstelling in aflevering 1.
« Laatst bewerkt op: 13-12-2011, 23:57:52 door Sprien, Reden: shot verwijderd ivm spoiler »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Molmail 2012
« Reactie #195 Gepost op: 13-12-2011, 22:05:56 »
Tot nu toe is dat in spoilers gezet.
...óf niet!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molmail 2012
« Reactie #196 Gepost op: 13-12-2011, 22:57:44 »
Misschien kunnen we Hadewych ontfutselen wie er net toch niet meededen. Dan zijn die kandidaat voor volgend jaar  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2012
« Reactie #197 Gepost op: 13-12-2011, 23:14:29 »
Misschien kunnen we Hadewych ontfutselen wie er net toch niet meededen. Dan zijn die kandidaat voor volgend jaar  :P .

 ::rofl:: Daar lijkt me idd een goede kans op gezien deze interviews.  :P
Ze hebben inmiddels het Julia's Tango en Monica da Silvia-trio blik leeggetrokken- en veel BNN presentatoren en DJ's zijn ook al geweest.. dus ik ben benieuwd op wie ze dan hun zinnen gaan zetten.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Molmail 2012
« Reactie #198 Gepost op: 14-12-2011, 16:45:58 »
In dit topic kan alles besproken worden over de molmail
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molmail 2012
« Reactie #199 Gepost op: 20-12-2011, 18:34:52 »
Even teruggezet aangezien het 2012 board nog niet open is.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.