Auteur Topic: MolMail 2012  (gelezen 183425 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #560 Gepost op: 21-02-2012, 19:05:52 »
En ook lijkt Hadewych zich in de bus te verspreken over de opdracht met de bruggen.
Met dat 'Ik had het nooit..' bedoel je?
Ik vind haar in dat stukje ook verdacht overkomen eerlijk gezegd met name door de manier waarop ze zegt dat het genant is dat ze niks hebben verdiend.

Maar mja sorry hoor, de Mol weet toch wat de missie is.
Zou het wel bijzonder zwak vinden als de Mol plotseling voor €1000 (netto verschil wel/niet goed inschatten) een 'foutje' had gemaakt..
Om met Marion te spreken: Ze is dan gediskwalificeerd van elk Mollenschap.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolMail 2012
« Reactie #561 Gepost op: 21-02-2012, 19:06:10 »
Tim zit op Anne-marie, die klikt hij aan als hij vraag 20 beantwoord! Maar onderbouwt ook waarom Liesbeth evt de mol kan zijn.
En Liesbeth roept luid en duidelijk: Anne-Marie, ik denk dat jij de mol bent! AM test nog steeds op Tim & Liesbeth. Nu valt Hade een beetje buiten de boot. Want geen van 3 noemt haar naam, lijkt mij een afvaller nu. Want dan krijg je AM,Tim en Lies in de finale die elkaar allemaal verdenken en dan kan het nog alle kanten op!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolMail 2012
« Reactie #562 Gepost op: 21-02-2012, 19:24:57 »
Geweldige beelden, extra naast de afleveringen, zonder kandidaten die erdoorheen blaten en alles proberen te duiden, en wat een vrije sfeer laat zien bij een hapje eten tussen de opdrachten door (Anne-Marie die praat met haar mond vol kan zo bij de grappige momenten).

Zo zouden de MolMails voortaan mogen zijn! Hulde! ::ok::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: MolMail 2012
« Reactie #563 Gepost op: 21-02-2012, 20:35:39 »
Zou het wel bijzonder zwak vinden als de Mol plotseling voor €1000 (netto verschil wel/niet goed inschatten) een 'foutje' had gemaakt..

Is 'foutjes' maken niet iets eigens van de mol? En daarbij, niets is wat het lijkt, toch?
:P

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #564 Gepost op: 21-02-2012, 20:43:26 »
William die tegen Liesbeth steeds zou hebben gezegd dat hij met haar in de finale zou komen, en Liesbeth die in een biecht zegt dat ze dacht inderdaad met hem in de finale te staan?...Wist ze dan al dat ze in de finale ging komen...? Toch de mol?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #565 Gepost op: 21-02-2012, 20:46:28 »
A-M in 1e minuut van afl. 8: "Ik laat me niet in mijn kaarten kijken. Als ik met Tim meega, en op Liesbeth de test invult, zul je zien dat Tim dat ook doet. En dat hij dan net 1 vraag meer goed heeft. Waardoor ik in het vliegtuig zit. Daar heb ik geen zin in"

Waarom krijg ik nu het voorgevoel dat dit precies is wat er gaat gebeuren?  >:D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molcontact

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #566 Gepost op: 21-02-2012, 21:05:23 »
Als je de backstagefoto's bekijkt, zie je een foto van Tim en nog iemand. Dit lijkt me Hadewych. En stel dat dit een foto is die genomen is tijdens de opname van de finale (nette kleren, Tim een wit overhemd, niet geheel onbekend trouwens, want die had Patrick ook aan). Dan zullen zij iig in de finale zitten. Ik zit nl. op Tim, maar hoop dat Hadewych de mol is. Leuk en goed gedaan dan! Wat natuurlijk ook, wat mij betreft dan, voor Tim geldt.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #567 Gepost op: 21-02-2012, 21:06:51 »
Als je de backstagefoto's bekijkt, zie je een foto van Tim en nog iemand. Dit lijkt me Hadewych. En stel dat dit een foto is die genomen is tijdens de opname van de finale (nette kleren, Tim een wit overhemd, niet geheel onbekend trouwens, want die had Patrick ook aan). Dan zullen zij iig in de finale zitten. Ik zit nl. op Tim, maar hoop dat Hadewych de mol is. Leuk en goed gedaan dan! Wat natuurlijk ook, wat mij betreft dan, voor Tim geldt.

Ik denk dat dat gewoon voor die kaartopdracht is..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #568 Gepost op: 21-02-2012, 21:07:39 »
Echt leuke filmpjes. Ook leuk dat het ongemonteerd is, zodat je een betere indruk krijgt hoe het gaat.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #569 Gepost op: 21-02-2012, 21:08:12 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
(in spoiler wegens grootte)

Ik zie Tim, Liesbeth en Anton op de foto. Dus dit is voor dat het pokeren met Art echt van start gaat denk ik. Wel een toffe foto :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolMail 2012
« Reactie #570 Gepost op: 21-02-2012, 21:21:11 »
Ik zie Tim, Liesbeth en Anton op de foto. Dus dit is voor dat het pokeren met Art echt van start gaat denk ik. Wel een toffe foto :)
Welk spel zouden ze spelen: Lullen/klootzakken/chillen/presidenten (het spel waar Richard Garfield de Grote Dalmuti van geript heeft)?

Dat extra beeldmateriaal filmpje was overigens super tof! De rest moet ik nog kijken.

Offline molcontact

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #571 Gepost op: 21-02-2012, 21:22:17 »
Ja, dat zou ook heel goed kunnen.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #572 Gepost op: 21-02-2012, 21:30:05 »
Waarom wrijft Hadewych nou Tim's knie en been?  ;D En weer een versprekinkje van Hadewych?  ::vergroot:: Zoals ik ook bij de vorige aflevering meldde dat ze halverwege haar zin stopt en denkt, oeps foutje.

Offline -Arty-

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #573 Gepost op: 21-02-2012, 22:08:46 »
Weet iemand of en zo ja wanneer deze filmpjes op youtube komen? Ik weet niet hoe het komt, maar ik kan de filmpjes op de avro-site niet zien.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #574 Gepost op: 21-02-2012, 22:54:52 »
leuk om de kandidaten weer eens zien te praten over het spel terwijl ze aan het eten zijn
Ja maar sommige camervoering....: "Anne Marie: niet praten terwijl je eet"  :P

Maar met zoveel beeldmateriaal wordt de mol zoeken wel erg makkelijk he. Wat doet die zijn best gewoon helemaal niks te zeggen, hij drinkt wel 25 liter water in die paar beelden waar hij inzit en zijn bord is ook het meest leeg van allemaal, zo zit hij te proppen als precaire zaken worden aangesneden ::rofl::. En waar eens een keertje geen bord eten of waterfles in de buurt is houdt hij angstvallig zijn hand voor de mond :-X, kan lightman hier nog wat van maken ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #575 Gepost op: 21-02-2012, 22:59:45 »
Weet iemand of en zo ja wanneer deze filmpjes op youtube komen? Ik weet niet hoe het komt, maar ik kan de filmpjes op de avro-site niet zien.

Om de filmpjes op de avro-site te bekijken, heb je een Silverlight plugin nodig. Kijk eens op deze pagina om deze te downloaden.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2012, 23:04:48 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: MolMail 2012
« Reactie #576 Gepost op: 21-02-2012, 23:32:56 »
Wat worden we weer extra verwend naarmate de finale nadert. ::tandpastasmiley:: ::ok::

Wat mij opvalt is de focus op de drie dames. Ik begin meer en meer te geloven in een vrouwenfinale! Alleen al in deze kleine stukjes komen ze uitvoerig in beeld. Uit al die extra beelden lijkt het ook net alsof Tim echt zijn best doet om verdacht te worden. Hij heeft altijd van die snelle opmerkingen waaruit zou moeten blijken dat hij de Mol is. "Ik weet perfect wie je verdenkt William", enz... zulke opmerkingen maakt hij wel vaker en doet me meer denken aan het soort tactiek dat William ook gebruikte. Tim wil héél graag de Mol zijn, net als William dat graag wou. Het valt gewoon op dat hij soms veel te veel met zichzelf bezig is, met zichzelf optimaal verdacht te maken ... maar ik geloof dat ik hem doorheb.

Ik zou het trouwens heel spijtig vinden als hij toch de Mol is, zo'n verdachte opmerkingen vind ik veel te risicovol. Als hij de Mol is speelt hij echt met vuur met die uitspraken. Je moest je mond maar eens voorbijpraten, dan hang je toch want de andere kandidaten draaien elk woord van zijn/haar verdachte binnenstebuiten en Tim wordt wel degelijk verdacht. En als dat zijn tactiek is als Mol is dat geen intelligente tactiek vind ik persoonlijk. In het verleden kon hij zich maar amper uit de voeten maken als hij even wat kritiek op zijn bord kreeg, bv. toen hij uit de kamer moest weglopen omdat hij zijn lach voor de zoveelste keer niet meer kon inhouden.

Deze Molmail bevestigt mij eens te meer dat Tim niet over de nodige cool beschikt om als Mol het hoofd koel te houden. Daar is hij veel te wispelturig voor. Eerder een slimme kandidaat, maar wat mij betreft geen slimme Mol.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #577 Gepost op: 22-02-2012, 00:45:41 »
Je verwoordt precies het gevoel dat ik ook bij Tim heb, FenikXII.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #578 Gepost op: 22-02-2012, 08:34:46 »
Eerder een slimme kandidaat, maar wat mij betreft geen slimme Mol.

*Zucht*.
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt, ik heb er zelf ook een ietwat dubbel gevoel bij.
Maar om dat te beschilderen als 'geen slimme mol' zou ik absoluut niet van toepassing vinden eerlijk gezegd. Gezien waar hij mee weg zou zijn gekomen (in dat scenario) gaat dat gewoon niet op.
Liesbeth en Anne-Marie hebben vele malen meer verdenking op zich gekregen. Hoewel Tim wel genoemd is lijkt niemand hun verdenking op hem hard te willen maken, althans voor zover we hebben gezien.

Persoonlijk vind ik Hadewych een ontzettend leuk mens, maar dat lijkt mij nou juist weer een waardeloze mol eerlijk gezegd. We zullen af moeten wachten wat het uiteindelijk wordt dus ik wil niet voorbarig zijn maar voor wat ik tot nu toe heb kunnen zien lijkt het dan eerder een Jon de 2e verhaal te worden - alleen wordt zij minder verdacht terwijl ze nauwelijks iets doet.

Enfin, dit blijft een kwestie van perspectief en ook wel smaak maar ik persoonlijk heb liever een actieve mol - ook al had ik liever bepaalde dingen anders gezien- dan eentje die voor de helft van de serie nagenoeg onzichtbaar is, en nauwelijks waarneembare molsacties zou hebben (en als ze al de kans krijgt die weet te verstieren, volgens sommigen..).  :-\\

ETA:
Overigens kan ik je commentaar op Tim en zijn tactiek niet geheel rijmen met je verdenking op Art vorig jaar. Waarom was die dan zoveel subtieler en slimmer dan Tim volgens jou.. ???
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 08:45:39 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #579 Gepost op: 22-02-2012, 09:31:58 »

ETA:
Overigens kan ik je commentaar op Tim en zijn tactiek niet geheel rijmen met je verdenking op Art vorig jaar. Waarom was die dan zoveel subtieler en slimmer dan Tim volgens jou.. ???
Je vraagt het niet aan mij, maar ik geef toch even mijn antwoord op die vraag.

Art vorig jaar was in mijn ogen niet subtieler en/of slimmer dan Tim. Vorig jaar wilde ik vooral graag dat het (dan maar) Art was, omdat ik gewoon echt niet wilde dat Patrick de mol was. Zijn slappe molacties en dan ook nog de uitslag op een onfrisse manier manipuleren... ik vond het helemaal niks.  ::ohno::

Dit jaar mag Tim van mij best de mol zijn en dan vind ik ook nog dat hij het op sommige punten heel leuk en slim gespeeld heeft als mol. Maar ook als (nepmollende) kandidaat heeft Tim het veel subtieler en leuker gespeeld dan Art vorig jaar. Niks mis met Tim, alleen heeft hij toch te vaak onnodig onmols gedrag vertoond om op dit moment mijn hoofdverdachte te zijn.

Overigens zou ik zelfs Hadewych niet zo'n flauwe mol vinden, mocht ze het alsnog blijken te zijn. Bij het terugkijken van een paar afleveringen viel me op dat ze toch best vaak potentiele molacties heeft uitgehaald. Alleen zijn die dan niet vaak geslaagd, wat het wel weer jammer zou maken.

En ook Liesbeth zou w.m.b. achteraf een acceptabele mol kunnen zijn, gezien de potentiele molacties. Mijn huidige molverdenking komt dit jaar gelukkig dus niet voort uit afkeer van een kandidaat (die dan achteraf toch de mol blijkt te zijn).

En nog even OT, aangezien dit het molmail-topic is :P :
Als Anne-Marie-verdenker vond ik het grappig om te horen dat ze het over haar 'molcarriere' had. En verder vroeg ik me af waarom ze die eerste brugopdracht in IJsland zo spannend vond. Brugvrees á la Matthijs van Nieuwkerk of vanwege een mollenstreek?