Auteur Topic: MolMail 2012  (gelezen 183439 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #580 Gepost op: 22-02-2012, 09:47:36 »
Dat ben ik dan met je eens..  ;D
Ik ben niet weg van Hadewych ivm de onnodige onmolse zaken, maar ik vind dat we wie het ook wordt, sws een leukere mol hebben dan vorig jaar.  ::jaja::

Ik vroeg Fenix ernaar omdat hij voor zover ik me kan herinneren echt Art verdacht.
En ik sluit me nog steeds geheel aan bij jouw bezwaren aangaande Patrick.  ;)

Dus, sws een beter molseizoen qua mol dan vorig jaar wat mij betreft, wat de uitkomst ook moge zijn!  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #581 Gepost op: 22-02-2012, 09:58:21 »
In de bus vraag Tim trouwens aan Anne-Marie of zij nou wel of niet geld heeft gewonnen op de brug. ('En jij?', vraagt hij aan haar)
Goed acterende mol of wist hij het echt niet?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #582 Gepost op: 22-02-2012, 10:30:23 »
ik persoonlijk heb liever een actieve mol

Ja ik ook, hij is niet helemaal ideaal maar het is ook wel een erg moeilijk vak hoor, Molschap. Wel leuk dat hij juist actief was op het vlak van interactie met de andere kandidaten. Knap zo hij alle mannen kon inpakken, bijv. Frits en nu William. En de dames daarna ook, nu 3 op rij die hem niet verdenken ::bravo::.

Dat moet toch komen van zijn actieve houding als kandidaat. Zit wel een minpuntje aan wat hier al genoemd is. Bijv. dat hij blijkens deze molmail tegen AM heeft gezegd dat Hadewych sowieso de mol niet is. Maar grappig dat AM dat weer oppakt als "Liesbeth is dus de mol" en er helemaal aan voorbijgaat dat Tim zelf wel eens de mol kan zijn. Dit is toch een geoorloofde manier van het spel spelen vind ik want als hij stil in het hoekje gaat zitten terwijl iedereen bondjes sluit dan pikken ze hem er zo uit als mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #583 Gepost op: 22-02-2012, 10:42:28 »
Ja ik ook, hij is niet helemaal ideaal maar het is ook wel een erg moeilijk vak hoor, Molschap. Wel leuk dat hij juist actief was op het vlak van interactie met de andere kandidaten. Knap zo hij alle mannen kon inpakken, bijv. Frits en nu William. En de dames daarna ook, nu 3 op rij die hem niet verdenken ::bravo::.

Dat moet toch komen van zijn actieve houding als kandidaat. Zit wel een minpuntje aan wat hier al genoemd is. Bijv. dat hij blijkens deze molmail tegen AM heeft gezegd dat Hadewych sowieso de mol niet is. Maar grappig dat AM dat weer oppakt als "Liesbeth is dus de mol" en er helemaal aan voorbijgaat dat Tim zelf wel eens de mol kan zijn. Dit is toch een geoorloofde manier van het spel spelen vind ik want als hij stil in het hoekje gaat zitten terwijl iedereen bondjes sluit dan pikken ze hem er zo uit als mol.

Ik vind 'was' echt behoorlijk voorbarig Lo, het blijft hypothetisch op dit moment imo.  ::)

Het is wel opvallend omdat hij hetzelfde zei tegen Dio aangaande Hadewych. Daar zat echter een andere reden achter waarschijnlijk (aangezien Dio destijds aangaf Hadewych te verdenken) hoewel hetzelfde (reversed psychology) principe gehanteerd kan zijn.
Als kandidaat die daadwerkelijk hetzij Anne-Marie hetzij Liesbeth verdenkt is dit eigenlijk moeilijk te verklaren mi. Denkt hij echt dat hij door het zeggen van 'Hadewych is het niet' een doublebluff zou kunnen spelen om mensen op dit punt in het spel van een verdenking naar Liesbeth af te krijgen? En als hij Anne-Marie hoofdzakelijk verdenkt (wat hij beweert) wat is dan het doel hiervan precies?
Kijken hoe ze reageert ofzo..  ???

Merkwaardig.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #584 Gepost op: 22-02-2012, 11:51:34 »
Ik vind 'was' echt behoorlijk voorbarig Lo

Nou dat spreek ik toch echt tegen (zie mijn vorige post hierover). Vind jij echt dat hij in de molmailfilmpjes nog steeds actief is op het vlak van interactie met de andere kandidaten? Hij schiet a la Dennis/Milouska en zovele andere mollen echt in een stuip nu, hoe kleiner de groep, hoe lastiger het wordt je te verschuilen. Hoewel de dames volop filosoferen zit Tim constant met een flesje water voor of in zijn mond en houdt zich erbuiten. Ik vond het materiaal uit de molmail echt boekdelen spreken, zijn hele lichaamshouding schreeuwt het uit.

Dus het lijkt mij correct de verleden tijd te gebruiken als het gaat om zijn kandidaatshouding, ik zie daar hier niets meer van terug. Blijkbaar heeft hij nog wel genoeg krediet opgebouwd bij de dames om onverdacht te blijven en het was natuurlijk een hele slimme dat hij vlak na William's vertrek ervan maakte te zijn overgebleven met alleen dames ("Charlie's angels" riep Liesbeth uit) wat hem natuurlijk een speciale, aparte plek in de groep geeft nu.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #585 Gepost op: 22-02-2012, 14:01:10 »
*Zucht*.

Inderdaad.  ::rofl::  Ik merk dat ik deze week weinig zin heb om ook maar iets aan enige discussie (maakt niet uit welk topic) toe te voegen. #algemeneWIDMmoeheid

::blond::  ::brunette::        ;D
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 23:34:05 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #586 Gepost op: 22-02-2012, 16:43:10 »
Inderdaad

Klopt, een hele discussie ook die hier niet thuis hoort maar in het topic Wie is de mol 2012... (maar zou daar ook een herhaling van argumenten worden vrees ik). Ik ben wel benieuwd wat jij, lightman, uit de molmail filmpjes haalt, ikzelf vind deze van alle filmpjes tot nu toe het meest geschikt voor het lezen van gezichten!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: MolMail 2012
« Reactie #587 Gepost op: 22-02-2012, 20:12:38 »
Jawadde, het is duidelijk dat enige kritiek op Mol Tim heel wat reactie uitlokt. Ik had helemaal niet de bedoeling om een discussie uit te lokken of zo, en al zeker niet om mensen diep te laten zuchten. Daar moet ik nl. alleen maar zelf diep van zuchten. Wilde alleen maar mijn bedenkingen posten bij de Molmail maar ik sta nog altijd achter mijn post, en ik sta niet alleen met die mening lees ik.

Je verwoordt precies het gevoel dat ik ook bij Tim heb, FenikXII.

*Zucht*.
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt, ik heb er zelf ook een ietwat dubbel gevoel bij.
Maar om dat te beschilderen als 'geen slimme mol' zou ik absoluut niet van toepassing vinden eerlijk gezegd. Gezien waar hij mee weg zou zijn gekomen (in dat scenario) gaat dat gewoon niet op.
Liesbeth en Anne-Marie hebben vele malen meer verdenking op zich gekregen. Hoewel Tim wel genoemd is lijkt niemand hun verdenking op hem hard te willen maken, althans voor zover we hebben gezien.

(...)
Overigens kan ik je commentaar op Tim en zijn tactiek niet geheel rijmen met je verdenking op Art vorig jaar. Waarom was die dan zoveel subtieler en slimmer dan Tim volgens jou.. ???

Ik ben niet weg van Hadewych ivm de onnodige onmolse zaken, maar ik vind dat we wie het ook wordt, sws een leukere mol hebben dan vorig jaar.  ::jaja::

Ik vroeg Fenix ernaar omdat hij voor zover ik me kan herinneren echt Art verdacht.

Je hebt gelijk, Tim is een beetje de Art van dit jaar en in zekere zin was William dat ook, alleen was van hem extra duidelijk dat hij kandidaat was. En ja, eigenlijk zie ik nu ook wel in dat Art inderdaad vrij irritant was met al zijn opzichtig gedoe. Maarja je weet hoe dat gaat, je kiest aan het begin een Mol uit en daar stap je later nog zeer moeilijk van af ... Art was ook nog eens één van de weinigen die ik op voorhand kende, en als ik kon kiezen tussen hem en Patrick als Mol, ja dan is mijn keuze duidelijk. Eigenlijk was het ook een beetje wishful thinking, zoals bij Jayne, want diep vanbinnen wist ik wel dat het Patrick was.

Ik begrijp dat je het een beetje dubbel vindt dat ik nu iets tegen Tim zou hebben als Mol. Laat dit duidelijk zijn, ik heb absoluut niks tegen Tim persoonlijk. Maar ik vind het persoonlijk niet zo'n fijne tactiek van hem, dat gespeelde nonchalante. Je hebt absoluut gelijk als je zegt dat Tim het subtieler speelt dan Art. Maar als hij het toch blijkt te zijn laat hij, voor mij althans, echt serieuze steken vallen. Dan heb ik het meer over zijn gedrag dan het geld dat hij heeft binnengebracht. Maarja misschien is dit weer een nieuwe tactiek, die van de slordige, nonchalante Mol die doet alsof hij niet alles begrijpt en het soms allemaal even niet meer weet. Hij is wel consequent daarin moet ik zeggen, van de eerste tot de meest recente aflevering meet hij zich die houding aan. Bij Art kwam het, zo vond ik toch, meer doordacht over. Bij Tim lijkt het meer impulsief, zonder nadenken reageren maar daar kan ik me in vergissen natuurlijk ... zeker als dit echt zijn strategie is als Mol zijnde.

Het verschil met Art is ook, of dat zou volgens jullie nog moeten blijken, Art was uiteindelijk kandidaat en niet de Mol zoals sommigen hierboven Tim nú al bestempelen. En je hebt gelijk natuurlijk, ik verdacht Art ... maar ik had er volgens mij ook bijgezegd dat ik Patrick doorhad, en voor 100% na dat slecht staaltje acteren bij het winnen van de vrijstelling. Er was geen twijfel meer mogelijk maar toch heb ik ervoor gekozen om Art te blijven verdedigen omdat ik dat gewoon leuker vond dan mij bij de andere Patrick-verdenkers te voegen. Ik had echt geen zin om Patrick te verdedigen ... Hij sprak me eerlijk gezegd niet zo aan als Mol. Ik heb nu een soortgelijk gevoel bij Tim ... dus je zal zien, hij zal weer de Mol zijn haha. Maar dan ben ik nog altijd niet verplicht om Tim aan te duiden als Mol omdat iedereen dat nu doet hè. Ik treed ook al eens graag buiten de (door schaapjes?) platgetreden paden. ;)

Ervan uitgaande dat Tim de Mol is vind ik het bij nader inzien niet slim van een Mol om zo de nadruk daarop te leggen. Als Mol heb je het m.i. al moeilijk genoeg. Maar als hij het is, speelt hij met vuur dus kan je hem na de ontknoping best wel een Mol met lef noemen, al zou ik wel eens willen zien dat hij zich opeens keihard verspreekt. >:D Oh wat ben ik slecht. En dat is nu net het risico van al die uitspraken die hij doet in deze extra filmpjes. Ik ben meer gewonnen voor de discrete aanpak van Anne-Marie bv. die tenminste niet van de daken schreeuwt dat zij de Mol is. Dat zou ze anders wel goed kunnen doen met haar zoetgevooisde dragende stem. ::rofl::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: MolMail 2012
« Reactie #588 Gepost op: 22-02-2012, 20:12:48 »
En over Hadewych kan ik kort zijn, raar dat zij in deze discussie is verzeild geraakt, had met geen woord over haar gerept. Ik vind ze 1. een toffe deelnemer 2. Ik zie genoeg redenen waarom ze de Mol kan zijn (geldt trouwens voor alle 4) en 3. Ik zou ze ook nog eens graag als Mol hebben. Maar zoals iedereen hier op het forum weet ik ook niet wie de Mol is. ;) Van de Tim-achterban heb ik soms de indruk dat ze het nú al zeker weten, zie al die hoogmoedige reacties, dat neemt het plezier soms weg om je eigen weg te gaan hier op het forum. Ik merk dat ik elk jaar terughoudender wordt om dingen te posten gewoon al om al die hevige reacties een beetje te vermijden.

Daarbij heb ik dit keer gewoon zin in een sneaky mol, niet eentje die het van de daken schreeuwt. Och, misschien verander ik nog wel van gedachten ... vooralsnog hoop ik dat Tim er morgen uitvliegt! Laat iedereen hier op het forum maar eens huiveren en een nieuwe Mol kiezen in de finaleweek.

En omdat het toch het topic van de Molmail is, laat ik een suggestie doen: laat die stomme Molmail maar achterwege volgend jaar! Vind het sowieso plezanter om verrast te worden tijdens de uitzending, al die constante impulsen door de week zijn vaak een doodsteek voor de spanning.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #589 Gepost op: 22-02-2012, 20:38:45 »
Jawadde, het is duidelijk dat enige kritiek op Mol Tim heel wat reactie uitlokt. Ik had helemaal niet de bedoeling om een discussie uit te lokken of zo, en al zeker niet om mensen diep te laten zuchten. Daar moet ik nl. alleen maar zelf diep van zuchten. Wilde alleen maar mijn bedenkingen posten bij de Molmail maar ik sta nog altijd achter mijn post, en ik sta niet alleen met die mening lees ik.
Volgens mij stonden hier geen bedenkingen maar alleen redenen waarom je bij voorbaat Tim al als 'geen slimme mol' wilde betitelen (of hij dat nu is of niet). Zoals ik al zei, iedereen heeft recht op zijn/haar mening, prima. Maar als daar e.e.a. tegenin te brengen is (en in dit geval is dat zo mijns inziens) moet je niet vreemd opkijken dat dat ook gebeurt lijkt me.  :)
Zoals eerder aangegeven speelt hij het spel volgens mij juist slim, kandidaat of mol.
Citaat
Je hebt gelijk, Tim is een beetje de Art van dit jaar en in zekere zin was William dat ook, alleen was van hem extra duidelijk dat hij kandidaat was. En ja, eigenlijk zie ik nu ook wel in dat Art inderdaad vrij irritant was met al zijn opzichtig gedoe. Maarja je weet hoe dat gaat, je kiest aan het begin een Mol uit en daar stap je later nog zeer moeilijk van af ...
Nee dat weet ik eigenlijk niet omdat ik zelden van meet af aan een Mol kies die ik later niet in twijfel trek als er goede redenen voor zijn.
Ik weet niet of je me hier nu echt niet begrepen hebt of het pertinent op een andere manier interpreteert. Maar wat ik bedoelde te zeggen is niet dat Tim en Art hetzelfde zijn.. Helemaal niet juist. Ik bedoelde te zeggen dat ik niet begrijpen kon dat jij Art als mol prima acceptabel vond maar om (wat mij betreft min of meer identieke reden, i.e. 'hij is te opvallend' etc) reden Tim afwijst.
Terwijl Tim juist helemaal niet op dezelfde manier opvalt als Art imo.
Maar goed dit is, zoals al gezegd, een kwestie van mening en optiek.

Niemand heeft hoe dan ook niet gezegd dat je geen kritiek kan hebben op wie dan ook, zolang die wel gestaafd is aan feiten wat mij betreft en jouw bewering aangaande Tim vond ik niet kloppend. Vandaar mijn reactie, dus.

Dat ik Hadewych hier noem heeft er zuiver mee te maken dat jij in diverse andere topics wel duidelijk bent geweest over waar jouw voorkeur ligt qua mol dit jaar.  ;)

En omdat het toch het topic van de Molmail is, laat ik een suggestie doen: laat die stomme Molmail maar achterwege volgend jaar! Vind het sowieso plezanter om verrast te worden tijdens de uitzending, al die constante impulsen door de week zijn vaak een doodsteek voor de spanning.

Niemand verplicht je die te lezen, toch?  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #590 Gepost op: 22-02-2012, 20:51:13 »
Ik vond het materiaal uit de molmail echt boekdelen spreken, zijn hele lichaamshouding schreeuwt het uit.
Ja ik ook. Vandaar dat ik eerder al zei dat het me niet meer lukt om de anderen nog als mol te zien.  ;)
Maar tot de ontknoping er is spreek ik niet in de verleden tijd iig omdat ik me realiseer dat ik inmiddels toch in een soort van tunnel visie ben beland ja, en dit uiteindelijk widm is.  ;)
(Misschien is dit een latent Jon-trauma  ::schaam:: )
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #591 Gepost op: 22-02-2012, 21:11:12 »
Ik vind 'was' echt behoorlijk voorbarig Lo, het blijft hypothetisch op dit moment imo.  ::)

Hoor! De reünieaflevering en ontknoping zijn volgens mij nog niet geweest. Er zijn (gelukkig) echt nog hele serieuze andere opties dan Tim. Hoe fijn je het ook in je tunneltje hebt, door sommigen word het Molschap van Tim continu als een voldongen feit gepresenteerd en af en toe lees ik zelfs wat spot in terug naar 'die anderen die het gewoon nog niet zien'. Ik denk dat dat was wat Supernova bedoelde, en ik sluit me er helemaal bij aan.

Hoe Tim als Mol 'was', daar kunnen we het over vijftien dagen over hebben .... maar misschien wel helemaal nooit, omdat ie 't gewoon niet was.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: MolMail 2012
« Reactie #592 Gepost op: 22-02-2012, 22:12:23 »
Volgens mij stonden hier geen bedenkingen maar alleen redenen waarom je bij voorbaat Tim al als 'geen slimme mol' wilde betitelen (of hij dat nu is of niet). Zoals ik al zei, iedereen heeft recht op zijn/haar mening, prima. Maar als daar e.e.a. tegenin te brengen is (en in dit geval is dat zo mijns inziens) moet je niet vreemd opkijken dat dat ook gebeurt lijkt me.  :)
Zoals eerder aangegeven speelt hij het spel volgens mij juist slim, kandidaat of mol.

Ik schrok gewoon eventjes toen ik het topic opende, dat is alles. Het is absoluut je goed recht om mijn kritiek te weerleggen. Ik stoor me ook meer aan de reacties van andere Tim-verdenkers, niet zozeer aan de jouwe (ook al kwam dat misschien voor jou zo over, jij bent de enige die me rechtstreeks heeft geciteerd). Die vind ik nl. altijd zeer goed onderbouwd.

Nee dat weet ik eigenlijk niet omdat ik zelden van meet af aan een Mol kies die ik later niet in twijfel trek als er goede redenen voor zijn.

Kijk, dat van die Mol uitkiezen, dat was een beetje ongelukkig verwoord. Ik kies niet van de eerste aflevering een Mol uit die ik ga steunen voor de hele serie haha. Het zou nogal erg zijn moest dat zo zijn. Maar als je meedoet aan de pool hier, ga je dat meestal wel doen als je de eerste week iets gaat invullen, anders heb je bij voorbaat verloren. En ja ik heb nogal de neiging om meteen in het begin iemand uit te kiezen die later in de finale belandt. ;D Ook dit jaar lijkt het daarop uit te draaien, hoewel ik nogal gewisseld heb. Maar 't is niet zo dat ik die Mol, in dit geval Hadewych of Anne-Marie niet meer in twijfel durf te trekken. Integendeel. Maar misschien lees je dat niet zo vaak als dat ik Tim in twijfel trek. Al valt dat ook nogal mee hoor.

Ik weet niet of je me hier nu echt niet begrepen hebt of het pertinent op een andere manier interpreteert. Maar wat ik bedoelde te zeggen is niet dat Tim en Art hetzelfde zijn.. Helemaal niet juist. Ik bedoelde te zeggen dat ik niet begrijpen kon dat jij Art als mol prima acceptabel vond maar om (wat mij betreft min of meer identieke reden, i.e. 'hij is te opvallend' etc) reden Tim afwijst.
Terwijl Tim juist helemaal niet op dezelfde manier opvalt als Art imo.
Maar goed dit is, zoals al gezegd, een kwestie van mening en optiek.

Niemand heeft hoe dan ook niet gezegd dat je geen kritiek kan hebben op wie dan ook, zolang die wel gestaafd is aan feiten wat mij betreft en jouw bewering aangaande Tim vond ik niet kloppend. Vandaar mijn reactie, dus.

Ik denk dat we op een compleet verschillende golflengte zitten wat betreft Tim/Art dus veel zin heeft deze discussie niet. Ook ik voel me een beetje verkeerd begrepen. Maar ik kan jou dezelfde vraag terugstellen, was jij niet gekant tegen Art als Mol? Dan is het toch even gek om nu pro-Tim te zijn? Of had dat weer zijn andere redenen waarom Art het niet kon zijn? Wss dat laatste. Vorig jaar zei iedereen, Art kan het niet zijn, té opvallend, wil het te graag. Nu vinden velen Tim even opzichtig en zijn ze plots gewonnen voor het idee. Ja, daar kan ik ook niet bij. Meningen kunnen blijkbaar veranderen.

Je hebt gelijk als je zegt dat Tim en Art niet op dezelfde manier opvallen. Maar ik heb geloof ik nooit gezegd dat Tim té opvallend zou zijn. Het valt mij gewoon op dat hij gespeeld nonchalant gedrag vertoont. Maar Tim is en blijft subtieler dan Art op dat gebied. Maar toch vind ik hem opvallen, dus denk dat het eerder een gevoelskwestie is. Bij Art voelde ik eerst Mol, bij Tim twijfelde ik maar dénk ik nu kandidaat, maar het kan net zo goed Mol zijn. Ik kan gerust mijn ongelijk toegeven als later blijkt dat ik fout zit.

En dat ik hem bestempelde als een niet slimme Mol. Daarmee bedoel ik niet mee dat hij dom is, gewoon dat ik het geen slimme tactiek voor een Mol vind, los van het feit of hij nu wel of niet verdacht wordt door de andere kandidaten. Hopelijk is het daarmee uitgeklaard. Ik ben het ermee eens dat er over smaak niet valt te twisten.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 22:28:09 door FenikXII »

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: MolMail 2012
« Reactie #593 Gepost op: 22-02-2012, 22:12:52 »
Dat ik Hadewych hier noem heeft er zuiver mee te maken dat jij in diverse andere topics wel duidelijk bent geweest over waar jouw voorkeur ligt qua mol dit jaar.  ;)

Zolang heb ik Hadewych niet eens als Mol, maar blijkbaar is het wel blijven hangen ::tandpastasmiley:: Zelfs nu ben ik lang niet zeker van mijn zaak. Ik ga wel akkoord met het feit dat we een betere Mol krijgen dan vorig jaar. Dat geldt voor ze alle vier. Mijn punt was gewoon, ik had het over Tim en er werd meteen Hadewych bijgehaald als 'waardeloze Mol', vond ik een beetje een goedkope uithaal. Zo waardeloos is ze ook weer niet. :P Mijn échte voorkeur was Marit trouwens. Maar laten we het hierbij laten en het verder over de Molmail hebben.

OT
Niemand verplicht je die te lezen, toch?  :D

Nee, dat nu ook weer niet. Maar je kan er moeilijk naast kijken, her en der wordt erover gesproken. Ja dan moet je toch wel serieus op je tanden bijten om niet te gaan kijken. Ja kijk, daar ben ik soms veel te nieuwsgierig voor. Sommige weken heb ik het overgeslagen, maar deze week las ik dat ze er extra veel hadden ingestoken dusja in dat geval kan ik moeilijk achterblijven. ;)
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 22:28:26 door FenikXII »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #594 Gepost op: 22-02-2012, 22:22:49 »
Ik schrok gewoon eventjes toen ik het topic opende, dat is alles.
Sorry.  ::roos::
Ik wilde dat niet per se op jou 'afreageren' maar het was een beetje een cumulatie denk ik van het lezen van een aantal reacties in de trant van 'ik wil dit niet want ik wil nu eenmaal dat of dat' en het feit dat daarbij soms niet zo positief op het evt. Tim de mol scenario gereageerd wordt.
Al kan ik me daar gezien de stelligheid waarmee sommigen eea beweren ook wel weer iets bij voorstellen.  ;)
Citaat
Ik denk dat we op een compleet verschillende golflengte zitten wat betreft Tim/Art dus veel zin heeft deze discussie niet. Ook ik voel me een beetje verkeerd begrepen.
Goed, dan hebben we elkaar dus verkeerd begrepen, lijkt het.
Kan gebeuren zeker in forum communicatie.  :)
Citaat
Je hebt gelijk als je zegt dat Tim en Art niet op dezelfde manier opvallen. Maar ik heb geloof ik nooit gezegd dat Tim té opvallend zou zijn. Het valt mij gewoon op dat hij gespeeld nonchalant gedrag vertoont. Maar Tim is en blijft subtieler dan Art op dat gebied. Maar toch vind ik hem opvallen, dus denk dat het eerder een gevoelskwestie is.
Dat ben ik ook wel met je eens. Vandaar dat ik in eerste instantie dacht dat ie een kandidaat was die de mol speelde. Maar nu vraag ik me af of de tactiek dus niet verder gaat zoals destijds bij Kim die de mollende kandidaat mol uithing. Maar dan nu dus de Mol die de kandidaat speelt die de Mol speelt op sommige fronten (i.e. ik heb geen joker nodig etc). Op zich is dat hoog spel maar elke double bluff is dat wel, en het zou wel weer een nieuwe tactiek zijn. In ieder geval lijkt zijn houding die van de coole nonchalante kandidaat/mol, en nou ja het lijkt te werken zowel als kandidaat als als mol. Maar eigenlijk begrijp ik vooral niet hoe hij er nog steeds in kan zitten als hij werkelijk zo nonchalant en dommig is als hij zich bij vlagen voordoet (?) Maar goed da's iets voor het Tim topic.  ;D
Citaat
En dat ik hem bestempelde als een niet slimme Mol. Daarmee bedoel ik niet mee dat hij dom is, gewoon dat ik het geen slimme tactiek voor een Mol vind, los van het feit of hij nu wel of niet verdacht wordt door de andere kandidaten. Hopelijk is het daarmee uitgeklaard. Ik ben het ermee eens dat er over smaak niet valt te twisten.
Ik begrijp je, maar inderdaad is dat een kwestie van interpretatie en smaak. Aangezien de anderen er met boter en suiker in lijken te trappen in dat geval zou ik het niet als 'geen slimme tactiek' willen bestempelen.
Citaat
Maar laten we het hierbij laten en het verder over de Molmail hebben.
::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolMail 2012
« Reactie #595 Gepost op: 22-02-2012, 22:25:59 »
Leuk die nieuwe opzet van de MolMail, met extra lange filmpjes. ::ok:: De gesprekken met fans van afgelopen donderdag hebben nu al resultaat! Top!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: MolMail 2012
« Reactie #596 Gepost op: 22-02-2012, 22:32:25 »
Sorry.  ::roos::

::hug:: Blij dat dát is uitgeklaard! Hèhè ::zweet::

Ik moet zeggen, door jouw betoog wen ik wel meer en meer aan Tim als Mol. ;D

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #597 Gepost op: 22-02-2012, 22:50:37 »
Wow, wat een lange reacties allemaal, sjezus. Heeft iemand het opgemerkt dat Tim in de molmail zei dat hij niet verwacht had dat William wel zou gaan (van de brug). Dat klopte ook, want William heeft bij die opdracht geld verdient door wel te gaan.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolMail 2012
« Reactie #598 Gepost op: 23-02-2012, 10:26:35 »
Vrienden,

Probeer de reacties je leest niet persoonlijk aan te trekken en de reacties die je plaatst niet persoonlijk te maken. Niets is wat het lijkt en zelfs dat weten we niet.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #599 Gepost op: 23-02-2012, 13:05:27 »
::hug:: Blij dat dát is uitgeklaard! Hèhè ::zweet::

Ik moet zeggen, door jouw betoog wen ik wel meer en meer aan Tim als Mol. ;D
Haha, had in het AM-topic een soortgelijke discussie met Jayne (zonder dat het daarbij de intentie was haar persoonlijk aan te vallen).
Ik vind het vervelend als mensen een aanname neerzetten als een voldongen feit, waarbij dan idd ook nog een soort laatdunkend gedaan wordt naar iedereen die een andere mening heeft.

Laten we het er maar op houden dat er richting het einde meerdere kampen ontstaan die hun mol met hand en tand verdedigen  ;D