Poll

Wie is de Mol?

Anne-Marie
42 (50.6%)
Hadewych
21 (25.3%)
Liesbeth
20 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 83

Auteur Topic: [poll] Wie is de 12e Mol?  (gelezen 221745 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #200 Gepost op: 23-01-2012, 19:27:56 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik ben na dagen van verwarring weer in staat om mijn persoonlijke mol top 3 op te stellen. Marit blijft staan als mol, maar de rest gaan over de kop. Liesbeth wordt te verdacht in beeld gebracht en Tim, ondanks dat hij mollerig aanvoelt, molt vrijwel niet. Dus...

1. Marit
2. Anna-Marie
3. William

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #201 Gepost op: 23-01-2012, 21:19:59 »
Lo had me overtuigd van Marit, maar de runen winnen het van Lo.

1. Anne-Marie
2. Marit
3. Liesbeth
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #202 Gepost op: 23-01-2012, 22:20:00 »
de runen winnen het

Huh? Welke runen? Komen die uit Drenthe... ik namelijk ook oorspronkelijk (2 van mijn grootouders). In elk geval zal het na donderdag allemaal anders zijn  ::pinokkio::

Maar tja, een top-3, oei zeg. Ik ben zo streperig dus ik heb nu staan 1. Marit 2. - 3. -

Misschien moet ik dan weergegeven wat ik voorheen had:

Voor afl.1  |   afl.2
1. Marit   1. Marit
2. -           2. Maarten
3. -           3. mss Tim

Veel meer verdachten heb ik eigenlijk niet gehad. Ik had eventjes een 'het zou toch niet'-gevoel bij deze mannen.

Dat heb ik bij de rest in elk geval nog niet gehad. Ja, Liesbeth wordt zo neergezet. Daar krijg je automatisch wel een vibe bij. Maar Rat zegt de reden al waarom het er bij mij niet in wil.

Trouwens Rat, Anne-Marie of William als mol? Ik zou het fantastisch vinden, ze zouden meteen bij mijn top-3 lievelingsmollen ooit komen. De kans voelt helaas praktisch nihil bij mij.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #203 Gepost op: 23-01-2012, 22:44:58 »
Trouwens Rat, Anne-Marie of William als mol? Ik zou het fantastisch vinden, ze zouden meteen bij mijn top-3 lievelingsmollen ooit komen. De kans voelt helaas praktisch nihil bij mij.
Tja, ik heb er ook geen zeker gevoel bij, maar bij de rest nog minder...

- Frits kan de finale niet halen naar mijn mening (o.b.v. het BNR radio interview).
- Hadewych wordt niet verdacht genoeg neer gezet in de montage en vliegt er om die reden voor de finale uit. ::jaja::
- Tim heeft te veel kandidaten acties & weinig mol acties.
- Liesbeth wordt door te veel mensen verdacht om de mol te kunnen zijn. ::trots::

Dan blijven er twee over.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #204 Gepost op: 23-01-2012, 23:07:01 »
- Frits kan de finale niet halen naar mijn mening (o.b.v. het BNR radio interview).

Waar baseer je dat uit dan?

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #205 Gepost op: 23-01-2012, 23:28:53 »
- Frits kan de finale niet halen naar mijn mening (o.b.v. het BNR radio interview).

Same as Bartjel, wilde ik ook net vragen... volgens mij heb ik hier iets gemist?
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #206 Gepost op: 23-01-2012, 23:35:40 »
Ik heb dat gesprek gisteren ook beluisterd en had dezelfde indruk als Rat. Ik denk dat van Frits wel het allermeeste 'gebabbel' na afloop van de opnames te horen is geweest, het is nogal een kletskous en hij wordt overal gevraagd. Ik vind dat hij in al die gesprekken wel verraadt dat hij nooit de mol kan zijn. En misschien doelt Rat ook op zijn NY-reis. Dat vind ik wat mistig. Hij was totaal 3 weken weg kan best ruim 2 weken t/m de finale WIDM hebben gedraaid en daarna nog een weekje NY.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #207 Gepost op: 23-01-2012, 23:40:54 »
Waar baseer je dat uit dan?
Ik had het volgens mij al gepost in het Frits topic, maar bij deze nog een keer. Let wel, dit is mijn interpretatie van zijn woorden.

- Hij zegt dat het nu wel mogelijk was om 3 weken vrij te nemen. Hij zegt dat hij zijn omgeving heeft verteld dat hij 3 weken naar New York ging.
- Hij zegt dat hij aansluitend op WIDM, nog naar NY is geweest.

Daarom doe ik nu de aanname dat hij de finale niet gehaald kan hebben.

Al kan hij uiteindelijk ook langer dan drie weken weg zijn geweest, omdat hij zijn gemeenteraadslid voor WIDM heeft opgezegd. Dus echt zeker is het ook weer niet.

...misschien doelt Rat ook op zijn NY-reis. Dat vind ik wat mistig. Hij was totaal 3 weken weg kan best ruim 2 weken t/m de finale WIDM hebben gedraaid en daarna nog een weekje NY.
Ja, een weekendje zou inderdaad ook kunnen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #208 Gepost op: 23-01-2012, 23:46:02 »
iets gemist?

Ja er komt nog bij dat we over uitsluiten Frits ook een lightmannetje doen. Die zei namelijk:

"Zeker niet:

1. Hadewych (check mijn post in haar topic)
2. Frits
3. Anne-Marie" ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #209 Gepost op: 23-01-2012, 23:53:56 »
@Lo  :)  Dat klopt, is ook zo, maar ik heb Frits voor de pool als verliezer staan, vandaar even mijn interesse.

btw Hoe moet ik die knusse smilies bij Anne-Marie interpreteren? Die komen niet uit mijn oorspronkelijke post.  ;)
« Laatst bewerkt op: 24-01-2012, 00:11:15 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #210 Gepost op: 24-01-2012, 13:22:43 »
1. Hadewych
2. Liesbeth
2. Tim

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #211 Gepost op: 25-01-2012, 15:06:59 »
1. William
2. Tim
3. Liesbeth
(4. Anne-Marie)

Puur door afstrepen: Marit en Hadewych hebben teveel goede acties, Frits is te opvallend en heeft ook wel wat anti-mols gedaan. Anne-Marie is een twijfelgeval, die heeft toch ook wel wat onmols gedrag. Tim en Liesbeth kunnen het zeker zijn en op basis van alleen aflevering 1 zou ik Tim als mol aanduiden, maar in de andere aflevering wordt hij veel te verdacht neergezet, net zoals Liesbeth. Als die twee de mol zijn dan vind ik het toch maar een vreemde montage. Dus dan blijft William alleen nog over, tegen hem pleit alleen die envelop, maar ja, de anderen hebben ook al genoeg positief gedaan en dat hij een joker van Frits aftroggelt zit me ook dwars. Maar puur op basis van zijn acties zou William het goed kunnen zijn.

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #212 Gepost op: 26-01-2012, 12:09:57 »
1. Tim, William
3. Liesbeth
de rest...

Vind het lastig, omdat beide heren ook acties hebben uitgehaald die onmols zijn.
Wat dat betreft lijken de kandidaten een beetje op kandidaten die we de laatste 2 seizoenen gezien hebben...

William lijkt op Art. Heeft mollenacties (speedboat opdracht kiest hij (bewust?) slecht positie), jokers zoeken in het hooi...
Hij speelt een spel, wilt zichzelf verdacht maken en test heel slim wie de mol is (zie naar binnen willen lopen bij torenopdracht)...
Ik denk dat hij ver gaat komen. Als mol of als winnaar  ;D...

Tim kan een hele sneaky mol zijn. Hij lijkt er alles aan te doen de torenopdracht te laten mislukken.
Kan alleen niet verklaren waarom hij dan 1000 euro in de pot zou stoppen (en niet de jokers pakt),,
Het kan ook dat hij gewoon een creatieve chaoot is, heeft wel wat weg van Sanne...

En dan Liesbeth. Lijkt erg op Kim. De hints lijken door het productieteam ook op haar afgestemd.
4x2x6x3=144 --> 144e dag is haar verjaardag, wat ook nog eens duidelijk in beeld wordt gebracht.
Eur. Steden M --> Eur. Stelen M
Als enige een groen pak bij de speedboat.
De beeldtip m.b.t. de introductie, waar haar beeld als enige links getoond wordt.
Vind alleen dat ze dan weer weinig echte molacties heeft, of het moet de trapopdracht geweest zijn.
Vind het alleen allemaal too obvious, en aan de andere kant weer te mager...

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #213 Gepost op: 26-01-2012, 19:04:56 »
+1 stem voor Marit. Ik blijf toch maar bij haar als Mol. Ook omdat ik verwacht dat ze vandaag weer flink haar best zal doen om de winst van vorige week teniet zal doen. Zij kwam veel te duidelijk in beeld dat ze te vertrouwen is. Waarschijnlijk is ze dat juist net niet!

Maar gene schrik, ik sta nog maar met een voet in  de andere dames houdt ik even hard in het oog! Deze selectie Mollinnen vind ik toch echt niet te vertrouwen. En dat zal er niet op verbeteren als ik Marit en Anne-Marie samen op de tandem bezig zie.

So Marit, Anne-Marie, Hadewych & Liesbeth. Watch your back! ::vergroot:: ::tandpastasmiley::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #214 Gepost op: 26-01-2012, 22:35:23 »
De Molna aflevering 3:
Anne-Marie     - 11 (13.6%)
Frits    - 4 (4.9%)
Hadewych    - 9 (11.1%)
Liesbeth    - 24 (29.6%)
Marit    - 11 (13.6%)
Tim    - 16 (19.8%)
William    - 6 (7.4%)

Als een moderator eventjes zorgt dat er een deadline komt en je je stem mag wijzigen, is het weer helemaal top!
...óf niet!

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #215 Gepost op: 26-01-2012, 22:56:14 »
Anne-Marie
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #216 Gepost op: 26-01-2012, 22:56:42 »
liesbeth
You'll never walk alone

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #217 Gepost op: 26-01-2012, 22:57:40 »
1. Liesbeth

(al houd ik Frits in de gaten na het 'I AM' bord)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #218 Gepost op: 26-01-2012, 23:07:53 »
Uhh...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #219 Gepost op: 26-01-2012, 23:12:31 »
Tell me what your telescope says