Poll

Wie is de mol NIET

Anne-Marie Jung
17 (17.9%)
Hadewych Minis
38 (40%)
Liesbeth Staats
40 (42.1%)

Totaal aantal stemmen: 61

Auteur Topic: Wie is de mol 2012......NIET???  (gelezen 79948 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #100 Gepost op: 22-01-2012, 14:38:27 »
Ik heb er eigenlijk nog maar 3 doorgestreept: Frits, Annemarie en Hadewych. En wel om de volgende redenen: Een mol gaat anderen niet corrigeren als zij een fout maken. Zij doen dit alledrie wel

Zeker na vorig jaar durf ik daar niet meer zo zeker van te zijn.  :-\\

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #101 Gepost op: 22-01-2012, 16:19:39 »
Annemarie:
-   Wil Frits naar het vliegtuig halen als hij wegloopt
Hoeft niet onmols te zijn - de opdracht is tenslotte mislukt dus dit had niet uitgemaakt.

Maar al je andere punten zijn wel goede onmolse acties. Ik denk overigens echt dat als ze de toren in zouden zijn gegaan, er niets zou zijn verdiend.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #102 Gepost op: 22-01-2012, 20:07:32 »
* (Er zou bij de toren natuurlijk altijd een addertje onder het gras kunnen zitten dat wel naar binnen gaan bijv 3000 euro opleverde. We hebben nooit te horen gekregen of ze niks kregen als ze wel naar binnen gingen)

Ergens op de AVRO site stond dat het maximale bedrag is gewonnen (ik dacht in het dagboek van de Mol).

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #103 Gepost op: 23-01-2012, 02:21:07 »
Ergens op de AVRO site stond dat het maximale bedrag is gewonnen (ik dacht in het dagboek van de Mol).
Correct, geen andere opties mogelijk.
Omnia vincit amor

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #104 Gepost op: 27-01-2012, 15:16:30 »
Of Marit nu ECHT de mol niet is weten we nog niet. In elk geval was zij na afl. 3 minst verdacht:

Anne-Marie Jung  24 (14.4%)
Frits Huffnagel  23 (13.8%)
Hadewych Minis  27 (16.2%)
Liesbeth Staats  8 (4.8%)
Marit van Bohemen  33 (19.8%)
Tim Kamps  23 (13.8%)
William Spaaij  29 (17.4%)

totaal aantal stemmen: 54
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #105 Gepost op: 27-01-2012, 16:49:31 »
Frits, Hadewych, Marit en William zijn het niet.   ::jaja::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #106 Gepost op: 27-01-2012, 17:34:56 »
Ik durf alleen Marit weg te strepen ;D
You'll never walk alone

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #107 Gepost op: 30-01-2012, 18:48:11 »
Sowieso AM, Frits, Hadewych en William
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #108 Gepost op: 30-01-2012, 18:51:06 »
AM, Marit, William, Frits en Hadewych niet. Na de onderhandelingsopdracht blijven alleen Tim en Liesbeth over als Mol!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #109 Gepost op: 30-01-2012, 19:19:53 »
Hademini, William & Liesbeth zijn het in elk geval niet. Marit ook niet, maar ik heb toch nog moeite om op haar te stemmen in deze poll... 'k zit nog altijd in de ontkenningsfase.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #110 Gepost op: 30-01-2012, 20:25:23 »
'k zit nog altijd in de ontkenningsfase

Ja haha ik ook, misschien maar beter om ons uit de droom te helpen dat ze dan toch exit gaat donderdag.

Maar ik geloof daar niets van. Misschien doet ze wel weer opnieuw super-mols en....  ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Ringklokje

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #111 Gepost op: 30-01-2012, 21:04:33 »
A-M kan wat mij betreft de mol niet zijn. Meer op gevoel, te onneuzel.
Wel grappig, ik heb vorig jaar heeel lang gedacht dat karin de mol was, want ik dacht: zo dom kan je niet echt zijn, dat moet een act zijn, ze zei zulke domme dingen. haha dus eigenlijk super lullig. overigens vind ik het wel een tof mens, daar niet van. maar die fout ga ik dus niet weer maken ;)

frits is het denk ik ook niet, ook weer vanwege gevoel (misschien ook wel omdattie politicus was). goede speler maar that's it.

liesbeth is wel heel overduidelijk dus misschien is ze daarom ook niet de mol, maar voorlopig schrijf ik haar nog niet af.

En de rest die ik had afgeschreven zijn er allemaal uit.

Marit is nog even afwachten..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #112 Gepost op: 2-02-2012, 20:21:01 »
Liesbeth, William & misschien ook wel Hadewych.

Liesbeth vind ik niet zo'n aantrekkelijke Mol. Springt veel te veel in het oog en het zou me verbazen dat het publiek de Mol meteen goed heeft. William vind ik meer de kandidaat die de Mol had willen zijn. En Hadewych, ik blijf met een gevoel zitten dat ze een dezer dagen een rood scherm rond haar oren krijgt. Zou ik overigens wel heel jammer vinden.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #113 Gepost op: 2-02-2012, 23:27:17 »
Wie is de mol NIET
Anne-Marie Jung    16 (12.7%)
Frits Huffnagel    16 (12.7%)
Hadewych Minis    25 (19.8%)
Liesbeth Staats    10 (7.9%)
Marit van Bohemen    24 (19%)
Tim Kamps    10 (7.9%)
William Spaaij    25 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 39
The sun came up and reality set in.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #114 Gepost op: 3-02-2012, 15:33:21 »
William, Frits, Hadewych en Tim (Zijn de mol niet ::jaja::)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #115 Gepost op: 3-02-2012, 19:11:32 »
AM, Frits, Hadewych en William
en ik heb er ook Liesbeth aan toegevoegd maar ik denk wel dat zij met Frits de finale haalt.

Als je de silhouettenfoto bekijkt dan gaan ze aan tweeen exit, dus in paren. Dan zijn nu eerst Hadewych, dan William aan de beurt. De centrale 3 zijn dan de finalisten en opzij is de laatste afvaller, AM. Ik denk dat Hadewych en wellicht ook William nog helemaal op de foute mol zitten maar dat de laatste 5 hem wel helemaal in de picture hebben dus dat maakt Tim helaas een niet erg hoog aan te slaan mol... behalve dan natuurlijk dat hij zijn eerste taak, geld laten verdwijnen, wel goed uitvoert!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #116 Gepost op: 3-02-2012, 19:13:36 »
Ik ben maar eens een pseudo-objectieve analyse begonnen in Excel als dubbel check of mijn gevoel klopt. Dat had ik eerder moeten doen, want Marit scoort in die analyse heel erg slecht...

De analyse bevestigd mijn gevoel dat Hadewych niet de mol is. Zij scoort zeer weinig punten.

William is ook niet de mol. Hoewel hij redelijk wat punten scoort, is dat altijd bij opdracht waar ook andere kandidaten verdacht bezig zijn. Hij heeft vrijwel zelden molacties of verdachte acties die een doorslaggevende rol hebben. William scoort ook best vaak kandidatenpunten.

Tot zover de conclusies uit de pseudo-objectieve analyse... ik moet hem nog een stap verder brengen om iets te kunnen zeggen over andere kandidaten. Op dit moment is 'ie nog ver weg van een statistisch verandwoord systeem.

Liesbeth streep ik ook nog steeds af, ondanks dat ze veel punten scoort. Ik geloof gewoon niet dat een kandidaat die in dit stadium van het spel zo breed uit wordt verdacht door de kijkers de mol kan zijn.

Frits vindt ik een lastig geval. Hoewel hij door zijn acties in de laatste aflevering een streep door zijn naam verdient durf ik hem nog niet definitief weg te strepen op dit moment.

Tim vindt ik te mollerig doen in biechts, maar kan ik ook niet wegstrepen.

Anne-Marie scoort gemiddeld, maar niet slecht genoeg om haar uit te sluiten als mol... en mijn gevoel zegt op dit moment dat zij de mol is.

Dus de streep gaat door Hadewych, William en Liesbeth, net als na de vorige aflevering.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #117 Gepost op: 3-02-2012, 19:16:50 »
Ik heb 4 mensen weggestreept nadat mijn molletje het spel gister heeft verlaten.

Ik heb nu er nog 3 mannen en 3 vrouwen over zijn alle acties in de eerste 5 afleveringen bekeken en heb Anne-Marie en Hadewych afgestreept als vrouwelijke mol, en als mannelijke mol Frits en William. Blijven over Liesbeth en Tim, maar wie het is tsja..geen idee :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #118 Gepost op: 4-02-2012, 11:30:31 »
Volgens mij ben ik de enige zo'n beetje die toch Frits nog niet helemaal heeft weggestreept... ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #119 Gepost op: 9-02-2012, 19:42:30 »
Voor de fun heb ik alles even herleid naar de opdracht in het westerndorp. En meer bepaald tot het duel Frits - Liesbeth, dat ik toch zie als het sleutelmoment van de hele opdracht.

William koos Anne-Marie en niet Frits om tegen te duelleren. Hij had als Mol die 1500 euro kunnen afpakken, en dat deed hij niet.

Liesbeth: Het komt door haar dat Frits überhaupt zo'n grote buit kon pakken. Ze had hem gewoon 'kapot' kunnen maken zoals Marit dat deed met Anne-Marie. ::respect::

En Frits zelf pakte natuurlijk helemaal zelf die 1500 euro. Hij had zich kunnen laten afschieten, laten kapot maken door Liesbeth, maar dat heeft hij allemaal niet gedaan.

Allemaal geen Mol. Toch niet in die opdracht. ;)



Mooi dus voor Anne-Marie en Hadewych (en Tim), want zij kwamen met lege handen en een joker terug van hun battle. Hen houd ik als een havik in het oog vanavond.