Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208393 keer)

Offline Vogel24

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #600 Gepost op: 1-03-2012, 19:28:07 »
Liesbeth is niet (meer) mijn mol, maar haar opmerking in RTL Boulevard net was vreemd...
Ze zei: "Hadewych en Anne-Marie zijn er tot op het laatst- uh, we zijn tot het laatst erbij geweest." Alsof ze zegt dat H & AM er bij waren dat zij als mol bekend werd gemaakt.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #601 Gepost op: 1-03-2012, 19:41:27 »
Liesbeth is niet (meer) mijn mol, maar haar opmerking in RTL Boulevard net was vreemd...
Ze zei: "Hadewych en Anne-Marie zijn er tot op het laatst- uh, we zijn tot het laatst erbij geweest." Alsof ze zegt dat H & AM er bij waren dat zij als mol bekend werd gemaakt.

Ze zei eerst zij zijn er bij geweest en toen zei ze snel wij zijn erbij geweest. Inderdaad vreemd. Ze zei niet tot op het laatst. Ik blijf bij Hadewych want mijn pool is toch al verloren.

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #602 Gepost op: 1-03-2012, 19:43:53 »
Ze zei eerst zij zijn er bij geweest en toen zei ze snel wij zijn erbij geweest. Inderdaad vreemd. Ze zei niet tot op het laatst.

of misschien bedoelde ze hiermee dat haar 'lot' in deze aflevering bekend wordt. en dat am en hade moeten wachten tot aflevering 10
heb het zelf helaas nog niet gezien
en weer ondergronds......

Offline Tara01

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #603 Gepost op: 1-03-2012, 21:13:26 »
Zien we nu net dat Liesbeth NIET de mol kan zijn, met de vraag over welke kwartetten de mol op tafel legt? Er zijn maar 2 opties; alleen de kwartetten die Hadewych en Annemarie hadden...
Zou een vreemde wending in de aflevering zijn! Nu al een ontknoping?!

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #604 Gepost op: 1-03-2012, 21:14:52 »
Ik had precies hetzelfde!!!! heb het al bij widm niet? gepost :D

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #605 Gepost op: 1-03-2012, 21:18:54 »
Winnares gok ik.
Amandla Awethu

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #606 Gepost op: 1-03-2012, 21:19:32 »
ze heeft eruit gehaald wat erin zat zei ze.... ja de pot leeggehaald ja
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #607 Gepost op: 2-03-2012, 10:42:53 »
Met dank aan Annemarie hebben we nu trouwens wel een antwoord wat Liesbeth nou pakte tijdens de wildwestopdracht: 2 jokers en 500 euro.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #608 Gepost op: 2-03-2012, 10:46:27 »
Met dank aan Annemarie hebben we nu trouwens wel een antwoord wat Liesbeth nou pakte tijdens de wildwestopdracht: 2 jokers en 500 euro.

Inderdaad en dat hebben we destijds niet gezien dankzij de montage die haar verdacht wilde houden, Liesbeth is de winnaar voor mij

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #609 Gepost op: 2-03-2012, 10:54:27 »
Tijdens een shot van Liesbeth toen ze in de brug zat, werd het muziekje in gestart wat je normaal hoort nadat er een rood scherm is geweest, Liesbeth dus de verliezer?
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #610 Gepost op: 2-03-2012, 11:00:35 »
Tijdens een shot van Liesbeth toen ze in de brug zat, werd het muziekje in gestart wat je normaal hoort nadat er een rood scherm is geweest, Liesbeth dus de verliezer?

Klopt, dit viel mij bij het kijken van de aflevering ook meteen op. Het nummer van New York City werd gestart, net op het moment dat A-M en Hade in het Volkswagen busje Ronda naderden. Er volgde een shot van de brug van Ronda, terwijl men ging inzoomen op de plek waar Liesbeth vast zat. En toen werd New York City gestart. Gezien dat nummer al jaren ingezet wordt nadat de afvaller een rood scherm te zien heeft gekregen en met de presentator/presentatrice meeloopt.. is dat een montagehint naar Liesbeth als verliezend finalist.  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #611 Gepost op: 2-03-2012, 12:10:27 »
Tijdens een shot van Liesbeth toen ze in de brug zat, werd het muziekje in gestart wat je normaal hoort nadat er een rood scherm is geweest, Liesbeth dus de verliezer?
Vorig jaar was precies hetzelfde muziekje te horen bij Pepijn in de bus van aflevering 1. Hij viel 6 afleveringen later pas af, dus ik denk het niet.
...óf niet!

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #612 Gepost op: 2-03-2012, 12:23:42 »
Liesbeth: Ik vind het heel leuk om met deze drie!!!!??? mensen over te zijn! spreekt ze hier als mol zijnde???

Ook de overgang van het getal 38 en de punt van het hek, alsof die het getal aanwijst en daarmee wil zeggen 38 is de mol Liesbeth is 38 geworden tijdens opnamen.


Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #613 Gepost op: 2-03-2012, 12:27:07 »
Liesbeth: Ik vind het heel leuk om met deze drie!!!!??? mensen over te zijn! spreekt ze hier als mol zijnde???

ze zijn toch gewoon met zijn drieën  ;D zo kun je overal wel iets achter zoeken

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #614 Gepost op: 2-03-2012, 12:27:59 »
Ik denk nu dat het Anne-Marie is, maar ik vind het toch wel erg frappant dat Art het tegen Liesbeth op het eind (rond 47:53) heeft over een 'rookgordijn'.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #615 Gepost op: 2-03-2012, 12:30:11 »
Ik denk nu dat het Anne-Marie is, maar ik vind het toch wel erg frappant dat Art het tegen Liesbeth op het eind (rond 47:53) heeft over een 'rookgordijn'.

Hij had het ook over de ongepaste term "jongens" ;)

Offline mollenkom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kiekeboe!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #616 Gepost op: 2-03-2012, 14:10:18 »
Ik hoorde het exuctie geluidje bij Liesbeth  ::oink:: En wat me daarbij opviel was dat het geluidje vertraagd was afgespeeld...

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #617 Gepost op: 2-03-2012, 14:15:03 »
Scenario verbazing bij Hadewych - laatste shot aflevering 9 (gewoon omdat het kan ;D)

Art: Liesbeth, wil jij de groep nog iets vertellen?
Liesbeth: Sorry jongens, ik heb deze serie niet zo hard mijn best gedaan om geld te verdienen..
Hadewych:  ::oink:: mijn vriendinnetje, de mol? maar.. maar.. dan heb ik verloren
Anne-Marie: ;D I'm good
Liesbeth: Sorry dat ik tegen je heb moeten liegen Hade  ::hug::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #618 Gepost op: 2-03-2012, 15:55:25 »
mooi tunnelbouwer ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #619 Gepost op: 2-03-2012, 17:12:06 »
Zien we nu net dat Liesbeth NIET de mol kan zijn, met de vraag over welke kwartetten de mol op tafel legt? Er zijn maar 2 opties; alleen de kwartetten die Hadewych en Annemarie hadden...
Zou een vreemde wending in de aflevering zijn! Nu al een ontknoping?!
Die vraag zag ik ook. Ik redeneerde maar dat het antwoord dat hoorde bij haarzelf er niet bij stond. Maar dat heeft er altijd bij gestaan. Of antwoord 3 is uit beeld? Maar dan zou het verder naar onder moeten staan. Raar. Maar Liesbeth had geen kwartetten, toch? Of toch eentje? Als het antwoord "geen enkele" zou zijn zou ik het nog snappen als het verder naar onder stond. Maar raar is het wel. Een sterke hint tegen Liesbeth ook. Nadeel: het is in tegenspraak met mijn tunnel ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas