Auteur Topic: [Kandidaat] Tim is niet de mol  (gelezen 249201 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #680 Gepost op: 24-02-2012, 00:40:41 »
Wil iemand mij onder het puin van deze tunnel weghalen?

Dat wordt morgen alle afleveringen weer opnieuw bekijken ;D

T is dat ik geen 8 uur over heb.. Anders was dat mijn plan geweest XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #681 Gepost op: 24-02-2012, 00:41:13 »
T is dat ik geen 8 uur over heb.. Anders was dat mijn plan geweest XD

Ik heb vandaag tentamen gehad, en ben morgen vrij.. .Dus dat komt even mooi uit ::)
You'll never walk alone

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #682 Gepost op: 24-02-2012, 09:00:18 »
Het moest er natuurlijk van komen. Bijna elke muzikale aanwijzing was dit jaar een ramp. Hoe ik ooit dacht dat de halve finale goed zou gaan is mij een raadsel. Aangezien de Tim tunnel is ingestort, stap ik maar terug in de Liesbeth tunnel. Ben benieuwd naar de verborgen aanwijzingen, want ik zie ze niet.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #683 Gepost op: 24-02-2012, 10:12:50 »
Net de aflevering teruggekeken en net zoals ik met Pepijn op het strand zeker wist dat hij het niet meer was, was het hier de opdracht in de stierenvechtersarena waardoor door Tim meteen een dikke streep kon.n.

raar is dat he, dat hij pas in zijn laatste aflevering iets goed ging doen, dat is toch niet te monteren. Ik had tijdens die opdracht hetzelfde als jij en ging het al heel snel goedpraten voor mezelf, maar toen de enveloppen open gingen en er in die van Tim 1000 zat wist ik het... of althans HAD ik het kunnen weten want als Tim geen rood scherm had gehad zat ik nu nog in de tunnel smoesjes te verzinnen voor dat gedrag ;-D

wel leuk dat je nu juist dat gedrag heel erg herkent in de andere tunnels, terwijl er straks toch maar 1 gelijk heeft :)

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #684 Gepost op: 24-02-2012, 10:13:04 »
Hoe kan dat nou??? ::kissass::

Liesbeth is too obvious, Anne-Marie haalt 2500 euri binnen met de pijlopdracht, Hadewych haalt overal waar ze kan geld binnen. Die 500 euro op het plein had ze gemakkelijk kunnen laten lopen toch?

Bedankt Tim! Ik vond je een goede mol, uhhh kandidaat... ::zwaaisip::
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #685 Gepost op: 24-02-2012, 10:22:13 »
Op een ietwat sadistisch manier ben ik best blij dat Tim eruit vliegt - gezien de, aan zekerheid grenzende, overtuiging van sommigen op dit forum dat Tim de mol was - en die vervolgens eigenlijk niet meer op de finale hoefde te wachten. Twijfel is goed. Hier in ieder geval
In het verlengde daarvan ben ik ook niet zo'n fan van Jehova-getuigen.
Eigenlijk ben ik gewoon een heel slecht persoon  >:D ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #686 Gepost op: 24-02-2012, 11:55:54 »
Ik blijft het ontkennen:) Niets is wat het lijkt, ze hebben hem gewoon even appart gezet en volgende week zit'ie er weer bij  :-X

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #687 Gepost op: 24-02-2012, 11:57:59 »
Ik blijft het ontkennen:) Niets is wat het lijkt, ze hebben hem gewoon even appart gezet en volgende week zit'ie er weer bij  :-X

Zouden ze het 'm gewoon nog steeds niet verteld hebben ???  >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #688 Gepost op: 24-02-2012, 12:09:39 »
Zouden ze het 'm gewoon nog steeds niet verteld hebben ???  >:D

Dat zal het zijn ::hypocriet:: Ze zullen het de AVRO dan ook nog niet verteld hebben, anders hadden ze hem geen groen scherm gegeven ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #689 Gepost op: 24-02-2012, 12:10:42 »
Ik leef nog steeds in een staat van ontkenning, hoor.

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #690 Gepost op: 24-02-2012, 12:14:06 »
Eigenlijk is in de beelden van volgende week enkel te zien dat ze Liesbeth niet kunnen vinden en verder niets meer van opdrachten, zou dat zijn omdat ze beelden waarin de (teruggekomen) Tim in voorkomt natuurlijk nog niet kunnen laten zien?  ::tandpastasmiley::

(Voor de duidelijkheid: ik geloof er zelf niet in, hoor)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #691 Gepost op: 24-02-2012, 12:23:49 »
Ik vind wel dat Tim z'n euro mag houden.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #692 Gepost op: 24-02-2012, 12:42:36 »
Eigenlijk is in de beelden van volgende week enkel te zien dat ze Liesbeth niet kunnen vinden en verder niets meer van opdrachten, zou dat zijn omdat ze beelden waarin de (teruggekomen) Tim in voorkomt natuurlijk nog niet kunnen laten zien?  ::tandpastasmiley::

(Voor de duidelijkheid: ik geloof er zelf niet in, hoor)

Ik ben het helemaal met je eens  ::tandpastasmiley:: Ik probeer er namelijk nog wel in te geloven ::hypocriet::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #693 Gepost op: 24-02-2012, 13:20:56 »
Tja eerlijk gezegd had ik er vanavond al geen goed gevoel bij en tijdens de aflevering voelde ik het eigenlijk al aankomen.  ::ohno::



Ik voelde het ook aankomen toen de aflevering begon. Ook onder andere toen William eruitging. Maar dat in de pool invullen van tevoren? Ho maar...  :-\\
No Milk today???

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #694 Gepost op: 24-02-2012, 14:55:53 »
Ik wist het: dit gebeurt mij elk jaar weer. Arjen, Pepijn, nu Tim.. Wel jammer want ik vond de vrouwen niet echt mol-ideaal.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #695 Gepost op: 24-02-2012, 21:46:41 »
U kunt al uw videobeelden van uw gezichten als PM naar mijn opsturen  ::rofl::

Priceless! ;D Die compilatie wil ik ook wel eens zien. ::rofl::


Hoogmoed komt voor de val! ;) Hij had zelf ook telkens van die uitspraken dat hij iedereen eruit ging spelen, en dat hij als enige goed zat, enzovoort, enz... Ik moet toegeven, ik heb gisteren serieus in mijn vuistje zitten lachen toen Art het rood scherm van Tim tevoorschijn toverde.

Zoals beloofd bied ik jullie allen een paar helpende handen om nog levenden uit dit puin te halen ... voor een bakje troost moet je helaas ergens anders zijn, misschien eens bij Mamalou passeren? Die zag Tim ook wel zitten. :P

Ergens vind ik het wel jammer dat Tim eruit ligt, want ik had nog zoveel vragen waarmee ik de Tim-clan kon prikken, en waar ik nu jammer genoeg geen antwoord meer op krijg. Maar geef toe, een vrouwenfinale is toch vele malen specialer!

Het was een verleidelijke appel om in te bijten, maar gelukkig ben ik eraf kunnen blijven. De Tim-val was volgens mij een lelijke val om in verstrikt te raken, een om er nooit meer uit te komen. Stel je maar eens voor als dit de finale was geweest, dan was het hek helemaal van de dam geweest. Gelukkig krijgen jullie nu nog de kans om op zoek te gaan naar de echte Mol. Het ga jullie goed Timí's, maar dat zal wel lukken want tot mijn grote verbazing heeft bijna iedereen al een nieuwe Mol verkozen?! Damn, you guys work fast!

Om terug bij Tim te komen, eindelijk is het allemaal plaatsen. Tim was dus een heel slimme kandidaat! Gelukkig niet de Mol. ::trots::
« Laatst bewerkt op: 24-02-2012, 21:58:48 door FenikXII »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #696 Gepost op: 25-02-2012, 02:49:51 »
Afgelopen jaren zat ik wel al lang op de goede mol (Kim en Patrick dus) in tegenstelling tot wat de meesten dachten. Dit jaar zat ik vanaf aflevering 1 op Tim en ik ging er echt van uit dat hij het was... en nog steeds! (Zie m'n onderschrift) Misschien weet de productie het gewoon niet?

Anyways, je was een leuke kandidaat Tim en heel grappig. ;D K heb om je gelachen. Vaarwel. ::joehoe:: :\'(
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #697 Gepost op: 3-03-2012, 21:56:47 »
Ik heb een beetje een hekel aan alle onderhandeloverzichten gekregen, maar Tim kijkt bij het laten zien van de stemmen wel bedenkelijk. Ik denk dat hij heeft geswitcht. En daarmee hoop ik eindelijk de laatste woorden over de onderhandelingen te hebben gesproken.
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #698 Gepost op: 6-03-2012, 10:53:25 »
Waarom zegt hij niet 'Liesbeth OF Anne-Marie?'
Ik denk dat dat is omdat hij niet antwoord geeft op de vraag 'Wie is de mol?' maar op de vraag 'Wie gaan er WEL naar beneden?'
Want we zagen dat de mol dacht dat zowel Anne-Marie als Liesbeth naar beneden zouden gaan
Wat jammer dat deze ook niet waar is he. Zoals elk jaar bedenken wij molloten nog wel de allerbeste hints, of ze nu kloppen of niet ::hug:: ::hug:: ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is niet de mol
« Reactie #699 Gepost op: 6-03-2012, 11:10:36 »
1. 3-1=2
2. Tim die switched (naar alle waarschijnlijkheid) bij onderhandelen
3. Het gesprek met de mol bij het abseilen, waar Tim zei Anne-Marie en/of Liesbeth.

Het zou een grof schandaal zijn als je NIET in de Tim tunnel zat  ;D