Auteur Topic: [Kandidaat] William is niet de mol  (gelezen 81950 keer)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #240 Gepost op: 12-02-2012, 19:52:16 »
Geen idee ofdit al besproken is. Neem een paar letters van Spanje en IJsland/ Spaaij??

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #241 Gepost op: 12-02-2012, 19:54:30 »
Geen idee ofdit al besproken is. Neem een paar letters van Spanje en IJsland/ Spaaij??
De Mol wordt niet gekozen op de landen en de landen worden niet gekozen op de Mol ;)
...óf niet!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #242 Gepost op: 12-02-2012, 20:25:35 »
Bij het pijlen schieten staat William het meest aan de buitenkant. Hierdoor kunnen de anderen het niet goed in de gaten houden, alleen Tim staat in de buurt. Als mol ga je denk ik niet in het midden staan als je van plan bent niet echt je best te doen.

Het kan goed zijn dat de regie ze zo heeft neergezet. Zo stonden de dames mooi vooraan in het plaatje  :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #243 Gepost op: 12-02-2012, 20:31:34 »
Dat is waar Tureluurs zou zomaar kunnen ja :D ik zie het ook niet als een hele duidelijke hint...net zo min als de rode pijlen waar William mee schoot. Maar je weet het nooit.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #244 Gepost op: 12-02-2012, 21:59:25 »
Ik heb even teruggekeken naar aflevering 4 het moment dat Art het laatste en doorslaggevende kaartje van de onderhandelingen laat zien waaruit blijkt dat William en Marit mogen blijven. Persoonlijk vind ik de reactie van William heel overtuigend. Als die geacteerd is, zou ik dat echt héél knap vinden.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #245 Gepost op: 12-02-2012, 23:47:21 »
Ik vond William behoorlijk niet de Mol bij de aggregaten. Als Liesbeth de stekkers niet verbonden krijgt en op wil geven, roept hij "gewoon harder duwen!" ... en dan lukt het wel. 100% kandidaatactie ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #246 Gepost op: 13-02-2012, 09:28:32 »
Ik vond William behoorlijk niet de Mol bij de aggregaten. Als Liesbeth de stekkers niet verbonden krijgt en op wil geven, roept hij "gewoon harder duwen!" ... en dan lukt het wel. 100% kandidaatactie ?
Och.. Ik vond Jon en Dennis op veel punten ook 'behoorlijk niet de mol'...
Dus ach, wat dat precies zegt...?  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #247 Gepost op: 13-02-2012, 12:43:45 »
Maar William roept ook als Tim en Liesbeth het niet goed lijken te doen: Haal ze maar terug, dit lukt niet... En misschien sluit Liesbeth wel iets verkeerd aan als hij harder drukken roept..er waren n.l. ook een aantal snoeren fout aangesloten. William doet volgens mij alsof hij heel erg zijn best doet en benadrukt dit nog in zijn biecht: Ik ga enorm mijn best ga als een gek over dat terrein (zoiets) zodat je al gauw als kijker denkt wat een fanatieke kandidaat.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #248 Gepost op: 13-02-2012, 19:48:10 »
Valt me eigenlijk net pas op dat William nog geen enkele joker ingezet heeft.

Merkwaardig eigenlijk, hij wil er wel verdienen, gaat zelfs een deal sluiten met Frits om er eentje te krijgen en rent zich de benen uit het lijf in de Western opdracht om er een paar te krijgen.

Maar hij zet er nooit eentje in, zelfs niet bij zijn 'switch' nav de bijna executie in het Hofdi Huis.  ???

Op dat moment had hij zich toch wat zorgen moeten maken zou je zeggen of was hij toen al zo zeker dat anderen er toch wel op Anne-Marie (die hij toen duidelijk niet meer verdacht) eruit zouden vliegen dat hij ze niet nodig had??

Kan op zich wel slim zijn om ze nog even te houden als je vermoedt dat meerdere mensen al op jouw mol(len) zitten om je kansen bij een latere test te vergroten. Maar op een gegeven moment wordt de spoeling absoluut dun en kan je ze beter inzetten, lijkt me.
Toch wel merkwaardig, op zijn minst gezegd hoog spel dan. Straks verlaat hij nog met 3 jokers het spel en doet een Jan Kooijmannetje.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #249 Gepost op: 16-02-2012, 00:01:07 »
Het is stil op het William topic..Er zijn dan ook slechts 14 mensen :D die hem als mol hebben in de pool...William twittert dat het smullen wordt morgen dus ik ben benieuwd. Hij gaat er zeker niet uit aan de tweet te zien (maar dat verwachtte ik ook niet).

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #250 Gepost op: 16-02-2012, 00:01:45 »
Ja wij hebben een heerlijk ruime tunnel :D
You'll never walk alone

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #251 Gepost op: 16-02-2012, 01:11:46 »
Het is stil op het William topic..Er zijn dan ook slechts 14 mensen :D die hem als mol hebben in de pool...William twittert dat het smullen wordt morgen dus ik ben benieuwd. Hij gaat er zeker niet uit aan de tweet te zien (maar dat verwachtte ik ook niet).
Oooow, dit ga je niet leuk vinden ;)

Hij gaat voor het geheel en neemt ons allen mee in het o zo mooie spel...ook @twitter...
Respect! ::ok::

Even dit, in je tweet ga je niet aangeven dat je eruit gezet wordt...juist niet?!...

Maar de kans is  ....behoorlijk aanwezig, (denk ik);zo sorry  ::schaam::
Smullen wordt het; zeker qua aflevering!
Zin in! Veel plezier, wie ons ook moet verlaten....
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #252 Gepost op: 16-02-2012, 01:13:50 »
Het is stil op het William topic..Er zijn dan ook slechts 14 mensen :D die hem als mol hebben in de pool...
Genoeg mensen die niet deelnemen ad pool....
Edoch..
Two can play that game...



Edit: voel mij zo'n kreng nu....
« Laatst bewerkt op: 16-02-2012, 01:26:42 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #253 Gepost op: 16-02-2012, 12:59:15 »
Loebas volgens mij zit je er naast hoor maar dat zien we vanavond wel. Vorige week ging het wel op dat diegenen die een tweet plaatsten er niet uitvlogen.. Frits was stil.
Two can play that game zie ik ook niet op William slaan. Ik kies als afvaller iemand die ik totaal niet verdenk. Ik vind je geen kreng hoor ;D iedereen mag denken wat ie wil!! Misschien vliegt jouw mol er wel uit i.p.v. de mijne...

P.s. In een tweet ga je zeker niet zeggen dat je afvalt lijkt mij. Dat zeg jij ook. Maar waarom zou je dan zeggen dat het smullen wordt of fantastisch?  Wie denk jij dat het is? Waarschijnlijk iemand waarvan ik vind dat het typisch een kandidaat is... Leuk spel toch WIDM!!
« Laatst bewerkt op: 16-02-2012, 13:05:22 door Lonneke4263 »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #254 Gepost op: 16-02-2012, 21:26:12 »
Loebas ik moet me gewonnen geven, je had helemaal gelijk. Ik moet nu weer van mol switchen (heb bijna iedereen gehad nu). Uit de Williamtunnel. Ik weet het echt niet meer :\'(.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #255 Gepost op: 16-02-2012, 21:26:35 »
Jammer William.  :(

We hebben veel om je gelachen, en je hebt volgens mij echt van het spel genoten. ::ok::
Jammer dat het dus idd toch een Jan Kooijmannetje werd.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #256 Gepost op: 16-02-2012, 21:27:30 »
Jammer voor William :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #257 Gepost op: 16-02-2012, 21:33:50 »
Leuk spel toch WIDM!!
Zo is't Lonneke.
Sorry dat jouw Mol eruit is.
Ik gok nog steeds op Hade of AM...ga eerst alles op een rij zetten.
Omnia vincit amor

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #258 Gepost op: 16-02-2012, 21:45:29 »
Ik had niet verwacht dat William er vandaag uit zou gaan, jammer.

Ik vond William in het begin maar een maffe gast, maar nu vind ik hem een heel sympathieke maffe gast. Ik heb van hem genoten.

 ::zwaai::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #259 Gepost op: 16-02-2012, 21:50:21 »
Jammer dat William er uit moest. Vond hem de leukste kandidaat.