Poll

Wie is de verliezer?

Anne-Marie Jung
4 (15.4%)
Hadewych Minis
2 (7.7%)
Liesbeth Staats
20 (76.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 107308 keer)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #200 Gepost op: 29-01-2012, 22:13:11 »
Heel goed idee om het spelletje '2 voor 12' te spelen met de antwoorden die in de afleveringen voorkomen. Ben benieuwd of het iets oplevert! Het enige wat ik me afvraag is dat de vraag welke TV-quiz de mol zou kunnen winnen voorkwam in de test voor de kandidaten. Het zou dus theoretisch gezien voor hen mogelijk moeten zijn de vraag goed te beantwoorden. Hoe zouden zij ter plekke de Mol aan '2 voor 12' kunnen linken? We weten natuurlijk de antwoorden niet, dus misschien was het getal 12 in de titel van het programma genoeg verwijzing naar de Mol in vergelijking met de andere antwoorden maar misschien is het wel iets om in gedachten te houden.

Thanx.. ja dat klopt..wel maar sommige vragen moet je ook gokken als kandidaat toch.. volgens mij hebben ze een lijst met vragen gekregen die ze vantevoren moesten invullen waar die vraag dan ook in zat.. En wie weet heeft de mol daar dus dan gewoon 2 voor 12 ingevuld.. en als je dus op de juiste mol zit, heb je ook dat antwoord..

Anders kun je als kandidaat die vraag namelijk nooit weten als hij niet in het spel komt.. anders kun je het nooit vragen aan de rest..
maar als die vraag op een vragenlijst heeft gestaan die iedereen heeft ingevuld is het wel weer een logische vraag om aan iedereen te stellen en even op te schrijven in je boekje..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #201 Gepost op: 29-01-2012, 22:16:24 »
eigenlijk wel, maar ook hier.

Maar het is een beetje een dubbel gevoel als de naam toch niet blijkt te kloppen.

Toch mooi dat er rekening mee gehouden wordt.

En mijn afvaller van komende week: ik heb toch maar gekoen voor degene die het meest genoemd wordt.

Ja dat zou idd ook flauw zijn als het dan toch niet zo is, maar ze doen dat alleen om ons op het verkeerde been te zetten.. vooral idd voor mensen die aan de pool meedoen..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #202 Gepost op: 29-01-2012, 22:17:54 »
vraag over de komende afvaller, die kennelijk gespoilerd is

Dat was een canard, Jos. EMIBH heeft dat een paar uur geleden achterhaald. En je zult altijd zulke canards houden. Je kunt dan in de pool met de waan van de dag mee of gewoon zoals Marc-Marie je eigen koers varen  :D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #203 Gepost op: 29-01-2012, 22:24:43 »
waar is het pool topic btw? (of ben ik nu zo blind als een  :))

@Lo ik heb echt wat gemist volgens mij... hoezo is nu al bewezen dat Marit zeker niet afvalt dan? Er is toch nog steeds niets zeker? Het kan gephotoshoped zijn idd maar dat betekend toch niet meteen dat ze daarom zeker niet afvalt en dat het bericht dat ze afvalt daardoor perse niet meer klopt.. 
Nogmaals niet alleen de naam in het scherm wijst daarop maar ook de roodshow hint wijst daarop.. en bij Dio klopte het toch ook ookal was het geshoped?? Dus er is toch nog steeds een vrij grote kans dat Marit wel de volgende afvaller is? Niets is zeker maar de odds zijn wel nog wel steeds  tegen haar op dit moment toch?
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #204 Gepost op: 29-01-2012, 22:28:46 »
Okay ik zal ff het bewijs inplakken wat je dan gemist hebt, het is van een zekere xaniapops:

okay, bewijs ontkracht... nu nog effe de roodshow hint naar een andere kandidaat herleiden dan  en dan ga ik weer switchen op hyves..

 ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #205 Gepost op: 29-01-2012, 22:37:37 »
haha....  ;) is die roodshow hint inmiddels ook ontkracht dan? ;D

Het lijkt idd dat het scherm geshoped is.. maar dat betekend niet dat het eigenlijk groen was en nu rood geshoped is naar mijn mening..
Er zijn volgens mij wel vaker executie schermen geshoped geweest (of iig schermen geweest die er wel erg geshoped uitzagen) in een WIDM aflevering die wel gewoon rood waren maar wellicht om een andere reden toch nog effe bijgeshoped zijn.. waarom? geen idee maybe vanwege een vervelende reflectie in het scherm van de zon.. of net wat...

Voor alsnog is niets met 100% zekerheid te zeggen.. niet dat ze blijft, niet dat ze afvalt.. alleen naar mijn mening door de roodshow hint en het scherm samen lijkt het er nog steeds op dat ze hoogstwaarschijnlijk afvalt...  en als ze niet afvalt, dan stijgt ze daardoor meteen  enorm in mijn verdachte lijstje... >:D


Heb trouwens pool topic ook gevonden.. ben idd blind.. opeens was ie daar..  :-[
« Laatst bewerkt op: 29-01-2012, 22:39:32 door xaniapops »
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #206 Gepost op: 29-01-2012, 22:43:14 »
Voor alsnog is niets met 100% zekerheid te zeggen.. niet dat ze blijft, niet dat ze afvalt..

Nee dat is waar. Maar in % mag je toch een hoger getal zetten dat Marit in elk geval groen heeft. Anders halen ze zulke capriolen niet uit. Dus ik zou Marit nu wel 80% geven dat ze doorgaat. En de roodshow hint wijst dan op Hadewych als tunnelaarster.

Bij Dio klopte het ook dat hij verdween na die rare capriolen waar de regie op Anne Marie focuste vlak voor het rode scherm. Dat was ook doelbewust. Dus het lijkt mij nu een kleine kans dat Marit de volgende afvaller is, althans toch tenminste net zo klein als Anne Marie toen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #207 Gepost op: 29-01-2012, 22:56:09 »
om een andere reden toch nog effe bijgeshoped zijn.. waarom? geen idee maybe vanwege een vervelende reflectie in het scherm van de zon..

Nee het is juist zo curieus dat er een reflectie van een jurk zit, links naast de ingetypte naam Marit, en als het scherm rood wordt die opeens weg is en er rechtsboven een reflectie is. Dus als ze de boel alleen 'netjes' hadden willen maken dan is het resultaat het omgekeerde. Het is juist zo dat het nu wel heel erg lijkt dat rode scherm & Marit niet bijelkaar horen, dat in tijd dit ver van elkaar afligt, wat de heel verschillende reflecties zou verklaren.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #208 Gepost op: 29-01-2012, 23:29:56 »
Als Marit er niet uit gaat an heeft de avro ons echt met klasse om de tuin geleid.

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #209 Gepost op: 30-01-2012, 09:09:18 »
Nee dat is waar. Maar in % mag je toch een hoger getal zetten dat Marit in elk geval groen heeft. Anders halen ze zulke capriolen niet uit. Dus ik zou Marit nu wel 80% geven dat ze doorgaat. En de roodshow hint wijst dan op Hadewych als tunnelaarster.


Het zou ook nog William kunnen zijn of iemand anders er zijn meerdere kandidaten die behoorlijk in een tunnelvisie aan het belanden zijn. Ik denk dat het toch echt gewoon afwachten wordt tot donderdag 21.25 ongeveer en dan zullen we het wel weten =)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #210 Gepost op: 30-01-2012, 09:42:16 »
afwachten wordt tot donderdag 21.25

Nou...in dit topic wordt wel beweerd dat je het op minuut 11.58 van de uitzending al ziet  ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #211 Gepost op: 30-01-2012, 09:53:44 »
Mijn voorstel: de voorspelde afvaller van aflevering 5 niet laten meetellen in de pool, zo zijn de kansen voor iedereen gelijk, ook voor degenen die de naam van die afvaller nu nog niet weten.
Iedereen heeft zowiezo gelijke kansen. Bij spoilers die ikzelf bewust niet heb gekeken is het ook altijd gewoon meegeteld in de pool. Waarom zou het dit keer anders zijn?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #212 Gepost op: 30-01-2012, 10:33:05 »
Marit heeft wel tegen dat ze denkt dat ze goed zit (zie test @33:34). Maar ze heeft echter bij de laatste twee executies geen scherm gekregen. Dan is het voor haar link om voorbarige conclusies te trekken. Dus als zij in die tunnel blijft, dan vrees ik dat aflevering 5 haar Waterloo wordt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #213 Gepost op: 30-01-2012, 10:43:32 »
Marit heeft wel tegen dat ze denkt dat ze goed zit (zie test @33:34)

Ik denk niet dat dat nog een criterium is. Immers zei Tim ook heel brutaal in de biecht dat hij beter dan wie ook de test zou gaan maken. Mijn onderbuik zei toen: die zal wel rood krijgen dan! Maar niet dus. Ze schrijven bij WIDM dus nu een script dat je blijft verrassen 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #214 Gepost op: 30-01-2012, 10:49:06 »
Ze schrijven bij WIDM dus nu een script dat je blijft verrassen

Of jou zal verrassen!
;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #215 Gepost op: 30-01-2012, 11:00:18 »
Of jou zal verrassen

Nou voorlopig kan ik trots zeggen dat ik het script VOOR ben  ::trots::. Immers was ik degene die de exit Dio doorzag en

heeft de avro ons echt met klasse om de tuin geleid

dat is dan ook niet zo. Dus mooi wedstrijdje voor molloten om WIDM te doorzien  ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #216 Gepost op: 30-01-2012, 13:26:41 »
Kan toch niet zo zijn dat de mol telkens in een positie komt, al dan niet door de montage (het rode scherm) of  in het spel zelf (buitenspel bij de onderhandelingen) waarin hij/zij af zou kunnen gaan vallen, maar er telkens in blijft?
Dan zou ik toch denken dat Marit (die ik als potiëntele mol zag)er nu uitgaat.
Marit is misschien teveel bezig geweest met zichzelf verdacht maken....en heeft de echte mol over het hoof gezien ;).

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #217 Gepost op: 30-01-2012, 13:52:50 »
Nou voorlopig kan ik trots zeggen dat ik het script VOOR ben  ::trots::. Immers was ik degene die de exit Dio doorzag en

dat is dan ook niet zo. Dus mooi wedstrijdje voor molloten om WIDM te doorzien  ::tandpastasmiley::

Nou ja geprobeerd ons om de tuin te leiden dan :p

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #218 Gepost op: 1-02-2012, 15:57:26 »
Wie NIET? Da's dus Marit. Wie dan WEL? Ik denk Hadewych. Beide roommates zitten volgens mij in de AnneMarie-koker... het duidelijkst op de trap als Hadewych AM direct wil dumpen maar ook op de tandem was het wel duidelijk. Volgens mij zitten zij elkaar 's nachts gek te maken over AM en elkaar de tunnel in te duwen. Opvallend is dat er van beiden maar weinig over verdenkingen in de biechten komt.

Ik denk dan ook dat AM nog wel even blijft... logisch ook want ze heeft de juiste mol te pakken. Frits idemdito. En de 3e die nog wel even blijft is Liesbeth. Want welke 3 noemt Tim nu steeds als zijn verdachten?

AnneMarie, Frits en Liesbeth  ::rofl::

En wie noemt AnneMarie, Frits en Liesbeth ook steeds? William. Grappig genoeg. Ik denk dat de regie dus om de schijn nog even op te houden William in het spel laat, plus William heeft nog een joker.

En Hadewych tunnelvisiet ook het meest.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #219 Gepost op: 1-02-2012, 16:23:07 »
frits, william en liesbeth denk ik sowieso niet omdat ik die raar genoeg in de finale verwacht. verder denk ik aan mart,Tim of hadewych. hadewych word denk ik gewoon snel wegestuurd, tim zit denk ik op de verkeerde mensen en marit vanwege de muzikale aanwijzing. alsik dan toch moet gokken, ga ik van de groep afwijken en kies ik hadewych. als nou toch marit weg gaat, zak ik denk ik best wel in de pool 
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"