Auteur Topic: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing  (gelezen 199856 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Ik dacht grappig genoeg aan Tim, omdat hij een 'brother' heeft in Kamps & Kamps.

Nu nog verzinnen hoe het kan dat Tim ondanks zijn vrijstelling afvalt. Ik ga ondertussen mijn jas pakken.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
 ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Is er afgelopen aflevering iemand geweest die 3 bijzondere dingen vond? Ach ja tuurlijk Frits met zijn vrijstellingen!
En een vrijstelling kun je best een love noemen. Het helpt je namelijk een aflevering verder!
Die vind ik wel sterk.
The British are not impressed.

Offline MissTinie

  • Forumlid
Eén van de zangers van The Righteous Brothers is Bill Medley, voluit William Thomas Medley.

Een sterke aanwijzing dus naar William als volgende afvaller, vóór de tip had ik al zoiets in gedachten, hij werd echt wel sterk naar voren gebracht de eerste aflevering. Meestal betekent dat een vroege exit.

Zou het zo simpel kunnen zijn?

Ik vind het zelfs zo simpel dat het best kan kloppen (aangezien ik vaak veel te moeilijk zit te doen!)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ingeving.. Ik heb net de aflevering terug gekeken. Op het moment dat Marion afvalt, begint Frits met een voice-over rond 57:53 op de teller. In de strekking: het is altijd jammer, ongeacht wie er moet vertrekken. Maar met Marion, daar had ik net zo'n spontaan contact mee gekregen. En dat zoiets nu zo resoluut uit elkaar wordt gehaald, dat is jammer. Daarnaast idd, kan het ook slaan op de vrijstellingen die Frits vond ja.

Goed, ik weet wie ik ga opnemen in de poule als afvaller in afl. 2  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
1) Titel: "You've lost that loving feeling."
Frits vertelt over hoe hij spontaan contact had met afvaller Marion.

2) Tekst: "We had a love, a love, a love you don't find everyday"
Slaat op de drie jokers; als de redactie politiek incorrect wil doen op zijn geaardheid of Marit's gewaagde opmerking tegen Frits (40:03)

3) The Righteous Brothers: Tim en Frits die een broederlijke band opbouwen en "righteous" een joker weggeven.

Een muzikale aanwijzing kan alle kanten op, maar als je hem op 3 manieren kan interpreteren en bij dezelfde uitkomt, dan staat het voor mij vast -- alhoewel, ik hou wel een slag om de arm.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
1) Titel: "You've lost that loving feeling."
Frits vertelt over hoe hij spontaan contact had met afvaller Marion.

2) Tekst: "We had a love, a love, a love you don't find everyday"
Slaat op de drie jokers; als de redactie politiek incorrect wil doen op zijn geaardheid of Marit's gewaagde opmerking tegen Frits (40:03)

3) The Righteous Brothers: Tim en Frits die een broederlijke band opbouwen en "righteous" een joker weggeven.

Een muzikale aanwijzing kan alle kanten op, maar als je hem op 3 manieren kan interpreteren en bij dezelfde uitkomt, dan staat het voor mij vast -- alhoewel, ik hou wel een slag om de arm.
Tja, Frits lijkt de hoofdverdachte nummer 1 als volgende afvaller, al hou ik nog een salg om de arm met Hadewych en haar baby.. ::vergroot::
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
1) Titel: "You've lost that loving feeling."
Frits vertelt over hoe hij spontaan contact had met afvaller Marion.

2) Tekst: "We had a love, a love, a love you don't find everyday"
Slaat op de drie jokers; als de redactie politiek incorrect wil doen op zijn geaardheid of Marit's gewaagde opmerking tegen Frits (40:03)

3) The Righteous Brothers: Tim en Frits die een broederlijke band opbouwen en "righteous" een joker weggeven.

Een muzikale aanwijzing kan alle kanten op, maar als je hem op 3 manieren kan interpreteren en bij dezelfde uitkomt, dan staat het voor mij vast -- alhoewel, ik hou wel een slag om de arm.

Naar Dio: hij was 'righteous' op de brug omdat hij niet op Marit wilde schieten (dat zegt hij ook in de aflevering, dat hij niet op haar wilde schieten omdat ze haar handen omhoog hield), righteous zou je kunnen vertalen als 'braaf' (als in de oudere betekenis van 'rechtschapen' - maar die is minder sterk) en hij zat in een duo met Marion, dus dit zou er ook gewoon naar kunnen verwijzen dat hij zijn 'vriendinnetje' kwijt is  ::vergroot::

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Kortom, het kan naar iedereen verwijzen...
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Ik dacht grappig genoeg aan Tim, omdat hij een 'brother' heeft in Kamps & Kamps.

Nu nog verzinnen hoe het kan dat Tim ondanks zijn vrijstelling afvalt. Ik ga ondertussen mijn jas pakken.
Uit het trio van Tim vertrok, na een meningsverschil, een persoon.
Het trio bestaat nu nog uit twee brothers.
Maar ja, Tim moet dan wel nog zijn vrijstelling kwijt raken.
Er is echter ook al geld en schuld kwijtgeraakt, dus waarom niet een vrijstelling kwijtgeraakt?
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game

"We had a love, a love, a love you don't find everyday"
Dio heeft een pet met de tekst 'very special'
...óf niet!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Eén van de zangers van The Righteous Brothers is Bill Medley, voluit William Thomas Medley.

Een sterke aanwijzing dus naar William als volgende afvaller, vóór de tip had ik al zoiets in gedachten, hij werd echt wel sterk naar voren gebracht de eerste aflevering. Meestal betekent dat een vroege exit.

Zou het zo simpel kunnen zijn?

In combinatie met mijn vorige aanwijzing naar William, het genre waarin The Righteous Brothers zingen wordt 'Blue Eyed Soul' genoemd. Zij zijn daarbij ook nog de stichters hiervan, omdat ze als allereerste blanken erin zijn geslaagd door te dringen in het populaire zwarte Soul-genre. Het is dus een term die onlosmakelijk verbonden is met The Righteous Brothers.

En voor wie het nog niet had opgemerkt, wie heeft er niet normaal superblauwe ogen en kwamen ook nadrukkelijk in beeld? Right, it's you William! ;D

Dit gezegd zijnde vind ik de hints naar Frits ook redelijk sterk, maar ergens vind ik dat net iets te gemakkelijk. Want vlak nadat ik hoorde dat dit lied de hint was, dacht ik meteen aan hun 'broederlijke' band i.v.m. die vrijstellingen. Iets teveel een binnenkoppertje lijkt me.

EDIT: billmedley.com kijk eens aan, die ondertitel ... kan het nog mooier? ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 7-01-2012, 13:06:33 door FenikXII »

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
hele tekst:

Baby (baby), baby (baby),

Volgens mij was het dit stukje in de uitzending :

We had a love...a love...a love you don't find everyday.

Wie was er ook al weer in verwachting?
Die valt dus volgende week af.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2012, 16:12:49 door Pierre1946 »
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Waarom is Marit eigenlijk nog niet genoemd? Zij had 3 x te maken met een "liefdevolle daad" (love - love - love )van allemaal "righteous brothers" , nl. : 1) de vrijstelling die ze kreeg van Tim, 2.) William die niet op haar schoot en 3) Dio die niet op haar schoot.

Als iemand "love, love ,love that you don't find everyday" had, was het Marit wel!  ;D

(wel heel zuur dat ze dan de vrijstelling niet heeft kunnen benutten)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik zie Dio, Marit en Frits er gewoon nog niet uitgaan. Ze worden door de tips zo in beeld gebracht als mogelijke molzijnde, dat ze er nog wel wat zullen inblijven. Ze gaan geen valse hints erin steken naar mensen die er in afl 1 of 2 al uit gaan ;) Zo slim zijn ze wel bij WIDM. En meestal zijn het die personen dan niet, dus in Liesbeth de Mol? :P

Ik denk dan eerder dat William of Hadewych eruit gaan. William zit op 1 iemand, en als die fout is dan hang je vroeg. Hadewych was erg verward tijdens de vorige test, dus er is grote kans dat het volgende week ook zo is.


Toch blijf ik nog steeds met die 2 CV's zitten die we zien van Marit (met MOL XII op) en die van Frits. En dan ook nog die van Dio, gezien door de ogen van de Mol. Waarvoor zouden die dienen ?
« Laatst bewerkt op: 7-01-2012, 15:46:51 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
na al die mogenlijkheden lijkt mij frits of hadewych de afvaller. het probleem is dat die twee ook mijn hoofdverdachte als mol zijn  ::schaam:: hoe dan ook, ik zet maar in op frits
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline huntelaar110

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MolFreak
Het zou iedereen kunnen zijn,
Maar los van de radio hint, je kunt het een beetje afleiden van het gedeelte 'volgende week' In welke richting Art kijkt op het moment van het rode scherm, beetje richting Liesbeth, Anne-Marie, William, Maarten..

Offline huntelaar110

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MolFreak
Waarom is Marit eigenlijk nog niet genoemd? Zij had 3 x te maken met een "liefdevolle daad" (love - love - love )van allemaal "righteous brothers" , nl. : 1) de vrijstelling die ze kreeg van Tim, 2.) William die niet op haar schoot en 3) Dio die niet op haar schoot.

Als iemand "love, love ,love that you don't find everyday" had, was het Marit wel!  ;D

(wel heel zuur dat ze dan de vrijstelling niet heeft kunnen benutten)
Art kijkt niet die richtig uit,, 3 mensen zijn al uitgesloten.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het zou iedereen kunnen zijn,
Maar los van de radio hint, je kunt het een beetje afleiden van het gedeelte 'volgende week' In welke richting Art kijkt op het moment van het rode scherm, beetje richting Liesbeth, Anne-Marie, William, Maarten..

Hoe kun jij weten wie op welke plaats zit bij de volgende executie ? xD
Als je nou zegt dat het niet Tim is dan heb je helemaal gelijk, maar derest kan je volgens mij toch niet echt weten?
Lomperik..

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man

Toch blijf ik nog steeds met die 2 CV's zitten die we zien van Marit (met MOL XII op) en die van Frits. En dan ook nog die van Dio, gezien door de ogen van de Mol. Waarvoor zouden die dienen ?

Waar en wanneer zie je die? Ze zijn mij nl niet opgevallen