Auteur Topic: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing  (gelezen 199764 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #700 Gepost op: 7-03-2012, 11:49:43 »
Meer in de zin van 'onder vier ogen'.

Maar goed, ik sluit helemaal niet uit dat de AVRO het zelf ook niet zo nauw heeft genomen met de exacte vertaling. :P
Als ze idd Liesbeth bedoelen vanwege het 'alleen zijn', hadden ze beter kunnen kiezen voor Live - I alone ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #701 Gepost op: 7-03-2012, 16:23:26 »
Maar goed, ik sluit helemaal niet uit dat de AVRO het zelf ook niet zo nauw heeft genomen met de exacte vertaling. :P

Of überhaupt met de hint..  ::rofl::
Tim als viswijf spande wel de kroon qua steeds slechter wordende hints.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #702 Gepost op: 7-03-2012, 19:23:40 »
Of überhaupt met de hint..  ::rofl::
Tim als viswijf spande wel de kroon qua steeds slechter wordende hints.  :P

Misschien hadden ze gewoon een random nummer gekozen met het volle vertrouwen dat het forum wel met een verband naar de juiste kandidaat zou komen ;D

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #703 Gepost op: 7-03-2012, 19:46:31 »
'When I get you alone' kan slaan op Liesbeth of Anne-Marie. Zij hadden in aflevering 8 een apart onderonsje om mekaar te bestoken met de vraag "Ben jij de Mol?" waarna ze allebei staalhard bleven ontkennen dat ze niet de Mol zijn. ::pinokkio::

Omdat Liesbeth het initiatief nam en Anne-Marie hetzelfde antwoord terugkaatste ga ik voor Liesbeth als verliezend finaliste. ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #704 Gepost op: 7-03-2012, 20:18:57 »
'When I get you alone' kan slaan op Liesbeth of Anne-Marie. Zij hadden in aflevering 8 een apart onderonsje om mekaar te bestoken met de vraag "Ben jij de Mol?" waarna ze allebei staalhard bleven ontkennen dat ze niet de Mol zijn. ::pinokkio::

Omdat Liesbeth het initiatief nam en Anne-Marie hetzelfde antwoord terugkaatste ga ik voor Liesbeth als verliezend finaliste. ;)

Wat  ::oink:: Zijn ze allebei de mol???
 ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #705 Gepost op: 7-03-2012, 20:20:49 »
'When I get you alone' kan slaan op Liesbeth of Anne-Marie. Zij hadden in aflevering 8 een apart onderonsje om mekaar te bestoken met de vraag "Ben jij de Mol?" waarna ze allebei staalhard bleven ontkennen dat ze niet de Mol zijn. ::pinokkio::

Omdat Liesbeth het initiatief nam en Anne-Marie hetzelfde antwoord terugkaatste ga ik voor Liesbeth als verliezend finaliste. ;)
Ok, nu ff serieus:

Overigens heeft Liesbeth daarna een onderonsje met Hade, en vertelt ze over dat gesprek met A-M. Ook is de laatste vraag aan van Liesbeth aan Hade of Hade de mol is. Hade ontkent.

Er zijn dus twéé onderonsjes..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #706 Gepost op: 7-03-2012, 20:26:17 »
Wat ::oink:: Zijn ze allebei de mol???
 ;)
Misschien wel. Met een dikke vette Anne-Marie knipoog. ;)

Overigens heeft Liesbeth daarna een onderonsje met Hade, en vertelt ze over dat gesprek met A-M. Ook is de laatste vraag aan van Liesbeth aan Hade of Hade de mol is. Hade ontkent.

Er zijn dus twéé onderonsjes..

Precies! Alleen al het feit dat ze zowel Anne-Marie als Hadewych even apart neemt is reden genoeg om de hint aan haar te koppelen. En wederom is het Liesbeth die daar het initiatief lijkt te nemen. Spijtig voor Liesbeth, maar als het een troost mag zijn, het is de laagste pot ooit en veel heeft ze er nu ook weer niet toe bijgedragen. :P
« Laatst bewerkt op: 7-03-2012, 20:32:49 door FenikXII »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #707 Gepost op: 7-03-2012, 20:33:40 »
En Liesbeth is bij beide onderonsjes betrokken. Klaar, Liesbeth is de verliezer. ;D

Van mij mag het, dan is Hade iig nog de winnaar  ::joehoe::

Hoewel ik Hade als mol leuker zou vinden:
Historisch lage pot + vrouwenfinale + onverdachte mol  ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #708 Gepost op: 7-03-2012, 20:34:43 »
Misschien wel. Met een dikke vette Anne-Marie knipoog. ;)

Precies! Alleen al het feit dat ze zowel Anne-Marie als Hadewych even apart neemt is reden genoeg om de hint aan haar te koppelen. En wederom is het Liesbeth die daar het initiatief lijkt te nemen. Spijtig voor Liesbeth, maar als het een troost mag zijn, het is de laagste pot ooit en veel heeft ze er nu ook weer niet toe bijgedragen. :P

Niks zelfs volgens mij (maar ik heb het niet helemaal uitgepluist)  ;D
Verder: zie mijn vorige post op de vorige blz.  ;)

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #709 Gepost op: 7-03-2012, 20:37:17 »
 ::oink:: Hadewych is de mol!

In het 2e onderonsje namelijk zegt ze aan Liesbeth dat ze Annemarie niet vertrouwt. Als zij als kandidaat dit zegt is ze behoorlijk dom bezig, zeker zover in het spel. Nee, zij is DE MOL en probeert Liesbeth zover te krijgen op A-M te stemmen zodat zijzelf dan niet ontmaskerd zou worden!

Hadewych dus de mol!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #710 Gepost op: 7-03-2012, 20:58:39 »
::oink:: Hadewych is de mol!

In het 2e onderonsje namelijk zegt ze aan Liesbeth dat ze Annemarie niet vertrouwt. Als zij als kandidaat dit zegt is ze behoorlijk dom bezig, zeker zover in het spel. Nee, zij is DE MOL en probeert Liesbeth zover te krijgen op A-M te stemmen zodat zijzelf dan niet ontmaskerd zou worden!

Hadewych dus de mol!

Hoezo? Liesbeth en Hade hebben een vertrouwensband en weten dus al heel lang van elkaar op wie ze (zeggen te) zitten..

En begrijp me niet verkeerd, ik wil héél graag dat Hade de mol is (en anders maar winnares)!!!

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #711 Gepost op: 7-03-2012, 21:04:41 »
Hoezo? Liesbeth en Hade hebben een vertrouwensband en weten dus al heel lang van elkaar op wie ze (zeggen te) zitten..

En begrijp me niet verkeerd, ik wil héél graag dat Hade de mol is (en anders maar winnares)!!!

Even bracht je me aan het twijfelen maar ik geloof niet zo in een vertrouwensband vlak voor het einde. Als kandidaat zou ze de pot al moeten ruiken, zeker als penningmeester.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #712 Gepost op: 7-03-2012, 22:37:22 »
Als liesbeth de verliezer is hoeft dat toch niet te betekenen dat hade de mol niet meer kan zijn? ;)

Nee, dat klopt..  Ze zaten beide op A-M, dus Hade kán sneller zijn geweest..
Maar dat shot aan het eind van de aflevering/in de promo zegt niks he?

Je kunt er alles nog van maken. Hade lijkt verbaasd, maar ook dan kunnen ze haar nog steeds aan het troosten zijn. De juich- en klapgeluiden die er onder zijn gemonteerd zijn uit de ontknopingsaflevering als dáár de mol net bekend is gemaakt (want ik zie niemand juichen en klappen + het lijken meer dan 2/3 personen te zijn die dat doen). Dat kan zorgen voor een "verkeerde been"-effect..

Ik persoonlijk hoop op Hade, want dat zou ik geniaal vinden (historisch lage pot, vrouwenfinale en onverdachte mol). Maar  het lijkt of alle mogelijkheden nog open liggen. Ik heb nog van niemand iets gehoord wat me definitief heeft overtuigd dat 1 van de drie het is danwel juist niet kan zijn..

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #713 Gepost op: 9-03-2012, 15:54:08 »
Wel een leuk interview met de dames.
Het winnaar/verliezer gebeuren lag nog een beetje gevoelig geloof ik.  :P

En Anne-Marie's uitleg over Höfdi vat ik nog steeds niet helemaal.
Ze wilde voor meerderheid groen gaan (niet unaniem hoewel ze zich daar versprak volgens mij), maar dat was dan toch echt wel een gok.  ???

Ze wist immers niet wat Tim, Liesbeth en Frits deden althans ik hoor haar er niet over speculeren in de zin van 'Nou ja iedereen wantrouwt hun molverdachte dus dan gaat er sws ééntje voor rood' oid.

Blijft een beetje merkwaardig hoe vaag ze is over dé opdracht van deze serie.

Oh en William zat dus volgens haar idd niet op haar. (Klopt ook wel met de beelden).
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #714 Gepost op: 9-03-2012, 15:59:11 »
Geweldig; ze hebben mijn vraag gesteld  ;D Of Anne-Marie het niet erg vond dat dat Tim in een aflevering meer had gemold dan Anne-Marie in het hele seizoen ::trots::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #715 Gepost op: 9-03-2012, 16:57:21 »
En Anne-Marie's uitleg over Höfdi vat ik nog steeds niet helemaal.
Ze wilde voor meerderheid groen gaan (niet unaniem hoewel ze zich daar versprak volgens mij), maar dat was dan toch echt wel een gok.  ???

Ze wist immers niet wat Tim, Liesbeth en Frits deden althans ik hoor haar er niet over speculeren in de zin van 'Nou ja iedereen wantrouwt hun molverdachte dus dan gaat er sws ééntje voor rood' oid.
Ik moet even op mezelf terugkomen hier.  :P

Gisteravond door multitask waarschijnlijk niet helemaal meegekregen maar bij opnieuw bekijken legt ze wel degelijk haar strategie uit. Ze schatte Frits als een zekere rode stem en dacht van Liesbeth dat ze mogelijk ook rood zou stemmen omdat ze dóórdacht.

Dat is wel een plausibele inschatting, is ook al vaker ter sprake gekomen op het forum. Dus toch wel degelijk een inschatting gemaakt.
Ik ben wel benieuwd wat ze had gedaan als de rest toch voor groen was gegaan.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #716 Gepost op: 9-03-2012, 17:00:57 »
Maar dat moest ze dan wel herleiden uit de gesprekken die ze gevolgd had. Niet uit de uitgebrachte stemmen, die waren haar niet bekend.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #717 Gepost op: 9-03-2012, 19:55:25 »


Heel leuk om te zien! ::bravo:: Hoe meer uitleg van Anne-Marie, hoe leuker ik haar als Mol ga vinden. Daarom is het extra jammer dat ze er niet zal zijn op de MFD. Er is nog zoveel wat we van haar molervaringen willen weten!

De uitleg van de laatste hint was alleen weer een beetje waardeloos. Vijfde van Beethoven -> Liesbeth als vijfde van links op de groepsfoto. ::)

edit: leuk fotootje getwitterd door Hadewych:
« Laatst bewerkt op: 9-03-2012, 20:12:26 door Heinz »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #718 Gepost op: 9-03-2012, 20:09:51 »
Kijk, en weer is het zeer verdeeld: de een vindt Anne-Marie een slechte mol, en een ander een goede mol. Ik kan met zekerheid zeggen dat Anne-Marie niet bepaald de slechtste was.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #719 Gepost op: 9-03-2012, 20:14:44 »
Het lijkt net of Liesbeth ieder moment d'r shirt uit kan gaan trekken XD Zo houdt ze d'r handen iig :p

Zou Tim de foto gemaakt hebben? :)