Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 157576 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #360 Gepost op: 15-01-2012, 12:06:49 »
Wat een leuke groep hebben we toch eigenlijk dit jaar! Ik blijf de aflevering maar herbekijken. Krijg er geen genoeg van ;D
Oh en Frits, ik ben je grootste fan. Wat een hilarisch figuur. ::rofl::

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Aflevering 2
« Reactie #361 Gepost op: 15-01-2012, 14:37:56 »
ik vind het wel interessant. Bij rtlboulevard werd er gesuggereerd dat Hadewych veel aan Marit heeft gehad i.v.m. dr zwangerschap. In de serie zie je het tot nu toe ook terug.
Paar vormen in afl.1 hand vasthouden bij de excecutie.

Als jij Marit de Mol are overhoudt, kan je na are puntjes denken.
Marit de mol are .... aka marit de mol is ....

Maar dat vind ik wel erg ver gezocht van mezelf  :-\\

Je houdt een letter E over als je er 'Marit de mol are' van maakt...

Misschien   'l doet mi raar mee' (Liesbeth doet mijns inziens raar mee) 

Offline LSTR

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #362 Gepost op: 15-01-2012, 14:41:22 »
Misschien is het leuk om zoveel mogelijk info over kandidaten met elkaar in een online document te zetten.

Doel: een online "mollenboekje" waar iedereen overzichtelijk al zijn info mag plaatsen.

Wie weet is het leuk wou eens proberen te crowdsourcen hoop dat het een succes word

Dit is de link:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AthplW_tuGAadFh6aXN0enNSazNJeDVzVm5hMnlnSWc&hl=en_US#gid=9




Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 2
« Reactie #363 Gepost op: 15-01-2012, 14:45:06 »
Oh en Frits, ik ben je grootste fan. Wat een hilarisch figuur. ::rofl::

Hebben we andere jaren geen topic voor ? Ik ben William fan  ::jaja:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 2
« Reactie #364 Gepost op: 15-01-2012, 15:13:22 »
Wat een leuke groep hebben we toch eigenlijk dit jaar! Ik blijf de aflevering maar herbekijken. Krijg er geen genoeg van ;D
Oh en Frits, ik ben je grootste fan. Wat een hilarisch figuur. ::rofl::
Ik ben het helemaal met je eens! Echt een super groep... en ondanks dat ze nog geen ene opdracht écht gehaald hebben, is er ook niet echt een Sebastiaan Labrie of Nadja Hupscher die de boel bewust zit te saboteren of liever in de zon zit. William komt daar het dichtst in de buurt, maar is in opdrachten eigenlijk gewoon heel fanatiek... en geschift.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 2
« Reactie #365 Gepost op: 15-01-2012, 15:20:17 »
Is dit fake?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Aflevering 2
« Reactie #366 Gepost op: 15-01-2012, 15:26:01 »
Hoe kom je daaraan? :O
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #367 Gepost op: 15-01-2012, 15:28:14 »
Is dit fake?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ja
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 2
« Reactie #368 Gepost op: 15-01-2012, 15:32:09 »
Is dit fake?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Waarschijnlijk. Kan in elk geval makkelijk gefaked zijn. Zeer eenvoudig te 'shoppen. Dit is ook niet het screenshot wat ik zou verwachten van iemand die verbaast dit tegenkomt... of het moet iemand zijn met een monitor met belachelijke resolutie, of iemand die alles standaard op 75% kijkt (zelfs op mijn tv krijg ik dat screenshot niet in één keer). Als ik zoiets zou zien zou ik eerste het eerste de best screenshot posten en dan pas tijd nemen om het mooi bij te werken.

Offline 053Timo

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #369 Gepost op: 15-01-2012, 15:33:58 »
" Hoe goed ken ik mezelf? Zie me in een wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet. #widm Ned 1: 20:30 uur."

De Marit theorie is natuurlijk heel goed gevonden. Maar het kan toch ook op Liesbeth slaan. Zie me in een... ...lijn inzet. Dat kan slaan op de trappen opdracht en de stijgende lijn is dan de top, wie heeft er als enige de stijgende lijn volledig bewandeld? Liesbeth!

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #370 Gepost op: 15-01-2012, 17:43:58 »
Ik ben echt heel benieuwd hoeveel treden er nou ongeveer zitten tussen Frits en Anne-marie tijdens de trap-opdracht. (Bij de vraag die wij als kijkers niet te zien kregen bedoel ik.) Is er misschien iemand die dit heeft gezien? Ik heb wel geprobeerd om het terug te kijken maar het is bijna niet te zien. Misschien iemand in HD-kwaliteit ofzo?

Ik heb even gegoogled op het aantal traptreden bij de Skógafoss-waterval (deze is het namelijk) en ik kwam op verschillende sites de volgende getallen tegen: 369, 375, 377, 381, 382, 383 en 389. Volgens Anne-Marie zijn het er zo'n 350.

Maar als ik het totale aantal treden uitreken die de kandidaten gelopen hebben kom ik uit op 242. Met de 28 treden daarbij opgeteld die ze tekortkwamen kom ik uit op 270. Zou het grote verschil dan echt zitten in die ene vraag die wij niet te zien krijgen?

Ik hoop echt dat iemand even tijd vrij kan maken om er even naar te kijken, en misschien een screenshot te maken, want daar ben ik niet zo handig mee.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 2
« Reactie #371 Gepost op: 15-01-2012, 17:54:06 »
Ik ben echt heel benieuwd hoeveel treden er nou ongeveer zitten tussen Frits en Anne-marie tijdens de trap-opdracht. (Bij de vraag die wij als kijkers niet te zien kregen bedoel ik.) Is er misschien iemand die dit heeft gezien? Ik heb wel geprobeerd om het terug te kijken maar het is bijna niet te zien. Misschien iemand in HD-kwaliteit ofzo?

Ik heb even gegoogled op het aantal traptreden bij de Skógafoss-waterval (deze is het namelijk) en ik kwam op verschillende sites de volgende getallen tegen: 369, 375, 377, 381, 382, 383 en 389. Volgens Anne-Marie zijn het er zo'n 350.

Maar als ik het totale aantal treden uitreken die de kandidaten gelopen hebben kom ik uit op 242. Met de 28 treden daarbij opgeteld die ze tekortkwamen kom ik uit op 270. Zou het grote verschil dan echt zitten in die ene vraag die wij niet te zien krijgen?

Ik hoop echt dat iemand even tijd vrij kan maken om er even naar te kijken, en misschien een screenshot te maken, want daar ben ik niet zo handig mee.
Tussen Maarten en Anne-Marie? Dit is het beste shot wat ik zo snel kan vinden. Waarschijnlijk heb je er mee nodig om het precies na te tellen. Het zijn er ongeveer 40, maar ik heb nog niet heel precies getelt.

Ik had trouwens ergens een foto gezien, waarbij in het onderschrift stond dat er wel 700 treden waren, maar misschien komt er nog een trap achteraan???

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 2
« Reactie #372 Gepost op: 15-01-2012, 17:59:39 »
Hoe kom je daaraan? :O

Twitter was rond die tijd even trending om die screen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: Aflevering 2
« Reactie #373 Gepost op: 15-01-2012, 18:22:40 »
Buiten foute antwoorden etc. kunnen er natuurlijk ook een paar treden minder zijn gelopen omdat de 'mol' voor in de groep liep en stiekem een trede naar beneden is gaan staan in het overleg en vanaf daar dan weer is gaan tellen. Als je nog met 5 mensen staat en druk aan het discussieren bent valt zoiets niet echt op geloof ik.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #374 Gepost op: 15-01-2012, 18:32:32 »
Hebben we andere jaren geen topic voor ? Ik ben William fan  ::jaja:: .

Wat bedoel je? William is ook erg leuk ja. Ik kan het alleen niet uit m'n hoofd krijgen dat hij niet Bert, maar William is. Had nooit naar Mary Poppins moeten gaan. :D

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #375 Gepost op: 15-01-2012, 18:35:13 »
Misschien is het leuk om zoveel mogelijk info over kandidaten met elkaar in een online document te zetten.

Doel: een online "mollenboekje" waar iedereen overzichtelijk al zijn info mag plaatsen.

Wie weet is het leuk wou eens proberen te crowdsourcen hoop dat het een succes word

Dit is de link:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AthplW_tuGAadFh6aXN0enNSazNJeDVzVm5hMnlnSWc&hl=en_US#gid=9





Heb ik een aantal jaren geleden ook geprobeerd. Toen vooral zelf t molboek vol geschreven en de rest die m volgens mij alsnaslagwerk gebruikte. Je kunt het inderdaad dit jaar weer proberen. Hou er wel rekening mee dat het veel, heel veel tijd kost om bij te houden en goed te ordenen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #376 Gepost op: 15-01-2012, 18:42:12 »
Is dit fake?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

dit lijkt mij ook fake. het groene logo val buiten de afbeelding als je goed kijkt. terwijl de rode afdrukken binnen de foto's zitten
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #377 Gepost op: 15-01-2012, 19:20:55 »
Tussen Maarten en Anne-Marie? Dit is het beste shot wat ik zo snel kan vinden. Waarschijnlijk heb je er mee nodig om het precies na te tellen. Het zijn er ongeveer 40, maar ik heb nog niet heel precies getelt.

Ik had trouwens ergens een foto gezien, waarbij in het onderschrift stond dat er wel 700 treden waren, maar misschien komt er nog een trap achteraan???

Dank voor de foto! En ik bedoelede natuurlijk tussen Maarten en Anne-Marie. Foutje. Het lijken mij idd zo'n 40 treden.

En dat van die 700 treden ben ik ook tegengekomen, maar als er eventueel een 2de trap is, wat natuurlijk goed zou kunnen, lijkt dat me niet van toepassing op WIDM. Anne-Marie heeft het over 350 en als je alles optelt kom je met deze 40 a 50 treden op iets net over de 300 uit.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #378 Gepost op: 15-01-2012, 19:27:22 »
Ik ben echt heel benieuwd hoeveel treden er nou ongeveer zitten tussen Frits en Anne-marie tijdens de trap-opdracht.

Je bedoelt tussen Anne-Marie en William. Het is niet exact te zien maar ze passeren in ieder geval 3 bordessen. Tussen twee bordessen zitten gemiddeld 15 treden. Ze komen ongeveer 3 treden lager uit dan de plek waar Anne-Marie staat. Ik schat dat de afstand ongeveer 3*15-3 = 42 treden is.

Dan kom je uit op een totaal van 20+51+36+33+36+42+40+26+28 = 312. Veel minder dan verwacht. Misschien stond Art toch niet helemaal bovenaan.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 2
« Reactie #379 Gepost op: 15-01-2012, 19:36:37 »
Wat bedoel je? William is ook erg leuk ja.

Ik bedoel een topic waarin je voor je favoriete kandidaat kunt stemmen  ;) . Die hebben we dit jaar nog niet.
Spelletje ?! - It's a way of life !