Auteur Topic: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)  (gelezen 51350 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #120 Gepost op: 22-02-2012, 17:13:57 »
Hoe voel jij je bij een evt. molschap van Anne-Marie, Heinz? Denk je dat het nog steeds een optie is? Of zit je volledig op Hadewych?

Op wie zit jij eigenlijk?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #121 Gepost op: 22-02-2012, 18:34:22 »
Hoe voel jij je bij een evt. molschap van Anne-Marie, Heinz? Denk je dat het nog steeds een optie is? Of zit je volledig op Hadewych?

Ik denk dat Tim het is. Maar een finale met vier lijkt me geweldig omdat voor iedereen veel te zeggen is (voor en tegen). Anne-Marie vind ik sinds de 2500 euro behoorlijk onwaarschijnlijk en hetzelfde geldt voor Hadewych na de +500 in plaats van -500.

Mijn moltraject ziet er nu zo uit:

Tim - Hadewych - Anne-Marie (3X) - Hadewych - Tim.

Het zal dus wel Liesbeth zijn, want het patroon is een palindroom. :P
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 18:35:54 door Heinz »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #122 Gepost op: 22-02-2012, 19:08:07 »
Het zal dus wel Liesbeth zijn, want het patroon is een palindroom.

Amen! Behalve dat is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #123 Gepost op: 22-02-2012, 19:09:58 »
Amen! Behalve dat is.

Wat bedoel je?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #124 Gepost op: 22-02-2012, 19:12:47 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #125 Gepost op: 22-02-2012, 19:15:37 »
Ik denk dat Avogadro bedoelt dat we direct naar serie 13 door kunnen........



Ik denk dat de onderhandelings-opdracht dit jaar de status heeft van opdrachten zoals de lift in serie 7, of de verrekijker in serie 10.

Ofwel: je kunt er eindeloos over praten, maar iedereen blijft bij zijn of haar standpunt, omdat betreffende opdrachten op veel meer dan 1 of 2 manieren uit te leggen zijn. Net zoals de muzikale hints.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #126 Gepost op: 22-02-2012, 19:17:05 »
Zin in!

Dat is ook te cryptisch voor me Avogadro. ???

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #127 Gepost op: 22-02-2012, 19:21:49 »
Dat is ook te cryptisch voor me

stierenvechtersarena

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #128 Gepost op: 22-02-2012, 19:31:08 »
Avo heeft teveel aan de Cerveza gezeten. Begint wartaal uit te kramen.


OT: Heinz, mooie overzichten, ze brengen me, in tegenstelling tot andere jaren eerlijkgezegd niet dichter bij de mol.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #129 Gepost op: 22-02-2012, 19:43:12 »

Ik denk dat de onderhandelings-opdracht dit jaar de status heeft van opdrachten zoals de lift in serie 7, of de verrekijker in serie 10.

Ofwel: je kunt er eindeloos over praten, maar iedereen blijft bij zijn of haar standpunt, omdat betreffende opdrachten op veel meer dan 1 of 2 manieren uit te leggen zijn. Net zoals de muzikale hints.
Hier heb je zeker gelijk in. Ik vind het ook wel leuk hoor, dat er zo'n opdracht in zit waar je eindeloos over kunt filosoferen en debatteren. Je moet alleen niet verwachten (en dat moet ik me zelf ook inprenten ;) ) dat je mensen ook kunt overtuigen van jouw zienswijze. :P Maar dat maakt het dus niet minder leuk om de verschillende standpunten te lezen. Mensen moeten elkaar alleen niet - figuurlijk - de hersens inslaan.  8)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #130 Gepost op: 22-02-2012, 20:11:54 »
Nee, dat zeker niet.

Staat tegenover dat je, zoals Heinz twee seizoenen geleden deed bij DWDD, legendarische televisie maakt, wanneer je 1000 procent zeker bent van je zaak.

Komt het commentaar van een vuurrood aanlopende Kim: ''fascinerend''.

En dan mag het.


Over overzichten gesproken: beeldmateriaal zoals hier in dit topic mag tot de verbeelding spreken, maar wat Moedermol ( móðir mól.....) in tekst doet, is ook erg leerzaam. Het probleem is, dat de overzichten me een heel klein beetje in de war brengen, want ze geven hun eigen mol zo goed weer, dat je NOG niets weet.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #131 Gepost op: 22-02-2012, 20:21:34 »
Heinz, bedankt voor het Anne-Marie overzicht. Als ik het zo lees lijkt ze niet heel mollig... maar goed, ik was me er al van bewust dat ik in bepaalde dingen (tegen beter weten in) moet geloven om haar als mol aan te houden: Waarvan een excuus bedenken voor het vlot dat in de fik gaat de belangrijkste is.

Gelukkig hebben de andere kandidaten ook de nodige kandidatenacties (hoewel niet zo extreem als het raken van het vlot).

 ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #132 Gepost op: 22-02-2012, 21:02:27 »
Over dat vlot gesproken: wat te denken van het volgende? Wanneer je een vlot moet zien te raken, krijg je les in boogschieten.

Maar om het NIET te raken, heb je niet zoveel les nodig, lijkt me. Anne-Marie schoot raak.

Ik bedoele ermee te zeggen: welk belang kan de mol hebben om dat vlot te raken, meer specifiek: wat heeft een mol eraan om iemand een vrijstelling te misgunnen?  Als iemand (in dit geval Frits of Liesbeth) de vrijstelling won, zou immers gewoon iemand anders naar huis moeten.

Het is de mol om het even.

De enige echte reden die ik me hierbij kan bedenken, is dat de mol juist de argeloze kandidaat verder wil helpen. Iemand die de mol niet zo snel voortijdig ontmaskert.

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #133 Gepost op: 22-02-2012, 22:09:21 »
Excuus: ik heb het verkeerd gezien. Bericht verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 22:47:35 door Grabmill »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #134 Gepost op: 22-02-2012, 22:13:18 »
6.3 vispuzzel

Pas na 40 seconden, als (waarschijnlijk) Anne-Marie een balk aanraakt roept Art "de uitdaging is aangegaan".
Ik zat net de visopdracht terug te kijken. Het klopt dat Art zegt dat de uitdaging is aangegaan rond het moment dat Anne-Marie de balk aanraakt, maar helaas zien we even daarvoor William heel duidelijk op twee balken slaan en zelfs een beetje op leunen. Maar het lijkt inderdaad wel alsof Art echt aankondigd dat de uitdaging is aangegaan op het moment dat er nog 20 seconden op de klok is. Er is dus ofwel geknipt, of Art is blind, of het is toch geen directe reactie op het aanraken van AM, (of AM is de mol en de tijd zou pas in gaan als AM iets aan zou raken :-\\).

Het is in elk geval maf/opvallend/dubieus.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #135 Gepost op: 22-02-2012, 23:37:52 »
Ik zat net de visopdracht terug te kijken. Het klopt dat Art zegt dat de uitdaging is aangegaan rond het moment dat Anne-Marie de balk aanraakt, maar helaas zien we even daarvoor William heel duidelijk op twee balken slaan en zelfs een beetje op leunen. Maar het lijkt inderdaad wel alsof Art echt aankondigd dat de uitdaging is aangegaan op het moment dat er nog 20 seconden op de klok is. Er is dus ofwel geknipt, of Art is blind, of het is toch geen directe reactie op het aanraken van AM, (of AM is de mol en de tijd zou pas in gaan als AM iets aan zou raken :-\\).

Het is in elk geval maf/opvallend/dubieus.
Dubieus is het zeker, Tim zit er al na 2 seconden zó bovenop dat ik dacht dat hij de balken zelfs aanraakte.
(@ 39.07/Avro herhaling).
Feit dat ze pas bij AM gaan rekenen is inderdaad opvallend  ::vergroot::.
Omnia vincit amor

Offline Lo

  • Forumlid
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #136 Gepost op: 23-02-2012, 09:56:32 »
Ja, ik vond het ook al zo opmerkelijk... het lijkt echt alsof Art even vergeten is dat hij dat ook nog even voor de duidelijkheid moest zeggen. Of dat zelfs afgesproken is dat Tim snel de balken aanraakt maar Art dan niet meteen roept "uitdaging aangegaan" om niet alle verdenking op Tim te richten ???

In elk geval kwam het mij wat over als een aanmaning zodat de opdracht niet als een nachtkaars uit zou gaan, dat Art niet achteraf kwam vertellen; minuut is voorbij en de opdracht was wel aangegaan, zonder dat ze dat zelf in de gaten hadden.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #137 Gepost op: 23-02-2012, 10:02:12 »
@Rat: William staat inderdaad boven op een balk. Echt duidelijkheid krijgen we inderdaad niet met de beelden, maar ik zie het nu zo: Tim raakt niets aan voordat Art roept dat de uitdaging is aangegaan, William staat op een balk maar dit wordt niet als aanraken gerekend, Anne-Marie raakt als eerste een balk aan (zie screenshot) en Art roept dan dat de uitdaging is aangegaan.

edit: Oeps, je schreef "slaan" ipv "staan". Klopt inderdaad: William slaat al veel eerder op twee balken. Zou Art dat niet als aanraken gerekend hebben? Beetje raar wel.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 10:12:54 door Heinz »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #138 Gepost op: 23-02-2012, 10:28:03 »
misschien is er bedacht dat aanraken met de handen moet zijn omdat dat de manier van verplaatsen is.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: overzichten (Anne-Marie, Hadewych, Liesbeth vs. Tim, onderhandelingen)
« Reactie #139 Gepost op: 23-02-2012, 10:32:50 »
misschien is er bedacht dat aanraken met de handen moet zijn omdat dat de manier van verplaatsen is.

William raakte al eerder twee balken aan met zijn handen.