Auteur Topic: [Theorie] Jongens = JUNG IS  (gelezen 81543 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #40 Gepost op: 4-02-2012, 00:17:39 »
En Pieter Jan zei ook altijd kandidaten. Art, de productie of beiden heeft/hebben er voor gekozen om daar jongens van te maken. Art als strenge schoolmeester die de groep streng met kandidaten aanspreekt zie ik eigenlijk ook niet echt voor me. Jongens past veel meer bij hem. Betekend nog niet meteen dat er een hint in zit, natuurlijk.

Toen Angela's vrienden door Karels kandidaten werd vervangen, zat er ook geen hint in.
Je hebt helemaal gelijk...
Maar:
Ooooow, nu zit er een leuke( lees wellicht goede) hint in, eerlijk; toch?!
Eventueel, 'n beetje dan? Wellicht?

Ik vind van wel!
Als je maar wilt ;)
Ik wil!  ;D
Omnia vincit amor

Offline Dominic023

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #41 Gepost op: 4-02-2012, 02:55:37 »
Sorry hoor, maar ik hoor duidelijk jongens. Als hij 'jungens' zou zeggen dat zou je dat wel gehoord hebben. 'Jung' klinkt heel anders dan 'Jong'.

Nou sorry maar op het eind klinkt het toch steeds meer als JUNG IS, misschien wil je het gewoon niet horen !? ::)
Of wil je dat hij letterlijk JUNG IS gaat zeggen, als het zo duidelijk moet worden weggegeven vind ik het al niet leuk meer.

Daarnaast zal Art zich STRIKT aan zijn presentatie text moeten houden, helemaal in dit programma is geen ruimte voor toevallige stopwoordjes.

Complimenten voor Jelsir voor het filmpje  ::ok::
Edit  - typfoutje
« Laatst bewerkt op: 4-02-2012, 03:00:20 door Dominic023 »
WIDM 2012: Afl. 1 Anne Marie, Afl. 2 Anne Marie Afl. 3 Marit, Afl. 4 Anne Marie  Afl.5 Anne Marie  Afl. 6 Tim, Afl. 7Anne Marie Afl. 8,9,10 Anne Marie

Offline Diddledidoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Een dag niet gemold, is een dag niet geleefd!!
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #42 Gepost op: 4-02-2012, 09:56:20 »
Als we binnenkort een mama-appelsap-opdracht krijgen dan ga ik het zomaar geloven :-).

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #43 Gepost op: 4-02-2012, 12:42:13 »
Nou sorry maar op het eind klinkt het toch steeds meer als JUNG IS, misschien wil je het gewoon niet horen !? ::)
Of wil je dat hij letterlijk JUNG IS gaat zeggen, als het zo duidelijk moet worden weggegeven vind ik het al niet leuk meer.

Daarnaast zal Art zich STRIKT aan zijn presentatie text moeten houden, helemaal in dit programma is geen ruimte voor toevallige stopwoordjes.

Ik wil het best wel geloven hoor, aangezien ik Anne-Marie als nummer 2 heb staan als Mol  ::jaja::. En dat Art steeds hetzelfde woordje zegt betekent niet dat het een hint is. De vorige presentatoren hebben wel vaker hetzelfde woord gezegd en dat bleek ook geen hint te zijn.

En het zou een beetje een rare hint zijn als hij achteraf zegt: 'Ik zei steeds jungens!' terwijl je duidelijk 'jongens' hoort  :-\\. Bij Dennis in seizoen 8 bleek het ook te zijn dat hij 'Ego is de Mol' zei, maar dat kan je nog enigszins horen.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #44 Gepost op: 4-02-2012, 22:35:29 »
Mocht Anne-Marie de mol zijn, dan zal dit ongetwijfeld een hint zijn die de AVRO op internet zet, ook al is het vrij duidelijk dat dit meer een hint is die wij gevonden hebben en nooit zo is bedoeld, net zoals de ZCT hint uit 2010.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #45 Gepost op: 4-02-2012, 23:41:34 »
Mocht Anne-Marie de mol zijn, dan zal dit ongetwijfeld een hint zijn die de AVRO op internet zet, ook al is het vrij duidelijk dat dit meer een hint is die wij gevonden hebben en nooit zo is bedoeld, net zoals de ZCT hint uit 2010.

 ;D
Wie weet stoppen ze helemaal geen hints meer in het programma, maar wachten ze gewoon rustig af wat er hier allemaal geschreven wordt en hebben ze aan het eind zonder enige moeite te hoeven doen een prachtig rijtje hints naar de mol  ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #46 Gepost op: 5-02-2012, 01:04:19 »
;D
Wie weet stoppen ze helemaal geen hints meer in het programma, maar wachten ze gewoon rustig af wat er hier allemaal geschreven wordt en hebben ze aan het eind zonder enige moeite te hoeven doen een prachtig rijtje hints naar de mol  ;D

Ik heb steeds meer het gevoel dat dat ook klopt.. voor al vorig jaar had ik het idee dat ze alles wat op Patrick sloeg en hier gepost is maar als hint hebben gebruikt..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #47 Gepost op: 5-02-2012, 16:01:06 »
Updated versie!

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #48 Gepost op: 5-02-2012, 16:42:24 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Leuk gemaakt Jelsir!

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #49 Gepost op: 5-02-2012, 18:49:53 »
Updated versie!
---
::rofl:: Ik hoor echt alleen maar 'Jungis' (joengis) nu  ::rofl::
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #50 Gepost op: 5-02-2012, 19:26:46 »
Updated versie!
::ok::

Het zou zo mooi zijn als dit echt een hint blijkt in aflevering 10. "Tja, Art heeft het jullie elke aflevering een stuk of 3x verteld!"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #51 Gepost op: 5-02-2012, 21:28:48 »
::ok::

Het zou zo mooi zijn als dit echt een hint blijkt in aflevering 10. "Tja, Art heeft het jullie elke aflevering een stuk of 3x verteld!"

Hihi ja, en dan zitten er tientallen mensen stuiterend op de bank: "Ik wist het al!! Ik wist het al!!" ;D

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #52 Gepost op: 5-02-2012, 23:26:39 »
punt is voor mij, hij zegt jung is en dan? Zegt hij: de mol, is 'm of iets dergelijks. Alleen Jung is zeggen is niks in mijn ogen. Dus wat is de combi, wat maakt dat hij er iets mee bedoeld.
Ik blijf er bij dat t gewoon Art zn manier van aanspreken is, net als mn vader die ons 4 dochters altijd aanriep met jongens....
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #53 Gepost op: 5-02-2012, 23:51:54 »
punt is voor mij, hij zegt jung is en dan? Zegt hij: de mol, is 'm of iets dergelijks. Alleen Jung is zeggen is niks in mijn ogen. Dus wat is de combi, wat maakt dat hij er iets mee bedoeld.
Ik blijf er bij dat t gewoon Art zn manier van aanspreken is, net als mn vader die ons 4 dochters altijd aanriep met jongens....

Dan doe ik er een schepje bovenop.

Aflevering 1:
Art start zijn debuut als presentator met het woord 'jongens'. Immers we moesten opletten vanaf de eerste seconden. In de seconden voor dat Art uitstapt en naar de kandidaten toe loopt, zien we Anne-Marie in de biecht. Ze zegt: '... en toen stonden we daar'. Vervolgens stapt Art uit en zegt 'jongens ...'.

Aflevering 2:
Art begint de executie met 'jongens'. Op dat zelfde moment zien we Anne-Marie in beeld.

Aflevering 3:
Anne-Marie roept in de speedboot: 'Jongens, ik zie het niet'.

Aflevering 4:
..

Aflevering 5:
Art begint de aflevering met 'jongens' + een spaanse begroeting. Vervolgens zien we tussen zijn benen door (op mol hoogte) Anne-Marie op de eerste rij staan.



Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #54 Gepost op: 5-02-2012, 23:56:39 »
Wat een prachtig shot trouwens. Was me in de uitzending nog helemaal niet zo opgevallen....(omdat je dan te druk bent met andere dingen zoals mollen jagen)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #55 Gepost op: 6-02-2012, 00:00:21 »
Wat een prachtig shot trouwens. Was me in de uitzending nog helemaal niet zo opgevallen....(omdat je dan te druk bent met andere dingen zoals mollen jagen)
En ook best wel onnatuurlijk. In ieder geval dat de kandidaten er niet naar kijken. Maar ik wordt inmiddels in een tunnel geduwd door deze uitwerkingen. Dat was niet de bedoeling.

 ::)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #56 Gepost op: 6-02-2012, 03:29:23 »
punt is voor mij, hij zegt jung is en dan? Zegt hij: de mol, is 'm of iets dergelijks. Alleen Jung is zeggen is niks in mijn ogen. Dus wat is de combi, wat maakt dat hij er iets mee bedoeld.
Ik blijf er bij dat t gewoon Art zn manier van aanspreken is, net als mn vader die ons 4 dochters altijd aanriep met jongens....
Vraag blijft, elke aflevering weer: "Wie is de Mol?".

Art blijft het antwoord geven!

Ik vind het zalig! 

Kofie Saem?  ;)
 
« Laatst bewerkt op: 6-02-2012, 03:36:24 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS + Titels
« Reactie #57 Gepost op: 6-02-2012, 10:22:40 »
Na het lezen van dit topic was ik nog niet echt overtuigd. Nu heb ik zojuist even je filmpje gekeken en ik vind hem briljant!!! Ik ben overtuigd hoor  ::bravo::  Mocht dit geen hint zijn, dan vind ik hem toch geweldig als herinnering voor Art aan zijn eerste Molseizoen als presentator.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS
« Reactie #58 Gepost op: 6-02-2012, 17:42:37 »
Maar JUNG is........is niks..... ook niet een shot van Anne-Marie er achteraan.
Kijk als hij nou zegt Jung is en dan : de mol blablabla of zoiets DAN vind ik t een hele mooie hint. Allen Jung is is gewoon jongens.
Dus koffie graag Loebas maar niet om Jung is.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Theorie] Jongens = JUNG IS
« Reactie #59 Gepost op: 7-02-2012, 10:16:00 »
Maar JUNG is........is niks.....

Nou... we hebben tot nu toe elk jaar wel gehad dat er een rare woordspeling in de serie zat. Meestal maakt de mol die. De ene keer in de opdracht, de andere keer in biechts. Dit keer kan best Art het woordgrapje uitspreken. Het valt in elk geval erg op.

Verder valt me dit seizoen namelijk niet veel op. Nou, de laatste aflevering wel, toen zei Tim in de test zichzelf te verdenken. Zie afvallers-topic maar ik zie hier de hint in dat elke kandidaat Tim noemt. Geen enkele andere kandidaat wordt door elke kandidaat genoemd. Dat betekent dat in de komende aflevering nog Frits, William en Liesbeth gaan volgen met Tim noemen want die hebben het nog niet gedaan.

En dat Tim dus sowieso geen exit heeft... dat kan dan dus niet. Dan kunnen alleen AM en Hadewych exit, tenzij bijv. Frits in de komende test Tim noemt en meteen exit gaat. Het is opvallend want in afl. 4 waarin niemand exit was, werd Tim juist niet genoemd.

Iedereen moet maar zijn conclusie trekken maar ik denk dat Liesbeth pas in de finale Tim gaat noemen en dat Tim met deze langlopende hint de mol is.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)