Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 493827 keer)

anoniem 24971

  • Gast
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1720 Gepost op: 8-11-2013, 08:14:55 »
Toch is dat nit wat er staat: in 2013 ontstaan zijn. We kunnen het natuurlijk wel proberen.

Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1721 Gepost op: 8-11-2013, 08:16:45 »
Toch is dat nit wat er staat: in 2013 ontstaan zijn. We kunnen het natuurlijk wel proberen.

Ik denk zelfs dat abdicatie een goede kans gaat maken, om maar een beeld te schetsen.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1722 Gepost op: 8-11-2013, 18:49:17 »
Jammer dat Molloot niet mag. :) Daarnaast wel als 2013-woord "Nederland-Ruslandjaar" ingevoerd.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1723 Gepost op: 8-11-2013, 23:13:28 »
Hoezo mag ''Molloot'' niet? heb je daar al bevestiging van gekregen?

anoniem 24971

  • Gast
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1724 Gepost op: 10-11-2013, 18:38:03 »
Nog even een leuk feitje tussendoor;
Uit de 'Kandidaten-Quiz' op Sporcle  blijken een aantal interessante dingen.

Men onthoudt Jan Kooijman het best. Op twee staat Dennis Weening en op drie staat Dennis Storm. Paulien Cornelisse is de best onthouden vrouw, op plaats nummer 5, achter Tim Kamps. De makkelijkste kandidaat die niet bekend was om te onthouden was George.

Daarnaast vind men Julien en Jelani moeilijk te onthouden, maar het allermoeilijkst vind men om René(sz4) terug te roepen. De moeilijkste bekende Nederlander om te onthouden is Chris Tates.

Dat vond ik wel het vermelden waard.
 ;)
« Laatst bewerkt op: 10-11-2013, 19:14:48 door Dolfie, Reden: link verwijderd »

anoniem 24971

  • Gast
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1725 Gepost op: 12-11-2013, 17:16:14 »
Coen Swijnenberg uit seizoen 8 en Paul Rabberint uit seizoen 7 gaan dit jaar het Glazen Huis in, in Leeuwarden, samen met Giel Beelen.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1726 Gepost op: 12-11-2013, 17:45:12 »
Over het Glazen Huis is overigens een apart topic in de Huiskamer :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1727 Gepost op: 12-11-2013, 21:59:59 »
Nog even een leuk feitje tussendoor;
Uit de 'Kandidaten-Quiz' op Sporcle  blijken een aantal interessante dingen.

Men onthoudt Jan Kooijman het best. Op twee staat Dennis Weening en op drie staat Dennis Storm. Paulien Cornelisse is de best onthouden vrouw, op plaats nummer 5, achter Tim Kamps. De makkelijkste kandidaat die niet bekend was om te onthouden was George.

Daarnaast vind men Julien en Jelani moeilijk te onthouden, maar het allermoeilijkst vind men om René(sz4) terug te roepen. De moeilijkste bekende Nederlander om te onthouden is Chris Tates.

Dat vond ik wel het vermelden waard.
 ;)


Hoe dan ook, interessante bevindingen. Maar ik ga natuurlijk ook meteen vraagtekens zetten. Het is apart dat de mannen beter onthouden lijken te worden dan de vrouwen. En we hebben in 2011 ook allemaal gezien dat de heer Kooijman een tamelijk charmante verschijning heeft, dus ik denk dan meteen: welk aandeel van de invullers is vrouw?

Hoe dan ook best interessant dat kandidaten uit 2011 en 2008 beter onthouden worden dan de Mol 2013 ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 12-11-2013, 22:23:14 door Dolfie, Reden: link verwijderd »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1728 Gepost op: 13-11-2013, 09:47:26 »
Ik vond het vooral grappig dat ik op heel veel namen niet kon komen maar wel de gezichten erbij zag. Zoals Chris Tates :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1729 Gepost op: 13-11-2013, 18:04:34 »
Ik droomde vannacht dat de Molfandag was omgetoverd tot de 'Mollotendag', maar dat hield wel in dat er geen kandidaten aanwezig waren.

O ja, en het was in Amsterdam.
« Laatst bewerkt op: 13-11-2013, 18:18:22 door Daedalus »
The British are not impressed.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1730 Gepost op: 14-11-2013, 19:08:55 »
Ik heb zojuist bericht gekregen dat Kees Tol een deelnemersposter van alle kandidaten 2013 die alleen de kandidaten van het 13e seizoen hebben, gaat veilen. Nog even bevestiging zoeken...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1731 Gepost op: 14-11-2013, 19:33:11 »
Dat bericht zal niet alleen naar jou gegaan zijn, neem ik aan?


Ook Man bijt Hond maakte in haar eigen programma bekend dat ze spullen gaan veilen voor de Filippijnen.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1732 Gepost op: 14-11-2013, 20:50:21 »
Geen idee. Ik kreeg hem van een niet-Molloot.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1733 Gepost op: 15-11-2013, 13:16:24 »
Er zijn vergevorderde plannen voor een samenwerking tussen commerciele en publieke omroepen, om tegen betaling va een vast bedrag per maand, programma's terug te kijken.

Nieuw in dit verband is niet alleen dat deze partijen samenwerken, maar ook dat men programma's VOORUIT kan bekijken.


Dat wordt nog leuk met Wie is de Mol?, als dit programma tenminste deel van dit concept gaat uitmaken.

Hoe lang van tevoren je een programma kunt zien, heb ik niet kunnen ontdekken.

ALS het inderdaad zo is, en ook WIDM deel gaat uitmaken van het nieuwe concept, dan heeft dit uiteraard gevolgen voor de WIDM-pool.


Ik weet wel: ik loop hier misschien op vooruit, maar het is toch een factor om rekening mee te houden.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2013, 13:18:36 door Bodejos »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1734 Gepost op: 15-11-2013, 14:47:11 »
persoonlijk denk ik dat een selectie van die programma's vooruit te kijken is. Ik denk dat het alleen series zijn die minder bekeken worden ofzo...In ieder geval denk ik niet dat WIDM vooruit te kijken is, juist omdat dat de kracht van het programma is. Iedereen weet evenveel op het zelfde moment.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1735 Gepost op: 15-11-2013, 15:48:15 »
Gaat volgens mij gewoon om series zoals Penoza, Overspel, de prooi..
Weet wel zeker dat WIDM daar niet bij zal komen.. Hoe zou het dan gaan in aflevering 9 en 10? Half betalend NL weet al wie de mol is, en de andere helft niet..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1736 Gepost op: 15-11-2013, 15:52:29 »
Gaat volgens mij gewoon om series zoals Penoza, Overspel, de prooi..
Weet wel zeker dat WIDM daar niet bij zal komen.. Hoe zou het dan gaan in aflevering 9 en 10? Half betalend NL weet al wie de mol is, en de andere helft niet..

En als half betalend Nederland het weet, weet de rest het ook ;) (al is het maar dankzij programma's als RTL Boulevard die het dan tussen neus en lippen verraden). Ik kan me niet voorstellen dat de Avro een concept dat zo draait op geheimhouding mee zal laten doen aan dit nieuwe systeem. Daar is het programma echt te duur en prestigieus voor.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1737 Gepost op: 15-11-2013, 17:49:00 »
Citaat
Het aanbod van RTL, SBS en de NPO is tot een jaar na vertoning op tv te bekijken, ook is een aantal programma’s vooruit te kijken. Wat een abonnement moet kosten, wordt binnenkort bekendgemaakt.
Wat gaat er dan gebeuren met de oude (mol)series van meer dan een jaar geleden? ???
« Laatst bewerkt op: 15-11-2013, 17:51:07 door Pac »
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1738 Gepost op: 15-11-2013, 18:23:13 »
Gaat volgens mij gewoon om series zoals Penoza, Overspel, de prooi..
Weet wel zeker dat WIDM daar niet bij zal komen.. Hoe zou het dan gaan in aflevering 9 en 10? Half betalend NL weet al wie de mol is, en de andere helft niet..
Ik signaleer ook alleen maar wat er vandaag in de media kwam hierover.

Ik zou het net als jullie een slechte zaak vinden als WIDM erin wordt opgenomen.


Oude uitzendingen zullen gratis beschikbaar blijven, overigens.

Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #1739 Gepost op: 15-11-2013, 23:41:25 »
Er zijn vergevorderde plannen voor een samenwerking tussen commerciele en publieke omroepen, om tegen betaling va een vast bedrag per maand, programma's terug te kijken.

Nieuw in dit verband is niet alleen dat deze partijen samenwerken, maar ook dat men programma's VOORUIT kan bekijken.


Dat wordt nog leuk met Wie is de Mol?, als dit programma tenminste deel van dit concept gaat uitmaken.

Hoe lang van tevoren je een programma kunt zien, heb ik niet kunnen ontdekken.

ALS het inderdaad zo is, en ook WIDM deel gaat uitmaken van het nieuwe concept, dan heeft dit uiteraard gevolgen voor de WIDM-pool.


Ik weet wel: ik loop hier misschien op vooruit, maar het is toch een factor om rekening mee te houden.

Juist vanwege de pool concept maar ook vanwege het feit dat het eigenlijk een eenmalige bekijkserie is (er zijn mensen die seizoenen vaker terug kijken maar eigenlijk is het juist leuk doordat je zelf mee kan doen) denk ik niet dat WIDM vooruit te kijken is. Zoals terecht al aangegeven gaat het gewoon om serie series. Waarbij een toneelspel op de tv wordt gespeeld. Dit concept is zeker niet nieuw, voor de PO wel maar bij RTL en SBS kan je al vooruit kijken. Maar de series die je vooruit kan kijken zijn soapseries, dramaseries en semi-reality series (als Overspel in de Liefde en Achter Gesloten Deuren). Series waarbij de belangen niet van dusdanige gevolgen zijn voor de rest van de kijkers.