Auteur Topic: Mol Chat Fan Dag 2003  (gelezen 4825 keer)

Offline laafje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Mol Chat Fan Dag 2003
« Gepost op: 4-09-2003, 18:15:39 »
Hallo allemaal

Omdat ik niet meer online zit thuis moet ik het nu doen bij mijn vader of een goede vriendin van mij. Ook is mijn mail dus niet meer actief, maar dat zullen sommige van jullie al wel gemerkt hebben.

Maar hier ff een berichtje over 20 september

20 september houden we voor de tweede keer een mol chat fan dag, dus speciaal voor de chatters onder ons. Er zijn nog enkele plaatsen over, dus als er nog mensen mee willen doen mail me dan ff op: daifayeB@hotmail.com

De bedoeling van die dag is om wie is de ... mol? in een dag te doen. Dit gaat natuurlijk niet, maar er zullen ook opdrachten zijn en natuurlijk ook een ....... mol!!!!

Verder zijn er nog enkele punten die jullie niet moeten vergeten:

- een goed humeur (uiteraard)
- goede speurzin (natuurlijk)
- jeugdfoto in afgesloten enveloppe met daarop je nick
- favo vakantiebestemming in afgesloten enveloppe met daarom je nick.

Verder heb ik ook nog wat persoonlijke vragen:

Compuart: ik zou graag willen weten of jij nog mee doet, want ik heb van jou geen vragenlijst terug gekregen, of misschien wel gehad, maar niet meer kunnen bekijken.

Malcolm: zou jij je vragenlijst ook nog een keer willen opsturen, omdat ik hem niet uitgeprint had. Sorry hiervoor.

Mapel: zou jij aan papel willen vragen of hij ook zijn vragenlijst zou willen toesturen, aangezien ik die echt nodig heb!!
Zou jij ook na kunnen vragen of Mars en mmmmm nog komen. Want daar heb ik op het moment niks van bij de hand. Alvast bedankt hiervoor.

Ik hoop dat jullie me hiermee een beetje kunnen helpen, aangezien ik niet regelmatig op het net kan. Mijn excuses en dank hiervoor!

De routebeschrijving volgt snel.
Nog een vraag. kunnen jullie aangeven waar jullie vandaan komen, zodat ik niet tig verschillende (of overbodige) routebeschrijvingen plaats!!

Groetjes Laafje
Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol Chat Fan Dag 2003
« Reactie #1 Gepost op: 4-09-2003, 18:29:04 »
Hoi Laafje,

Ik zou al heel blij zijn als je mij vanaf Eindhoven de weg zou willen wijzen, bijvoorbeeld welke bus ik naar Middelbeers zou moeten nemen. Van Maastricht uit is het neem ik aan handiger om vanuit Eindhoven een bus te nemen i.p.v. vanuit Tilburg.

www.9292ov.nl geeft wellicht een antwoord op mijn vraag, maar die pagina heb ik al eens geraadpleegd, en de geboden oplossing stuurde mij een hele verkeerde richting uit, dus daar kan ik niet echt op vertrouwen.

Had ik je net een pm gestuurd, i.v.m. een jou zeer bekende gebeurtenis morgen, zie ik dat je die misschien niet tijdig leest. Maakt niet uit, ben ik er toch op tijd mee geweest :D
« Laatst bewerkt op: 4-09-2003, 20:41:38 door bodejosm43 »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 4-09-2003, 20:16:14 »
http://www.routenet.nl, werkt super voor met de auto ;) . http://www.bba.nl is goed voor met de bus.

Ik kan helaas niet op zaterdag, zoals de rest van het jaar moet ik volleyballen. We hebben een toernooi, maar volgens mij wel daar in de buurt :) Misschien kan ik nog even komen kijken.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #3 Gepost op: 4-09-2003, 20:23:01 »
Ik kan ook niet, Heb Hamstring blesure(ja LC nu weten we dat wel, maar voor diegene die de bar nog niet hebben gelezen) dus kan een paar weekjes niet echt rennen. En als ik toch weer wat kan rennen moet ik voetballen.

Offline daantje17

• Forumlid
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
« Reactie #4 Gepost op: 5-09-2003, 23:07:32 »
hoi marielle!

fijn weer van je te horen.
ik ben van de partij 20 september en hans komt ook mee, hij weet alleen nog niet of hij de hele dag overdag aanwezig is (ik denk het niet). dus waarschijnlijk komt ie alleen 's ochtends en 's avonds. daar krijg je dus wel een bijdrage van want hij komt dus alleen tijdens de maaltijden haha.

je hoeft voor mij geen routebeschrijving neer te zetten, we hebben een kaart en een mond dus we komen er wel.

tot ziens iedereen die ook komt,
groetjes en knuffffs, daan
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2003, 19:28:21 »
Ik ben in America  :-\

maar ik zal aan jullie denken!!!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2003, 20:15:46 »
Ik ben in America   :-\

En dat is erg omdat... ???

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #7 Gepost op: 6-09-2003, 20:22:09 »
.....Dopey er anders bij zou zijn geweest in Middelbeers.

Die dopey, wat zouden we met je hebben kunnen lachen. Nee, niet over dat gezonken bootje, dat hebben we nou al vaak genoeg gehoord. Maar doe als rouge in mei: duik het eerste het beste i-cafe binnen, let even op het tijdsverschil, want er zit geloof ik 8 of 9 uur verschil in, en duik gewoon even het forum op.

Dan is het net alsof je hier om de hoek zit.

Nou ja, je kunt jezelf niet klonen (hoewel: sommige forummers hier, daar heb ik mijn twijfels over...), veel plezier in The ustated nights ofzoiets. En doe Georges vooral GEEN groeten.

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #8 Gepost op: 10-09-2003, 10:53:15 »
Laaf oke, Papel wil wel zijn vragen formulier sturen, maar je bent niet per mail bereikbaar, dus ik zal vragen of hij hem in een persoonlijk bericht kan zetten hier op de site. Vergeet dus niet als je bij je Pa zit te computeren om effe te kijken. We zijn van de partij hoor. Weet alleen niet of die knullen van ons ook mee komen. Ik denk het wel. Maar dan zitten die wel ergens op de camping. Willen iig een nachtje blijven , misschien wel 2. Route hoeft niet, heb ik al van Inet geplukt en heb ook al een mooi foldertje van de camping thuis gestuurd gekregen.
We hebben er zin an,..so to speak, dus tot 20/09 ;D ;D ;D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 10-09-2003, 23:19:41 »
Wie gaan er nou precies allemaal naar de MCFD? :) Inclusief partners en kinderen bedoel ik.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #10 Gepost op: 10-09-2003, 23:29:20 »
ik! :)
zonder partner, zonder kind.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11 Gepost op: 10-09-2003, 23:44:25 »
Ondergetekende zul je er ook aantreffen. Als mij de tijd en mogelijkheid gegeven wordt: MET camcorder, als het te omslachtig wordt, alleen met digitale fotocamera.

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #12 Gepost op: 13-09-2003, 00:39:17 »
familie Pel 4 personen en de MCFD wisselbeker
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #13 Gepost op: 15-09-2003, 09:10:55 »
Ik ben zaterdag ook van de partij, met kind, zonder partner. Ik heb er heel veel zin in. Duimen voor goed weer!!!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #14 Gepost op: 15-09-2003, 11:03:53 »
Dat weer is geregeld, tot en met komend weekend zou het weer zijn zoals het nu is. Nachten een beetje fris, maar heerlijk nazomerweer.

Heb ik ergens gehoord op tv of radio.

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #15 Gepost op: 16-09-2003, 11:02:42 »
Klopt Jos, heb ik ook gehoord. Er is wel een kleine kans op een bui, maar als we een extra set kleding meenemen, dan blijven we toch droog!! Ik blijf overigens 's avonds niet slapen, dus ik lig in een heel lekker warm bedje  :P

Hoelaat moeten we er ook al weer zijn?????
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16 Gepost op: 17-09-2003, 21:54:15 »
Zoek ik even voor je op: tussen tien en twaalf, staat op de uitnodiging, voor zover ik weet, kan het bestand niet zo snel vinden.

Laafje, als je dit leest: ik wil ontzettend graag filmen, maar zit met een praktisch probleem: die videocamera van mij doet raar, en ik weet niet of ik dat red, het gaat om een tamelijk snel leeglopende batterij. Daarnaast is er een praktisch probleem dat met enige goede wil wel op te lossen is: ik kopieer alles graag voor belangstellenden, maar alles zou via de TPG moeten gaan.

Alternatief: digitale foto's, dat moet lukken.

Offline laafje

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 18-09-2003, 15:01:48 »
He Jos

Ik neem ook een videocamera mee, dus dat filmen moet geen probleem zijn. Ook het opsturen via de post lijkt me ook geen probleem. Ook neem ik een digitale fotocamera mee, dus daar worden ook foto's mee gemaakt.

Verder hoop ik dat iedereen er net zoveel zin in heeft als ik heb, maar daar ga ik wel van uit!!

Vergeten jullie echt de foto's (jeugdfoto en favo vakantiebestemming) niet om mee te nemen. Dit is nl van zeeeeer groot belang.

tot zaterdag
Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #18 Gepost op: 21-09-2003, 01:36:50 »
Er valt een grote last van mijn schouders, ik had je iets beloofd, en kon het bijna niet nakomen door een technisch probleem. Ik heb er een gruwelijke hekel aan iemand te moeten teleurstellen door oorzaken die ikzelf niet in de hand heb. Ik had de camera bij me, gisteren in Den Bosch, ik wilde filmen, maar kwam er amper een paar minuten mee uit. Gelukkig heb ik foto's kunnen maken.

Dan hoop ik maar dat er ergens een plek is waar ik de batterijen kan bijladen, maar dat zie ik dan ook wel zitten. Het zou leuk zijn om er tijdens een gruwelijk koude winteravond nog eens naar terug te kunnen kijken, nietwaar?

Tot zaterdag.

Bedankt Laafje, en verder iedereen die jou heeft geholpen, om deze ontmoetingsdag tot een hele leuke dag te maken.

Je weet inmiddels hoeveel moeite ik ervoor heb gedaan, om (in twee etappes nog wel) in Middelbeers op de camping te komen, maar ik had deze dag voor geen goud willen missen. Vooral de biechten in het spel, het hoort bij de echte versie, het hoorde ook thuis in dit spel. In het begin had ik echt geen idee wie de mol was, ik kwam er met enige aanwijzingen toch achter. Al was 1 aanwijzing die ik meende te hebben, geen echte aanwijzing.

Ik heb me prima geamuseerd. Ik hoop snel de video te kunnen zien, en ook dat je wat van mijn eigen opnames hebt kunnen gebruiken. Maar je was een kleinigheidje vergeten: de adressen!. Uiteraard krijg je dat van mij nog, dat doe ik via PM.

Wat deed iedereen leuk mee, ook de aanwezige kinderen hadden het naar hun zin.

Foto's komen zo spoedig mogelijk op de door malcolm aangegeven site te staan, zodra ik die heb ingesteld, komt in dit topic een verwijzing. Je hoeft hier nu geen slapeloze nachten meer door te hebben, ga er maar vanuit dat iedereen met een zeer tevreden gevoel op deze dag terugkijkt. ;)

Offline daantje17

• Forumlid
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
« Reactie #19 Gepost op: 21-09-2003, 22:31:30 »
het was een onwijs geslaagde dag!

laaf, heel erg bedankt voor het organiseren, je hebt er heel veel werk van gemaakt! de video die je gemaakt hebt (en jos natuurlijk ook!), zal net een echte molaflevering zijn :D
heel leuk gedaan met de biecht en de executie, de opdrachten waren ook fantastisch!
gelukkig was er maar 1 finale-executie, anders had ik er na de 1e afl. al uit gelegen haha.

iedereen die aanwezig was ook hardstikke bedankt voor de gezellige dag.
iedereen had zijn zonnetje meegenomen, dus zonneschijn was er in overvloed! (letterlijk en figuurlijk)
ik heb weer genoten en als ik alles goed begrepen heb is er een echte traditie geboren: volgend jaar komt er een 3e molchatfandag! ik kan niet wachten om er dan weer bij te zijn!

Ik ben niet lui, ik ben selectief productief