Auteur Topic: Aflevering 3 - Een zware keuze  (gelezen 143729 keer)

Offline TNT

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #400 Gepost op: 19-01-2014, 09:48:45 »
Aflevering 1 executie (eerste):
Tygo – Susan – Owen –Jan-Willem – Freek
Maurice – Sofie – Daphne – Aaf –Jennifer

Aflevering 1 executie (tweede):
Tygo – Susan – Owen –Jan-Willem – Freek
Maurice – Sofie – Daphne – Aaf –Jennifer

Aflevering 2 executie:
Tygo - Susan - Jan-Willem - Freek
Owen - Sofie - Daphne - Aaf - Jennifer

Aflevering 3 executie (voor de groepjes):
Tygo - Susan - Jan-Willem - Freek
Sofie - Daphne - Aaf - Jennifer

Aflevering 4 executie (te zien in vooruitblik):
Tygo - Susan - Jan-Willem - Freek
Sofie - Daphne - Aaf - Jennifer


Toeval bestaat niet.

Iedereen heeft het er over dat degene voor Tygo zit afvalt... maar je kunt ook zeggen dat degene die naast Sofie zit afvalt.

Freek?

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #401 Gepost op: 19-01-2014, 10:07:04 »
Voor de kandidaten stond er veel op het spel, voor de Chinezen (en Engelsen?) niet. De kandidaten hebben zich waarschijnlijk bijna allemaal voor 100% ingezet en het andere team misschien maar voor 75%, omdat zij er toch niks mee konden winnen.

ja zoiets denk ik ook.. daarbij zijn de kandidaten toch een team en de anderen kennen elkaar niet allemaal (de volleyballers wel natuurlijk)
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #402 Gepost op: 19-01-2014, 10:25:06 »
Iedereen heeft het er over dat degene voor Tygo zit afvalt... maar je kunt ook zeggen dat degene die naast Sofie zit afvalt.

Freek?

Was toeval, locaties kiezen de deelnemers zelf zo... Was gewoon toeval dat precies degene voor Tygo en naast Sofie afviel...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #403 Gepost op: 19-01-2014, 11:29:28 »

Dit duidt vooral op een vast volgorde.
En als je gelijk zou hebben, dan zouden we nu al kunnen invullen dat na Sofie Daphne, Aaf en Jennifer de klos zijn.
Bovendien zou dat zelfs betekenen dat de productiecrew op dag 1 al weet wie en in welke volgorde er gaat afvallen in de weken daarna.
Dat geloof ik gewoon niet. Dus is het gewoon toevallig, dat de afvaller steeds voor Tygo zat. Maar we zullen zien wat er donderdag a.s. gebeurt.

Dat Sofie, Daphne, Aaf, Jennifer daarna zouden afvallen begrijp ik niet, Owen zat eerst op de achterste rij en toen opeens vooraan dus het betekent niet meteen dat de hele voorste rij daarna afvalt.
De productie kan natuurlijk aan de hand van de testantwoorden wel een volgorde bepalen.

Maar goed, laten we het inderdaad afwachten. Ik verdacht Sofie zelf eerst wel, maar ze wordt mij nu teveel in de aandacht gezet dat ik het niet meer geloof.

Iedereen heeft het er over dat degene voor Tygo zit afvalt... maar je kunt ook zeggen dat degene die naast Sofie zit afvalt.

Freek?

Ik zie niet in hoe Freek naast Sofie zit eerlijk gezegd
« Laatst bewerkt op: 19-01-2014, 11:37:47 door Dolfie, Reden: 2 berichten samengevoegd »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #404 Gepost op: 19-01-2014, 12:06:36 »
Iedereen heeft het er over dat degene voor Tygo zit afvalt... maar je kunt ook zeggen dat degene die naast Sofie zit afvalt.

Inderdaad. En dus zegt het waarschijnlijk niks.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #405 Gepost op: 19-01-2014, 12:12:18 »
De Mol zit in het team van Jan willem, Freek en Sofie. Hoewel net te laat komen ook wel een molle streek kan zijn, in dat geval is het wel slim van die tas.

Ik promoveer Sofie van verliezer na winnaar. Daphne als de verliezer en weer terug na Jan Willem als de mol.

Reserve Mol: Susan. Verliezer volgende week is Aaf of Jennifer. Daphne zag er wel moe uit en dat kan je fouten gaan maken, maar het kan ook als mol/winnaar zijn dat ze er in eindelijk in komt. Het was buiten 32 graden, binnen dus wel warmer. Jennifer lijkt het zelfde diep je te hebben.


Het programma deed precies wat je nu zou verwachten met Jan Willem in beeld brengen als of hij Daphne verdenkt. Wordt te veel ontzien / doet weinig en eigenlijk geld dat ook voor Susan en Tygo doet weer veel. Maar Meloeska was ook luie mol.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2014, 12:21:41 door Pierce_Brosnan »

Offline MOLdevort

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #406 Gepost op: 19-01-2014, 12:17:00 »
::jaja::

Jan-Willem heeft ook een dubbele naam zoals de koning, en de naam Willem is toch ook een koninklijke naam.

Goh, haha nu je het zegt!

ik ga iig er op letten of er in het volgende deel ook iets zit wat op adellijk betrekking heeft en hoe dat in beeld gebracht wordt, zo ja dan moet er wel iets ermee zijn. TBC next week
Go find a white crayon and color yourself a zebra

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #407 Gepost op: 19-01-2014, 12:22:36 »
De Mol zit in het team van Jan willem, Freek en Sofie. Hoewel net te laat komen ook wel een molle streek kan zijn, in dat geval is het wel slim van die tas.
Kan hoor, maar bedenk dat Jan-Willem, Freek en Sofie dat zelf niet denken (zie 'Wie verdenkt wie').
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #408 Gepost op: 19-01-2014, 12:49:05 »
Dat adellijke / koninklijke kan ik nog niet linken aan een kandidaat. Niemand van hun heeft een onderscheiding gehad of is van blauw bloed of zo.

Enige wat ik nog kan bedenken is dat de cijfers die terugkomen iets moeten betekenen maar daarvoor zit ik teveel in een aaf tunnel op het moment want ik zie overal ABC voorkomen / terug komen. (aflevering 3 laten ze wel de A, B, C toren zien maar niet de D toren) en als ik naar de 5, 6, 9 en 13 ga kijken en die in het alfabet zet dan krijg je letters van aaf is de mol, dus ben nu nog op zoek naar 1, 1, 4, 12, 15 en 19  ::rofl::

Net ook even nog de laatste aflevering terug zitten kijken maar ligt dat aan mij of roeit de tegenstander helemaal zo hard niet en zijn ze omgekocht door de mol???

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #409 Gepost op: 19-01-2014, 12:53:53 »
helemaal zo hard niet en zijn ze omgekocht door de mol???
waarom zouden ze zijn omgekocht door de mol? waarmee? en vooral, waarom winnen ze dan en krijgen ze 1000 euro? dat andere team had moeten winnen om te voorkomen dat er 1000 euro in de pot kwam he ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #410 Gepost op: 19-01-2014, 13:00:53 »
waarom zouden ze zijn omgekocht door de mol? waarmee? en vooral, waarom winnen ze dan en krijgen ze 1000 euro? dat andere team had moeten winnen om te voorkomen dat er 1000 euro in de pot kwam he ;)
Omdat Freek en Sofie de mol hierin zijn voor geweest door het geld al te versturen, anders had het ingezet kunnen worden als weddenschap en had de mol zo geld kunnen verliezen???
Dus nu maar laten winnen om voor volgende opdrachten geld te hebben om in te zetten?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #411 Gepost op: 19-01-2014, 13:23:38 »
Over de kayak kampioen... Op basis van de beelden en de biecht van Jennifer wordt er nu vanuit gegaan dat Jennifer hem vindt en Tygo hem selecteert. Maar is de jongen (die een schouderklop krijgt van Tygo) die we in het shot te zien krijgen tijden Jennifers biecht, wel de jongen waar ze het over heeft?

Zou de kayak kampioen niet een van de volleyballers kunnen zijn. De ene jongen draagt een shirt van Teva Kayak-n-Run en de ander van de Stanley International Dragon Boat Championships. Al zie ik ze er later niet meer tussen (misschien dan zonder shirt).

Ik vind dat we in elk geval makkelijk aannemen dat de getoonde jongen de kampioen is.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #412 Gepost op: 19-01-2014, 13:27:29 »
Over de kayak kampioen... Op basis van de beelden en de biecht van Jennifer wordt er nu vanuit gegaan dat Jennifer hem vindt en Tygo hem selecteert. Maar is de jongen (die een schouderklop krijgt van Tygo) die we in het shot te zien krijgen tijden Jennifers biecht, wel de jongen waar ze het over heeft?

Zou de kayak kampioen niet een van de volleyballers kunnen zijn. De ene jongen draagt een shirt van Teva Kayak-n-Run en de ander van de Stanley International Dragon Boat Championships. Al zie ik ze er later niet meer tussen (misschien dan zonder shirt).

Ik vind dat we in elk geval makkelijk aannemen dat de getoonde jongen de kampioen is.
Ik vind dit veel aannemelijker! Tijd om ff terug te kijken wie wat waar.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #413 Gepost op: 19-01-2014, 13:53:11 »
Over de kayak kampioen... Op basis van de beelden en de biecht van Jennifer wordt er nu vanuit gegaan dat Jennifer hem vindt en Tygo hem selecteert. Maar is de jongen (die een schouderklop krijgt van Tygo) die we in het shot te zien krijgen tijden Jennifers biecht, wel de jongen waar ze het over heeft?

Zou de kayak kampioen niet een van de volleyballers kunnen zijn. De ene jongen draagt een shirt van Teva Kayak-n-Run en de ander van de Stanley International Dragon Boat Championships. Al zie ik ze er later niet meer tussen (misschien dan zonder shirt).

Ik vind dat we in elk geval makkelijk aannemen dat de getoonde jongen de kampioen is.
Dat zou het ook kunnen zijn inderdaad. Op een of andere manier heb ik het idee dat ik wat mis bij het roeien maar kan er mijn vinger nog niet op leggen dus wellicht is het dit dan i.p.v expres verliezen door het andere team.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #414 Gepost op: 19-01-2014, 13:59:51 »
Dat adellijke / koninklijke kan ik nog niet linken aan een kandidaat. Niemand van hun heeft een onderscheiding gehad of is van blauw bloed of zo.

Brandt Corstius is wel een naam die voorkomt in lijst Nederland's Patrciaat, mocht er een link zijn met blauw bloed/ van adel etc. Niet mijn mol maar toch....Afgelopen jaar kroning geweest dus zou wel geinig zijn als er ergens een verwijzing is in WIDM14. Ach kan alle kanten op inderdaad....
« Laatst bewerkt op: 19-01-2014, 16:14:22 door Bakkertje, Reden: quote aangepast »
Meer L

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #415 Gepost op: 19-01-2014, 14:04:15 »
Ik vind dat we in elk geval makkelijk aannemen dat de getoonde jongen de kampioen is.

Grappig, ik wou dit ook nog uitzoeken maar was er nog niet aan toegekomen. Maar jij denkt dus dat Jan-Willem en Susan (de) kajakkampioen(en) hebben benaderd?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #416 Gepost op: 19-01-2014, 14:27:41 »
Grappig, ik wou dit ook nog uitzoeken maar was er nog niet aan toegekomen. Maar jij denkt dus dat Jan-Willem en Susan (de) kajakkampioen(en) hebben benaderd?
Ja, maar zoek daar niet direct iets achter. Het is niet onlogisch om naar de jongens op het volleybalveld te lopen. De geoefende roeiers lijken op dat strand ook minder schaars dan gedacht.

Ik verbind zelf geen conclusies aan deze bevinding.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #417 Gepost op: 19-01-2014, 14:28:13 »
Citaat
Brandt Corstius is wel een naam die voorkomt in lijst Nederland's Patrciaat, mocht er een link zijn met blauw bloed/ van adel etc. Niet mijn mol maar toch....Afgelopen jaar kroning geweest dus zou wel geinig zijn als er ergens een verwijzing is in WIDM14. Ach kan alle kanten op inderdaad....
Okay, daar had ik niet naar gezocht :D en Aaf is wel mijn mol uhmmm.

Citaat
p.s. Heeft iemand zijn hele ouwe nokia al aan de praat?
mijne in ieder geval niet. Die is echt overleden. Heb nog gekeken of ik het type telefoon kan achterhalen maar ik weet zo niet welk type het is.
Ik heb wel op Youtube naar ringtones Nokia gezocht maar heb hem daar ook nog niet tussen gevonden.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #418 Gepost op: 19-01-2014, 14:53:31 »
Okay, daar had ik niet naar gezocht :D en Aaf is wel mijn mol uhmmm.
 mijne in ieder geval niet. Die is echt overleden. Heb nog gekeken of ik het type telefoon kan achterhalen maar ik weet zo niet welk type het is.
Ik heb wel op Youtube naar ringtones Nokia gezocht maar heb hem daar ook nog niet tussen gevonden.
hier idem dito..

Ik denk dat het toestel dat gebruikt wordt een beetje lijkt op de 3110 classic. maar volgens mij is de telefoon niet smart, dus geen Symbian.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2014, 14:57:44 door SomeOne_01 »

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - Een zware keuze
« Reactie #419 Gepost op: 19-01-2014, 15:21:51 »
hier idem dito..

Ik denk dat het toestel dat gebruikt wordt een beetje lijkt op de 3110 classic. maar volgens mij is de telefoon niet smart, dus geen Symbian.


Wellicht een 1208: http://www.youtube.com/watch?v=46Zz1cHzu4g

Een 1280 lijkt er meer op, maar dit is de tune uit Wie is de Mol.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2014, 15:27:44 door Jos1978 »
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...