En toch vind ik zo'n vrijstelling vlak voor de finale, en direct na de groepsvrijstelling vorige week, niet eerlijk. Freek komt nu vrij simpel in de finale en zal verliezen (uitgaande van Susan als mol) terwijl iemand die al veel langer de juiste mol had de finale net moet missen.
Eigenlijk vind ik zo'n finalevrijstelling alleen eerlijk als de mol hem wint, zoals 2 jaar geleden. Maar Freek is de mol niet
Als je ervan uitgaat dat Susan de mol is, dan was Freek vorige week zelfs afgevallen. Jan-Willem had immers al groen.
Ik vond het ER gedeelte leuk, eindelijk ook een keer back to basics 'kamperen'. Zoals vroeger bij WIDM veel vaker was
Duurde inderdaad wel wat lang
En over de opdrachten, ze zijn misschien iets minder spectaculair, maar ik vind ze juist erg leuk
. Ik geniet en lach juist van sommige communicatie-opdrachten zoals deze week met Freek vangen en andere weken met Appartement zoeken en Snake. Dit soort opdrachten zitten er dit jaar juist redelijk veel in vergeleken met andere jaren, dat vind ik weer een pluspunt..
Abseilen enzo, ziet er vaak spectaculair uit, maar heeft meestal geen hoge mol-zoek en chaoswaarde...