Ook leuk om is de vrijstelling goed te hebben voorspeld.
Ik heb de afgelopen weken vaak van Susan na Jan Willem en weer terug als mol.
Freek word dus mijn eerste verliezer nu en Tygo 2de verliezer (Laatste afvaller), ook omdat na deze aflevering Freek wel heel erg als mol word neer gezet. De vraag is wat bedoelen ze met finalen, dat moet dus wel aanwijzing zijn dat de 40 vragen dus wel in 2 delen gehouden moet worden volgende week en Freek dus gewoon de eerste 20 vragen niet mee doet of in iedergeval zijn scherm nooit meer te zien krijgt.
Ik moest met de jacht ook denken aan de aflevering met de praal wagen waar ik even dacht dat Freek als Mol Jan Willem expres niet heeft gezien of Jan Willem als Mol Freek heeft gezien en ''domme'' Sophie met haar neus er boven op zat. Het vet gedrukte mogelijk nu wederom Jan Willem Freek zijn mol wel heeft gezien en dacht hij is toch de mol en liever hij dan een ander en als dat dan 2500 kost. Die Hond was hij gewoon aan het aaien en hij probeert zich zelf verdacht te maken bij Tygo.
Suzan die gewoon tegen de kijker zegt dat Tygo niet langer haar mol is en dan opeens Freek aanwijst.
Ik denk dat Tygo als niet Mol ook geswitcht na Freek. Susan als Mol heeft helemaal geen zien om tussen als die straatjes te lopen met 2 slimme mannen als Tygo en Freek en heeft Sophie gewoon aangestuurd denk ik om op Freek te stemmen voor de vrijstelling. Zei is de mol en dan maakt het niet als je op Freek stemt.