Auteur Topic: Aflevering 8 - 'de lachende derde'  (gelezen 52516 keer)

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - 'de lachende derde'
« Reactie #140 Gepost op: 8-03-2014, 18:34:36 »
Aflevering 9 is de finale.
Normaal wel maar denk dat ze het nu splitsen in eerst enveloppen ophalen, dan test / executie en dan door met 3 mensen de finale in

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 8-03-2014, 18:43:12 »
Normaal wel maar denk dat ze het nu splitsen in eerst enveloppen ophalen, dan test / executie en dan door met 3 mensen de finale in
Dan is het nog steeds aflevering 9.  ;)
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 8-03-2014, 18:53:50 »
Dan is het nog steeds aflevering 9.  ;)
Dat klopt maar wat Jossie zegt klopt ook ;)
en de finale in aflevering 9 is het 2e deel. Het 1e deel is nog een spelelement en een executie.

Offline Lama1997

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #143 Gepost op: 8-03-2014, 18:58:53 »
Dat klopt maar wat Jossie zegt klopt ook ;)
en de finale in aflevering 9 is het 2e deel. Het 1e deel is nog een spelelement en een executie.

Of er is weer een keuzemogelijkheid net als in seizoen 7. Kans dat ze met z'n 4en naar de finale gaan of geld voor de pot, of bijvoorbeeld extra info over de mol. Maar dit zal wel niet. We zullen het donderdag zien. ::tandpastasmiley::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #144 Gepost op: 8-03-2014, 19:26:57 »
Er wordt druk gespeculeerd over de afloop. We hebben nog 13 en 20 maart voor de boeg. Voor zover ik gelezen heb, staat er op 27 maart om half negen, Nederland 1, een programma van Ali B. geprogrammeerd. Dus dat beperkt de mogelijkheden enigszins.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 8-03-2014, 21:40:11 »
Of er is weer een keuzemogelijkheid net als in seizoen 7. Kans dat ze met z'n 4en naar de finale gaan of geld voor de pot, of bijvoorbeeld extra info over de mol. Maar dit zal wel niet. We zullen het donderdag zien. ::tandpastasmiley::

Nee, sorry, dat zou ik raar vinden voor Freek die een vrijstelling heeft....

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 8-03-2014, 21:41:31 »
Nee, sorry, dat zou ik raar vinden voor Freek die een vrijstelling heeft....

Daarbij heeft Art duidelijk gezegd dat er straks 1 winnaar is, 1 verliezer en 1 mol.

Offline Lama1997

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 8-03-2014, 21:45:43 »
Daarbij heeft Art duidelijk gezegd dat er straks 1 winnaar is, 1 verliezer en 1 mol.

Dat is waar. Maar niets is wat het lijkt ::tandpastasmiley::
Maar denk ook dat er eerst nog een executie komt. Ik denk dat de aflevering er ongeveer net zo uit komt te zien als aflevering 10 van seizoen 11

Offline lightman

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 8-03-2014, 23:31:50 »
Ik denk dat we moeten wachten tot de witbiertjes zijn gezakt.  :P

::rofl::

En de anderen?  :)

OK. Ik maak het onderdeel van een uitgebreidere post (of serie) over Susan. ... In het "Wie is de Mol NIET?" topic.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 9-03-2014, 10:29:49 »
OK. Ik maak het onderdeel van een uitgebreidere post (of serie) over Susan. ... In het "Wie is de Mol NIET?" topic.

Thanks!  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #150 Gepost op: 9-03-2014, 14:53:26 »
Wat is dat met dat Lee R Jay karretje dat we te pas en te on pas te zien krijgen. Zelfs een shot vanuit het wagentje, terwijl Freek daar niet eens in zat.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 9-03-2014, 14:57:53 »
Die zat inderdaad ook in het stukje wat Susan te zien kreeg als vooruitblik

Enige wat ik kan vinden is dit:"
http://evelienverhoeven.waarbenjij.nu/reisverslag/4282705/het-land-van-de-screensavers-de-filipijnen

Ergens halverwege komt de naam terug als in naam van de chauffeur?
« Laatst bewerkt op: 9-03-2014, 15:03:45 door Syllie10 »

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 9-03-2014, 17:20:31 »
Wat is dat met dat Lee R Jay karretje dat we te pas en te on pas te zien krijgen. Zelfs een shot vanuit het wagentje, terwijl Freek daar niet eens in zat.

Ik denk dat ik het weet... Dat karretje wordt denk ik gebruikt voor de beelden. We zien bijvoorbeeld beelden vanuit de taxi waar we Freek zien tijdens het jagen. Zit daar een camera man? Ik denk t niet. Zat er al een camera in de taxi? Ik denk het ook niet. Heb al lang in me hoofd dat er extra beelden worden geschoten voor de montage en dit karretje bevestigd m'n vermoeden.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #153 Gepost op: 9-03-2014, 17:30:36 »
Ze hebben die taxi ook op de achtergrond bij de test, in elk geval als Freek hem maakt.
Taxi die ze geboekt hadden om crew rond te rijden? Ik zie er zelf niet direct iets verdachts in.

Offline huntelaar110

• Forumlid
  • MolFreak
« Reactie #154 Gepost op: 9-03-2014, 18:08:06 »
Een finale met 4 zou wel bijna dezelfde setting hebben als in 2007, met een laatste opdracht op het water voorbij allerlei eilandjes

Offline jayah

• Forumlid
  • 🤭🤭
« Reactie #155 Gepost op: 9-03-2014, 20:39:07 »

En wat doet het pentagram daar boven het karretje? Is overigens niet hetzelfde karretje als in vooruitblik. Die had nr.001 en die bij test heeft 002

En het karretje van deze foto is ook niet hetzelfde als die van jouw foto, vergelijk de gril aan de voorkant onder het raam.

Wel vreemd dat het karretje uit zicht wordt gehaald doordat die Philippijnse vrouw een etalagepop in beeld zet tijdens de test van JW
« Laatst bewerkt op: 9-03-2014, 20:45:52 door jayah »

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 9-03-2014, 22:18:10 »
Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar dat ze in het begin een paar extra spullen kregen.

Als ze niets kregen, hadden ze sowieso één kist moeten openen (vermoedelijk de basiskist waar amper iets inzat)
en dan kist 2 waar dan de luxe zou inzitten. Dan was die opdracht echt gebaat te falen.

klaar voor de strijd

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 9-03-2014, 23:42:09 »
Ik vind dat ook niet raar. Zeker niet omdat ze er niet om hebben gevraagd om in een ER-setting te komen, dus ze mogen dan best een beetje "luxe" (of ja, basis) dingen krijgen.

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 10-03-2014, 00:03:25 »
Een aantal spullen was ook noodzakelijk. Vishengels, om voor eten te kunnen zorgen. Een pan, om het eten te bereiden. Hangmatten, want je kunt de kandidaten natuurlijk niet in het gloedhete zand laten slapen waar weet-ik-veel wat voor beestjes in rondkruipen.
Alleen die gitaar was een luxeproduct.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 10-03-2014, 16:53:45 »
Het leek mij dat JW zijn gitaar mee genomen had. Zoiets zij hij toch? Geen idee alleen waarom...