Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 308691 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #320 Gepost op: 5-02-2015, 01:32:52 »
Mol laat afdruk na in zand?


 @29.42u.


Omnia vincit amor

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #321 Gepost op: 5-02-2015, 09:24:24 »
En het land Sri Lanka heeft de vorm van een traan......

"En voor de echte speurders: als je naar de kaart van Sri Lanka had gekeken had je al lang kunnen zien dat huilebalk Chris de Mol is. Het land heeft namelijk de vorm van een traan..." :\'( ::rofl::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #322 Gepost op: 5-02-2015, 14:00:41 »
"En voor de echte speurders: als je naar de kaart van Sri Lanka had gekeken had je al lang kunnen zien dat huilebalk Chris de Mol is. Het land heeft namelijk de vorm van een traan..." :\'( ::rofl::
Zo makkelijk kan het zijn  ::rofl::

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #323 Gepost op: 5-02-2015, 17:51:51 »
In aflevering 4 en 5 spreekt Viktor inderdaad duidelijk zijn verdenking naar Chris uit, dus die klik in aflevering 3 zal niks te betekenen hebben gehad. Toch de vrijstelling van Viktor naar Chris, waarschijnlijk. Door de exit van Viktor daalt Chris daarmee op mijn mollijstje. Wat ik overigens nog wel een rare uitspraak van hem vond, was (vlak voordat Ajouad een rood scherm kreeg) iets als: "Wij tweeën zijn een dodelijke combinatie."

Offline Noepje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #324 Gepost op: 5-02-2015, 20:24:01 »
Ik was eigenlijk alleen maar aan het lezen op een forum, maar nu ben ik toch maar eens gaan registeren.
Heb namelijk het volgende ontdekt:
In de opdracht met de pakketjes moesten ze alles naar Geldrop versturen.
Ik vroeg me af waarom ze voor Geldrop gekozen hadden, dus ik ging op zoek naar wat hints.

Het eerste wat ik deed was googlen op de namen van kandidaten + Geldrop. Raad eens, de enige waar ik iets mee vond was Chris.
Je kan alle kandidaten googlen, maar alleen met 'Chris Zegers Geldrop' krijg je ook echt resultaat (in de telefoongids). Er woont namelijk een Chris Zegers in Geldrop. Dit kan natuurlijk complete toeval zijn, maar ik vond het wel interessant.

Stuurden ze het geld als het ware naar Chris Zegers?
« Laatst bewerkt op: 5-02-2015, 20:25:36 door Noepje »

Offline Qicksel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #325 Gepost op: 5-02-2015, 20:28:42 »
Ik was eigenlijk alleen maar aan het lezen op een forum, maar nu ben ik toch maar eens gaan registeren.
Heb namelijk het volgende ontdekt:
In de opdracht met de pakketjes moesten ze alles naar Geldrop versturen.
Ik vroeg me af waarom ze voor Geldrop gekozen hadden, dus ik ging op zoek naar wat hints.

Het eerste wat ik deed was googlen op de namen van kandidaten + Geldrop. Raad eens, de enige waar ik iets mee vond was Chris.
Je kan alle kandidaten googlen, maar alleen met 'Chris Zegers Geldrop' krijg je ook echt resultaat (in de telefoongids). Er woont namelijk een Chris Zegers in Geldrop. Dit kan natuurlijk complete toeval zijn, maar ik vond het wel interessant.

Stuurden ze het geld als het ware naar Chris Zegers?

Het geld ging gewoon naar geldrop, omdat de kandidaten daar het Geld droppen. gewoon een pun, lijkt me

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #326 Gepost op: 5-02-2015, 21:46:57 »
Ik geloof niet dat ik reden heb om van Chris af te stappen na deze aflevering. Integendeel. :P :D

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #327 Gepost op: 5-02-2015, 21:52:11 »
Chris blijft heel verdacht, constant die lach die hij moet onderdrukken.
Ook weer raar gedoe met de kokers, volgens mij hebben hun de rode briefjes eruit gevist.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #328 Gepost op: 5-02-2015, 22:12:43 »
Hmm, in het vliegtuig, in de heli. Chris is voor mij de Freek van dit seizoen  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mole Catcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #329 Gepost op: 5-02-2015, 22:25:29 »
Wat ik raar vond is toen Carolina eruit was dat Chris in de groep vertelde "ze had voor de joker moeten gaan" terwijl het toch logischer was geweest om te zeggen "we hadden voor de joker moeten gaan"...
Heel bijzondere opmerking...vanuit de mol gesproken...

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #330 Gepost op: 5-02-2015, 22:29:17 »
Wat ik raar vond is toen Carolina eruit was dat Chris in de groep vertelde "ze had voor de joker moeten gaan" terwijl het toch logischer was geweest om te zeggen "we hadden voor de joker moeten gaan"...
Heel bijzondere opmerking...vanuit de mol gesproken...
Hetzelfde als toen hij Ajouad aansprak op het spoor en eindigde met: "Succes man.. je zult ze nodig hebben". Raar.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #331 Gepost op: 5-02-2015, 22:30:50 »
Hmm, in het vliegtuig, in de heli. Chris is voor mij de Freek van dit seizoen  ::ok::
Ehhhhhh, nee. :D Echt nooit begrepen hoe mensen (hier) zo massaal konden denken dat het Freek was, vorig jaar.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #332 Gepost op: 5-02-2015, 22:31:02 »
Ik geloof niet dat ik reden heb om van Chris af te stappen na deze aflevering. Integendeel. :P :D

Helemaal met je eens Jayne. Wat was ie weer verdacht. Proberen wat goodwill te kweken door voor het geld te gaan en niet voor de jokers maar intussen wel een paar verkeerde kokers pakken. Hij wilde ook per se in de helikopter terechtkomen. Al zegt hij eerst tegen Martine dat ze op moet schieten want hij wil als laatste zijn? Niet dus.En dat verhaal over die E was wel heel vergezocht. Hij weet altijd heel 'aardige' verhalen te verzinnen ::).
Later meer over Chris..

Leuke aflevering vond ik het.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2015, 22:32:35 door Lonneke14 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #333 Gepost op: 5-02-2015, 22:34:09 »
Van mij mag ie het zijn. De opwinding dat we weer eens zo'n geniale Mol hebben zou mijn teleurstelling dat ik er helemaal naast zit ruimschoots overtreffen. ::jaja::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #334 Gepost op: 5-02-2015, 22:34:15 »
Ehhhhhh, nee. :D Echt nooit begrepen hoe mensen (hier) zo massaal konden denken dat het Freek was, vorig jaar.

Ik twijfelde hevig tussen Freek en Susan vanaf het begin. Idem met Chris en Rik. En ja, eens met C15, 15 min rond close-up, hoe hij als een volleerd 3 op reis reporter Rik meeneemt in het bootje naar de mangrove, in de heli Edo 1974 uitkramen zijn prima molacties. Maar zulke acties zag ik Freek ook uithalen ;) Wat mij de doorslag naar Suus en nu Rik gaf waren de voorkennis/molposities t.o.v. Chris. Want was waar Chris terwijl Rik liep te zwoegen met die kar? In de vrachtwagen uitladen. En zo zijn er meer dingen te noemen waarbij ik Chris onmols vind overkomen en Rik meer mols.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #335 Gepost op: 5-02-2015, 22:44:29 »
Want was waar Chris terwijl Rik liep te zwoegen met die kar? In de vrachtwagen uitladen.
Het is een verwarrend seizoen, dat heb ik eerder in dit topic ook al gezegd. Ik ga inmiddels wel vol op Chris, maar hij heeft idd niet altijd in de beste molpositie gezeten en die karrenopdracht is denk ik het beste voorbeeld. Tegelijkertijd geldt dat eigenlijk voor alle kandidaten. Wie dus ook de Mol is, hij/zij heeft sowieso niet altijd de - schijnbaar - beste positie gehad.

Offline Faelan

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #336 Gepost op: 5-02-2015, 22:44:50 »
Chris valt definitief af na deze aflevering.
Bij de 2e opdracht heeft hij teveel positieve nummers opgesomd en/of opgegraven (4,7,8,9,19 en 21).
« Laatst bewerkt op: 5-02-2015, 22:46:45 door Faelan »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #337 Gepost op: 5-02-2015, 22:47:42 »
Hoe dan ook: Chris heeft constant een bepaalde blik in z'n ogen waarin ik een bepaalde voorkennis zie, alsof hij een kandidaat probeert te acteren. Hetzelfde met Rik.

Klopt, hij heeft idd die twinkeling. Maar voor 3 op reis is hij al eens naar Sri-Lanka geweest, dat geeft hem ook voorkennis. Dan weet je toch net wat meer dan kandidaten die een Lonely Planet gids meepakken. Die twinkeling kan wat mij betreft erg duiden op: jottum, ik mag mijn voorkennis eindelijk gaan inzetten voor al die fijne molacties. Hij heeft er in elk geval merkbaar grote plezier in en hoe hij in de heli ook heel rustig doorgaat op E - Edo, 1974 = Edo zijn geboortejaar. Of in het vliegtuig: we moeten straks zoeken naar aanwijzingen, de overige duo's (die hij door die parasols idd niet kon spotten) zullen we een aanwijzing hebben achtergelaten voor het geld o.i.d. Hij zuigt Carolina en Rik daar in elk geval goed in mee mocht ie het toch wezen :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #338 Gepost op: 5-02-2015, 22:48:57 »
Chris heeft teveel positieve acties achter zijn naam (nu ook met getallen en lijnen) en werd door 4 afvallers vernoemd. Vandaar dat ik hem niet als mol zie al wordt hij soms (te) verdacht neergezet (nu in de helikopter).
« Laatst bewerkt op: 7-02-2015, 16:50:45 door Luc »

Offline Barbara76

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #339 Gepost op: 5-02-2015, 23:07:26 »
Van mij mag ie het zijn. De opwinding dat we weer eens zo'n geniale Mol hebben zou mijn teleurstelling dat ik er helemaal naast zit ruimschoots overtreffen. ::jaja::

Kan het niet beter zeggen!