Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 308673 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #380 Gepost op: 6-02-2015, 18:36:02 »
Chris is juist heel slim: economie gestuurd/ afgestudeerd econoom, slimste mens. Dus daarom zo verdacht die knullige acties. En dat vond ik idd een raar moment dat wegdraaien, alsof hij zijn lach niet kon inhouden?
Meer L

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #381 Gepost op: 6-02-2015, 23:10:41 »
In aflevering 1 heb je de Lotusbloem bij de molenveloppen. Chris heeft in de film Lotus gespeeld. Deze keer zaten er gele bloemetjes bij de enveloppen. Wat me opviel is dat Chris zei toen hij deze keer de enveloppen van de mol zag: "Heel lief een bloemetje erbij". Zou hij hier expres de aandacht op de bloemetjes leggen omdat er een hint in zit of zat (Lotusbloem)?
Ik hoor een man niet zo snel zeggen, heel lief een bloemetje erbij dus ik vond het opmerkelijk. Ik weet niet welke bloemetjes dit waren maar misschien zit er (weer) een hint in?

Misschien is er nog iets met die familiefoto van de mol die te zien zou zijn geweest?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #382 Gepost op: 7-02-2015, 00:09:35 »
Misschien is Chris wel een heeeele gevoelige man, die wel enigszins warm wordt van een bloemetje ;D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #383 Gepost op: 7-02-2015, 00:14:23 »
Misschien is Chris wel een heeeele gevoelige man, die wel enigszins warm wordt van een bloemetje ;D

Haha zou kunnen Hoelahoep! Hoop dat ie ook warm wordt van ballonnen want vandaag is hij jarig! Gefeliciteerd Chris!!
« Laatst bewerkt op: 7-02-2015, 00:16:09 door Lonneke14 »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #384 Gepost op: 7-02-2015, 00:40:34 »
::rofl::

::feest:: Hiep hiep hoera, Chris!  ::jarig::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #385 Gepost op: 7-02-2015, 00:44:51 »
Gefeliciteerd :D  ::bravo::

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #386 Gepost op: 7-02-2015, 00:45:40 »
Van Harte Gefeliciteerd Chris  ::bravo::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #387 Gepost op: 7-02-2015, 00:46:13 »
Die foto  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #388 Gepost op: 7-02-2015, 00:55:47 »
Briefje hebben we inderdaad niet in kunnen zien nee.
Maar als de mol 2 jokers zou verdienen, moeten ze die gewoon neerleggen natuurlij. Ondanks dat hij/zij ze niet nodig hebben. Anders verklappen ze voor de kijker wel erg veel...

Mss lagen ze er wel, maar is dat eruit geknipt. Dat we in de terug blik zien dat Chris de jokers eerst verstopt ofzo.

Ik verwacht het trouwens niet, want ik heb nu niet het idee dat Chris de mol is...

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #389 Gepost op: 7-02-2015, 01:04:56 »
Zolang het kan blijf ik hopen. Het zou wel helpen als er eens een onweerlegbare hint te vinden zou zijn naast de eenzame C15 uit aflevering 1...
Chris in de pakjesopdracht roept door de portofoon aan heel 'Nederland' de code W I E (wie is de mol, de mol is wie dus), ipv de code WID... Geloof je het niet, kijk op de site en de opdracht terug met ondertiteling..
Een hint? M.i. ja, Onweerlegbaar, uh, ook ja, want een vergissing is snel gemaakt, ook al doet hij het niet 1 keertje maar meer...

Edit: en zijn "Wat Is Dit Moeilijk" (WIDM) in het watervliegtuig natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2015, 11:45:44 door Mosquito »
'Ook een fijne dag verder...’

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #390 Gepost op: 7-02-2015, 08:03:36 »
Afgelopen aflevering was Rik weliswaar in mijn ogen een ietsje verdachter, maar Chris staat ook nog staads zeer hoog in mijn verdenkingen. Het is gewoon zeer moeilijk kiezen, dit jaar!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #391 Gepost op: 7-02-2015, 10:55:34 »
De niet genoemde nummers in de touwtrekopdracht kunnen samen het woord onschuldig vormen. Zou dit misschien kunnen betekenen dat de mol in deze opdracht onschuldig was?  Chris die (ineens)zegt dat hij nu voor het geld kiest in plaats van de jokers en die ook veel getallen goed heeft onthouden waardoor hij tenminste drie enveloppen met geld heeft gepakt samen met Carolina?

Ik neem wel aan dat dat onschuldig niet toevallig is en een hint is naar de mol.Is er nog iemand anders aan dat onschuldig te linken?

Zelf denk ik dat Chris en Carolina zeker één min-envelop pakten dus van totale onschuld zou dan geen sprake zijn..

P.s. Ik zag in het topic over deze opdracht nog iets wat mooi aansluit op dat onschuldig. Carolina en later ook Chris hebben het over hun schone geweten, wat je ook kan vertalen naar onschuldig...
« Laatst bewerkt op: 7-02-2015, 14:05:14 door Lonneke14 »

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #392 Gepost op: 7-02-2015, 13:34:51 »
Chris, gefeliciteerd! :D   ::joehoe::

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #393 Gepost op: 7-02-2015, 13:38:19 »
Lege bladzijde - schone lei - onschuld?
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #394 Gepost op: 7-02-2015, 14:34:33 »
De lege bladzijde was van Chris  ::rofl::

Offline Robindtc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol WIDMO 2020
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #395 Gepost op: 7-02-2015, 14:58:11 »
Heb iets opvallends gevonden in het molboekje, omdat er wel vaker spoilers instaan bij de interviews heb ik dit ook even in een spoiler gezet.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #396 Gepost op: 7-02-2015, 15:35:09 »
Is natuurlijk maar net hoe je de zin interpreteert :)

Offline Turdus

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #397 Gepost op: 7-02-2015, 15:42:58 »
Nog even terugkomend op het feit dat er twee briefjes op de kamer van Chris en Carolina lagen:

óf in de twee briefjes stond hetzelfde geschreven

óf er stond iets anders in het briefje van Chris, waarschijnlijk andere nummers, en heeft hij buiten beeld die nummers gepakt en jokers gekregen... dat zou een beetje flauw van de regie zijn, maar niet onmogelijk. In dit geval zou Chris níet de mol zijn.

Want als Chris wél de mol is, wat is dan het nut van dat tweede briefje (naar zichzelf)? Als mol weet hij ook zonder briefje welke nummers hij wel of niet moest hebben.
Het zou een alibi kunnen zijn om als mol 'hulpmol' te spelen, maar in dat geval is het niet logisch dat we verder niets te weten komen over de inhoud van het briefje.

Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat de briefjes identiek waren, hoewel het wel opmerkelijk blijft dát er twee waren.

Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #398 Gepost op: 7-02-2015, 16:04:57 »

Edit: en zijn "Wat Is Dit Moeilijk" (WIDM) in het watervliegtuig natuurlijk.
Wow! Goed gezien!  ::oink::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #399 Gepost op: 7-02-2015, 16:13:34 »
De lege bladzijde was van Chris  ::rofl::
Ja lijkt me wel.