Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 308530 keer)

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #500 Gepost op: 14-02-2015, 16:44:53 »
Ik ben een beetje uit de Chris tunnel gekropen door dit: Tijdens de test zie je Margriet en het Mollogo op de laptop zo groot, dat het een hint lijkt.
Echter bij Chris zie geen laptop en op de achtergrond zie je een vrouw in een berg thee graven.....
Het lukt mij niet om een screenshot te maken, misschien iemand anders wel?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #501 Gepost op: 15-02-2015, 00:46:37 »

Echter bij Chris zie geen laptop en op de achtergrond zie je een vrouw in een berg thee graven.....
Het lukt mij niet om een screenshot te maken, misschien iemand anders wel?
Goed gezien; geen laptop.

Echter; vooral zijn praatje -in biecht tijdens test- over Margriet vind ik zo ongeloof'lijk uit zijn duim gezogen.
Dat ik bijna (lees; bijna) juist niét meer in Margriet zou geloven..

*ik blijf een (goed-)gelovige*

Edit;
Bij Martine en Margriet laptop zeer fel ("de Mol") in beeld.
Bij Marlijn en Rik minder fel en bij Chris dus helemaal niet te zien.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2015, 00:53:44 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #502 Gepost op: 15-02-2015, 01:23:04 »
Dus zijn laptop was SPOORLOOS  ::vergroot::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #503 Gepost op: 15-02-2015, 01:30:31 »
Dus zijn laptop was SPOORLOOS  ::vergroot::
Haha ja!  ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #504 Gepost op: 15-02-2015, 01:44:50 »
Goed gezien; geen laptop.

Echter; vooral zijn praatje -in biecht tijdens test- over Margriet vind ik zo ongeloof'lijk uit zijn duim gezogen.
Dat ik bijna (lees; bijna) juist niét meer in Margriet zou geloven..

*ik blijf een (goed-)gelovige*

Edit;
Bij Martine en Margriet laptop zeer fel ("de Mol") in beeld.
Bij Marlijn en Rik minder fel en bij Chris dus helemaal niet te zien.


Heb het nog eens terug gekeken, en idd zijn ze allebei ongeveer even fel. De close up met Chris lijkt ook op een hint, omdat hij zo dicht bij de hoop met theebladeren zit (zonder Laptop).
 Blij weer in mijn Chris tunnel te zijn ;D

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #505 Gepost op: 15-02-2015, 02:14:30 »
Je weet het maar nooit, de Mol kan zo maar ergens verschijnen, zoals we weten;
Loopt Chris hier? Ferme pas:
@26.00u.

*zie liever Margriet daar dan lopen, maar soit...*

Edit; meen een man te zien lopen; spijkerbroek, shirt, geen zakken vol thee, geen kleden....vreemd...
« Laatst bewerkt op: 15-02-2015, 02:17:59 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #506 Gepost op: 15-02-2015, 02:42:54 »
Yep! Tis m echt! En wat ziet ie er netjes uit  :P

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #507 Gepost op: 15-02-2015, 03:04:06 »
Chris is gewoon zeer slim en geniaal :) Hij heeft de mol (margriet) al ff door en speelt het spel nu echt subliem. Hij maakt het leuk omdat hij toch al weet te gaan winnen. Hij maakt dit seizoen voor mij geweldig, icm mol margriet

Het was erg lachen, de dames probeerde hem uit te lokken terwijl ze je juist van Rik af wilden.

Rik kreeg zijn waarschuwing in mijn theorie een waarschuwing en dan 2 weken later weg. Maar Kan ook Frits sissing zijn, de winnaar dus en met dank aan ze zelf 1500 minder. Zat wel heel erg veel Chris en Merlijn in de gaten te houden. Merlijn om zelfde reden als zij hem in de gaten houdt en Chris als Mol. Als hij dus vertrekt zou hij wel is op Chris gestemd hebben terwijl het Margriet is. Chris of Margriet is de mol. Martine volgende week weg en dan Merlijn of Rik. Mocht Merlijn toch bij de laatste drie zitten en dus op Margriet zitten, verliest ze toch van Chris. In alle twee gevallen bedoelde Magriet met ''We'' verliezen die 2000 haar zelf: Als winnaar 2000 minder en als Mol 2000 te veel. Voor nu dus: Margriet als de mol, Chris de winnaar, Rik de verliezer (Marlijn backup verliezer) en Martine volgende week weg.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2015, 03:20:26 door Pierce_Brosnan »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #508 Gepost op: 15-02-2015, 03:09:47 »
Yep! Tis m echt! En wat ziet ie er netjes uit  :P
::rofl::
Omnia vincit amor

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #509 Gepost op: 15-02-2015, 10:02:49 »


Echter; vooral zijn praatje -in biecht tijdens test- over Margriet vind ik zo ongeloof'lijk uit zijn duim gezogen.
Dat ik bijna (lees; bijna) juist niét meer in Margriet zou geloven..

Wat een leuke (creatieve) vondsten allemaal, vooral de geheimzinnige man in de theeplantage..Maar ik heb dit ook met Chris Loebas dat hij dingen zegt die gewoon heel gezocht overkomen, niet alleen in deze biecht. Hij vertelt ze dan met een ernstig gezicht alsof hij ze zelf gelooft ::rofl::.

Ik vind ook hoe hij (zgn) stemt al vanaf het begin ongeloofwaardig. Eerst op Carolina, dan (op advies van Ajouad zegt ie in een biecht) doet hij het anders en stemt hij op Margriet en Martine, o.a. afl. 3 zien we niet, dan zegt ie op Martine te stemmen, dan weer op Margriet en Carolina en weer alleen op Margriet. Kortom niet echt logisch. Je zou eerder verwachten dat hij na de opdracht in het watervliegtuig op zijn minst Rik zou noemen.....
« Laatst bewerkt op: 15-02-2015, 10:50:56 door Lonneke14 »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #510 Gepost op: 15-02-2015, 11:12:37 »

Ik vind ook hoe hij (zgn) stemt al vanaf het begin ongeloofwaardig. Eerst op Carolina, dan (op advies van Ajouad zegt ie in een biecht) doet hij het anders en stemt hij op Margriet en Martine, o.a. afl. 3 zien we niet, dan zegt ie op Martine te stemmen, dan weer op Margriet en Carolina en weer alleen op Margriet.

Eigenlijk zou ik al zijn biechten terug moeten luisteren of hij dit vaker gezegd heeft (geen tijd), maar in aflevering 6 hoorde ik : "....(naam)....die ik als mol verdenk." Dat zou je ook kunnen interpreteren als ...(naam)...die ik, als mol, verdenk. Zegt Chris bij zoiets eigenlijk gewoon dat hij in zijn rol van mol iemand anders als verdachte moet noemen?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #511 Gepost op: 15-02-2015, 12:00:43 »
Dat zou je ook kunnen interpreteren als ...(naam)...die ik, als mol, verdenk. Zegt Chris bij zoiets eigenlijk gewoon dat hij in zijn rol van mol iemand anders als verdachte moet noemen?
::vergroot::
Omnia vincit amor

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #512 Gepost op: 15-02-2015, 12:13:26 »
Tja het ligt er wel huizenhoog bovenop he. Chris gaat in zijn eentje verkennen en opeens liggen overal de camera's omver. Meestal is de regie niet zo obvious. Dat gedoe met die vrijstellingen was ook niet handig. Ik ga toch eens uitkijken naar een andere Aanvaller. Evelien!
De reden dat ik ooit bij Chris ben weggegaan. Had ik nooit moeten doen natuurlijk ;D. Maar ja, het is wel voor het eerst dat het er ook ZO huizenhoog bovenop ligt... ik snap mijn keuze van toen wel ::). Maar goed dat ik op tijd terug ben op het nest ::zwaai:: ::joehoe:: ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #513 Gepost op: 15-02-2015, 13:00:39 »
Welkom Lo! ;D

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #514 Gepost op: 15-02-2015, 13:42:09 »
Je weet het maar nooit, de Mol kan zo maar ergens verschijnen, zoals we weten;
Loopt Chris hier? Ferme pas:
@26.00u.

*zie liever Margriet daar dan lopen, maar soit...*

Edit; meen een man te zien lopen; spijkerbroek, shirt, geen zakken vol thee, geen kleden....vreemd...

Als je goed kijkt, zie je dat het allemaal thee plukkers zijn,ik zie grote bruine theezak op de rug bij "Chris".

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #515 Gepost op: 15-02-2015, 14:14:49 »
Die kan "Chris" ook om hebben gedaan natuurlijk ;D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #516 Gepost op: 15-02-2015, 14:54:03 »
Als je goed kijkt, zie je dat het allemaal thee plukkers zijn,ik zie grote bruine theezak op de rug bij "Chris".

Er is denk ik ook geen Chris de Theeplukker meer nodig als hint.. ;)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #517 Gepost op: 15-02-2015, 18:44:22 »
Ook als je de "regel" - vriendjes van de mol gaan er altijd uit - toepast, kom je bij Chris uit. Ajouad ging er gelijk uit bij zijn eerste echte executie en toen Carolina daarna met Chris duo-de, ging ze er ook uit.
Martine en Margriet zijn nog steeds samen en Marlijn/Rick ook.

Maar het is geen gouden regel.
Art-Patrick, Kim-Sanne, Yvon en MM zijn combo's waar de mol en een kameraad wel de finale haalden.
klaar voor de strijd

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #518 Gepost op: 15-02-2015, 20:14:12 »
De reden dat ik ooit bij Chris ben weggegaan. Had ik nooit moeten doen natuurlijk ;D. Maar ja, het is wel voor het eerst dat het er ook ZO huizenhoog bovenop ligt... ik snap mijn keuze van toen wel ::). Maar goed dat ik op tijd terug ben op het nest ::zwaai:: ::joehoe:: ::hug::




Fijn dat je weer terug bent Lo, had gisteren ook even een kleine twijfeling naar Chris. Ik ben op zoek naar
DE HINT en dacht die bij Margriet gezien te hebben, tijdens de test.(zie topic Margriet), gelukkig loos alarm.
 Dan moet DE HINT het stembriefje van Chris, tegen het molkastje zijn.
Ik heb trouwens de Lotusbloem ook nog een paar keer voorbij zien komen!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #519 Gepost op: 16-02-2015, 14:46:19 »
Ik heb het even voor mezelf op een rijtje gezet vanuit Chris als mol in Molposities, al vind ik dat niet de beste methode om de Mol te vinden. Hij zat wel 2x in verreweg de beste positie en gebruikte die ook optimaal (2x helikopter). Maar een makkelijke molpoging als bij de 50-75 laat hij dan liggen ???


1.1: station
Ajouad en Chris zitten op een perron met vrijstellingen en uiteindelijk belevert Chris zijn homie zelfs nog een 3e vrijstelling... is dan wel weer mols (gelijk Rik met zijn jokers strooien).

1.2: beeldschermen
Op het moment dat er verschillende beeldschermen uitvallen heeft Chris zich afgezonderd van de groep.

2.1: museum:
Chris gaat 2 keer, als de theorie 3x=scheepsrecht geldt dan ook die 3e keer.

2.2: bioscoop/2.3: laden en lossen zie ik geen interessante Molpositie voor Chris.

3.1: lasergamen
Beste positie is je afgeladen met enveloppen laten afschieten wat Chris ook doet plus hij noemt zijn kar als eentje zonder envelop wat Viktor logenstraft.

3.2: watervliegtuig
De mol wil in het vliegtuig en Chris heeft dat meteen zeker gesteld.

4e aflevering was wat lastig omdat alles en groupe gebeurde maar bij bakje kiezen pakt Chris wel erg Obvious het laagste bedrag om de Heldenrol op zich te nemen; hij moest dan ook als allerlaatste en heeft een rare (Susan-like) verspreking in zijn biecht hierover. Hij was daar al topverdachte dus dit was wel HET moment om nog te proberen de serie te 'redden' en kandidaats te doen.

5.2: liegen of de waarheid spreken 
Chris heeft als enige twee keer de waarheid gesproken wat ik opvallend vind en ook zou doen als jouw 2 getallen 'nieten' waren.

5.3: pakketjes bezorgen 
Chris zit ideaal op een centraal punt

6.1: auto's parkeren 
Chris zegt als laatste te willen eindigen maar eindigt dan als tweede (?!) waardoor hij toch in de perfecte positie komt.

6.2: kokers verzamelen 
Chris laat Caro bepalen of ze gaan mollen maar zij wil niet.

7.1: treinstation
Chris zit net als in de monitorenopdracht weer in een hele Obvious molpositie, zich afzonderend van de groep, doing what exactly?

7.2: verkiezing 
Chris manoeuvreert zich in de ideale laatste positie en wint dan ook de verkiezing.

XXX:
De mol zit bij voorkeur niet in positie van Hulpmol en Chris kan dat opvallend erg vaak vermijden.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)