Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 308600 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #520 Gepost op: 16-02-2015, 15:37:14 »
5.3: pakketjes bezorgen 
Chris zit ideaal op een centraal punt

En leidt de opdracht zo goed dat er 1500 euro (van de 2000) verdiend wordt.

6.2: kokers verzamelen 
Chris laat Caro bepalen of ze gaan mollen maar zij wil niet.

En Mol Chris laat zich zo makkelijk door Carolina overbluffen? Ze pakken minstens drie keer + 250 euro en Chris maakt de ene na de andere goede opmerking welke cijfers Art wel en niet genoemd heeft.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #521 Gepost op: 16-02-2015, 15:54:47 »
En leidt de opdracht zo goed dat er 1500 euro (van de 2000) verdiend wordt.

En Mol Chris laat zich zo makkelijk door Carolina overbluffen? Ze pakken minstens drie keer + 250 euro en Chris maakt de ene na de andere goede opmerking welke cijfers Art wel en niet genoemd heeft.
Heinz wie vind jij het meest verdacht momenteel?

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #522 Gepost op: 16-02-2015, 15:56:29 »
Heeft chris niet gewoon dat geld in de wc doorgespoeld?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #523 Gepost op: 16-02-2015, 15:58:54 »
Heeft chris niet gewoon dat geld in de wc doorgespoeld?

kleine kans. Ze zouden bij de echte mol dat niet zo obvious in beeld brengen. Je zag hem echt de wc ingaan en de deur ging dicht.  Kom op  ::)


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #524 Gepost op: 16-02-2015, 16:06:09 »
leidt de opdracht zo goed dat er 1500 euro (van de 2000) verdiend wordt
Het gaat mij dus in dit relaas PUUR om de Molpositie he. Die is ideaal daar voor Chris. Ik weet zelf ook niet of hij dit wel maximaal heeft uitgebuit. Zoals je zelf ook zei was er eerst niemand die zich aanmeldde voor deze kantoorfunctie dus het zal niet de 1e strategie zijn geweest er toch te belanden. Hij was wel aardig aan het mollen met bijv. dat eindeloze vertragen WILLEM ISAAC DANILO MILAN etc. en het verwarring zaaien.

Ja, en met Caro zat hij wat lastig, kon niet meer voorkomen Hulpmol te worden want hij was de laatste die het nog niet geweest was en Caro was dat hulpmolletje spelen helemaal zat na de mislukte tempelopdracht plus dat magistrale misleiden samen met Chris in de helikopter er vlak voor. Bovendien kon hij niet al te zeer in de gaten lopen omdat Caro hem al verdacht. Met al die recente dingen bijelkaar kan ik wel begrijpen dat hij het jokertrekken niet wilde doordrukken.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #525 Gepost op: 16-02-2015, 16:33:06 »
1. -naam andere mol- kan niet voorkomen dat er 3* 500 euro wordt verdiend. Mocht de 1500 de verdienste van de verdeler zijn dan heeft -naam andere mol- net zo hard gefaald door niet in de juiste molpositie te komen.

Je zegt dus dat de Mol altijd moet proberen om in de positie te komen waarin ie het meeste geld uit de pot kan halen maar dat vervolgens niet per se hoeft te doen? Daar ben ik het niet mee eens. Je kan ook in een minder "goede" molpositie je werk wel goed doen, zoals Margriet deed door samen met Rik als enige duo geen geld in de pot te brengen.

2. Ik denk dat door de molbriefjes (waarom zagen we die van Chris niet?) de mol zich hier anders gedraagt. Margriet schopt de hulpmolopdracht in de war door koker 17 luidkeels te vinden.

Of de Mol reikt haar hulpmollen de koker aan zodat andere kandidaten haar geplande actie niet kunnen verpesten.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #526 Gepost op: 16-02-2015, 16:36:21 »
Je kan ook in een minder "goede" molpositie je werk wel goed doen, zoals Margriet deed door samen met Rik als enige duo geen geld in de pot te brengen.

Eens. Daarom blijf ik Rik een streepje voor hebben op Chris. Want Rik deed dat wel door samen met Margriet voor de 7 en 4 te gaan op de grond en Rik zat ook in het vliegtuig naar Bentota / trok de kar waar Chris zat uit te laden zonder molpotentie. Dus tja, Chris heeft toch echt vaker in de mindere positie gezeten maar daar niet wat mee gedaan. Rik/Margriet andersom wel.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #527 Gepost op: 16-02-2015, 16:44:09 »
Hoi!

Ik heb ook een leuk overzicht gemaakt van mogelijke molacties of verdachte zaken waar chris mee te maken heeft..
Wie weet kunnen we er iets mee! Molacties overzicht

Afl 1 Opdracht 1 Chris koos achterste perron, ajouad verdiende 2 vrijstellingen en zou delen met Chris.  Niet gedeeld.. heeft chris hem express daarheen gebracht om hem in spel te houden? Mol? Chris zegt tegen hem hou ze bij je, je zult ze nodig hebben hij niet?

Afl 1 opdracht 2 chris was bij rode draad opdracht veel in zijn eentje, was op een gegeven moment boven en toen bleek dat de draden van de camera's in de war waren langs de route die hij heeft gelopen, Chris kwam in beeld met c15 erbij hint? Chris liep langs rode streep en deed of ie die niet zag molstreek? Camera's worden uitgezet.. Door de mol? in de controlekamer zijn op dat moment marlijn margriet pieter rik eveline martine  liepen dus rond Chris ajouad Caroline en viktor
Eerste 2 opdrachten niks verdiend

Afl 2 opdracht 1 met 87 schilderijen
Marlijn wil als eerste terug om te kijken,
Gaat samen met Chris (evelien, viktor, margriet, caro1x marlijn en chris 2x) chris kijkt langer dan 10 sec (zie klok) dus telt als extra keer titel +1
Rik stelt voor om iemand laatste keer te laten gaan kijken, carolina wil dat doen maar chris zegt nee dus hij ging mee
Chris zag bij terugkomst dat zij een schilderij verkeerd had gehangen.. probeert hij haar verdacht te maken?
Chris heeft groot aantal goed opgehangen maar steeds net een plekje opgeschoven. .maakt hem erg verdacht.

Afl 2 opdracht 2 Bioscoop opdracht Duo met viktor in tuktuk. Kwamen als eerste binnen, werden geleid Door martine

Afl 3 opdracht 1 lasergamen
2de paar chris en marlijn.
Chris pakte 2 enveloppen werd later neergeschoten
Viktor ging lege chz tuktuk in om dubbel te checken of er niks meer lag, bij laatste tuktuk zei chris dat ie leeg was maar viktor vond toch een envelop.. expres laten liggen Door chris?? Chris reageerde nonchalant toen viktor hem ermee confronteerde. Maar 100 euro verdiend deze opdracht

 Afl 3 opdracht 2 Opdracht watervliegtuig Chris en rik moeten woord raden vanuit vliegtuig, de rest op pad. Zij moesten materiaal kopen om een woord zichtbaar te maken.
 Het woord is geraden Door chris waardoor ze naar bentota werden gebracht, bij uitstappen van de heli zagen ze de envelop niet.. expres?
Chris trok rik mee naar een boot en rik hield zijn tas voor de boei waar de envelop op lag.. expres?
Verdenkt margriet en marlijn

Afl 4 opdracht 1 foto opdracht
Per goede foto 250 euro. In teams viktor en marlijn, 2de team Chris margriet en martine, 3de team carolina, ajouad en rik

Fotos met chris Historisch huis
Voc wapen  Parool lezers (zonder hem was goed)
utrecht bastion Vuurtoren krakeling martine, chris, ajouad, margriet en viktor niet gered

Afl 4 opdracht 2 Russisch roulette Iedereen neemt stokje met getal, laagste getal eerst..
Bakje 6 chris 250 euro kiest hij om niet mols over te komen zegt hij?? Titel is M acht kennis is macht, chris was achtste persoon in tempel en had dus meeste kennis van inhoud van de bakjes

Test Vraag 3 was wat de samenstelling van het team van de mol bij de vakantiekiekjes opdracht?  Hij koos man vrouw vrouw
Maar hij was de enige persoon die in een team van man vrouw vrouw zat.. mol??

Afl 5 strandopdracht beide vragen naar waarheid beantwoord,  graven in 2 vakken 12 en 9. Groef in vakje 1

Afl 6 opdracht 1 getal maken van auto's wat chris en carolina moesten raden vanuit lucht. Chris kwam met rare theorieën en afkortingen maar kwam niet op een geldbedrag..

Afl 6 opdracht 2 Heeft bij pakken eerste koker met carolina geld eruit gehaald, waarom?? 5 kokers damen gepakt.. hoogste aantal, om kandidaats over te komen? Uit voorgaande strandopdracht bleek al dat veel mensen hem verdachten. Chris en carolina kregen aanbod mol om 2 jokers te verdienen moesten ze touw 17 en 32 pakken maar chris haalde haar over ze te laten liggen.. mol wil geen jokers in het spel?

Afl 7 treinopdracht chris was even zoek, geld aan het verstoppen? chris was actief de trein in en uit aan het rennen.. kwam weer c15 in beeld bij spoorhuisje
 
Aanvullingen zijn heel erg welkom!



Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #528 Gepost op: 16-02-2015, 17:09:30 »
dat de Mol altijd moet proberen om in de positie te komen waarin ie het meeste geld uit de pot kan halen maar dat vervolgens niet per se hoeft te doen?
Nee, de Molpositie buit je vervolgens uit om geld uit de pot te houden. De dramatisch lage pot bewijst dat dit ook erg goed lukt.
opdrachten niks verdiend
::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #529 Gepost op: 16-02-2015, 17:31:01 »
Chris niet op de kar zat om te kunnen mollen
Nou pak je er inderdaad 1 dag uit dat Chris niet op de beste Molpositie zat.

Als we dan maar eens zijn dat hij de rest van de dagen WEL in de beste posities zat dan zijn we al een heel eind ::rofl::

Enne... dat van dat laden&lossen had ik elders al toegeschreven aan de mol=lui theorie. Hij biecht dat zelfs op met te zeggen dat Ajouad daar maniakaal hard aan het lossen was en hij zelf heel wat tandjes lager werkte. Dit was de fysiek zwaarste opdracht dus goed verdedigbaar dat Chris even zo veel mogelijk zijn momentje pakt zoals je Patrick weer zag afgelopen Moltalk, lui dobberend op dat meer daar ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #530 Gepost op: 16-02-2015, 17:47:13 »
Ik weet niet of dit al eens vermeld is geworden, maar ik bedenk me ineens dat de +1 tweet heel gemakkelijk op Chris kan slaan. Dit was aflevering 3 met de extra vraag, het lijkt dus daarop te slaan, maar Chris was de enige die 2x de vrijstelling gegund werd, alle anderen werd 1x of niet de vrijstelling gegund. Chris dus plus 1.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #531 Gepost op: 16-02-2015, 19:54:27 »
Oh dat is ook wel een mooie tureluurs!

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #532 Gepost op: 16-02-2015, 22:13:42 »
Ik heb nog 2 opvallende dingetjes, in het filmpje tijdens het diner zegt Chris dat hij liever om 2.00u naar bed gaat, de mol is een nachtdier!
https://www.youtube.com/watch?v=-tWnn5t0AMQ#t=58 zie link.


Tijdens het ontbijt,(ha,ha, weer aan tafel) grapt Chris over zijn Molboekje, dit hield hij heel opvallend in beeld voor de camera. Heeft hij als enige een rood Mol boekje? En die gekke poppetjes, is dat niet een Molletje?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #533 Gepost op: 16-02-2015, 22:22:54 »

- Er wordt uberhaupt niet gemold bij de karren.

Edit: En Margriet achter de kar lukt het ook niet om te mollen. Erg kandidaats  ;D

De mol wil juist achter de karren lopen. Het was immers zo dat er maar 1 item hoefde te missen en het geld was foetsie geweest. De mol had ook niet kunnen weten dat het hele dorp eromheen zou  komen staan om alles weer op de kar terug te gooien. Margriet (mol) had geen kans in die opdracht.

Dus kandidaats?

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #534 Gepost op: 16-02-2015, 22:31:07 »
Hoi!

Ik heb ook een leuk overzicht gemaakt van mogelijke molacties of verdachte zaken waar chris mee te maken heeft..
Wie weet kunnen we er iets mee! Molacties overzicht

Afl 1 Lezen en schrijven. Opdracht 1 Chris koos achterste perron, ajouad verdiende 3 vrijstellingen en zou delen met Chris.  Niet gedeeld.. heeft chris hem express daarheen gebracht om hem in spel te houden? Mol? Chris zegt tegen hem hou ze bij je, je zult ze nodig hebben hij niet?

Afl 1 opdracht 2 chris was bij rode draad opdracht veel in zijn eentje, was op een gegeven moment boven en toen bleek dat de draden van de camera's in de war waren langs de route die hij heeft gelopen, Chris kwam in beeld met c15 erbij hint? Chris liep langs rode streep en deed of ie die niet zag molstreek? Camera's worden uitgezet.. Door de mol? in de controlekamer zijn op dat moment marlijn margriet pieter rik eveline martine  liepen dus rond Chris ajouad Caroline en viktor
Eerste 2 opdrachten niks verdiend

Afl 2 Scheepsrecht opdracht 1 met 87 schilderijen
Marlijn wil als eerste terug om te kijken,
Gaat samen met Chris (evelien, viktor, margriet, caro1x marlijn en chris 2x) chris kijkt langer dan 10 sec (zie klok) dus telt als extra keer titel +1
Rik stelt voor om iemand laatste keer te laten gaan kijken, carolina wil dat doen maar chris zegt nee dus hij ging mee
Chris zag bij terugkomst dat zij een schilderij verkeerd had gehangen.. probeert hij haar verdacht te maken?
Chris heeft groot aantal goed opgehangen maar steeds net een plekje opgeschoven. .maakt hem erg verdacht.

Afl 2 opdracht 2 Bioscoop opdracht Duo met viktor in tuktuk. Kwamen als eerste binnen, werden geleid Door martine

Afl 3 Verraden opdracht 1 lasergamen
2de paar chris en marlijn.
Chris pakte 2 enveloppen werd later neergeschoten
Viktor ging lege chz tuktuk in om dubbel te checken of er niks meer lag, bij laatste tuktuk zei chris dat ie leeg was maar viktor vond toch een envelop.. expres laten liggen Door chris?? Chris reageerde nonchalant toen viktor hem ermee confronteerde. Maar 100 euro verdiend deze opdracht

 Afl 3 opdracht 2 Opdracht watervliegtuig Chris en rik moeten woord raden vanuit vliegtuig, de rest op pad. Zij moesten materiaal kopen om een woord zichtbaar te maken.
 Het woord is geraden Door chris waardoor ze naar bentota werden gebracht, bij uitstappen van de heli zagen ze de envelop niet.. expres?
Chris trok rik mee naar een boot en rik hield zijn tas voor de boei waar de envelop op lag.. expres?
Verdenkt margriet en marlijn

Afl 4 M acht opdracht 1 foto opdracht
Per goede foto 250 euro. In teams viktor en marlijn, 2de team Chris margriet en martine, 3de team carolina, ajouad en rik

Fotos met chris Historisch huis
Voc wapen  Parool lezers (zonder hem was goed)
utrecht bastion Vuurtoren krakeling martine, chris, ajouad, margriet en viktor niet gered

Afl 4 opdracht 2 Russisch roulette Iedereen neemt stokje met getal, laagste getal eerst..
Bakje 6 chris 250 euro kiest hij om niet mols over te komen zegt hij?? Titel is M acht kennis is macht, chris was achtste persoon in tempel en had dus meeste kennis van inhoud van de bakjes

Test Vraag 3 was wat de samenstelling van het team van de mol bij de vakantiekiekjes opdracht?  Hij koos man vrouw vrouw
Maar hij was de enige persoon die in een team van man vrouw vrouw zat.. mol??

Afl 5 Schaalvergroting strandopdracht beide vragen naar waarheid beantwoord,  graven in 2 vakken 12 en 9. Groef in vakje 1
en na het graven zit Chris op een zelf opgegraven Molshoop.

Afl 6 Kantelen opdracht 1 getal maken van auto's wat chris en carolina moesten raden vanuit lucht. Chris kwam met rare theorieën en afkortingen maar kwam niet op een geldbedrag..Ze zagen de cijferreeks eerst gekanteld,de aflevering heet kantelen.

Afl 6 opdracht 2 Heeft bij pakken eerste koker met carolina geld eruit gehaald, waarom?? 5 kokers damen gepakt.. hoogste aantal, om kandidaats over te komen? Uit voorgaande strandopdracht bleek al dat veel mensen hem verdachten. Chris en carolina kregen aanbod mol om 2 jokers te verdienen moesten ze touw 17 en 32 pakken maar chris haalde haar over ze te laten liggen.. mol wil geen jokers in het spel?

Afl 7 Spoorloos treinopdracht chris was even zoek, geld aan het verstoppen? chris was actief de trein in en uit aan het rennen.. kwam weer c15 in beeld bij spoorhuisje
 
Aanvullingen zijn heel erg welkom!

Vast een paar aanvulligen gedaan! Fijn zo'n overzicht! ::)




Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #535 Gepost op: 16-02-2015, 22:36:49 »
@zeeuwse61 super!  ::ok::

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #536 Gepost op: 16-02-2015, 22:44:00 »
@zeeuwse61 super!  ::ok::
Graag gedaan!
 Er zij nog meer aanwijzingen....de Lotus ( zie Lotustopic) komt ook steeds terug.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #537 Gepost op: 16-02-2015, 22:48:25 »
Graag gedaan!
 Er zij nog meer aanwijzingen....de Lotus ( zie Lotustopic) komt ook steeds terug.

Ja idd! Die film van hem heet Lotus he? en die regenboogkleuren de hele tijd.. Op zijn polsbandje, het molgeld, alle paraplu's bij bv bevolking van de stemronde en zo en dat zijn stembiljetten precies bij het bakje de mol liggen, de rare graffiti op de muur die kan staan voor 15de mol net als hij in beeld komt..
Ik hoop zo dat hij de mol is, hij is fantastisch bezig!  ::)

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #538 Gepost op: 16-02-2015, 23:03:01 »
Ja idd! Die film van hem heet Lotus he? en die regenboogkleuren de hele tijd.. Op zijn polsbandje, het molgeld, alle paraplu's bij bv bevolking van de stemronde en zo en dat zijn stembiljetten precies bij het bakje de mol liggen, de rare graffiti op de muur die kan staan voor 15de mol net als hij in beeld komt..
Ik hoop zo dat hij de mol is, hij is fantastisch bezig!  ::)


Ik hoop het ook, maar hij mag van mij ook winnen hoor,hij is geweldig! Met al die aanwijzingen vooral ook naar Margriet, zou je bijna denken dat er 2 mollen zijn. Goh daar zeg ik wat, misschien is er daarom niemand uit gegaan, ha,ha!
Grapje :)

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #539 Gepost op: 16-02-2015, 23:05:14 »

Ik hoop het ook, maar hij mag van mij ook winnen hoor,hij is geweldig! Met al die aanwijzingen vooral ook naar Margriet, zou je bijna denken dat er 2 mollen zijn. Goh daar zeg ik wat, misschien is er daarom niemand uit gegaan, ha,ha!
Grapje :)


Wauw! Wie weet 2 mollen!  ::love:: ::hyper::dat zou uniek en verrassend zijn.. Wie weet omdat het de 15de keer is? Dat zou pas geweldig zijn hahahha