Auteur Topic: [KANDIDAAT] Martine Sandifort  (gelezen 113897 keer)

Offline Janorator

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #220 Gepost op: 14-02-2015, 13:15:29 »
Ik blijf op Martine zitten als mol sinds afl.2 Margriet komt ook wel sterk naar voren de laatste afleveringen, zij is nummer 2.
Het is misschien meer uit koppigheid dan wijsheid, maar ik wil niet wisselen en dan toch juist gezeten hebben ::tandpastasmiley::

Deze aflevering zag ik Martine over de grond kruipen. Heeft zij de envelop weten zitten en zo doen verdwijnen?
Haar speech was chaotisch en ze ging als eerste, dit spreekt inderdaad tegen haar.
Wel weer veel honden in beeld.


Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #221 Gepost op: 14-02-2015, 23:11:53 »
In Martines biecht tijdens haar speech draagt ze andere kleding dan dat ze in de aflevering draagt.
Een later opgenomen Molbiecht? Ze heeft het erover dat ze eindelijk mocht zeggen dat ze de Mol was.

(Oké misschien was er een andere reden om de molbiecht later werd opgenomen, maar dat maakt even niet uit!)
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #222 Gepost op: 14-02-2015, 23:20:39 »
Dat is met heel veel kandidaten zo... Carolina zag je bijvoorbeeld enorm vaak met lang haar wat ze in de serie niet had

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #223 Gepost op: 14-02-2015, 23:23:59 »
Is toch ook logisch. Ze gaan echt niet ter plekke molbiechten opnemen lijkt me. Dat doen ze denk ik gewoon op n vaste locatie.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #224 Gepost op: 14-02-2015, 23:27:38 »
Is toch ook logisch. Ze gaan echt niet ter plekke molbiechten opnemen lijkt me. Dat doen ze denk ik gewoon op n vaste locatie.
Over het algemeen wel. Dan heb je ook de meest 'actuele' biechten. Niks vergeten, 'in het spel' en dezelfde verdachten. Je ziet ook dat de kleren bijna altijd kloppen. Maar het kan natuurlijk dat er bij de biechten iets mis ging en dat bij de montage blijkt dat het over moest.
...óf niet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #225 Gepost op: 14-02-2015, 23:32:12 »
Ik geloof echt niet dat ze op elke opdrachtlocatie elke keer een molbiecht locatie opzetten hoor om biechten op te nemen. Das altijd een soort studiootje die gewoon op hun verblijflocatie staat. Kan je ook zien toch. Helemaal zwart om hun heen. Zoiets moet je opbouwen. Dus ze 'biechten' elke keer als ze terugkomen van de opdracht. Dat lijkt mij iig.

Misschien leuke vraag voor de molfandag.

Edit: Tijdens de speech draagt ze een zwart jasje. Daaronder zit waarschijnlijk gewoon dat grijze shirt.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2015, 23:34:11 door FS »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #226 Gepost op: 14-02-2015, 23:35:07 »
Ik geloof echt niet dat ze op elke opdrachtlocatie elke keer een molbiecht locatie opzetten hoor om biechten op te nemen. Das altijd een soort studiootje die gewoon op hun verblijflocatie staat. Kan je ook zien toch. Helemaal zwart om hun heen. Zoiets moet je opbouwen. Dus ze 'biechten' elke keer als ze terugkomen van de opdracht. Dat lijkt mij iig.

Oja inderdaad, op die fiets!

De biechten worden natuurlijk in het hotel opgenomen.
Edit: Tijdens de speech draagt ze een zwart jasje. Daaronder zit waarschijnlijk gewoon dat grijze shirt.
Je hebt gelijk.
...óf niet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #227 Gepost op: 14-02-2015, 23:47:27 »
Oja inderdaad, op die fiets!

De biechten worden natuurlijk in het hotel opgenomen.

Ik denk idd dat er in elk hotel waar ze komen een kamer speciaal wordt ingericht als 'biechtkamer'. Verplicht 1 voor 1 naar binnen na elke opdracht.

Leuke nieuwe avatar trouwens!  ::ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #228 Gepost op: 14-02-2015, 23:55:59 »
Dat is met heel veel kandidaten zo... Carolina zag je bijvoorbeeld enorm vaak met lang haar wat ze in de serie niet had

Niet tijdens de serie toch?
Die biechten waarin ze lang haar had was ze al in Nederland.

Offline Equus27

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #229 Gepost op: 15-02-2015, 11:46:50 »
Ik begrijp iets totaal niet in de relatie tussen Martine en Margriet. Vorige aflevering zag je duidelijk dat Martine en Margriet onder één hoedje spelen in 'Het Grote Zwarte Vrijstelling-wisseltrucspel'. Samen zijn ze een strategie aan het plotten om Chris of Rik te doen geloven dat ze een zwarte vrijstelling hebben en deze willen inzetten, of niet. In aflevering M acht zie je ook duidelijk dat ze dit hebben bedacht. Margriet pakt daar de zwarte vrijstelling en Martine doet net alsof ze hem heeft. Rik trapt daar in en gaat onderhandelen met Martine. Zij zegt dat ze even over het voorstel van Rik na moet denken (lees: overleggen met Margriet) en gaat daarmee akkoord uiteindelijk. Truc gelukt, hartstikke mooi, zou je zeggen. Waarom zet Martine dan toch 2 (!!) jokers in die aflevering en verdenkt ze Margriet die aflevering expliciet (wat we te zien krijgen iig). Want als zij dit samen spelen, is hun verbond in ieder geval met elkaar. Dus zullen ze zeker overleggen wanneer ze de zwarte vrijstelling gaan spelen. Dit is heel slim om andere kandidaten van hun jokers af te helpen, maar waarom verspeelt Martine dan toch twee jokers voor niets. Is hun wantrouwen dan zo groot naar elkaar?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #230 Gepost op: 15-02-2015, 11:50:49 »
Ik begrijp iets totaal niet in de relatie tussen Martine en Margriet. Vorige aflevering zag je duidelijk dat Martine en Margriet onder één hoedje spelen in 'Het Grote Zwarte Vrijstelling-wisseltrucspel'. Samen zijn ze een strategie aan het plotten om Chris of Rik te doen geloven dat ze een zwarte vrijstelling hebben en deze willen inzetten, of niet. In aflevering M acht zie je ook duidelijk dat ze dit hebben bedacht. Margriet pakt daar de zwarte vrijstelling en Martine doet net alsof ze hem heeft. Rik trapt daar in en gaat onderhandelen met Martine. Zij zegt dat ze even over het voorstel van Rik na moet denken (lees: overleggen met Margriet) en gaat daarmee akkoord uiteindelijk. Truc gelukt, hartstikke mooi, zou je zeggen. Waarom zet Martine dan toch 2 (!!) jokers in die aflevering en verdenkt ze Margriet die aflevering expliciet (wat we te zien krijgen iig). Want als zij dit samen spelen, is hun verbond in ieder geval met elkaar. Dus zullen ze zeker overleggen wanneer ze de zwarte vrijstelling gaan spelen. Dit is heel slim om andere kandidaten van hun jokers af te helpen, maar waarom verspeelt Martine dan toch twee jokers voor niets. Is hun wantrouwen dan zo groot naar elkaar?

Of Martine is de Mol en het kan haar niets schelen dat ze 2 jokers kwijt is.

Of - en dat denk ik - Margriet zei pas achteraf dat zij diegene met de zwarte vrijstelling was.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #231 Gepost op: 15-02-2015, 12:19:32 »
Als Martine zegt dat ze de zwarte vrijstelling heeft in aflevering 4 zie je een shot van een totaal verbaasde Margriet. Logisch dat ze verbaasd is want ze heeft de zwarte vrijstelling zelf ;)

We zijn  een aantal afleveringen verder en het onderwerp zal inmiddels wel besproken zijn tussen de dames.  Nu spelen ze onder één hoedje en laten de andere kandidaten geloven dat de zwarte vrijstelling nog in het spel is.

Van beide dames vind ik dit overigens kandidaats.

Het zo slechte toneelstuk vind ik net niet kandidaats. De bekommernis van de Mol is dat jokers en vrijstellingen de 'verkeerde' mensen door laten gaan. Als 1 van de 2 de Mol is, dan leg je het er gewoon vingerdik boven op dat die ZV net niet meer in het spel is. En kijk, Rik zet terug jokers in.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #232 Gepost op: 15-02-2015, 12:32:12 »
Misschien heeft Margriet wel nooit verteld aan Martine dat zij de zwarte vrijstelling heeft ingezet.
...óf niet!

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #233 Gepost op: 15-02-2015, 12:32:31 »
De mol zegt over de pakketjesopdracht in aflevering vijf: 'dat schitterende meer'. Iemand zonder zonnebril heeft vast last van het schitterende water. Behalve Martine, Viktor en Carolina heeft iedereen een zonnebril op of bij zich. Carolina en Viktor zijn al afgevallen. Heeft Martine bij gebrek aan een zonnebril (per ongeluk expres) last van het schitterende water? Mollen leven immers in het donker en kunnen slecht tegen fel licht.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #234 Gepost op: 15-02-2015, 14:19:27 »
Misschien heeft Margriet wel nooit verteld aan Martine dat zij de zwarte vrijstelling heeft ingezet.

Dit  ::ok::

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #235 Gepost op: 15-02-2015, 14:20:39 »
Ik heb het voorgevoel dat Martine de vrijstelling voor de finale gaat verdienen...

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #236 Gepost op: 15-02-2015, 22:21:22 »
In aflevering zeven zitten Marlijn en Chris onder een afbeelding van Toetanchamon. Zijn tombe is ontdekt door howard Carter, een Engelsman. In zoverre past de afbeelding bij het Britse gebouw. De tombe van Toetanchamon ligt in Luxor. Zowel Martine als Margriet hebben een show in het luxortheater gehad. Die van Martine heette 'hulphond'. En laten er nou overal honden in beeld lopen. De hond die hulp biedt de mol te ontmaskeren?

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #237 Gepost op: 16-02-2015, 17:17:58 »
Hallo allemaal! Ik heb even wat verdachte martine momenten op een rijtje gezet.. Wie weet hebben we er iets aan? Aanvullingen zijn welkom!

Molacties overzicht
Afl 1 opdracht 1  bij aanlopen keek ze op rare manier naar art. Hield zich op achtergrond bij verdelen opdracht, ging als een van laatsten op pad, setje met pieter, op perron 4 vroeg willekeurig aan mensen ben jij dit? Om tijd te rekken?Ging met rug naar trein staan die wegreed met een man erin die ze zochten.. wist ze dat? Ook ging ze perron van marlijn en carolina op, waarom??

Afl 1 opdracht 2 Martine zat te kloten met kabel in de knoop te maken en evelien op te houden.. tijd te rekken?
Toen moesten ze terug en heeft ze verkeerde camera gepakt


Verdacht: Kamer met margriet Kregen opdracht van de mol om penningmeester te worden.. ligt een  bloem naast het kaartje.. margriet? Fort railway station Zo heette de plek van de eerste opdracht. Martine bemoeit zich niet met discussies, over waarom bv een opdracht niet is gelukt, heeft bij executie glimlach op gezicht en reageert beetje gelaten vergeleken bij anderen. Joker 1 verdiend Van de mol gekregen omdat margriet penningmeester werd zouden ze er allebei eentje krijgen

Molacties overzicht Afl 2 opdracht 1 gallerij  Martine stelt voor dat evelien gaat checken terwijl die daar niet om vroeg. Extra geld uit de pot.

Afl 2 opdracht 2 Bioscoop opdracht WAs in bioscoop deed warrig maar heeft duo binnengeloodst leverde 500 euro op.

Verdacht: Liet joker in beeld zien met de mol erop. Wil ze impliceren dat zij het is?
Ze liet aan tafel heel vaag een boek zien in de camera met de titel no secrets in here hoezo??
Joker 2 verdiend Voor goed navigeren van groep naar bioscoop + 500 euro


Afl 3 opdracht 1 lasergamen
margriet en martine als setje.. Martine schoot gelijk margriet neer !! Martine ook heel snel dood
In haar tuktuk lag mol envelop in beeld Kwam 2x mol in beeld bij haar

Opdracht 2 watervliegtuig
Chris en rik moeten woord raden vanuit vliegtuig, de rest op pad. Zij moesten materiaal kopen om een woord zichtbaar te maken. Team martine, marlijn, ajouad bedachten grote lap stof te kopen om letters te maken en schaar, verf.

Verdenkt viktor bij test

Afl 4 opdracht 1 foto opdracht
Per goede foto 250 euro. 2de team Chris margriet en martine

Historisch huis kukelpapa, spruitje en muis moesten erop staan. margriet en Chris vonden uit hoe opdracht werkte, martine hield zich afzijdig.. Verdacht! Toen muis er bijkwam, Martine maakte foto uiteindelijk maar chris moest haar helpen met camera als ie dat niet had gedaan was de foto mislukt.. Verdacht!

Voc wapen  Parool lezers martine, ajouad op de foto.
utrecht bastion Vuurtoren krakeling martine, chris, ajouad, margriet en viktor

Afl 4 opdracht 2 Russisch roulette Iedereen neemt stokje met getal, laagste getal eerst.. Martine pakt 1 dus
Als eerste mag martine pakken. Zij kiest gelijk schaaltje 1 met 2 Jokers.

Bakje 1 martine  2 jokers deed of ze zwarte vrijstelling had. . Waarom??
Bij de test Vraag 20 ze Verdenkt margriet


Molacties Afl 5 Opdracht 2 strand gaf 2 foute antwoorden. Mocht wel meehelpen graven, groef met haar handen in vakje.. als een molletje?

Afl 6 opdracht 1 auto startte niet, zat volgens marlijn aan allerlei knoppen. Was niet heel actief betrokken bij de opdracht.
Opdracht 2 lijnen heeft geen mingeld ingeleverd en alle genoemde en niet genoemde kokers juist

Afl 7 opdracht verkiezing mol had vage lange speech. Doet nog steeds of ze zw vrijstelling heeft. Was niet blij dat er niemand naar huis hoefde



Offline Mickvanh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #238 Gepost op: 17-02-2015, 15:40:21 »
Afl. 7 Opdr. 2:

Kijk, als Mol moet je je soms gewonnen geven. Neem bijvoorbeeld Patrick in seizoen 11 tijdens het optreden op het plein, daar kun je gewoon niets tegen doen. Zo denk ik ook tijdens deze opdracht, want tegen Chris was niemand bestand. Het was al vrij snel duidelijk dat hij zou gaan winnen... Dus in feite is hier vrij weinig 'slechts' over te zeggen over Martine, maar óók over de anderen...
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #239 Gepost op: 19-02-2015, 00:23:08 »
Even gegluurd bij de buurt...;)

Bij WIDM./avro-Tros zag ik het volgende (Ienie) ;
Na Martine's test zie je het raam in close up (43.45u.).
Ik vond het sowieso al opvallend, die ramen steeds...

Maar nu;
Het lijkt idd de Finse vlag.
Martine heeft een program gemaakt dat heet: "Löyly" (=is Fins).
Kun je veel meer hints halen uit programma's van Martine (Therapy etc)?
-ps; vanaf 15 Mrt. is dr. Corrie terug op de buis!-

*neen, ik kom die verrekte Margriet-tunnel niet meer uit! Geenszins!  ;D*

Edit; tijd frame + duiding
« Laatst bewerkt op: 19-02-2015, 00:44:16 door Loebas »
Omnia vincit amor