Auteur Topic: [KANDIDAAT] Martine Sandifort  (gelezen 113935 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #140 Gepost op: 30-01-2015, 22:20:36 »
Jaaa dat was haar mollenhoofd weer.

Haar hoofd straalt mol uit ik kan er niks aan doen
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #141 Gepost op: 30-01-2015, 22:24:17 »
Ze zat (net als eerder bij een afvaller) weer met een grote grijns in beeld vlak voor de bekendmaking van Viktor als afvaller, voorkennis?
Vind je het als mol extra leuk als er iemand gaat?

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #142 Gepost op: 31-01-2015, 01:50:03 »
Ik vond het juist niet verdacht dat ze even wilde wachten tot Chris en Viktor uitgepraat waren, maar daarna ging ze samen met Margiet tegelijkertijd tegen Chris in de porto praten, wat enorm vertraagde. Ook had ze beide vragen fout bij de graafopdracht en dus minder kans op geld.

Iets wat haar weer wat minder verdacht maakt: het feit dat ze bij de eerste vraag na de rondleiding direct het goede antwoord gaf. Wel een risico als mol, want je weet nog niet hoe de groep denkt en hoeveel animo er is voor geld t.o.v. jokers wegspelen. Dan reageer je meer secundair lijkt me.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2015, 02:56:02 door Solrayo »

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #143 Gepost op: 31-01-2015, 03:39:37 »
Iets wat haar weer wat minder verdacht maakt: het feit dat ze bij de eerste vraag na de rondleiding direct het goede antwoord gaf.

Margriet gaf direct het goede antwoord, gevolgd door Rik.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #144 Gepost op: 31-01-2015, 14:12:43 »
Ze zat (net als eerder bij een afvaller) weer met een grote grijns in beeld vlak voor de bekendmaking van Viktor als afvaller, voorkennis?

Opvallend inderdaad. En voordat Carolina haar scherm kreeg was ze ook al erg prominent in beeld.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #145 Gepost op: 31-01-2015, 15:43:17 »
Ze zat (net als eerder bij een afvaller) weer met een grote grijns in beeld vlak voor de bekendmaking van Viktor als afvaller, voorkennis?

Ik heb alle executies terug gekeken, en ik krijg bij Martine juist het idee dat ze gewoon niet boeiend vind wat de andere gedaan hebben zolang zij maar door is. Als er iemand naar huis moet, dan is er een concurrent minder.

Naar mijn idee zie ik haar grijnzen bij elke scherm die getoond word, niet alleen bij rode schermen. Ik denk dat het meer is dat het dan opvalt omdat men meer oplet bij het terugkijken bij diegene die een rood scherm krijg.

Ik denk daarnaast trouwens ook dat de mol niet weet wie er naar huis moet van te voren. Ik heb daar nog nooit een mol over gehoord. Wel of de scherm van de mol getoond zou worden of bijzonderheden tijdens de executies, maar niet de afvaller.
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #146 Gepost op: 31-01-2015, 20:59:31 »
Martine lijkt aan tafel te weten dat Marlijn ook molpost heeft gehad. Ze zit, na de bekentenis van haar en Margriet over de missende €200, heel erg te vissen. Eerst vraagt ze in het algemeen of niemand anders zo'n brief heeft gehad maar kijkt dan al richting Marlijn, later richt ze zich direct tot Marlijn.
Ook in het extra materiaal uit Moltalk na de rondleiding vind ik haar vreemd, ze ondervraagt Marlijn bijna gespeeld.

Dus of ze zit op Marlijn (ze beweert van niet), of de Mol ziet in Marlijn een goede bliksemafleider, of Martine is Hoe dan ook een beetje vreemd (dit lijkt me 100% zeker)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #147 Gepost op: 31-01-2015, 21:21:32 »
Martine lijkt aan tafel te weten dat Marlijn ook molpost heeft gehad. Ze zit, na de bekentenis van haar en Margriet over de missende €200, heel erg te vissen. Eerst vraagt ze in het algemeen of niemand anders zo'n brief heeft gehad maar kijkt dan al richting Marlijn, later richt ze zich direct tot Marlijn.
Ook in het extra materiaal uit Moltalk na de rondleiding vind ik haar vreemd, ze ondervraagt Marlijn bijna gespeeld.

Dus of ze zit op Marlijn (ze beweert van niet), of de Mol ziet in Marlijn een goede bliksemafleider, of Martine is Hoe dan ook een beetje vreemd (dit lijkt me 100% zeker)

Ja dat van die bliksemafleider vond ik bij de ' pakketjes bezorgen' ook, heel erg de nadruk leggen op Marlijn die onterecht alle pakketjes uit Enschede had meegenomen, maar ondertussen zelf niet door de porto praten en tijd rekken en later juist wel storend door andere gesprekken praten.

Ik probeer uit te kijken voor tunnelvisie, maar na deze aflevering is er geen houden meer aan ;) Martine is voor mij echt de mol! Ach tunnelvisie maakt het kijken alleen nog maar leuker :)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #148 Gepost op: 31-01-2015, 22:02:42 »
Ik vind Martine echt een heel moeilijk geval. Ze is zo moeilijk te peilen, het ene moment vind ik haar erg kandidaats en het andere moment dan vind ik haar weer Mols. De eerste aflevering op het station vond ik erg Mols, iedereen aanspreken zonder ook maar goed naar de foto te kijken. En daarna als een kip zonder kop roepen "Wie herkent zichzelf?" terwijl Art duidelijk had gezegd dat ze de mensen moesten aanspreken.
Maar dan de opdracht bij de bioscoop die ze heel dommig, chaotisch & warrig begon maar toch de aanwijzing Lake House geeft en daardoor haar team als eerste aankomt. Kan ik dan weer niet rijmen.
Vervolgens de laseropdracht waar ze Margriet afschiet met haar eigen enveloppe (was een verdubbeling) vond ik weer erg Mols.
Maar wat ik dan weer niet snap waarom ze zegt dat ze de zwarte vrijstelling heeft. Ik bedoel je zorgt er dan toch voor dat de schijnwerper op je gericht staat. Wil een Mol dat echt? Ik betwijfel het.
En dan die pakketjes  ::rofl:: Eerst heel rustig afwachten, de rest netjes laten uitpraten en daarna ineens door Margriet en Chris heen praten. Weg geduld  ::tandpastasmiley::
Vind het lastig maar ik streep Martine (nog) niet door.


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #149 Gepost op: 31-01-2015, 23:08:59 »
Martine draagt een t-shirt met de tekst SUMMER LOVERS.
'Sum' is latijn voor 'Ik ben', en er staat 'Mol' te lezen!
Spoiler: Afbeeldingen (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline LuckyLuke

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #150 Gepost op: 1-02-2015, 14:01:24 »
Bij het pakketjes bezorgen in aflevering 5 lijkt Martine achter de rug van Marlijn op 40.27 naar de camera te knipogen als ze net een hele discussie hebben gehad over het meenemen van het foute pakketje. ???

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #151 Gepost op: 1-02-2015, 22:40:20 »
Ze geeft inderdaad een knipoog naar de cameraman, goed opgemerkt!

Offline jayah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 🤭🤭
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #152 Gepost op: 2-02-2015, 05:46:20 »
Die honden in beeld....Martine heeft als enige het Chinese sterrenbeeld hond.... ::tandpastasmiley::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #153 Gepost op: 2-02-2015, 07:45:47 »
Die honden in beeld....Martine heeft als enige het Chinese sterrenbeeld hond.... ::tandpastasmiley::
En stond op de planken met 'Hulphond'  ::tandpastasmiley::
Meer L

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #154 Gepost op: 2-02-2015, 08:11:30 »
Ik heb gisteren alle afleveringen teruggekeken en alleen op Martine gelet. Ik ben er nu van overtuigd dat zij de mols is. Bij aanvang zegt Art dat het een mol is die bovengronds werkt, aanvallend is, en verwarring zaait en dat kan je wel zeggen ( dat laatste).
Bij aflevering 1 lezen en schrijven, lest zij de opdracht voor Margriet voor, zij begint met een verkeerde camera te pakken en zorgt er vanaf het eerste moment voor dat de draden in de war raken, ze probeet ze te ontwarren, maar wie zegt dat ze niet precies het tegendeel doet.
En zo kan ik nog wel even door gaan. Ze neemt geen initiatieven, maar reageert, vaak afwachtend, maar op het juiste moment doorduwend zodat er geld uit de pot gaat. In het museum stuurt zij Evelien weg om te kijken. Het afschieten van Margriet is meesterlijk. Bij de gidsopdracht van de afgelopn aflevering duwt zij door dat ze tot de laatste cent gaan om de jokers terug te kopen.
Bij de tuctuc opdracht: overduidelijk. En ik neem wat Art zegt ter harte. Zij heeft misschien niet altijd rechtstreeks als doel geld weg te spelen, maar ze zaait verwarring. Ik vermaak me kostelijk.
En dat allemaal onder de ogen van Margriet.
Over eko en de één, trok zij niet 10 en 11?


Ik twijfel niet meer, en het is heerlijk vertoeven in deze tunnel.
Nog heel veel kijkplezier.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #155 Gepost op: 2-02-2015, 09:06:19 »
Ik vermaak me kostelijk
Ik ook, ze is een echte wensmol ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #156 Gepost op: 2-02-2015, 14:19:36 »
misschien al besproken maar dan heb ik toch nog een vraagteken bij de pagina uit het molboekje van Martine

mg ... vik ...chris... aj
ik ... rik ... car ... mol?

daar zou marlijn moeten staan maar ik kan dat er niet in zien?

edit: eerste regel toegevoegd.. mg is margriet?
« Laatst bewerkt op: 2-02-2015, 14:40:57 door missmolly »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #157 Gepost op: 2-02-2015, 14:32:34 »
MvL Margriet van der Linden.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #158 Gepost op: 2-02-2015, 14:35:18 »
Heb even gekeken naar anagrammen voor Martine Sandifort. Misschien hebben we er wat aan:
- fanatisme rondrit
- informatie strand

en voor Martine de mol: toren dilemma
en voor Sandifort de mol: rondom diefstal
« Laatst bewerkt op: 2-02-2015, 14:40:32 door evelienh1986 »

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #159 Gepost op: 2-02-2015, 16:12:16 »
Heb even gekeken naar anagrammen voor Martine Sandifort. Misschien hebben we er wat aan:
- fanatisme rondrit
- informatie strand

en voor Martine de mol: toren dilemma
en voor Sandifort de mol: rondom diefstal

Beetje dom veel raden naar anagrammen dit.  ;)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'