Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 317120 keer)

Offline martijnolev

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #680 Gepost op: 20-02-2015, 13:02:30 »
Toch nog maar Margriet al begin ik ook meer aan Marlijn te twijfelen. En dan hebben we Chris nog die altijd op de goede positie staag/vliegt.

Rik heb ik al wel afgeschreven. Een mol jokers laten kopen voor 750 + ook nog een groepsvrijstelling waarbij hij als hij had gewild 1500(?) uit de pot had kunnen halen zonder dat iemand hier iets aan kon veranderen is té makkelijk voor de mol lijkt mij.

Offline Milady

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #681 Gepost op: 20-02-2015, 13:21:43 »
Ik blijf nog steeds bij Chris als mijn mol.


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #682 Gepost op: 20-02-2015, 13:34:26 »
En dan hebben we Chris nog die altijd op de goede positie staag/vliegt.

Hahaha vliegt ::rofl::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #683 Gepost op: 20-02-2015, 14:13:47 »
Rik heb ik al wel afgeschreven. Een mol jokers laten kopen voor 750 + ook nog een groepsvrijstelling waarbij hij als hij had gewild 1500(?) uit de pot had kunnen halen zonder dat iemand hier iets aan kon veranderen is té makkelijk voor de mol lijkt mij.

Maar de Mol wist van te voren toch ook niet of het wel zou lukken om penningmeester te worden?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #684 Gepost op: 20-02-2015, 15:09:51 »
Margriet is de Mol.
::vergroot::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #685 Gepost op: 20-02-2015, 15:12:35 »
Overduidelijk Rik. Hij hoeft niet meer penningmeester te zijn want zijn taak is al volbracht. 1500 euro uit de pot gehaald.

En dan met 1 envelop aankomen die leeg is en ook nog eens vol in beeld op de foto. Ja need i say more. Obvious toch?

Margriet en Chris brengen geld binnen, dus die kunnen het niet zijn.

Nog twijfel over Marlijn. Maar ga toch vol op Rik. ::vergroot::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #686 Gepost op: 20-02-2015, 15:18:54 »
Obvious toch?


Ja idd veel TE.

Margriet is de mol. En wat een goed idee om nog even wat geld in de pot te doen zo op het eind...Denk alleen dat de afleidingsmanoeuvre niet echt heeft gewerkt. Behalve Rik zei dat hij daardoor toch nog even twijfelde... Misschien toch een beetje gelukt dan...

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #687 Gepost op: 20-02-2015, 15:20:03 »
Ja idd veel TE.

Margriet is de mol. En wat een goed idee om nog even wat geld in de pot te doen zo op het eind...

 ::rofl:: ::niet-ok::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #688 Gepost op: 20-02-2015, 15:28:42 »
FS jij blijft er wel flink op doorhameren dat Rik TE duidelijk is. (Nogmaals we gaan naar aflevering 9! het mag best duidelijk worden nu)
Maar je weet toch ook dat Margriet door zowat ALLE kandidaten verdacht word vanaf het begin? Dan heeft jouw Mol Margriet toch iets verkeerd gedaan als dat voor de kandidaten zo overduidelijk is :) 

Dus je kan nu wel continue blijven roepen dat Rik TE duidelijk is, maar Margriet is juist diegene die zo duidelijk word verdacht door de kandidaten al vanaf het begin.

« Laatst bewerkt op: 20-02-2015, 15:38:45 door Molletjuh »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #689 Gepost op: 20-02-2015, 15:40:01 »
Dus je kan nu wel continue blijven roepen dat Rik TE duidelijk is, maar Margriet is juist diegene die zo duidelijk word verdacht door de kandidaten al vanaf het begin.

Dat is niet leuk, maar toch eerder een reden om Margriet als kijker wel te verdenken dan om dat niet te doen? :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #690 Gepost op: 20-02-2015, 15:41:16 »
FS jij blijft er wel flink op doorhameren dat Rik TE duidelijk is. (Nogmaals we gaan naar aflevering 9! het mag best duidelijk worden nu)
Maar je weet toch ook dat Margriet door zowat ALLE kandidaten verdacht word vanaf het begin? Dan heeft jouw Mol Margriet toch iets verkeerd gedaan als dat voor de kandidaten zo overduidelijk is :) 


Klopt, heb een aantal keer gezegd dat Rik te overduidelijk loopt te mollen. Omdat het zo is. Niet zo vaak trouwens als dat jij gezegd hebt dat hij de mol is. Daarnaast ben ik 1 van de Margrietverdenkers die ook erg op zoek is nog steeds naar aanwijzingen die naar iemand anders zouden kunnen leiden. Zoals die van Chris en dat logo vind ik bijv ook heel sterk en heb ik ook geuit. Jou hoor ik alleen maar over Rik.
Daarnaast is dit een forum en mag ik mijn mening geven wanneer ik wil zolang ik niemand beledig. En dat mag jij ook.  ;)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #691 Gepost op: 20-02-2015, 15:46:56 »
Omdat het zo is.

Oh, dus omdat jij dat vind is het zo?  ::rofl::

Misschien dat je ook een keer antwoord kan geven op mijn vraag? Want als ik een vraag stel, in dit geval over Margriet dat zij diegene is die overduidelijk vanaf het BEGIN door alle kandidaten word verdacht daar geef je dan weer geen antwoord op?
En ja, ik zit diep in de Riktunnel maar daar heb ik héél veel redenen voor ;)


« Laatst bewerkt op: 20-02-2015, 15:48:28 door Molletjuh »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #692 Gepost op: 20-02-2015, 15:49:54 »


Misschien dat je ook een keer antwoord kan geven op mijn vraag? Want als ik een vraag stel, in dit geval over Margriet dat zij diegene is die overduidelijk vanaf het BEGIN door alle kandidaten word verdacht daar geef je dan weer geen antwoord op?

Klopt, omdat ik geen waarde hecht aan wat we zien bij de tests. Het blijft altijd onduidelijk wie op wie zit omdat er met montagebeelden wordt gerommeld. Je ziet iemand wat aanvinken maar dat hoeft niet van dat moment te zijn. De voiceovers hoeven ook niet perse van dat moment te zijn. Dat weten we van voorgaande jaren. Dus vandaar dat ik er niet op inging. Hecht er geen waarde aan , thats it.

En voordat dit een chat wordt tussen jou en mij....Lijkt me vervelend voor de rest van de lezers...

Dus terug  ::ontopic::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #693 Gepost op: 20-02-2015, 15:51:00 »
Dat is niet leuk, maar toch eerder een reden om Margriet als kijker wel te verdenken dan om dat niet te doen? :)

Zo bekijk jij het vanuit de Margriettunnel.
Iemand die vanaf het begin word verdacht door alle kandidaten noem ik een hele slechte Mol.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2015, 15:54:30 door Molletjuh »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #694 Gepost op: 20-02-2015, 15:55:53 »
Zo noem jij het vanuit de Margriettunnel.
Ik noem dat een hele slechte Mol.

Mijn opmerking heeft niks met een tunnel te maken. Kandidaten hebben soms snel de Mol door, soms helemaal niet maar tegen het einde vaak toch wel. Als het zo is dat Margriet de Mol is en meteen snel verdacht werd door bijna iedereen is dat jammer, dat is wat ik zeg. Maar ik zeg niet dat het haar meteen een slechte Mol maakt. Als ze het is vind ik dat namelijk niet. Dit postte ik vanmiddag nog in haar topic:

Het lijkt me de nachtmerrie van de Mol om al op dag 1 of 2 door bijna iedereen verdacht te worden, om welke reden dat ook gebeurt. Dit is bij Anne-Marie gebeurd en ik vrees ook bij Margriet. Maar ik heb wel het idee dat Margriet er een stuk beter mee om wist te gaan. Op momenten koos ze voor de aanval (museum, geld jatten, foto's maken, rondleiding, auto's parkeren, geld plukken), op andere momenten was ze wat meer op de achtergrond (roadmovie, verf kopen voor het strand, trein), ook heeft ze mogelijk prachtig gebruik gemaakt van de vele verdenkingen (namen onthouden), maar op echte positieve acties is ze amper te betrappen geweest. Alleen de 500 euro van gisteren springt er in dat opzicht uit. Anne-Marie was veel meer bezig met het (tevergeefs) proberen af te schudden van verdenkingen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #695 Gepost op: 20-02-2015, 17:10:28 »
Ik ben het met je eens hoor, Heinz. Als er nu nog niemand de mol verdenkt is er wat mis. Zie Marlijn, maar in mindere mate ook Rik.

Chris en Margriet hebben te kampen met over-exposure. De groep heeft ze in de smiezen vanaf het begin. Zwakke mollen, doch de extreem lage pot compenseert wel.

En we gaan alsnog naar een knalfinale wat mij betreft. Omdat 1 van deze ubermollen nog het veld gaat ruimen. Ik denk zelf niet Chris maar Margriet.... Heinz zal het daar vast niet mee eens zijn ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #696 Gepost op: 20-02-2015, 17:12:04 »
Ik vind het beetje storend dat we elkaar bijna afbranden omdat we iemand verdenken. Dit forum is er juist om te discussiëren, maar wel beetje leuk houden graag

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #697 Gepost op: 20-02-2015, 22:32:35 »
Margriet. Martine heeft waarschijnlijk op een man gestemd (zie afscheidspraatje bij Art) en ik gok dat ze er op Chris uit is gevlogen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #698 Gepost op: 20-02-2015, 22:47:46 »
Martine heeft waarschijnlijk op een man gestemd (zie afscheidspraatje bij Art)

Je moet duidelijk nog het forum bij lezen ;)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #699 Gepost op: 20-02-2015, 22:59:04 »
Je moet duidelijk nog het forum bij lezen ;)
Wat zou ik dan precies moeten lezen? Ik heb veel topics al doorgelezen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.