Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 317119 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #760 Gepost op: 22-02-2015, 17:53:24 »
Chris juist heel consequent in zijn verdenkingen, daarom ga ik ook uit van de verklaring die hij over Marlijn geeft in zijn biecht
Hmmmm.... wat Moedermol schrijft hierboven  ::respect:: ::vlaglinks:: ::vlagrechts::

Dus hoezo Chris consequent in zijn verdenkingen? Daar zegt ie Marlijn totaal niet te verdenken, afgelopen donderdag was Marlijn ineens weer MEGA verdacht voor hem ??? ::)

Ik vind hem er totaal waas in.

Nogmaals, dit pleit Margriet niet direct vrij. Als Ajouad er 'gewoon' op Martine is uitgegaan (wat ik denk) dan kan Margriet gewoon de mol zijn. Maar ik denk wel dat hij Margriet majeur heeft meegenomen in zijn test. Net zoals Evelien dat deed. Dan kan Margriet toch nooit meer de mol zijn ::hand::

Maar Heinz en ik hebben een weddenschapje: het is breken of barsten... donderdag geloof ik dat Marlijn en Rik wel blijven, dus zal een harde noot gekraakt moeten worden ::zweet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #761 Gepost op: 22-02-2015, 18:02:42 »
Hmmmm.... wat Moedermol schrijft hierboven  ::respect:: ::vlaglinks:: ::vlagrechts::

Dus hoezo Chris consequent in zijn verdenkingen? Daar zegt ie Marlijn totaal niet te verdenken, afgelopen donderdag was Marlijn ineens weer MEGA verdacht voor hem ??? ::)

Ik vind hem er totaal waas in.

Nogmaals, dit pleit Margriet niet direct vrij. Als Ajouad er 'gewoon' op Martine is uitgegaan (wat ik denk) dan kan Margriet gewoon de mol zijn. Maar ik denk wel dat hij Margriet majeur heeft meegenomen in zijn test. Net zoals Evelien dat deed. Dan kan Margriet toch nooit meer de mol zijn ::hand::

Maar Heinz en ik hebben een weddenschapje: het is breken of barsten... donderdag geloof ik dat Marlijn en Rik wel blijven, dus zal een harde noot gekraakt moeten worden ::zweet::

Ik denk dat Chris gewoon heel goed alle verdachte acties van kandidaten weet te benoemen in zijn biecht en dat de productie daar dankbaar gebruik van maakt, dus ik kijk bij zijn biechten vooral wie hij wel of juist niet als mol noemt, maar dat is volkomen speculatief natuurlijk  ;)

In zijn gedrag vind ik hem wel heel consequent, zoals hij in de opdrachten Margriet in de gaten houdt.
Wie weet vliegt hij er door zijn hernieuwde Marlijn twijfels donderdag uit  ;D

Haha sorry flauw, maar denk dat het donderdag inderdaad er op of er onder wordt voor Chris of Margriet, want zie Marlijn en Rik echt als finalisten (alle signalen wijzen daar op en een finale van 4 lijkt me door info uit het molboekje en een interview met Marlijn onwaarschijnlijk) :)
« Laatst bewerkt op: 22-02-2015, 18:07:16 door Eva88ab »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #762 Gepost op: 22-02-2015, 18:08:53 »
een interview met Marlijn onwaarschijnlijk) :)

Op welk interview doel je hier precies? :) Van het molboekje ben ik op de hoogte, waarin Marlijn weggeeft dat de finale met drie gespeeld gaan worden niet.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #763 Gepost op: 22-02-2015, 18:19:50 »
Marlijn
Bekijk nog even hoe de 1e penningmeester gekozen werd. Ajouad duwde Marlijn prominent naar voren, die moest PM worden! Die was zijn nr. 1 vertrouweling! Dan gaat ie echt niet iets erna haar als belangrijkste wantrouweling nemen. Dan zou nergens op slaan. In zijn gesprekjes met Chris blijkt hetzelfde. Ajouad is het die spreidt, en die Chris ook weet te overtuigen dat hij moet spreiden. Ajouad moet er wel even van slikken dat Chris Marlijn blijkt te verdenken want die verdenkt hij juist totaal niet. Zal ook een leeftijds-dingetje zijn: hij voelt grote verbondenheid met Marlijn en vertrouwt haar volkomen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #764 Gepost op: 22-02-2015, 18:21:22 »
Op welk interview doel je hier precies? :) Van het molboekje ben ik op de hoogte, waarin Marlijn weggeeft dat de finale met drie gespeeld gaan worden niet.

In life4you. Daarin vertelt ze dat de kandidaten samen de eerste afleveringen hebben teruggekeken, maar dat dat ook ongemakkelijk was, omdat niet iedereen evenveel weet. Vervolgens zegt ze: 'Alleen de 3 finalisten weten natuurlijk hoe het afloopt'.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #765 Gepost op: 22-02-2015, 18:24:43 »
In life4you. Daarin vertelt ze dat de kandidaten samen de eerste afleveringen hebben teruggekeken, maar dat dat ook ongemakkelijk was, omdat niet iedereen evenveel weet. Vervolgens zegt ze: 'Alleen de 3 finalisten weten natuurlijk hoe het afloopt'.

Ah, dat heb ik gemist (kijk praktisch enkel WIDM/DWDD/NOS journaal  ::rofl::) Dat geeft impliciet toch wel aan dat zij daar zelf wetenschap van heeft, ergo: niet zal afvallen maar de eindtest zal kunnen maken ja :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #766 Gepost op: 22-02-2015, 18:25:31 »
In life4you. Daarin vertelt ze dat de kandidaten samen de eerste afleveringen hebben teruggekeken, maar dat dat ook ongemakkelijk was, omdat niet iedereen evenveel weet. Vervolgens zegt ze: 'Alleen de 3 finalisten weten natuurlijk hoe het afloopt'.

Vreemd, want volgens mij is dit jaar het idee dat niemand nog weet hoe het afloopt... Dat was toch het hele punt van de live finale?

Maar 3 in de finale is ook logisch toch? Vlg afl valt er nog 1 af voor de 40 vragen test..

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #767 Gepost op: 22-02-2015, 18:32:52 »
Vreemd, want volgens mij is dit jaar het idee dat niemand nog weet hoe het afloopt... Dat was toch het hele punt van de live finale?

Maar 3 in de finale is ook logisch toch? Vlg afl valt er nog 1 af voor de 40 vragen test..

In het voorstukje voor volgende week zie je Art wel al de 'wie is de mol' vraag stellen, dan zal daarna het beeld wel op zwart gaan en de ontknoping komt dan in de laatste aflevering.
Maar dat impliceert dat de bekendmaking aan de finalisten in Sri Lanka heeft plaatsgevonden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #768 Gepost op: 22-02-2015, 18:34:17 »
Maar dat impliceert dat de bekendmaking aan de finalisten in Sri Lanka heeft plaatsgevonden.

Dat winnaar en verliezer bekend zijn blijkt ook uit het molboekje.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #769 Gepost op: 22-02-2015, 18:35:13 »
Vreemd, want volgens mij is dit jaar het idee dat niemand nog weet hoe het afloopt... Dat was toch het hele punt van de live finale?

Punt van de live finale was dat de niet-finalisten in Vondel CS omringd door molloten konden zien hoe de ontknoping zal gaan uitpakken. Normaliter is die reünie al drie weken eerder opgenomen, maar omdat het ditmaal live zal plaats vinden op 5 maart is het alleen voor de verliezend finalist, winnaar en mol duidelijk wie verloren heeft en wie gewonnen heeft door op de juiste mol te stemmen :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #770 Gepost op: 22-02-2015, 18:35:27 »
Bekijk nog even hoe de 1e penningmeester gekozen werd. Ajouad duwde Marlijn prominent naar voren, die moest PM worden! Die was zijn nr. 1 vertrouweling! Dan gaat ie echt niet iets erna haar als belangrijkste wantrouweling nemen. Dan zou nergens op slaan. In zijn gesprekjes met Chris blijkt hetzelfde. Ajouad is het die spreidt, en die Chris ook weet te overtuigen dat hij moet spreiden. Ajouad moet er wel even van slikken dat Chris Marlijn blijkt te verdenken want die verdenkt hij juist totaal niet. Zal ook een leeftijds-dingetje zijn: hij voelt grote verbondenheid met Marlijn en vertrouwt haar volkomen.

Daar heb je zeker gelijk in, natuurlijk is Marlijn wel enorm bezig geweest met allerlei acties in de aflevering dat Ajouad eruit vloog, dus wie weet is hij daardoor alsnog geswitcht, maar zo kan je natuurlijk alles recht redeneren ;)

Zit ook zeker niet rustig op de bank donderdag ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #771 Gepost op: 22-02-2015, 18:36:11 »
In het voorstukje voor volgende week zie je Art wel al de 'wie is de mol' vraag stellen, dan zal daarna het beeld wel op zwart gaan en de ontknoping komt dan in de laatste aflevering.
Maar dat impliceert dat de bekendmaking aan de finalisten in Sri Lanka heeft plaatsgevonden.

Ja dat bedoel ik ook. Aan het begin van de afl , waarschijnlijk op de helft ofzo, valt er 1 af. Dan de 40 vragen test. Dan Art: wie is de mol?...... Einde aflevering. Wij gefrustreerd terwijl we dat al wisten.

En dan de ontknoping over 2 weken. Voor iedereen zal het dan pas bekend zijn. (behalve de mol, art en nog een paar, die weten het al natuurlijk)

Edit: Nee niet in Sri Lanka wordt het bekend gemaakt. In de live uitzending

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #772 Gepost op: 22-02-2015, 18:38:44 »
Maar vorig jaar was de finale toch ook live? Susan kon er niet eens bij aanwezig zijn namelijk, en werd er een heel moeilijk skype gesprek opgezet...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #773 Gepost op: 22-02-2015, 18:40:51 »
Maar vorig jaar was de finale toch ook live? Susan kon er niet eens bij aanwezig zijn namelijk, en werd er een heel moeilijk skype gesprek opgezet...

Hoe ik het heb begrepen is dat dit jaar de mol live bekend wordt gemaakt. Dus zowel de winnaar als verliezer weten zelf nog niks. Wat normaal op camera in het land wordt bekend gemaakt (wie is de mol) zal nu live plaatsvinden.

En als ik dat verkeerd heb begrepen ben ik het met je eens en is er idd NIKS anders dan de voorgaande jaren  ??? ???

Edit: Dus je ziet Art vragen: Wie is de mol? in Sri Lanka.. Dan zal hij zoiets zeggen als: Dat maakt de mol in Ned. pas bekend... ofzo?
« Laatst bewerkt op: 22-02-2015, 18:44:28 door FS »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #774 Gepost op: 22-02-2015, 18:44:11 »
De reünie is dit jaar life. Dat wil niet zeggen dat de winnaar/verliezer niet weten wie de Mol is (de winnaar weet 't sowieso, die heeft immers de test op de Mol ingezet :P ). Ook de winnaar/verliezer is al bekend en dat weten ze zelf ook.

Je krijgt namelijk zo'n zelfde soort filmpje als vorig jaar met Susan op die vlonder in de Filippijnen. DAT is dus niet life. De rest is wel life - de reacties van de andere kandidaten, en het nabespreken.

Moltalk is sowieso altijd life he. ;)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #775 Gepost op: 22-02-2015, 18:45:09 »
De reünie is dit jaar life. Dat wil niet zeggen dat de winnaar/verliezer niet weten wie de Mol is (de winnaar weet 't sowieso, die heeft immers de test op de Mol ingezet :P ). Ook de winnaar/verliezer is al bekend en dat weten ze zelf ook.

Je krijgt namelijk zo'n zelfde soort filmpje als vorig jaar met Susan op die vlonder in de Filippijnen. DAT is dus niet life. De rest is wel life - de reacties van de andere kandidaten, en het nabespreken.

Moltalk is sowieso altijd life he. ;)

Dit maar dan wel live  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #776 Gepost op: 22-02-2015, 18:50:20 »
Waarom heb ik Art dan horen zeggen: Dit jaar zal de mol live bekend worden gemaakt?

In jullie uitleg zie ik niks anders dan voorgaande jaren.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #777 Gepost op: 22-02-2015, 18:54:54 »
Waarom heb ik Art dan horen zeggen: Dit jaar zal de mol live bekend worden gemaakt?

In jullie uitleg zie ik niks anders dan voorgaande jaren.

Voorgaande keren werd de reünie drie weken van te voren opgenomen met alle kandidaten. Dit jaar wordt die reünie live in Vondel CS gedaan. De afgevallen kandidaten weten dus niks tot aan 5 maart (of net zoveel als wij als kijker te zien krijgen) Alleen de finalisten weten hoe de vork echt in de steel zit. Want de camera stopt gewoon met filmen zodra Art: wie.. is.. de.. Mol? Dat ziet u volgende week" heeft gezegd, maar laat de finalisten wel weten wie winnaar, verliezer en mol is. Tenminste dat lijkt mij het enige verschil, voorheen werd die reünie namelijk drie weken voor de finale-aflevering al opgenomen namelijk in besloten kring. Dat is dit jaar geen besloten iets meer maar een hele happening :)

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #778 Gepost op: 22-02-2015, 18:56:32 »
Voorgaande keren werd de reünie drie weken van te voren opgenomen met alle kandidaten. Dit jaar wordt die reünie live in Vondel CS gedaan. De afgevallen kandidaten weten dus niks tot aan 5 maart (of net zoveel als wij als kijker te zien krijgen) Alleen de finalisten weten hoe de vork echt in de steel zit. Want de camera stopt gewoon met filmen zodra Art: wie.. is.. de.. Mol? Dat ziet u volgende week" heeft gezegd, maar laat de finalisten wel weten wie winnaar, verliezer en mol is. Tenminste dat lijkt mij het enige verschil, voorheen werd die reünie namelijk drie weken voor de finale-aflevering al opgenomen namelijk in besloten kring. Dat is dit jaar geen besloten iets meer maar een hele happening :)



Ja maar dan verandert er dus niks voor de 'gewone' kijker.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #779 Gepost op: 22-02-2015, 19:00:11 »
 ::ontopic:: Dus we zijn het er nu over eens dat Chris de mol is? Toch ::roos:: ::feest::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)