Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 317048 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #900 Gepost op: 26-02-2015, 23:39:27 »
Ik denk dat iedereen anders reageert en acteert in dit spel. Zoals ik eerder vandaag al ergens zei: Afgaan op gedragingen of uitdrukkingen lijkt me zinloos (pun not intended), want als men mij 2 maanden op voorhand zegt dat ik de Mol ben, dan oefen ik mijn gemaakte reacties gewoon tot in den treuren.

Acties spreken nog altijd het duidelijkst (al kan een Case is the mole hint ook altijd helpen).

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #901 Gepost op: 26-02-2015, 23:47:49 »
Het enige wat ik net wel zag bij de executie, is dat Margriet trillende handen had. Zenuwen kun je best moeilijk faken denk ik? (maar goed dit heeft niet zoveel met de micro expressies te maken haha)
Zenuwen kan je faken of je zo inleven dat het spannend is. Dan ga je vanzelf trillen.
Ik heb bijvoorbeeld een tik met me been wat gaat trillen / wiebelen als ik zenuwachtig ben maar die tic kan ik ook oproepen als ik niet zenuwachtig ben  ::rofl::

Maar dit begrijp ik nog steeds niet eigenlijk, ik heb dat ook gehoord maar als mol ben je toch blij dat iemand weer geld uit de pot heeft gehaald?

Edit: someone was me al voor ;)
[/quote]
Snap ik zelf ook nog steeds niet, maar wellicht had ze liever en / en gezien? of liep iets niet zoals ze het voorgesteld had in haar plan.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #902 Gepost op: 27-02-2015, 00:01:38 »
Als Martine en Chris de test op Margriet hebben ingevuld, kan Margriet de mol niet zijn. Marlijn had de mazzel dat ze een joker van de mol (Rik) heeft gekregen. Margriet zit volledig op Rik.  Dus Margriet wint!

Dit, Rik de muis is de mol ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #903 Gepost op: 27-02-2015, 00:02:52 »
Ik volg het niet, als iedereen op de Mol zit vallen mensen die op de Mol zitten toch gewoon af?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #904 Gepost op: 27-02-2015, 00:06:42 »
Ik volg het niet, als iedereen op de Mol zit vallen mensen die op de Mol zitten toch gewoon af?

Dus dat  ::ok::
Iedereen zat op Margriet. Ik baseer dat niet alleen op de testen maar op het hele seizoen.. Chris vloog eruit omdat Rik zijn jokers had 'gepikt', en ook op Margriet zat... Marlijn ook op Margriet , dat is ook al afleveringen duidelijk...

Dus iedereen op Margriet. Chris geen jokers, de rest wel. Helder toch

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #905 Gepost op: 27-02-2015, 00:23:52 »
Vind zijn manier van kijken heel mooi maar blijkbaar kan het er ook niet helemaal in dat er echt mensen zijn die met voorkennis toch zo kunnen reageren dat je dat niet ziet.

Daarbij is Margriet volgens mij alleen maar 1 keer uit haar rol gevallen en dat is in aflevering 7 dat ze horen dat er niemand naar huis gaat. Als iedereen elkaar omhelst hoor je haar gewoon shit zeggen  ::rofl::

Nou ja, haar blikken soms bij executies... Al bij een van de eerste, dat iemand moet huilen. Zie je haar echt zo kijken van 'Boeiend'. Vond die houding echt opvallend. Al had ik haar toen nog niet als verdachte.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #906 Gepost op: 27-02-2015, 00:24:51 »
Indien Rik de mol is: dan ging het tussen Marlijn en Chris om af te vallen. Alleen Margriet vult consequent haar test op Rik in en wint sowieso. Chris had 2 jokers, Marlijn niks. Dat kon Rik zijn buddy niet maken dus voor de zoveelste keer redt hij Marlijn, daar voelt ie zich door het bondje moreel verplicht toe.

Indien Margriet de mol is: dan ging het tussen Marlijn en Chris want Rik zit sowieso veilig omdat hij jokers kan afpakken en hij sowieso test op Margriet. Hij wil niet dat Marlijn voor de finale eruit ligt en ziet in Chris een geduchte tegenstander om de pot te winnen. Hij kan de mol Margriet wel jokers afpakken, maar dat helpt Marlijn niks want dan staan Chris en Marlijn op gelijke hoogte. Hoe kan hij dan dus bereiken dat zijn buddy Marlijn de finale sowieso haalt? Door Chris eruit te trappen door het ontnemen van zijn jokers. Concurrent minder, Marlijn is gespaard en hij kan het winnen van Marlijn (moge de beste winnen) in de eindtest.

Een van beide scenario's zal zich ontvouwen in de tiende aflevering
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #907 Gepost op: 27-02-2015, 01:59:06 »
Margriet!  ::bravo::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #908 Gepost op: 27-02-2015, 02:05:34 »
::sorry::

Margriet is de mol!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #909 Gepost op: 27-02-2015, 02:08:46 »
Margriet! Toppertje  ::bravo::

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #910 Gepost op: 27-02-2015, 02:37:48 »
Margriet van der Linden.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #911 Gepost op: 27-02-2015, 07:37:40 »
Tsja, Margriet, maar dit is wel heel erg duidelijk nu.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #912 Gepost op: 27-02-2015, 09:15:08 »
Margriet is de Mol. Na aflevering 1 had ik haar al in de smiezen.

Mijn broer belde gisteren direct na de uitzending op; die dacht, op basis van die laatste uitzending, dat Marlijn de Mol was. Ik legde uit dat dat al minder waarschijnlijk was vanwege de tactische positie van de Mol in het eerste spel (pakt liever jokers dan iets anders). Het tweede spel moet ik nog terugkijken wat daar precies gebeurt.

Ik heb nogal een (pijnlijke) keelontsteking; ik heb besloten het forum (en andere zaken) even niet meer bij te houden. Dus voorlopig is dit mijn laatste bericht. Veel plezier nog in de komende week (en erna) van 'Wie is de Mol?'!

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #913 Gepost op: 27-02-2015, 09:19:18 »
Rik ofcourse  ::jaja::

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #914 Gepost op: 27-02-2015, 09:43:20 »
Ik heb nogal een (pijnlijke) keelontsteking; ik heb besloten het forum (en andere zaken) even niet meer bij te houden. Dus voorlopig is dit mijn laatste bericht. Veel plezier nog in de komende week (en erna) van 'Wie is de Mol?'!

Weet niet of je het leest, maar beterschap! En veel plezier volgende week met de reünie-uitzending.  ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #915 Gepost op: 27-02-2015, 09:47:36 »
Avogadro, beterschap!
kan ook Margriet zijn. Dan ben ik erg benieuwd naar haar molacties. Maar nee, het is Rik.

Marlijn is onmogelijk geworden.
Voor mijn regeltjes kan het alleen Marlijn zijn ::rofl::. De wie-verdenkt-wie gaat alleen nog met haar. Maar neen, ze is het niet, ze is echt het type-wensmol. Wat zou ze iedereen, de kandidaten voorop, prachtig om de tuin hebben geleid!

Zo goed, dat het niet kan en dus is Margriet de mol en moeten er wat regeltjes op de schop:

dat er echt mensen zijn die met voorkennis toch zo kunnen reageren dat je dat niet ziet.

Daarbij is Margriet volgens mij alleen maar 1 keer uit haar rol gevallen en dat is in aflevering 7 dat ze horen dat er niemand naar huis gaat
Ja daar was ze wel heel oprecht inderdaad. Oprecht blij lijkt me want de mol wil zoveel mogelijk kandi's in het spel houden. Zeker omdat ze dan meteen weet dat er weer geld uit de pot is. Maar het zal vast ook een verrassing voor haar zijn geweest want het was niet nodig voor de productie haar nog eerst even in te seinen wat Rik en Art gedaan hadden.



De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #916 Gepost op: 27-02-2015, 10:05:58 »
Het kan niet anders dat Rik de mol is! Bij de laatste opdracht weer in een sleutelpositie zitten: zinnen fout doorgeven of zinnen helemaal niet doorgeven.
Bij het praatje met Art zie je weer reclame van Anchor (Anchorman=Nieuwslezer) achter Rik. En oh ja, hij houdt het Mollogo van de envelop ook nog even goed in beeld.

Het is zo overduidelijk! ;D

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #917 Gepost op: 27-02-2015, 10:09:23 »
Het kan niet anders dat Rik de mol is! Bij de laatste opdracht weer in een sleutelpositie zitten: zinnen fout doorgeven of zinnen helemaal niet doorgeven.
Bij het praatje met Art zie je weer reclame van Anchor (Anchorman=Nieuwslezer) achter Rik. En oh ja, hij houdt het Mollogo van de envelop ook nog even goed in beeld.

Het is zo overduidelijk! ;D

En hij staat naast Art. Marlijn & Margriet tegenover hem. 2 kandidaten en 1 Mol ::vergroot::

Art zei eerder ook: "En dus zijn de finalisten bekend. 2 vrouwen 1 man, Marlijn Margriet & Rik, 2 kandidaten 1 Mol."

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #918 Gepost op: 27-02-2015, 10:14:56 »
Stel dat Margriet de mol is. En de laatste drie (of zo) afleveringen zit iedereen al op haar. En Rik en Marlijn hebben de andere kandidaten weg weten te werken. Dan komt de laatste opdracht. Een uitgelezen mogelijkheid om die pot, die echt behoorlijk laag is, nog even te spekken. Voordat Rik of Marlijn die pot binnen harken.

Dan doe je toch extra je best? Dan zou die opdracht toch moeten slagen? Als kandidaat mollen heeft dan toch geen zin meer, want iedereen weet al hoe het zit? Je wil dan toch juist geld verdienen, nu je grote kans hebt dat zelf op te halen?

Als je die opdracht objectief bekijkt, dan is het eindresultaat dat Margriet twee zinnen tekort komt. Rik heeft een zin te veel, en een verkeerde zin. Marlijn heeft ook een zin te veel.

De beste molpositie is in het midden. En Magriet krijgt twee zinnen niet door. Dat kan alleen doordat Rik haar die zinnen niet geeft. Dat is duidelijk een molactie. Als hij een kandidaat is die molt, wie wil hij dan voor de gek houden?

Ik hoor graag een verklaring!   ;D

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #919 Gepost op: 27-02-2015, 10:21:32 »

De beste molpositie is in het midden. En Magriet krijgt twee zinnen niet door. Dat kan alleen doordat Rik haar die zinnen niet geeft. Dat is duidelijk een molactie. Als hij een kandidaat is die molt, wie wil hij dan voor de gek houden?

Ik hoor graag een verklaring!   ;D

Rik is geen kandidaat, Rik is de Mol ::) :P
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 10:30:10 door Molletjuh »