Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 317000 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #980 Gepost op: 28-02-2015, 23:08:06 »
Ik begrijp je reactie niet  ???

Ook prima, ik snap jouw reacties niet, jij de mijne niet. We zijn het eens dat we elkaar niet begrijpen  ::zwaai::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #981 Gepost op: 1-03-2015, 01:19:36 »
Laat Rik maar de winnaar zijn en Marlijn de mol, dan val ik van mijn stoel. Dan heeft ze het geweldig gedaan  ::bravo::

Leg maar vast een paar kussens op de grond! ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2015, 09:13:29 door Bakkertje, Reden: quote gefixed »

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #982 Gepost op: 1-03-2015, 08:12:41 »
Margriet de mol.
Marlijn de winnaar.
Rik de verliezer.

Marlijn heeft zo'n "winnaarskop" ::tandpastasmiley::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #983 Gepost op: 1-03-2015, 08:32:17 »
Echt, wil je het nu niet snappen of wat? Feit: de mol is met het idee gekomen van post van de mol. Check Art zijn chat op dinsdag afgelopen week. Feit: als jij vindt/denkt/weet dat Margriet de mol is, heeft zij dus dat idee geopperd. Je bent wel teleurgesteld in Rik, dat ie dankzij de molpost in de gelegenheid is gesteld -750 voor jokers en -750 voor de groepsvrijstelling te pakken. Maar als Margriet de mol is, heeft zij dit bedacht! Maar nee, dan is er niks aan de hand, is het geweldig want oh Margriet kan zo goed acteren en om de tuin leiden  ???

En om in jouw woorden te spreken: Margriet zit bij mij in mijn irritatie-gebied. Laat Rik maar de winnaar zijn en Marlijn de mol, dan val ik van mijn stoel. Dan heeft ze het geweldig gedaan  ::bravo::

 ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #984 Gepost op: 1-03-2015, 10:00:09 »
Rik is de mol
OK dan scheiden hier onze wegen, het was een leuk seizoen met je, Moedermol (Viktor, Chris) ::rofl:: ::ok::

Ben het wel met je eens hoor: Rik was echt smug staande naast Art. Maar Margriet komt nauwelijks in beeld of ter sprake... die heeft heel afl. 10 nog ;)

Ik heb op de Molbeurs wel alles ingezet op Rik (maar da's alleen om nog kans te maken haha) dus ik help het je hopen.

Rik zijn biechten zijn erg gescript lijkt het wel, slecht acteerwerk. En die jokers....

Maar dat is het dan wel. Hij komt laag in mijn methode uit. Met name het loner-verhaal past helemaal op Margriet maar totaal niet op Rik. Die zoekt overal anschluss, tot aan de ontbijttafel aan toe ;).

De mol is de laatste aflevering juist ook niet ontspannen. Dan zijn er nog 3 tegenover je die wel weten dat jij de boel verstiert en komt het wel erg dichtbij. Als je ziet hoe ze de aansluiting bij de andere 3 mist daar op haar hotelkamer!!! Ze probeert uit arren moede maar een onderwerp op tafel te gooien. "Chris, laat de pot eens zien". Maar ze wordt aan alle kanten genegeerd. Zielig om te zien. De anderen zijn volkomen frank en vrij... ze weten wie de mol is, ze spannen nu dus samen, 3 tegen 1, de spanning is eraf.

Viktor was inderdaad de enige die Rik al vanaf aflevering 2 meenam in de test tot aan nr. 1 verdachte bij zijn exit. Rik kan dus sowieso niet. Temeer omdat heel mysterieus 'ineens' Rik door alle kandidaten genoemd werd. Kwam zomaar uit de lucht vallen. Typisch gedaan dus om even te maskeren dat Rik de mol niet kan zijn door exit Viktor. Een week later was de maskerade er al weer af.

Zo is er ook de hele serie een grote maskerade rond Chris geweest. Die werd verdacht gemaakt. Maar dat bleek reuze mee te vallen want hij schopte het zelfs tot penningmeester! Net als Rik DE grote vertrouweling van de groep.

Als Rik dus de mol is mag mijn complete methode wel de prullenbak in, niet slechts delen ervan ::hypocriet:: ::ohno::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #985 Gepost op: 1-03-2015, 10:17:00 »
Leg maar vast een paar kussens op de grond! ::rofl::


Niet nodig, ala Inception zal de onthulling dat Marlijn de mol is, mij wel uit mijn gedroomde uitkomst halen. Dan moet je juist wakker schrikken door te vallen  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #986 Gepost op: 1-03-2015, 11:14:49 »
Feit: de mol is met het idee gekomen van post van de mol
Dit vind ik wel een hele leuke van Margriet. Zelf zo robuust die 100,- pakken en een pietsie klein stapje zetten (ook nog met steun van Martine) die de pot-roof in gang zet. Daarna nooit meer hulpmol geweest. Achteraf gezien veel molser dan Viktor en ook Chris (maar ja we wisten toen allemaal nog niet dat iedereen zou worden aangezocht als hulpmol).

Heel leuk doordacht plan van Margriet dan, helemaal tot aan de laatste opdracht toe die 'post van de mol' heette. En dus pas helemaal op het einde zie je de rode draad en kan je terugredeneren dat Margriet de mol moet zijn. Een slimme, lange, hint ::ok:: 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #987 Gepost op: 1-03-2015, 15:41:09 »
Mag ik even opscheppen? ::hypocriet::

Ik zat mijn verdenkingen van de afgelopen jaren te bekijken.
Ik kwam tot de conclusie dat ik ongeveer vanaf aflevering 7 van seizoen 12 bijna onafgebroken de Mol in mijn top 3 verdachten heb gehad ::oink::
Uitgaande van dat Margriet daadwerkelijk de Mol is dit jaar. Enige uitzonderingen waren een deel van aflevering 1 en 2 van seizoen 14 en aflevering 4 van dit jaar :o
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #988 Gepost op: 1-03-2015, 15:55:20 »
bijna onafgebroken de Mol in mijn top 3 verdachten heb gehad
Hee wacht 's ff... ik heb ook eens gekeken en kwam tot de conclusie dat ik vanaf seizoen 1 onafgebroken de Mol in mijn top 3 verdachten heb gehad tijdens de finale, zonder uitzonderingen!  ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #989 Gepost op: 1-03-2015, 15:58:25 »
Dit vind ik wel een hele leuke van Margriet. Zelf zo robuust die 100,- pakken en een pietsie klein stapje zetten (ook nog met steun van Martine) die de pot-roof in gang zet. Daarna nooit meer hulpmol geweest. Achteraf gezien veel molser dan Viktor en ook Chris (maar ja we wisten toen allemaal nog niet dat iedereen zou worden aangezocht als hulpmol).

Heel leuk doordacht plan van Margriet dan, helemaal tot aan de laatste opdracht toe die 'post van de mol' heette. En dus pas helemaal op het einde zie je de rode draad en kan je terugredeneren dat Margriet de mol moet zijn. Een slimme, lange, hint ::ok:: 8)

Ik vind het juist dom door die actie werd ze vroegtijdig verdacht.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #990 Gepost op: 1-03-2015, 16:09:09 »
Denk dat verdacht worden voor Margriet toch wel was gebeurd aangezien ze een redelijk dominante dame is (althans zo overkomt) en daardoor trekt ZE de verdenkingen vanzelf wel aan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #991 Gepost op: 1-03-2015, 16:34:55 »
Ja klopt. Heeft niks met dit uitvoerig uitgedachte plan ter maken.

Als het nou iets was wat ze uit de mouw schudde en verkeerd uitpakte... maar nee, hier heeft de gehele productie op gestudeerd en maandenlang voorbereid. Wat er dan uitkomt is toch wel een juweeltje te noemen in de gehele historie van WIDM ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #992 Gepost op: 3-03-2015, 10:44:04 »
Suggestie van mijn kant
Een nieuw woord in het moljargon is tegenwoordig wensmol. Is het niet leuker om die term te vervangen door molshoop? ;D


Ontopic: Margriet! ::super::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #993 Gepost op: 3-03-2015, 10:51:19 »
Suggestie van mijn kant
Een nieuw woord in het moljargon is tegenwoordig wensmol. Is het niet leuker om die term te vervangen door molshoop? ;D


Ontopic: Margriet! ::super::

"Mijn molshoop is Margriet." Hm, klinkt toch een beetje vreemd. ::rofl::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #994 Gepost op: 3-03-2015, 10:53:23 »
En  'Mijn molshoop is dat Margriet het is' dan? ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #995 Gepost op: 3-03-2015, 11:02:47 »
Mijn wensmol is en blijft Marlijn nu Chris het niet meer kan zijn. Zou te grappig zijn dat ik met Marlijn als mol gesproken heb een week voor de daadwerkelijke onthulling aanstaande donderdag. En dat niet alleen, ook gewoon zeggen dat je geen handtekening hoeft of foto omdat zij niet mijn main suspect is, maar wel een van mijn favorieten ::rofl::

De afwezigheid van Margriet en Rik bij Moltalk (terwijl ze eerder wel met aardig wat kwamen aanwaaien) is ook niet gek. Dan sta je daar tussen liefhebbers van het programma en moet je nog meer op je hoede zijn of je je niet verspreekt
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #996 Gepost op: 3-03-2015, 11:13:23 »
Mijn wensmol is en blijft Marlijn
Same here  ::ok::

Mijn vreesmol is gelukkig al naar huis.

Mijn Molbeursmol is Rik. Als jij gelijk hebt met je mol dan prolongeer ik toch nog het kampioenschap ::trots::

Mijn mol zonder iets is Margriet 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #997 Gepost op: 3-03-2015, 11:55:51 »

Mijn mol zonder iets is Margriet 8)
Margriet krijgt de bloemen.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #998 Gepost op: 3-03-2015, 12:24:04 »
Marlijn is nog steeds mijn mol.

Chris en Rik zaten allebei op Margriet de eerste test van afl. 9.
Maar hadden dus de meeste vragen fout omdat ze op de verkeerde zaten.
Rik met een joker en misschien ook wel met wat geluk wint het van Chris dus Chrexit.
Margriet zit op Rik maar heeft ook de meeste vragen fout omdat ze er naast zit,... maar met 2 jokers gaat ze uiteindelijk met 2 vingers in haar neus door.

Waar Marlijn als mol zijnde op heeft gestemt doet er helemaal niet toe,....

Ik zou alleen niet weten wie nou de winnaar en de verliezer is,... ik gok! Rik als winnaar,... jammer voor Margriet.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #999 Gepost op: 3-03-2015, 13:44:03 »
Marlijn is nog steeds mijn mol.

Chris en Rik zaten allebei op Margriet de eerste test van afl. 9.
ze zaten alledrie op margriet, alleen margriet zat op Rik. als Rik niet de mol is dan zou margriet naar huis moeten, bleef Chris over als finalist en is marlijn de mol. Marlijn is alleen niet de mol, dat hebben we elders al vastgesteld dat ze de verliezer is, ze zit ook in de tweede test op margriet. Als Margriet dan niet de mol is, is Rik de mol, en is het gelijk logisch dat Margriet er nog in zit. Maar...Rik zit ook in de tweede test op Margriet. maar dat kan gewoon een keuze zijn geweest van de Mol omdat ie zo vrolijk met marlijn was en het niet kan hebben dat ie op Marlijn zou moeten zitten.

In ieder geval zat vrijwel iedere deelnemer op Margriet, behalve Pieter. Viktor zat eigenlijk vanaf afl 2 op Rik, maar dat verhaal kennen we, meneer ging te veel spreiden en dat werd hem fataal. Margriet blijft een beetje hangen bij Chris en Rik. en af en toe marlijn. Rik begint bij Marlijn, weet het spel te overleven in afl 3. dankzij de te vergeven vrijstellingen.

Belangrijk is om niet te vergeten: veel vragen die over opdrachten gaan, kunnen het antwoord heel makkelijk van toepassing zijn op Rik en op Margriet.

Mijn mol is Rik. Puur omdat iedereen die op margriet zit, er makkelijk lang in hadden kunnen zitten vanwege bovenstaand feitje, en vervolgens er uit kieperden.

Rik had een stilzwijgend verbond met margriet. op basis daarvan, Margriet is de winnaar en Marlijn dus de verliezer.