Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 316989 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1020 Gepost op: 4-03-2015, 23:30:36 »
Nog maar een paar uur  :D

21 uur en een paar minuten sfeermakerij van Art nog te gaan. ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1021 Gepost op: 4-03-2015, 23:32:51 »
21 uur en een paar minuten sfeermakerij van Art nog te gaan. ;D

Art, en Pieter, Evelien, Ajouad, Viktor, Carolina, Martine en Chris ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1022 Gepost op: 4-03-2015, 23:39:10 »
Art, en Pieter, Evelien, Ajouad, Viktor, Carolina, Martine en Chris ;D

Eigenlijk is dat eerste kwartier een hel, want iedereen zegt wat je al wist (al wil ik nog wel eens horen wat er nu bij Carolina 'geswitched' werd op het einde).

Maar als de finalisten binnen komen en de tafelsetting is zoals normaal, dan weet je wie de verliezer is, want die gaat het verst van Art zitten. ;D En dan gaat het snel. ;)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1023 Gepost op: 4-03-2015, 23:56:50 »
Ja van mij hoeft dat eerste kwartier ook niet ::rofl::

(Begin nu wel een beetje nerveus te worden)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1024 Gepost op: 5-03-2015, 00:00:04 »
Gelukkig moet ik morgen tot 18:15 naar school en ben ik pas rond 20:00 thuis. Hoef ik niet zo lang thuis zenuwachtig te zitten zijn vooraleer de uitzending begint. :)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1025 Gepost op: 5-03-2015, 00:06:11 »
(Begin nu wel een beetje nerveus te worden)

Ik ook hoor! Moet morgen erg veel doen, maar WIDM zal me te veel bezig houden ben ik bang.  :-X
Maar wat kan het snel gaan! Paar weken geleden dacht ik nog: 'We hebben nog zoveel weken te gaan!' , maar morgen is de ontknoping alweer! Time flies when you're having fun.  ;D
« Laatst bewerkt op: 5-03-2015, 00:09:45 door DylanS »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1026 Gepost op: 5-03-2015, 00:11:21 »
Ja van mij hoeft dat eerste kwartier ook niet ::rofl::

(Begin nu wel een beetje nerveus te worden)

Ik ben vooral razend benieuwd naar die off screen molacties die we allemaal niet zagen en ook niet konden voorspellen. Dat blijven de leukste. ;)

Offline Sarai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1027 Gepost op: 5-03-2015, 08:37:30 »
Dit is het eerste jaar dat ik niet weet wie het is. En ik kijk al sinds het allereerste seizoen.

Ik weet het gewoon echt niet. Mijn gevoel zegt Rik, al het hele seizoen. Maar mijn verstand, met alle hints e.d., zegt Margriet, sinds aflevering 6/7 ongeveer. Mijn broertje verdenkt Marlijn en dat vind ik dan weer heel grappig. Maar ik kan gewoon geen keuze maken, durf niet alles op 1 te zetten..


Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1028 Gepost op: 5-03-2015, 08:42:53 »
Ik ben vooral razend benieuwd naar die off screen molacties die we allemaal niet zagen en ook niet konden voorspellen. Dat blijven de leukste. ;)

Ik ook. Die maken of breken voor mij de mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1029 Gepost op: 5-03-2015, 09:40:15 »
Zouden we als molloten wel een flater van formaat slaan hoor, als het Rik is. Wij zijn maar aan het speuren maandenlang terwijl de argeloze kijker eens 1x per week inschakelt op donderdagavond. Maar die zetten alles in op Rik en wij op Margriet, bijna 100 stemmen al ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1030 Gepost op: 5-03-2015, 09:41:23 »
Zouden we als molloten wel een flater van formaat slaan hoor, als het Rik is. Wij zijn maar aan het speuren maandenlang terwijl de argeloze kijker eens 1x per week inschakelt op donderdagavond. Maar die zetten alles in op Rik en wij op Margriet, bijna 100 stemmen al ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
wat zielig voor jullie ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1031 Gepost op: 5-03-2015, 10:00:19 »
Zouden we als molloten wel een flater van formaat slaan hoor, als het Rik is. Wij zijn maar aan het speuren maandenlang terwijl de argeloze kijker eens 1x per week inschakelt op donderdagavond. Maar die zetten alles in op Rik en wij op Margriet, bijna 100 stemmen al ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Dat zou wat zijn ja! ::rofl:: Maar nee, ik denk dat de makers er keurig in slagen om Rik flink wat verdachter te maken dan ie werkelijk is. Tekstjes van Art over Rik, extra nadruk op opmerking "molgroen" van Rik, en als klap op de vuurpijl tekstjes van de Mol die naar Rik lijken te wijzen en naar Margriet als bliksemafleider terwijl het andersom is. Een beetje flauw, maar daar moet je dan maar doorheen kijken. :P

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1032 Gepost op: 5-03-2015, 10:24:27 »
Dat zou wat zijn ja! ::rofl:: Maar nee, ik denk dat de makers er keurig in slagen om Rik flink wat verdachter te maken dan ie werkelijk is. Tekstjes van Art over Rik, extra nadruk op opmerking "molgroen" van Rik, en als klap op de vuurpijl tekstjes van de Mol die naar Rik lijken te wijzen en naar Margriet als bliksemafleider terwijl het andersom is. Een beetje flauw, maar daar moet je dan maar doorheen kijken. :P

Ik ben erg blij dat ze Rik zo verdacht hebben gemaakt. Kijk altijd met een groepje mensen, waarvan ik de enige echt fanatieke kijker ben, maar ik zit als enige op Margriet! Een ander op Marlijn en de rest op Rik. En ze bleven maar zeggen: 'Nee joh het is Margriet niet.' Dus hoop nu enorm dat ze het wel is natuurlijk.  ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1033 Gepost op: 5-03-2015, 10:33:15 »
Een beetje flauw, maar daar moet je dan maar doorheen kijken. :P

Het ligt wel mooi in lijn met dat casual kijkend Nederland vol verbazing voor de tv zal zitten. Ik ben benieuwd naar de acties van Margriet (de mol blijft buiten de spotlights qua verdenkingen op de avro site blijft dan een prima indicator) Dus ik bereid mij al voor (zou zo mooi wezen als het Rik is juist door Bentota) dat Rik als winnaar naast Art staat, Marlijn verliest en Margriet toch de mol is. Voordeel voor Marlijn is dat Rik al aangaf er vrienden voor het leven aan overgehouden te hebben dus ik zie Rik wel het geld delen met Marlijn  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1034 Gepost op: 5-03-2015, 10:50:34 »
Als Margriet het is ben ik juist teleurgesteld in Rik dat hij daadwerkelijk niks, nada voor de pot heeft gedaan.

Als margriet het is ben ik teleurgesteld in haar als mol, omdat iedereen haar door had in het spel. Mja we zien vanavond, kan niet wachten!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1035 Gepost op: 5-03-2015, 10:52:59 »
Als Rik de mol is dan zou het wel voor het eerst zijn dat dit forum er flink naast zit?
Voorgaande jaren was de mol vrijwel altijd hoofdverdachte hier.

Ook wel eens leuk toch (hoewel ook heel tragisch ;)8)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1036 Gepost op: 5-03-2015, 11:46:37 »
Maar is dan ook alleen op dit forum dat Margriet bovenaan staat in de verdenkingen.

Als je kijkt op andere stemopties bij andere fora staat over het geheel toch Rik daar ook bovenaan.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1037 Gepost op: 5-03-2015, 11:51:09 »
Maar is dan ook alleen op dit forum dat Margriet bovenaan staat in de verdenkingen.

Als je kijkt op andere stemopties bij andere fora staat over het geheel toch Rik daar ook bovenaan.

Dat maakt me zenuwachtig...
Dan zou ik er dit jaar wéér naast zitten  ::schaam::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1038 Gepost op: 5-03-2015, 12:02:40 »
Of de andere fora's zitten er naast en zitten we hier goed met Margriet :D


Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1039 Gepost op: 5-03-2015, 12:08:09 »
Of de andere fora's zitten er naast en zitten we hier goed met Margriet :D

Laten we daar maar vanuit gaan!  ;)