Auteur Topic: Dagboek Mol en afvaller  (gelezen 62645 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #20 Gepost op: 8-01-2015, 22:47:41 »
Het dagboek van Evelien
Na het aanzicht van het rode scherm hoop ik op een ‘Tim Haarsje’. Dat ik in een kooi in een prachtig landschap met open armen word ontvangen door mijn mede kandidaten. Maar helaas.
Volgens mij denkt íedere afvaller dat ::)

Dagboek van de mol
Volgende aflevering moet ik dit wel corrigeren wil ik recordhouder laagste pot ooit worden.
Een ambitieuze Mol ::ok::
...óf niet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2015, 22:48:50 »
Carolina en Evelien kenden elkaar al van de basisschool, dus ik denk dat ze elkaar wel al redelijk goed kenden. Ik verdacht Carolina toch al niet maar hierdoor nog minder.

Ik verdenk Carolina juist nu nog meer... zeker door deze uitspraak..... het woordje NOG zit me niet lekker...

We'll see..

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2015, 23:04:52 »
Ik zie Evelien niet op de pagina staan, dan lijkt het me die van haar?

Als die cirkeltjes verdenkingen zijn...  ???
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2015, 23:07:10 »
Carolina en Evelien hebben inderdaad bij elkaar op school gezeten maar na schooltijd ook elkaar wel weer uit het oog verloren stond ergens in een interview dus wellicht kenden ze elkaar ook weer niet zo heel goed, dus dan zou dat woordje NOG best op Carolina kunnen slaan

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2015, 23:25:19 »
Nog een pagina. Deze heeft zeker iets verkeerds gegeten  ::rofl::

Zonder dollen, dit zou zomaar een bladzijde van de mol kunnen zijn die maar wat doedelt tijdens een opdracht in plaats van zinvolle dingen noteren.

What the....  ::rofl::

Dagboek van de mol? ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2015, 23:25:56 »
Of iemand die voor zichzelf een geheimschrift heeft gemaakt.

Maar kan ook zijn dat het de vormen zijn van de schilderijen die hij / zij moest onthouden?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #26 Gepost op: 8-01-2015, 23:36:44 »
Staat op het 'vlag op dak' :)
...óf niet!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #27 Gepost op: 8-01-2015, 23:37:35 »
Dat is toch gewoon het Singalees schrift?  ??? Maar waarom zou je dat opschrijven..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #28 Gepost op: 8-01-2015, 23:49:48 »
Dat is toch gewoon het Singalees schrift?  ??? Maar waarom zou je dat opschrijven..

Misschien om te doen alsof je iets opschrijft, om jezelf niet verdacht te maken. Daarom dacht ik aan het boekje van de mol

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #29 Gepost op: 8-01-2015, 23:54:48 »
Is iemand goed in handschriften vergelijken? Misschien toch handig om te weten of de tweede ook van Evelien is..

Edit: lijkt in mijn ogen net iets anders...

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #30 Gepost op: 13-01-2015, 23:29:17 »
Dagboek van de mol
Wat een genot om iedereen zo hard te zien werken voor zo weinig geld. Omringd door schoonheid van inheemse kunst.

De opgezette val werkte feilloos. Een heel museum ingericht met een opbrengst van maar 100 euro.
De mol heeft het hier duidelijk over een "val" in mijn optiek wil dat zeggen dat de mol er hier op aan stuurt dat andere kandidaten het geld verspelen en dat niet in eerste instantie zelf doet. Als je al enig belang aan die dagboeken kunt hechten lijkt dit dus te wijzen op de mensen die niet (veel) zijn gaan kijken.Dus niet Marlijn of Chris maar eerder een Martine of Rik. Martine stuurt heel nadrukkelijk Evelien terug en Rik stelt op het einde voor om nog iemand te sturen.

Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #31 Gepost op: 14-01-2015, 10:32:25 »
De mol heeft het hier duidelijk over een "val" in mijn optiek wil dat zeggen dat de mol er hier op aan stuurt dat andere kandidaten het geld verspelen en dat niet in eerste instantie zelf doet. Als je al enig belang aan die dagboeken kunt hechten lijkt dit dus te wijzen op de mensen die niet (veel) zijn gaan kijken.Dus niet Marlijn of Chris maar eerder een Martine of Rik. Martine stuurt heel nadrukkelijk Evelien terug en Rik stelt op het einde voor om nog iemand te sturen.

Kan die 'val' ook niet bestaan uit het 'voor wat, hoort wat' verhaal?
De mol heeft een val gezet, en hoeps, Margriet trekt €200,00 uit de pot!

Offline MHK

  • Forumlid
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #32 Gepost op: 14-01-2015, 17:16:54 »
in het molboekje staat ook

'op het laatste moment toch nog 200 euro uit de pot'

Margriet is toch degene die bij het invullen van de test 200 euro uit de pot haalt voor 1 joker.
Of is margriet juist niet de mol en is de mol blij dat er op het allerlaatste moment door margriet 200 euro uit de pot is gehaald. Snapt iemand mijn gedachte?

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #33 Gepost op: 14-01-2015, 17:18:17 »
Kan die 'val' ook niet bestaan uit het 'voor wat, hoort wat' verhaal?
De mol heeft een val gezet, en hoeps, Margriet trekt €200,00 uit de pot!

In principe wel natuurlijk, maar het staat hier midden in het stukje over de national gallery en niet aan het begin of het eind van het verhaal. Ik had dus de indruk dat specifiek naar die opdracht verwees. Bij deze opdracht ging "slechts" 100 van de 800 euro verloren door het 'voor wat, hoort wat' gebeuren.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2015, 17:56:34 »
vooral Viktor die zich druk lijkt te maken over de hoogte van de pot
Inderdaad. Een nogal obvious mol :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #35 Gepost op: 15-01-2015, 21:55:03 »
Dagboek Mol aflevering 3

Beste Molfans, Ik kan weer opgelucht ademhalen! De pot is nauwelijks gestegen. En iedereen is door. Voor de mol is dat duaal.

Aan de ene kant is iedere extra kandidaat een mogelijke dekmantel of bliksemafleider. Aan de andere kant wil je als mol soms iemand graag kwijt omdat diegene je het vuur te na aan de schenen legt.
Eerlijk gezegd is er op dit moment iemand in de groep die ik best kwijt zou willen.

Dan wordt er ietsje minder op me gelet. Maar goed met de hele groep door is ook interessant voor het psychologisch spel. Met mij gaat het goed. Ik voel me zeker in mijn eigen duistere wereld en vertrouwt in het kandidatenbestaan.

De Mol

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #36 Gepost op: 15-01-2015, 21:55:44 »
Voor de mol is dat duaal.

Leuk voor de duo-theorie. ;)

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #37 Gepost op: 15-01-2015, 22:07:06 »
Is de joekel van een spelfout in het dagboek bedoeld om ons te laten denken dat de mol geen journalist of nieuwslezer is?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #38 Gepost op: 15-01-2015, 22:29:11 »
Even voor degene die niet weten wat duaal is...........1) Tweevoudig 2) Tweeledig 3) Tweetallig

Dus daar hebben we de duo's weer.

Mompelt iets van toch mol en 2e mol?? Chris en Ajouad samen :P

Offline Natjuuh12

  • Forumlid
Re: Dagboek Mol en afvaller
« Reactie #39 Gepost op: 15-01-2015, 22:53:45 »
Even voor degene die niet weten wat duaal is...........1) Tweevoudig 2) Tweeledig 3) Tweetallig

Dus daar hebben we de duo's weer.

Mompelt iets van toch mol en 2e mol?? Chris en Ajouad samen :P
Chris en Rik zijn nog erger samen lijkt mij  ::rofl::