Auteur Topic: Muzikale aanwijzingen Roodshow  (gelezen 260183 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #200 Gepost op: 17-01-2015, 14:29:25 »
Bijna alles wijst op Ajouad (met als eventuele back-up Rik/Chris). Jammer want ik heb ze er alle drie graag nog even in.

Ik neig ook naar Ajouad door wat hier gezegd wordt, en dat zou ik heel jammer vinden! Maar ja, dat is het spel.

Vind Rik/Chris ook niet zo'n goede omdat (wat iemand anders ook al zei, weet niet meer wie) het naar allebei wijst en niet naar 1 van de 2. Dus niet echt een sterke hint.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #201 Gepost op: 17-01-2015, 14:35:33 »
Ik neig ook naar Ajouad door wat hier gezegd wordt, en dat zou ik heel jammer vinden! Maar ja, dat is het spel.

lijkt me ook erg logisch overigens...die jongen weet namelijk helemaal niks. die weet niet of hij op het goede spoor zat (hij zag nooit een scherm)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #202 Gepost op: 17-01-2015, 14:38:38 »
lijkt me ook erg logisch overigens...die jongen weet namelijk helemaal niks. die weet niet of hij op het goede spoor zat (hij zag nooit een scherm)

Lijkt mij juist een voordeel. Genoeg voorbeelden van kandidaten te bedenken die door hun groene schermen dachten goed te zitten terwijl ze juist helemaal verkeerd zaten. Groen betekent alleen maar dat je niet de slechtste bent, niet dat je goed zit.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #203 Gepost op: 17-01-2015, 15:42:23 »
Viktor deed mee aan So you wanna be a Popstar in 2007

Hmm.. deze vind ik ook wel mooi. Sowieso omdat het nummer afkomstig is uit een talentenjacht

Offline Ice-T

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #204 Gepost op: 17-01-2015, 20:01:47 »

Ik vind dit wel logisch verklaring...

Citaat van: mmhmjanssen
Deze muzikale aanwijzing is niet zo moeilijk. Na het excuus van Chris zegt Ajouad het volgende @38:43
"Een raar verhaal. Echt een raar verhaal. Maar ja, het kan. "Alles is mogelijk."

Ook niet zo gek dat hij afvalt want hij zit op de 3 vrouwelijke M's en die zijn geen van drieën de Mol, dan kun je alleen een vraag toevallig goed hebben.

Ik verwacht namelijk niet dat de mol een vrouw is dit jaar en aankomende donderdag word ajouad voor het eerst echt beoordeeld op het invullen van de test.
En mocht het zo zijn dat chris de mol is dan zal hij vast en zeker ajouad in de verkeerde richting helpen :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #205 Gepost op: 17-01-2015, 20:27:07 »
Ja, Daisy heeft 'm geraden. All Saints bestaat uit 4 vrouwen. Het origineel komt van the rolling stones..
Heuh, ik dacht Red Hot Chili Peppers? :P
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #206 Gepost op: 17-01-2015, 21:01:08 »
Anything betekent in deze context wel degelijk alles. Iets is mogelijk zou de letterlijke vertaling zijn van something is possible.
The British are not impressed.

Offline Ice-T

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #207 Gepost op: 17-01-2015, 21:18:48 »

Het is inderdaad wel mogelijk.

Citaat
'For in Europe, anything is possible ', the man simply declared.
Citaat
" Want in Europa kan alles ", verklaarde de man eenvoudig.

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #208 Gepost op: 18-01-2015, 01:34:18 »
Jullie hebben zoveel goede hints voor ajouad, kan bijna niet anders!
Victor lijkt me een leuke die verwacht je niet hint (en goed mogelijk, heb je gezien hoeveel talentenjachten hij gepresenteerd heeft!!)  ::tandpastasmiley::

Als het maar niet Rick of Chris is, die zijn veel te leuk :D

Offline Pilonski

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #209 Gepost op: 18-01-2015, 05:20:14 »
Flying High kun je uitleggen als hoogtepunt. Hoogtepunt (seks) is weer te koppelen aan dokter Corrie. Martine volgende afvaller.

Offline Ice-T

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #210 Gepost op: 18-01-2015, 14:29:19 »
roflmao :D

Flying High kun je uitleggen als hoogtepunt. Hoogtepunt (seks) is weer te koppelen aan dokter Corrie. Martine volgende afvaller.

Ik denk niet dat regie gaat beginnen aan hints dat is gekoppeld aan intimiteit, moet wel een net programma blijven ;)
Logische gezien is het te koppelen aan rik & chris met hun vliegtuig "flying high" maar dat ligt er dan weer dik boven op
en ik geloof ook niet dat 1 van hun 2en er uit gaat. Zou kunnen maar dat neem ik niet aan en daarom blijft voor mij het meest logische voor de hand
namelijk ajouad.

Moet haast wel want die knuppel heeft geen idee nu hoe hij er voor staat met zijn 3 M's. (time will tell)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #211 Gepost op: 18-01-2015, 20:42:25 »
Nu heb ik wel net Margriet als mijn mol bestempeld maar kan ook best zijn dat ze er volgende week uitvliegt bedenk ik me nu.

Als het gaat over flying high is het Margriet die zegt dat ze aan hijskranen komen te hangen en daar heen en weer moeten zwieren en zwaaien. Daarnaast staat in het dagboek van de mol dat de mol wel van 1 kandidaat zeker af zou willen en zover ik weet is Margriet de enige die Viktor vernoemd en de rest van de kandidaten niet.
Dus toch Viktor als mol............. aaarghhh  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #212 Gepost op: 18-01-2015, 21:17:01 »
Nu heb ik wel net Margriet als mijn mol bestempeld maar kan ook best zijn dat ze er volgende week uitvliegt bedenk ik me nu.

Als het gaat over flying high is het Margriet die zegt dat ze aan hijskranen komen te hangen en daar heen en weer moeten zwieren en zwaaien. Daarnaast staat in het dagboek van de mol dat de mol wel van 1 kandidaat zeker af zou willen en zover ik weet is Margriet de enige die Viktor vernoemd en de rest van de kandidaten niet.
Dus toch Viktor als mol............. aaarghhh  ::rofl::

Martine en Rik noemen Viktor ook als verdachte.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #213 Gepost op: 18-01-2015, 21:23:00 »
Dat klopt maar in Martine zie ik niet echt een mol en Rik is een twijfelgevalletje, maar heeft ook wel kandidaatsdingen waardoor ik hem niet als mol zie ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #214 Gepost op: 19-01-2015, 10:01:54 »
Margriet de enige die Viktor vernoemd en de rest van de kandidaten niet.
Dus toch Viktor als mol.............
Klopt... vandaar kan Margriet ook niet naar huis!

Er zijn ook een hele hoop mensen die Margriet als mol nemen omdat ze eigenlijk Viktor denken maar ze weten dat Margriet ook nog even blijft voorlopig :P ::tandpastasmiley:: ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MHMol

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #215 Gepost op: 19-01-2015, 23:58:21 »
Ik ga voor Marlijn als afvaller. Het hele liedje gaat over het gevoel hebben dat je vliegt zoals de wind, in dit geval door de verliefdheid. Marlijn had in de vorige aflevering ook het gevoel dat ze vloog, over de boobytrap. Evenals in de liefde is het echter alleen een gevoel, zonder nu te veel in te gaan op definitie van liefde  ::rofl::

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #216 Gepost op: 20-01-2015, 21:29:35 »
Ik heb vaak Engelse mannen gedate en heb het voor de zekerheid even nagevraagd: 'Anything is Possible' valt nadrukkelijk onder 'Alles is mogelijk'. Ik ben verder nog even naar de tekst gaan kijken 'I'm flying high like the wind' het hoge vliegen is misschien als valsstrik, terwijl het in werkelijkheid misschien om het stukje 'Like the wind' gaat. Is er een kandidaat die iets met de wind deed of het woord wind benoemde? Martine zegt wel (op het strand) 'Doe maar lekker veel, het waait' (op minuut 29:34) ik ga even verder kijken of er nog meer is.

Jep, iets = something

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #217 Gepost op: 20-01-2015, 23:47:39 »
Weet niet of dit al gepost is, maar fliying high kan ook nog op Ajouad slaan omdat hij de eerste drie afleveringen op wolken zat of als hoogvlieger gezien kan worden omdat hij drie vrijstellingen had.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #218 Gepost op: 20-01-2015, 23:55:56 »
Weet niet of dit al gepost is, maar fliying high kan ook nog op Ajouad slaan omdat hij de eerste drie afleveringen op wolken zat of als hoogvlieger gezien kan worden omdat hij drie vrijstellingen had.

Goeie verklaring. Volgens het Engelse spreekwoord "Who flies high, falls deep."

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #219 Gepost op: 22-01-2015, 18:54:12 »
Is er een kandidaat die iets met de wind deed of het woord wind benoemde?
Ajouad wapperde met een klamboe (of what ever dat was) in de wind??

verder, dit nummer was het nummer van de winnaar van UK idols 2002...in 2002 werd ook de Philip Bloemendal prijs voor het eerst uitgereikt, welke in 2011 gewonnen is door Ajouad.