Auteur Topic: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!  (gelezen 124931 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #80 Gepost op: 15-01-2015, 21:41:25 »
hmmm ja dat kan. Van jezelf of je collega ;) ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #81 Gepost op: 15-01-2015, 21:43:55 »
Van Peter? Ik ga het hem zometeen vragen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #82 Gepost op: 15-01-2015, 21:45:04 »
Maar valt theorie wel in het water? Wat is die +1 van @ikbendemol? Schuift alles een weekje op?

Oh hmm dat is wel een goede  ???. Ik hoop het niet eerlijk gezegd..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #83 Gepost op: 15-01-2015, 21:49:38 »
Of gewoon 21 vragen ipv 20  ::rofl::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #84 Gepost op: 15-01-2015, 21:50:06 »
Of gewoon 21 vragen ipv 20  ::rofl::

 ::schaam::  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #85 Gepost op: 15-01-2015, 21:51:54 »
Of gewoon 21 vragen ipv 20  ::rofl::

De  enige logische verklaring ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #86 Gepost op: 15-01-2015, 21:53:58 »
nou...zeg maar dag met je handje tegen dat theorietje .... ga ik me verder focussen op

Rik Is De Mol

Eigenlijk had ik het ook wel door...zodra er een "Niemand" verschijnt tussen de mogelijke uitleg van de muziekhint...dan weet je het eigenlijk ook wel..plus 2e of 3e aflevering...

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #87 Gepost op: 15-01-2015, 21:56:20 »
De  enige logische verklaring ::jaja::

Haha, en we hebben weer niet zo bar veel aan die tweets.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #88 Gepost op: 15-01-2015, 22:03:00 »
nou...zeg maar dag met je handje tegen dat theorietje .... ga ik me verder focussen op

Rik Is De Mol

Eigenlijk had ik het ook wel door...zodra er een "Niemand" verschijnt tussen de mogelijke uitleg van de muziekhint...dan weet je het eigenlijk ook wel..plus 2e of 3e aflevering...

En we hebben ALLE verdenkingen gehoord. Toen dacht ik al: er gaat niemand uit

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #89 Gepost op: 15-01-2015, 22:07:46 »
Is het getal 10 (Margriet) in deze theorie zeker?

Ik ben geen wiskundige, maar als je blijft vereenvoudigen dan zou ik 10 verder vereenvoudigen naar 1+0=1 (Rik).

En dat is de lastigheid: hoe kun je op het getal 1 uitkomen, zonder eerst op het getal 10 uitkomen in de vereenvoudiging? Dus weet je nooit of het 10 of 1 moet zijn. Er is geen andere weg om bij 1 uit te komen, volgens mij.
C'est le Fruit!

Offline MHMol

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #90 Gepost op: 15-01-2015, 22:09:13 »
nou...zeg maar dag met je handje tegen dat theorietje .... ga ik me verder focussen op

Rik Is De Mol

Eigenlijk had ik het ook wel door...zodra er een "Niemand" verschijnt tussen de mogelijke uitleg van de muziekhint...dan weet je het eigenlijk ook wel..plus 2e of 3e aflevering...

Als je in elk topic gaat roepen dat we nu gehakt gemaakt hebben van de afvallerstheorie en we ons nu op jouw theorie "Rick is de Mol" kunnen focussen vraag ik me af hoe objectief je bent..

De kans dat het toeval is dat Pieter en Evelien klopten was 1%. Dat er nu niemand uitgaat betekent niet dat een afvallersvolgorde niet meer klopt...
Ik zou toch even wachten met definitief afschrijven van de afvallerstheorie voordat volgende week opeens toch
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
vertrekt. Ik zeg niet dat de theorie tot aan de finale klopt maar het wegstrepen van bijv. 5 kandidaten is best fijn en maakt de zoektocht naar de Mol makkelijker. En oh ja, dat is niet Rick :p

Offline vlees

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #91 Gepost op: 15-01-2015, 22:19:05 »
De kans dat het toeval is dat Pieter en Evelien klopten was 1%.

Het ziet er voor mij eerder naar uit dat met de gegevens dat Pieter en Evelien zouden weg gaan, gerekend is om hier iets passends uit te krijgen. Mijn aanbod staat nog steeds: Ik zal ook mijn virtuele schoen opeten zou deze theorie kloppen.

Offline MHMol

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #92 Gepost op: 15-01-2015, 22:20:17 »
Het ziet er voor mij eerder naar uit dat met de gegevens dat Pieter en Evelien zouden weg gaan, gerekend is om hier iets passends uit te krijgen. Mijn aanbod staat nog steeds: Ik zal ook mijn virtuele schoen opeten zou deze theorie kloppen.

De theorie stond al online voordat dit bekend was, zie post 1 in dit topic :)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #93 Gepost op: 15-01-2015, 22:32:44 »
De theorie stond al online voordat dit bekend was, zie post 1 in dit topic :)

Citaat
Pieter is al eruit en Evelien is vrijwel zeker de volgende als we de uitspraken van de dronken Erik op t Hoff mogen geloven dus het lijkt te kloppen, al blijft het niets is wat het lijkt..

+ dat die info al in november of december online stond en op 2. januari al hier op het forum http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=55249.0

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #94 Gepost op: 15-01-2015, 22:40:11 »
Dat er nu niemand uitgaat betekent niet dat een afvallersvolgorde niet meer klopt... Ik zou toch even wachten met definitief afschrijven van de afvallerstheorie [...]

Hoe zou de afvallerstheorie naar jouw idee nu vorm moeten krijgen? Ik vind het een heel inventieve theorie, hoor, maar zelf zie ik geen manier om er nog een mouw aan te passen.

Offline MHMol

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #95 Gepost op: 15-01-2015, 22:41:46 »
+ dat die info al in november of december online stond en op 2. januari al hier op het forum http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=55249.0

Ik snap het als je het niet gelooft maar ik had de informatie niet vooraf gevonden/gelezen. Door speurwerk kwam bij mij de theorie op met Pieter als 1e afvaller, die klopte en toen heb ik hem gepost met als extra aanvulling dat Evelien eruit zou gaan volgens Erik, iets wat ik toen pas tegen kwam op het net.

Nogmaals, als je het niet gelooft prima, maar voor mij is het nog steeds bijzonder dat het klopt, 1% kans. Ik heb hem niet ge post om gelijk te krijgen maar zodat we met zijn allen misschien tot een betere versie komen en zo de Mol kunnen vinden. Als je de theorie niet gelooft ook prima, ik houd hem nog even open. We blijven speuren :)

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #96 Gepost op: 15-01-2015, 22:44:10 »
Tegenstanders hier worden fanatiek want ze hopen dat het niet klopt, maar het kan nog steeds natuurlijk. Deze theorie voor zekere waarheid is onverstandig, maar het is ook onverstandig om zeker te zeggen dat deze theorie niet klopt. We zullen het vanzelf merken.  ::vergroot::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #97 Gepost op: 15-01-2015, 22:50:29 »
Voorstel: we wacht volgende week af
 Dan zijn we zeker
klaar voor de strijd

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #98 Gepost op: 15-01-2015, 22:55:35 »
Ik hoop dat dit niet klopt, want ik haat afvallers theorieën. Ze verpesten naar mijn mening de serie.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #99 Gepost op: 15-01-2015, 22:56:24 »
Ik hoop dat dit niet klopt, want ik haat afvallers theorieën. Ze verpesten naar mijn mening de serie.

Gewoon niet hier kijken dan, het staat duidelijk in de titel.  ::vergroot::