Auteur Topic: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater  (gelezen 61001 keer)

Offline Badmotor

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #60 Gepost op: 12-01-2015, 23:01:21 »
Ik keek de mol reclame frame voor frame en toen doemde op een gegeven moment de volgende letters op...
Ik zie de letters SRAI.
De enige link die ik kan leggen is dat je aan het begin van de Regal Theater opdracht het nummer Mundian to Back Ke van punjabi MC hoort.
Er bestaat een SRAI law office http://www.avvo.com/attorneys/95203-ca-gurjit-srai-3332952/website.html met een advocaat genaamd Gurjit Singh Srai die volgens die site vloeiend engels en punjabi spreekt.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2015, 23:06:28 door Badmotor »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #61 Gepost op: 13-01-2015, 00:00:45 »
Die letters doen mij onwijs denken aan een captcha.

Je weet wel, die vervelende dingen bij formuliertjes


Offline Badmotor

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #62 Gepost op: 13-01-2015, 00:01:13 »
En hierbij nog eentje over de Anchor boter reclame.
Dit komt uit de film Anchorman 2.
https://www.youtube.com/watch?v=X7_V7gt_iM4



« Laatst bewerkt op: 13-01-2015, 00:15:42 door Badmotor »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #63 Gepost op: 13-01-2015, 06:55:47 »
De letter of het getal links kan je op zijn kant ook als een 10 lezen. Met de r en de a daarnaast kan je daar artine (tien gehusseld) van maken. In het laatste karakter een m zien is echter moeilijk.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #64 Gepost op: 13-01-2015, 11:53:42 »
Ik zie zelf toch echt een figuur/schim/silhouet in mijn 2e plaatje

Haha ik zie er ook wel een figuur in, maar zou echt niet kunnen zeggen wie dan ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #65 Gepost op: 13-01-2015, 12:10:16 »

Stel je voor dat bij het bekend maken van de mol het beeld op scherp komt en de dames hebben de mol al gezien!  :D

Zou fantastisch zijn!

Ik kan er nog geen bekende van maken...:)
Misschien iemand die daar de techniek voor heeft?

*haal maar uit je sla-archief*

---------------

En hierbij nog eentje over de Anchor boter reclame.
Dit komt uit de film Anchorman 2.
https://www.youtube.com/watch?v=X7_V7gt_iM4


 ::ok::

*Steve Carell, de acteur die we zien, speelt ook in Bruce almighty een anchorman*

« Laatst bewerkt op: 13-01-2015, 13:05:14 door Stormpie, Reden: berichten samengevoegd »
Omnia vincit amor

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #66 Gepost op: 13-01-2015, 12:48:47 »
Ik vind het knap dat je daar een postuur in kunt zien  ::rofl::

Het is gewoon de nog wazige versie van wat er later komt, dat rechthoek is al heel duidelijk

Offline Newbee

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #67 Gepost op: 13-01-2015, 12:59:34 »
Whahahahaha HELP ik zie Ook iemand!  ::oink:: Art! Zie je nou wel dat hij mol is! Nooit die art tunnel verlaten.

Ga psychiater bellen maar.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #68 Gepost op: 13-01-2015, 17:42:44 »
Extra beelden:


Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #69 Gepost op: 13-01-2015, 20:47:37 »
Zal ik die open deur nog ff intrappen... Aan het eind van het filmpje vraagt Rik aan zichzelf: wat heb je gezien van Colombo? Niks

De mol is blind..... Tunnelvisie!!

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #70 Gepost op: 13-01-2015, 22:22:41 »
Zal ik die open deur nog ff intrappen... Aan het eind van het filmpje vraagt Rik aan zichzelf: wat heb je gezien van Colombo? Niks

De mol is blind..... Tunnelvisie!!
Niet om jou of om dit specifieke geval hoor, maar ik word zo moe van al die blind/slechtziend/graven/ondergronds/donker/zonnebrillen verwijzingen  :-X

Offline sniesje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #71 Gepost op: 14-01-2015, 01:54:26 »
Ik vind het echt super oneerlijk dat de dames f een jokertje krijgen, heel erg voortrekkerij, niet dat er iemand zou zijn die niet zou bellen..... Maargoed ze hadden geen idee wie welk filmpje heeft, boeit niet, ze moeten allemaal aar regal dus kies in 1van de filmpjes een bekend punt taxi chauffeur rijdt wel en s bekend in de buurt. Flauw dat ze dus net zo goed 1film hadden kunnen tonen

Offline zwft

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #72 Gepost op: 14-01-2015, 14:41:50 »
Hallo allemaal,

Onderwerp: Lake House
Het is mij nog steeds niet duidelijk wie van de 3 dames nu zegt dat het Lake House het eindpunt is. De stem wordt ingestart voordat je de dames ziet.
Je ziet de beelden en het lijkt of Martine het zegt. Caroline is het iig niet.
Daarna wordt er door de regie heel duidelijk gemaakt dat het Martine was die dit eindpunt aangaf.
Alle drie de dames kunnen het eind van het filmpje en het Lake House zien, dus de vraag is of Martine hier niet heel slim doet alsof zij op het idee kwam.
Ik verdenk Martine als mol, en ik denk dat elke situatie die uitvergroot wordt er eentje is van de regie om zand in onze ogen te strooien.
Het is ook raar dat ze, als het filmpje al 4x vertoont is, ze niet eerder op het idee zijn gekomen om gewoon het eindpunt van de filmpjes te nemen, en dus ook het Lake House.
Kortom... ik denk dat de regie dit zo gemonteerd heeft om ons te doen geloven dat Martine niet de mol is :-)

Reacties zijn welkom

zwft

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #73 Gepost op: 14-01-2015, 17:51:46 »
zie er helemaal niks in eigenlijk, denk eerder dat het komt omdat het beeld nog niet volledig is uitontwikkeld
Het is een "captcha", zo heb ik op dit forum geleerd, en er staan brand, van Viktor dus... de bedoeling van een captcha is dat je wel het woord kunt lezen maar dat er toch gekke verschillen in de letters zitten, vandaar dat kringeltje aan de b. Of heeft Sri Lanka een eigen alfabet dat ietsje afwijkt van de onze/gewend zo de b te schrijven? Denk dat eigenlijk niet.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2015, 18:11:40 »
Het is een "captcha", zo heb ik op dit forum geleerd, en er staan brand, van Viktor dus... de bedoeling van een captcha is dat je wel het woord kunt lezen maar dat er toch gekke verschillen in de letters zitten, vandaar dat kringeltje aan de b. Of heeft Sri Lanka een eigen alfabet dat ietsje afwijkt van de onze/gewend zo de b te schrijven? Denk dat eigenlijk niet.

Het geciteerde stukje ging niet om de captcha maar dat ene beeld waar iemand een postuur in zag  ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2015, 18:19:29 »
Misschien komen er in de aankomende afleveringen nog situaties waarbij alle anderen ook nog zo'n joker kunnen verdienen, iedereen zal vast weleens die mogelijkheid krijgen.

Daar heeft Evelien dan helaas niks meer aan. Stel dat zij nou op die ene joker eruitligt. Ik vind het net als sniesje ook erg oneerlijk om random jokers uit te delen.

en er staan brand, van Viktor dus... de bedoeling van een captcha is dat je wel het woord kunt lezen maar dat er toch gekke verschillen in de letters zitten, vandaar dat kringeltje aan de b. Of heeft Sri Lanka een eigen alfabet dat ietsje afwijkt van de onze/gewend zo de b te schrijven? Denk dat eigenlijk niet.

 ::rofl:: Ja waarom niet? :P maar ik denk idd ook dat het eerder een soort captcha is.
Met het aanwijzen van Margriet als penningmeester en Marlijn die dat juist niet doet komt Viktor hoog op mijn lijstje te staan...
« Laatst bewerkt op: 14-01-2015, 18:22:34 door Mollenmania »

Offline Badmotor

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #76 Gepost op: 14-01-2015, 21:30:58 »
Deze zit er ook nog tussen.
Snoepjes van Star?

Offline Adl333

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #77 Gepost op: 15-01-2015, 00:22:46 »
Mij viel juist de laatste reclame erg op, die van Cream Soda.
Cream Soda is een drankje dat wordt gemaakt door het merk 'Elephant House'.

Ik vind de olifant wel prominent naar voren komen:
- Executie aflevering 1 bij een olifant die wordt gewassen;
- Art Gallery met olifantkoppen aan de muur en 23 olifanten (foto van molboekje);
- Reclame van Elephant House

Ik weet niet wat het kan betekenen, maar het is misschien iets om op te letten??

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #78 Gepost op: 15-01-2015, 00:26:49 »
Heb dit jaar geen molboekje, maar olifanten komen inderdaad vaak voor.
Wellicht puur doordat ze in Sri Lanka nog veel voorkomen, maar wie weet zit er ergens een hint in

Offline Badmotor

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #79 Gepost op: 15-01-2015, 00:41:37 »
Er bestaan wel molmuizen, ook wel ook wel bergwoelrat genoemd.
En olifanten schijnen bang van muizen te zijn zegt men.