Auteur Topic: [Opvallende zaken] Testvragen.  (gelezen 12857 keer)

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
[Opvallende zaken] Testvragen.
« Gepost op: 23-02-2015, 11:23:06 »

Aangezien ik nergens een topic zag staan over de testvragen/executie besloot ik er maar één te maken.

Aflevering 1:

Viktor: Vraag 1: De mol is : Een man
Evelien: Vraag 19: Hoeveel vrijstellingen heeft de mol? 0 2 (klikt niets aan).
Pieter: Vraag 18: Heeft de Mol een rode lijn gevonden tijdens de Schermen-opdracht? Ja
Margriet: Vraag 20: Wie is de mol? Carolina.
Rik: Vraag 20: Wie is de mol? Marlijn.
Marlijn: Vraag 20: Wie is de mol? Viktor.

Afvaller: Pieter.

Aflevering 2:

Chris: Vraag 10: Wanneer was het team van de Mol weer compleet in de Bioscoop? Als derde.
Carolina: Vraag 17: Wanneer arriveerde het team van de Mol bij de vrachtauto van de laden/lossen-opdracht? De mol moest de vrachtauto lossen.
Viktor: Vraag 20: Wie is de mol? Chris.
Rik:  Vraag 1: De mol is: Een vrouw.

Afvaller: Evelien.

Aflevering 3:

Carolina: Vraag 6. Met wie vormde de Mol een team tijdens de Laser-opdracht? Martine.
Vraag 20. Wie is de Mol? Margriet.
Vraag 21. Wie gun jij een vrijstelling? (we zien niet wat Carolina aanklikt).
Martine: Vraag 7. Wanneer betrad het team van de Mol het parcours van de Laser-opdracht? Als tweede.
Vraag 21. Wie gun jij een vrijstelling? (we zien niet wat Martine aanklikt).
Viktor: Vraag 9. Is de mol geraakt door een boobytrap tijdens de Laser-opdracht? Ja.
Vraag 21. Wie gun jij een vrijstelling? (we zien niet wat Viktor aanklikt).
Margriet: Vraag 13. Wat was de Molactie tijdens de Watervliegtuig-opdracht? De mol verreisde het geld niet gezien te hebben.
Ajouad: Vraag 1: De Mol is: Een vrouw.
Vraag 21: Wie gun jij een vrijstelling? (We zien niet wat Ajouad aanklikt).
Marlijn: Vraag 9: Is de mol geraakt door een boobytrap tijdens de Laser-opdracht? Nee.

Afvaller: Niemand.

Aflevering 4:

Chris: Vraag 3: Wat was de samenstelling van het team van de Mol bij de Vakantiekiekjes-opdracht?
Man-Vrouw-Vrouw.
Marlijn: Vraag 20: Wie is de mol? Rik.
Rik: Vraag 11. Heeft de Mol een zwarte vrijstelling in bezit bij aanvang van deze test? Nee.
Martine: Vraag 20. Wie is de mol? Margriet.
Viktor: Vraag 17: Wanneer betrad de Mol de Dagoba tijdens de Russische Roulette-opdracht?
Als achtste.
Ajouad: Vraag 1: De mol is: Een vrouw.
Margriet: Vraag 11: Heeft de Mol een zwarte vrijstelling in bezit bij aanvang van deze test? Nee.

Afvaller: Ajouad.

Aflevering 5:

Rik: Vraag 18: Wat was de eerste bezorgplaats van de Mol tijdens de Koeriersopdracht? De mol bemande het distributiecentrum.
Marlijn: Vraag 20: Wie is de mol? Chris.
Viktor: Vraag 7: Tijdens de opdracht in de tempel: Kreeg de mol een rondleiding.
Margriet: Vraag 15: Op de groepsfoto van deze aflevering staat de Mol: Op de tweede rij.
Carolina: Vraag 6: Is de mol de huidige penningmeester? Ja.
Martine: Vraag 4:  Heeft de Mol een joker aangenomen in ruil voor beloftes rond de Zwarte Vrijstelling: Nee.
Chris: Vraag 17: Met wie vormde de Mol een duo tijdens de Koeriers-opdracht? Marlijn.

Afvaller: Viktor.

Aflevering 6:

Carolina: Vraag 7: Was de mol de slechtste chauffeur van Hambantota? Nee.
Chris: Vraag 5: In welke kleur truck reed de mol bij het achteruit parkeren? Crèmekleurig.
Margriet: Vraag 20: Wie is de mol? Chris.
Martine: Vraag 16: Hoeveel kokers heeft de Mol ingeleverd aan het eind van de Lijnen-opdracht? 1.

Afvaller: Carolina.

Aflevering 7:

Marlijn: Vraag 13: Wanneer speechte de Mol in de tempel? Als tweede.
Martine: Vraag 15: Werd de Mol door de inwoners van Pundaluoya als Mol gekozen? Ja.
Chris: Vraag 1: De Mol is? Een vrouw. (Wel een beetje raar dat deze vraag opeens met een vraagteken word gesteld en niet met een : zoals de afleveringen daarvoor).
Margriet: Vraag 20: Wie is de mol? Rik.

Afvaller: Niemand.

Aflevering 8:

Chris: Vraag 16: Wanneer ging de Mol de theefabriek binnen om de enveloppen te verzamelen? Als tweede.
Marlijn: Vraag 6: Wanneer kwam de Mol bij de rekentafel om geld te tellen tijdens de Geld plukken-opdracht? Als vierde.
Rik: Vraag 12: Was de stift zoek in in het team van de Mol tijdens de Straattaal-opdracht? Nee.
Margriet: Vraag 18: Hoeveel enveloppen heeft de Mol gepakt in de theefabriek? 1.
Martine: Vraag 1: De mol is: Een vrouw.

Afvaller: Martine.

Opvallende zaken:
• Zijn de drie finalisten al bekend sinds aflevering 1? Marlijn, Rik en Margriet vullen namelijk alle drie vraag 20 in. De vraag waar heel het spel om draait wie is de mol?
• In aflevering 7 verandert opeens vraag 1 met een vraagteken in plaats van een :. Lijkt een montage fout maar in aflevering 8 lijkt bij Martine er weer een : te staan.
• Marlijn en Margriet vullen elk een vraag op zichzelf in.
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2015, 11:36:14 »
Die vraag 20-hint zie ik wel zitten. Zou voor mijn pool erg goed zijn als Chris afvalt. ;D ::ok::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2015, 11:43:17 »
Dan vind ik Mol Margriet die Rik verdenkt waardoor hij er uit gaat beter klinken voor mijn pool :P

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2015, 12:05:37 »
Mij valt op dat 3 kandidaten een vraag hebben beantwoord met een antwoord wat op zichzelf kan slaan,
Chris in afl 4
Margriet in afl 5
Marlijn in afl 7

Alleen Rik heeft nooit een antwoord ingevuld wat op hemzelf kan slaan.
Edit: o excuses, dat doet Rik wel met de vraag over de zwarte vrijstelling
« Laatst bewerkt op: 23-02-2015, 12:08:56 door Moljet »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #4 Gepost op: 23-02-2015, 12:08:47 »
Rik ook in aflevering 4 want hij had de zwarte vrijstelling niet

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2015, 12:09:36 »
Rik ook in aflevering 4 want hij had de zwarte vrijstelling niet

Ja sorry, had mijn post al aangevuld  :o

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #6 Gepost op: 23-02-2015, 12:21:20 »
- Chris heeft dus nog nooit vraag 20 in beeld beantwoord. Lijkt mij ook een vette spoiler als we dat wel zagen.  ::hypocriet:: :P

- Er is 2 keer een vraag 15 in beeld geweest. De 2 antwoorden samen kunnen alleen op Chris slaan.



Aanvullend: We weten ondertussen allemaal dat 3 een heel speciaal getal is dit seizoen. Vraag 3 wordt maar 1 keer in beeld gebracht bij iemand: Chris.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #7 Gepost op: 23-02-2015, 12:32:33 »
Dacht wellicht zit er nog een hint in de nummering van de vragen maar daar komt ook niets uit. Wellicht dat iemand anders nog iets er in ziet:

Margriet: 20 - 13 - 11 - 15 - 20 - 20 - 18 Aflevering 2 mist  Letters T M K O T T R

Marlijn: 20 - 9 - 20 - 13 6 Afleveringen 2 - 4 - 6 missen Letters T I T M F

Chris: 10 - 3 - 17 - 5 - 1- 16 Afleveringen 1 - 3 missen Letters J C Q E A P

Rik: 20 - 1 - 11 - 18 - 12 Afleveringen 3 - 6 - 7 missen Letters T A K R L

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #8 Gepost op: 23-02-2015, 12:36:02 »

• Zijn de drie finalisten al bekend sinds aflevering 1? Marlijn, Rik en Margriet vullen namelijk alle drie vraag 20 in. De vraag waar heel het spel om draait wie is de mol?


Dit zou zomaar een goede hint zijn! Makkelijk uit te leggen en ik vind hem wel leuk. Als hij klopt, wat heeft het dan lang geduurd voordat iemand hem gevonden heeft! Maar als ie klopt, goed gevonden!  ::ok::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #9 Gepost op: 23-02-2015, 12:41:40 »
Als hij klopt, wat heeft het dan lang geduurd voordat iemand hem gevonden heeft! Maar als ie klopt, goed gevonden!  ::ok::

Inderdaad mooi gevonden, hoopgevend voor de Margriet-verdenkers  ::vergroot:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #10 Gepost op: 23-02-2015, 12:56:16 »
Leuke insteek,. maar:

Ook Viktor en Carolina hebben vraag 20 ingevuld,....
Opvallender is wellicht dat zowel Marlijn als Margriet de vraag 20 tot 3 keer toe in beeld beantwoorden,... telkens met een ander antwoord. Rik slechts 1 keer (afl.1) en Cris geen enkele keer.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #11 Gepost op: 23-02-2015, 13:01:09 »

Ook Viktor en Carolina hebben vraag 20 ingevuld,....


Klopt, maar ze zouden kunnen zeggen: 'De drie finalisten kregen in aflevering 1 de vraag ''Wie is de mol?'', zo had u al sinds aflevering 1 kunnen weten wie er in de finale zou komen.'

Viktor en Carolina kregen de vraag in een andere test namelijk...

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #12 Gepost op: 23-02-2015, 13:39:31 »
Edit: Ik ga nu kijken op welke mol(len) voor welke vragen zijn beantwoord. Rood betekent dat de vraag sowieso fout is. Ik heb aflevering 5 al gedaan.

Aflevering 5:

Rik: Vraag 18: Wat was de eerste bezorgplaats van de Mol tijdens de Koeriersopdracht? De mol bemande het distributiecentrum. [Chris
Marlijn: Vraag 20: Wie is de mol? Chris. [Chris]
Viktor: Vraag 7: Tijdens de opdracht in de tempel: Kreeg de mol een rondleiding. [Viktor, Rik, Margriet, Martine, Chris]
Margriet: Vraag 15: Op de groepsfoto van deze aflevering staat de Mol: Op de tweede rij. [Martine, Rik, Carolina en Marlijn]
Carolina: Vraag 6: Is de mol de huidige penningmeester? Ja. [Rik]
Martine: Vraag 4:  Heeft de Mol een joker aangenomen in ruil voor beloftes rond de Zwarte Vrijstelling: Nee. [Rik, Marlijn, Chris en Margriet]
Chris: Vraag 17: Met wie vormde de Mol een duo tijdens de Koeriers-opdracht? Marlijn. [Martine]
« Laatst bewerkt op: 23-02-2015, 18:17:53 door SoSuDeMo »
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #13 Gepost op: 23-02-2015, 13:53:20 »
Klopt, maar ze zouden kunnen zeggen: 'De drie finalisten kregen in aflevering 1 de vraag ''Wie is de mol?'', zo had u al sinds aflevering 1 kunnen weten wie er in de finale zou komen.'

Viktor en Carolina kregen de vraag in een andere test namelijk...


OK,.... je hebt helemaal gelijk,... dat had ik nog niet gezien,... alledrie in afl.1 al.
Nu ga ik het toch interessant vinden,.. :D

enneh,... je zegt toch geen U  ::oink:: tegen mij hè?? dan voel ik me ineens heeel oud  :\'(
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #14 Gepost op: 23-02-2015, 14:04:29 »
Ik heb al eens eerder op basis van de tests in aflevering 1 en 2 de finalisten eruit gepikt + mogelijke afvallersvolgorde. Zou zo maar kunnen dat ze zoiets er al weer in stoppen want ik weet nog hoe Anton of JP zei: we stoppen in de eerste aflevering altijd een duidelijke hint. Dit zou er zo maar 1 kunnen zijn die stand houdt voor de laatste drie. :) Wel slecht nieuws voor mijn poolpositie, maar tja.. ik geloof hier wel in  ::ok::

Wel stom dat ik er niet elk jaar opnieuw naar kijk, maar blij toe dat iemand hier nog aan het opletten is  ::wijn::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2015, 14:20:00 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #15 Gepost op: 23-02-2015, 14:16:23 »
enneh,... je zegt toch geen U  ::oink:: tegen mij hè?? dan voel ik me ineens heeel oud  :\'(

 ::rofl:: Nee het was niet naar jou gericht ik citeerde de voice-over van art in de laatste uitzending, als ze de hints uitleggen.

Art: 'De drie finalisten kregen in aflevering 1 de vraag ''Wie is de mol?'', zo had u al sinds aflevering 1 kunnen weten wie er in de finale zou komen.'

 ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #16 Gepost op: 23-02-2015, 15:26:39 »
Ik heb al eens eerder op basis van de tests in aflevering 1 en 2 de finalisten eruit gepikt + mogelijke afvallersvolgorde. Zou zo maar kunnen dat ze zoiets er al weer in stoppen want ik weet nog hoe Anton of JP zei: we stoppen in de eerste aflevering altijd een duidelijke hint. Dit zou er zo maar 1 kunnen zijn die stand houdt voor de laatste drie. :) Wel slecht nieuws voor mijn poolpositie, maar tja.. ik geloof hier wel in 

:( ! Dat zou ik wel balen vinden

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #17 Gepost op: 23-02-2015, 15:42:45 »
Citaat
Wel stom dat ik er niet elk jaar opnieuw naar kijk, maar blij toe dat iemand hier nog aan het opletten is  proost!

Ik had het dus wel bijgehouden en is me totaal ontschoten tot ik de openingspost zag en dacht........ oh ja, dat had ik ook elke aflevering bijgehouden   ::schaam::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #18 Gepost op: 23-02-2015, 17:26:19 »
• Zijn de drie finalisten al bekend sinds aflevering 1? Marlijn, Rik en Margriet vullen namelijk alle drie vraag 20 in. De vraag waar heel het spel om draait wie is de mol?
:o Goede ontdekking.

Viktor: Vraag 7: Tijdens de opdracht in de tempel: Kreeg de mol een rondleiding. [Viktor, Carolina, Rik, Margriet, Martine, Chris]
Carolina gaf de rondleiding.  ;)
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: [Opvallende zaken] Testvragen.
« Reactie #19 Gepost op: 23-02-2015, 17:27:22 »
:o Goede ontdekking.
Carolina gaf de rondleiding.  ;)
Oh oeps :p Dat wist ik wel natuurlijk,  ::rofl::
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.