Auteur Topic: Aflevering 9 - Zinloos  (gelezen 72402 keer)

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #20 Gepost op: 26-02-2015, 21:49:45 »
Slaat afleveringstitel trouwens niet heel duidelijk op Margriet die tijdens marktopdracht zoiets zegt als: waar waren mijn zinnen? Zinloos?

Zin-loos. Lijkt mij ook :)

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #21 Gepost op: 26-02-2015, 21:50:14 »
Titel : zinloos

Margriet miste een zin, dus was zinloos :D

 :)

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #22 Gepost op: 26-02-2015, 21:52:06 »
Maar welke zin van Marlijn (teveel) paste dan bij Margriet?

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #23 Gepost op: 26-02-2015, 21:52:35 »
Hoorde ik ook.

Ik hoorde dat ook!

Andere jaren werd de winnaar toch al vaak uitgeroepen? Waarom zouden ze dit jaar eerst de mol bekend maken? Mss omdat het toch margriet is ipv rik?

Offline JOMU

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #24 Gepost op: 26-02-2015, 22:03:21 »
Het is toch al weken duidelijk dat Margriet de mol is ;)

Ze zitten alle drie op Margriet en Chris had gewoon te weinig vragen goed en viel helaas af.

Titel zinloos slaat op Margriet die twee Jokers pakt die zinloos zijn, aangezien ze toch de mol is en altijd door is.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #25 Gepost op: 26-02-2015, 22:04:19 »
Zat Chris niet volledig op Margriet..? Dan zou zij dus niet de mol zijn..

Rik zit op Margriet. Marlijn zit op Margriet. Martine zat al op Margriet. Margriet is gewoon de mol en de laatste kandidaten die afvallen zaten wel goed, maar deden de test gewoon net iets te slecht, of deden er net een seconde langer over.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #26 Gepost op: 26-02-2015, 22:12:26 »
Het is toch al weken duidelijk dat Margriet de mol is ;)

Ze zitten alle drie op Margriet en Chris had gewoon te weinig vragen goed en viel helaas af.

Titel zinloos slaat op Margriet die twee Jokers pakt die zinloos zijn, aangezien ze toch de mol is en altijd door is.

Berichtje vanuit de Riktunnel: Die twee jokers die Rik pikt van Chris zijn voor hem even goed zinloos.

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #27 Gepost op: 26-02-2015, 22:25:35 »
Ik zat te denken. De Mol zit altijd op de winnaar in de laatste aflevering(en). Niemand zit op Marlijn, dus of Rik, of Margriet. Zelf denk ik Margriet, aangezien alle hints. Maar waarom, ik snap het echt niet, moest Rik tegenover de twee dames staan, alsof het al duidelijk was dat hij de Mol was?

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #28 Gepost op: 26-02-2015, 22:33:53 »
Ik zat te denken. De Mol zit altijd op de winnaar in de laatste aflevering(en). Niemand zit op Marlijn, dus of Rik, of Margriet. Zelf denk ik Margriet, aangezien alle hints. Maar waarom, ik snap het echt niet, moest Rik tegenover de twee dames staan, alsof het al duidelijk was dat hij de Mol was?


Het is juist nooit de mol die naast de presentator staat.

2008 - Edo (winnaar)
2009 - Vivienne (winnares)
2010 - Frits (winnaar)
2011 - Niemand
2012 - Niemand
2013 - Carolien (verliezer)
2014 - Niemand

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #29 Gepost op: 26-02-2015, 22:35:04 »
Waarom Rik naast Art staat.

Art heeft in werkelijkheid al een praatje gehouden richting Rik met een tekstje 'Gefeliciteerd Rik, je bent de winnaar!'
Dat is er uitgeknipt. Maar in aflevering 10 wordt dit wel eerst nog uitgezonden. Dan blijkt dat het tussen Margriet en Marlijn gaat en stelt Art de vraag 'Wie is de Mol?'.

Vergelijkbaar met seizoen 12, voor de kijkers waren er nog 3 opties over, maar in aflevering 10 bleek dat Hadewych op het dat-ziet-u-volgende-weekmoment al wist dat ze de winnaar was.

(Zeker omdat Rik nu zo ontzettend verdacht wordt stellen ze dat liever een week uit met bekendmaken.)
...óf niet!

Offline gizgro

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #30 Gepost op: 26-02-2015, 22:37:25 »
Rik is al sinds bijna het begin mijn mol, maar na vandaag weet ik het niet meer. Het ligt er wel heel dik bovenop. Vooral de speech van Art op het einde. En de titel zinloos die inderdaad aangeeft dat Margriet te weinig zinnen had.
Dan moet het Margriet dus zijn... Maar veel leuker zou het zijn als het toch stiekum Marlijn is! Wensmolletje  ::tandpastasmiley::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #31 Gepost op: 26-02-2015, 22:38:09 »
Ik vind Rik echt een vd kutste kandidaten ooit. Wat een onzin dit. Chris niet in de finale omdat hij geen joker heeft terwijl hij juist het meest de winst verdient


Vooropgesteld dat ik het ook heel kut vind voor Chris, vind ik het vanuit kandidaat Rik heel slim. Je pakt ze af van je concurrent om je eigen kansen te vergroten en niet van de mol, want daar heb je niets aan.
Dit is nu eenmaal het spel. Het gaat nooit om eerlijkheid of wie het het meest verdient. Chris zou precies hetzelfde gedaan hebben.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #32 Gepost op: 26-02-2015, 22:38:57 »
Na die spoiler van vanmiddag dekt de titel natuurlijk de aflevering volkomen.  ;) :-[
Welke spoiler?

Of was dit al gevraagd?  :-[

Zo jammer van Chris, dacht echt dat hij zou gaan winnen  :\'(
Voor Chris, als troost:  ::bravo::

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #33 Gepost op: 26-02-2015, 22:39:53 »
Waarom Rik naast Art staat.

Art heeft in werkelijkheid al een praatje gehouden richting Rik met een tekstje 'Gefeliciteerd Rik, je bent de winnaar!'
Dat is er uitgeknipt. Maar in aflevering 10 wordt dit wel eerst nog uitgezonden. Dan blijkt dat het tussen Margriet en Marlijn gaat en stelt Art de vraag 'Wie is de Mol?'.

Vergelijkbaar met seizoen 12, voor de kijkers waren er nog 3 opties over, maar in aflevering 10 bleek dat Hadewych op het dat-ziet-u-volgende-weekmoment al wist dat ze de winnaar was.

(Zeker omdat Rik nu zo ontzettend verdacht wordt stellen ze dat liever een week uit met bekendmaken.)

Daar zie ik zeker waarheid in. Anders wordt het voor de kijker te makkelijk. Het is Margriet.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #34 Gepost op: 26-02-2015, 22:40:21 »
Dit werd net in moltalk besproken Pac..ik vermoed dat het echt zo zit ja. Rik winnaar en Marlijn verliezer, Rik kijkt ook zo tevreden.

 Voor mij slaat de titel zinloos vandaag op mijn pool die zinloos is geworden ::jaja:: Maakt niet uit wat er nog gebeurt. Ik had eigenlijk gehoopt op een wat spectaculairder laatste opdracht. Vond die eerste opdracht spannender. Die blik van Chris toen Rik zijn jokers wegpakte...had wel met Chris te doen hoor en met mezelf :P.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 22:43:27 door Lonneke14 »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #35 Gepost op: 26-02-2015, 22:41:53 »
Titel : zinloos

Margriet miste een zin, dus was zinloos :D

 :)

Kun je voor alle 3 iets op verzinnen he?  :P

Marlijn geeft zinloos een zin door (want Rik geeft die niet door aan Margriet)

Margriet heeft een zin te weinig (er is een zin loos)

Rik geeft een zin (in feite meer geloof ik) niet door, dus loost een zin..

Etc

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #36 Gepost op: 26-02-2015, 22:43:32 »
Vooropgesteld dat ik het ook heel kut vind voor Chris, vind ik het vanuit kandidaat Rik heel slim. Je pakt ze af van je concurrent om je eigen kansen te vergroten en niet van de mol, want daar heb je niets aan.
Dit is nu eenmaal het spel. Het gaat nooit om eerlijkheid of wie het het meest verdient. Chris zou precies hetzelfde gedaan hebben.

Nogmaals, dit vind ik helemaal niet erg, juist heel logisch!!

Mijn probleem is het geven van die joker aan Marlijn, dit slaat helemaal nergens op. Hij weet eigenlijk gewoon dat Chris hierdoor naar huis gaat

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #37 Gepost op: 26-02-2015, 22:43:43 »

Het is juist nooit de mol die naast de presentator staat.

2008 - Edo (winnaar)
2009 - Vivienne (winnares)
2010 - Frits (winnaar)
2011 - Niemand
2012 - Niemand
2013 - Carolien (verliezer)
2014 - Niemand
Carolien?


EDIT, Owh de krullebol waarmee ik op de molfandag nog op de foto ben gegaan (Carolien Borgers)  :-[ :-[ :-[
Sorry Carolien, love you  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 22:50:00 door Whiskers »

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #38 Gepost op: 26-02-2015, 22:46:46 »

Het is juist nooit de mol die naast de presentator staat.

2008 - Edo (winnaar)
2009 - Vivienne (winnares)
2010 - Frits (winnaar)
2011 - Niemand
2012 - Niemand
2013 - Carolien (verliezer)
2014 - Niemand

Niets is wat het lijkt..  ;)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #39 Gepost op: 26-02-2015, 22:47:03 »
Nogmaals, dit vind ik helemaal niet erg, juist heel logisch!!

Mijn probleem is het geven van die joker aan Marlijn, dit slaat helemaal nergens op. Hij weet eigenlijk gewoon dat Chris hierdoor naar huis gaat

O bedoel je dat. Tja verbondje.