Auteur Topic: Aflevering 9 - Zinloos  (gelezen 72381 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #40 Gepost op: 26-02-2015, 22:47:25 »
Dit werd net in moltalk besproken Pac..ik vermoed dat het echt zo zit ja. Rik winnaar en Marlijn verliezer, Rik kijkt ook zo tevreden.

 Voor mij slaat de titel zinloos vandaag op mijn pool die zinloos is geworden ::jaja:: Maakt niet uit wat er nog gebeurt. Ik had eigenlijk gehoopt op een wat spectaculairder laatste opdracht. Vond die eerste opdracht spannender. Die blik van Chris toen Rik zijn jokers wegpakte...had wel met Chris te doen hoor en met mezelf :P.

Marlijn kijkt alsof ze gaat twijfelen/ontgoocheld is en Rik erg zelfvoldaan met een lachje krullend om zijn lippen.

Kan ook uitgelegd worden als: Rik is de mol en is erg blij met zichzelf en  Marlijn beseft dat ze tóch bedrogen is

Etc Etc. Er is (uiteraard) voor elk scenario nog wat (zinnigs) te zeggen  :P

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #41 Gepost op: 26-02-2015, 22:48:08 »
Nogmaals, dit vind ik helemaal niet erg, juist heel logisch!!

Mijn probleem is het geven van die joker aan Marlijn, dit slaat helemaal nergens op. Hij weet eigenlijk gewoon dat Chris hierdoor naar huis gaat

Onzin. Chris gaat naar huis omdat hij op de verkeerde mol zit.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #42 Gepost op: 26-02-2015, 22:49:55 »
Carolien?
Ja? Zie attachment
Niets is wat het lijkt..  ;)
Nee maar ik probeer alleen te zeggen dat naast de presentator staan is niet -> mol ;)

Onzin. Chris gaat naar huis omdat hij op de verkeerde mol zit.
Niet als Margriet de mol is.. Rik en Marlijn zitten nl ook op Margriet

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #43 Gepost op: 26-02-2015, 22:50:19 »
De laatste opdracht was op de markt van Kandy. Rijden ze daarna werkelijk 2,5 uur naar Polonnaruwa voor 40 vragen en het praatje van Art om daarna weer 4 uur terug te moeten rijden naar Colombo???

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #44 Gepost op: 26-02-2015, 22:50:59 »
O bedoel je dat. Tja verbondje.
Hij deelt ze aan iedereen uit hoor  ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #45 Gepost op: 26-02-2015, 22:52:08 »
Ja? Zie attachmentNee maar ik probeer alleen te zeggen dat naast de presentator staan is niet -> mol ;)
Niet als Margriet de mol is.. Rik en Marlijn zitten nl ook op Margriet

Ja, die was echt heel erg van me  :-[ Gelukkig heb ik net mijn post ge-edit, maar dank voor de opfrissing van mijn geheugen  ::ok::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #46 Gepost op: 26-02-2015, 22:52:19 »
Waarom Rik naast Art staat.

Art heeft in werkelijkheid al een praatje gehouden richting Rik met een tekstje 'Gefeliciteerd Rik, je bent de winnaar!'
Dat is er uitgeknipt. Maar in aflevering 10 wordt dit wel eerst nog uitgezonden. Dan blijkt dat het tussen Margriet en Marlijn gaat en stelt Art de vraag 'Wie is de Mol?'.

Vergelijkbaar met seizoen 12, voor de kijkers waren er nog 3 opties over, maar in aflevering 10 bleek dat Hadewych op het dat-ziet-u-volgende-weekmoment al wist dat ze de winnaar was.

(Zeker omdat Rik nu zo ontzettend verdacht wordt stellen ze dat liever een week uit met bekendmaken.)
Dat lijkt me een mooie verklaring. Verklaart de uitdrukking op Rik's gezicht, en het is ook nog eens goed voor m'n pool want dan heb ik in ieder geval 1 finalist op de goede plek staan ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #47 Gepost op: 26-02-2015, 22:53:01 »
Nogmaals, dit vind ik helemaal niet erg, juist heel logisch!!

Mijn probleem is het geven van die joker aan Marlijn, dit slaat helemaal nergens op. Hij weet eigenlijk gewoon dat Chris hierdoor naar huis gaat

Verbondjes zijn onderdeel van het spel. Dus als je er voor kan zorgen dat je samen in de finale kom, waarom niet?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #48 Gepost op: 26-02-2015, 22:54:23 »
Overigens heeft de (uiteindelijke) winnaar nog "geluk" dat Chris id niet de mol is. Dat brengt de pot namelijk op
€ 10.500 ipv € 6.500  ::rofl::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #49 Gepost op: 26-02-2015, 22:55:28 »

Niet als Margriet de mol is.. Rik en Marlijn zitten nl ook op Margriet

Als je nu nog gelooft dat Margriet de mol is dan snap je echt het spelletje niet.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #50 Gepost op: 26-02-2015, 22:56:43 »
Als je nu nog gelooft dat Margriet de mol is dan snap je echt het spelletje niet.
Pardon? Kan je ook even iets minder denigrerend praten? ::oink::

Verbondjes zijn onderdeel van het spel. Dus als je er voor kan zorgen dat je samen in de finale kom, waarom niet?
Tja het gaat hier wel over de finale. Ik vind eigenlijk dat dat soort dingen eerlijk moeten gebeuren, en dit maakt het nog erger. En 1 van je eigen jokers voor de finale zomaar weggeven?? Rik speelt gewoon zo raar het spel, of hij nou een kandidaat is of mol
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 23:19:19 door Dolfie, Reden: Taalgebruik »

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #51 Gepost op: 26-02-2015, 22:58:17 »
Pardon? Kan je ook even iets minder denigrerend praten? Mag ik dan zeggen dat ik jou ook een enorme idioot vindt omdat je Margriet niet verdenkt?  ::oink::

+1

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #52 Gepost op: 26-02-2015, 23:00:58 »
Als je nu nog gelooft dat Margriet de mol is dan snap je echt het spelletje niet.

What?? Volgens mij snap jij dit forum niet  ??? ???

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #53 Gepost op: 26-02-2015, 23:01:14 »
Als je nu nog gelooft dat Margriet de mol is dan snap je echt het spelletje niet.

Waarom doe je zo lullig?  ::niet-ok::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #54 Gepost op: 26-02-2015, 23:02:52 »
What?? Volgens mij snap jij dit forum niet  ??? ???

Mwah, wel redelijk. Loop hier al sinds 2000 mee dus ik weet een en ander van tunnelvisies. Ook bij mezelf hoor.
 ;)
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #55 Gepost op: 26-02-2015, 23:03:29 »
Ik vind Rik echt een vd minste kandidaten ooit. Wat een onzin dit. Chris niet in de finale omdat hij geen joker heeft terwijl hij juist het meest de winst verdient

Lekker subjectief. Waarom verdient Chris de overwinning meer dan Rik? Het was zoals hierboven vermeld is inderdaad heel slim van Rik om de jokers van Chris af te pakken.

Jokers verdienen in de allerlaatste aflevering is discutabel, maar dit is ook niet helemaal fair om tegenover Rik zo te spreken imo.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #56 Gepost op: 26-02-2015, 23:04:25 »
Mwah, wel redelijk. Loop hier al sinds 2000 mee dus ik weet een en ander van tunnelvisies. Ook bij mezelf hoor.
 ;)

Volgens mij niet de bedoeling om mensen letterlijk af te vallen hier.... Serieus

Maar grappig gezien ben je wel  ::ontopic::

Want je zit idd in het zinloos topic

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #57 Gepost op: 26-02-2015, 23:05:16 »
Waarom doe je zo lullig?  ::niet-ok::

snel geraakt zeg... relativeer eens.
Maar in mijn beleving heeft het er nog nooit zo dik boven op gelegen als in deze serie.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline revelation

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #58 Gepost op: 26-02-2015, 23:05:54 »
Ben enigszins teleurgesteld door deze zinloze aflevering... Voor mijn gevoel getuigde die weinig van een finale.  Door twee executies was er alleen tijd voor twee 'kleine' opdrachten aan de ronde tafel en op de markt. Waar zijn die spannende opdrachten met een sportieve uitdaging gebleven? Waarom geen dubbellange aflevering met een grandioze finaleopdracht in plaats van een schreeuwdictee en een terugblik op de opdrachten?  

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #59 Gepost op: 26-02-2015, 23:06:27 »
Mwah, wel redelijk. Loop hier al sinds 2000 mee dus ik weet een en ander van tunnelvisies. Ook bij mezelf hoor.
 ;)
Kennelijk heb je dan iig nog steeds niet door dat afzeiken niet de bedoeling (en sowieso onnodig) is. Eg jammer, die opmerking van je..