Haha, precies mijn gedachte vanavond. Al denk ik dat je met 4 uur nog redelijk voorzichtig bent met je schatting Toen ik de promo zag had ik nog even de hoop dat ze boven op de berg van Sigiriya de ontknoping zouden doen, maar helaas
Trouwens, wat een verrekt mooie omgeving daar!
Voorafgaand aan de uitzendingen van dit seizoen heb ik op dit forum meerdere keren lopen verkondigen wat een fantastische/geweldige bestemming Sri-Lanka is. Ook voor een prgramma als WIDM. Ik mag toch aannemen dat de meeste van jullie genoten hebben van de sfeerplaatjes en beelden van de omgeving?
Toch vind ik het jammer dat de productie niet (veel) meer uit de beschikbare locaties heeft weten te halen. Een aantal van mijn vooraf genoemde 'zekerheidjes' is niet eens in beeld geweest! De finale had idd heel mooi boven op de top van de leeuwenrots van Sigiriya gespeeld kunnen worden. Dat ding kwam wel in de promo van afl.9 voorbij, maar helaas...
Naar mijn bescheiden mening zijn ze te lang in Colombo blijven hangen, zijn er te veel opdrachten op de markt uitgevoerd, is er nauwelijks gebruik gemaakt van de geweldige natuur in het binnenland en zijn er sowieso ongelukkige keuzes gemaakt.
Yala National Park kwam halverwege het seizoen voorbij. Dat is een schitterend natuurpark met olifanten, luipaarden, kraanvogels, etc, etc. De groep is daar heen gegaan en er kwamen een paar sfeershots voorbij, maar wat schetste mijn verbazing: er werd een opdracht uitgevoerd met het parkeren van vrachtwagentjes in een nieuw aan te leggen havengebied wat ten koste gaat van de natuur daar...