Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 191567 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #380 Gepost op: 13-05-2016, 20:16:21 »
Gefeliciteerd  ::bravo::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #381 Gepost op: 13-05-2016, 22:04:58 »
Proficiar Pac!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #382 Gepost op: 21-05-2016, 23:12:43 »
Ik heb een vraagje voor mede molspeurders.

Ik ben heus niet naief en ik weet best dat er soms shots die eerder zijn opgenomen later in de aflevering geplaatst worden maar ik zit nu s14 terug te kijken en wat me stoort is hetvolgende:

De productie laat hier overkomen alsof de openingsexecutie een soort van Knal into het nieuwe seizoen was.
Ik kijk nu de aflevering terug en net voor dat ze op het eind de laatste 10 vragen van de test maken zie je Daphne en Jan Willem een gesprek voeren over op wie zij hebben ingevuld de 1e 10 vragen. Jan Willem zegt daar tegen Daphne
Ik zit op Maurice en Jennifer en daardoor ook op Aaf. Jennifer en Aaf hebben de opdracht met lichtseinen samen gedaan, dus dat zou betekenen dat ze die opdracht de avond daarvoor al hadden gespeeld. En dat het dus niet aankomen in Hongkong- Executie - markt opdracht- sein opdracht - 2e executie was.
Bovendien hebben ze bij de 2e executie ook ongeveer dezelfde kleding aan als op die dag. Sommige dragen hetzelfde, en sommige hebben zich omgekleed of deels omgekleed.

Ik vroeg me af of meerdere mensen dit gezien hebben? Normaal stoort me het niet zo als een opdracht eerder is gespeeld en later erin is geplaatst maar het idee van BAM executie terwjil er dus al opdracht gespeeld was vind ik achteraf dan beetje jammer.. Ik weet dat het tv is dus misschien zit ik wel fout? Zouden ze gewoon meteen de executie gehad hebben?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #383 Gepost op: 1-06-2016, 13:31:07 »
Was dit hier al genoemd? Wie is de Mol heeft alweer een paar weken terug een Zapplive-award gewonnen als beste TV-programma :D
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #384 Gepost op: 1-06-2016, 16:53:00 »
was hier niet genoemd, maar ik had het wel gehoord.
Das wel goed nieuws, want de jeugd heeft de toekomst :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #385 Gepost op: 7-06-2016, 23:46:41 »
http://www.mediacourant.nl/2016/06/niels-geusebroek-wil-graag-in-expeditie-of-de-mol/


Was dit al ergens geplaatst? Zou toch grappig zijn als iemand dat een keertje roept terwijl diegene dat jaar gewoon mee gaat. ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #386 Gepost op: 15-06-2016, 09:28:04 »
Art weet al wie gewonnen heeft...  ;D

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #387 Gepost op: 6-07-2016, 15:08:05 »
Vorige maand heb ik een Mol-dag georganiseerd voor vrienden van me. Er waren in totaal vier opdrachten, twee ’s middags en twee ’s avonds, met alles erop en eraan. Erg leuk en leerzaam om Wie is de Mol? eens van de andere kant mee te maken! Vrijwel alles heb ik zelf bedacht en gemaakt. Een vraag die voorkwam bij de tweede opdracht (een wandeltocht), is echter voor een deel ontleend aan
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Daarmee kon ik namelijk een verborgen aanwijzing geven naar de Mol. Ik plaats hieronder een ‘kaal’ plaatje ervan, zodat geïnteresseerde puzzelaars daarmee de voornaam van de Mol kunnen achterhalen.



Gelukkig werd deze verborgen aanwijzing niet gevonden. Voor een miljoenenpubliek zou de aanwijzing veel te gevaarlijk zijn. Er waren die dag diverse verrassingen en ook andere hints naar de Mol voor de kandidaten, maar het voert wat ver om die allemaal op te noemen. Al met al een leuke overbrugging naar het nieuwe echte WIDM-seizoen!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #388 Gepost op: 6-07-2016, 23:03:24 »
Art weet al wie gewonnen heeft...  ;D

Echt? heeft ie dat gezegd??

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #389 Gepost op: 7-07-2016, 13:40:26 »
Rik van de Westelaken stapt na zeventien jaar over naar Net5. Hij zal voor de zender de wereld over reizen om een reportagereeks te maken. Hij spreekt van een nieuw avontuur.

Van de Westelaken begon zijn carriere bij de Amsterdamse zender AT5. Voor de NOS presenteerde hij naast journaals ook enkele keren het jaaroverzicht en de uitzending over de dag van nationale rouw na de MH17-ramp.

In 2015 won Van de Westelaken het tv-programma Wie is de Mol?  Het afgelopen seizoen presenteerde hij Moltalk. Hij heeft hierdoor ontdekt ''hoe louterend het is om los te komen van de dag''.


Bron: NOS Teletekst, 7-7-2016

Online joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #390 Gepost op: 7-07-2016, 15:13:46 »
Rik van de Westelaken stapt na zeventien jaar over naar Net5. Hij zal voor de zender de wereld over reizen om een reportagereeks te maken. Hij spreekt van een nieuw avontuur.

Van de Westelaken begon zijn carriere bij de Amsterdamse zender AT5. Voor de NOS presenteerde hij naast journaals ook enkele keren het jaaroverzicht en de uitzending over de dag van nationale rouw na de MH17-ramp.

In 2015 won Van de Westelaken het tv-programma Wie is de Mol?  Het afgelopen seizoen presenteerde hij Moltalk. Hij heeft hierdoor ontdekt ''hoe louterend het is om los te komen van de dag''.


Bron: NOS Teletekst, 7-7-2016

Dat had ik nou nooit verwacht! De NOS zal wel spijt hebben dat ze hem aan WIDM hebben mee laten doen.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #391 Gepost op: 7-07-2016, 15:19:19 »
Naar Net5. Lijkt me nu niet de ideale zender om naar over te stappen. Ik vraag me wel eens af hoeveel kijkers die gemiddeld hebben. Jammer hoor. Ik vond het altijd prettig om via hem de nieuwsberichten te horen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #392 Gepost op: 8-07-2016, 01:24:52 »
Heeft echt niks met Wie is de mol te maken, zijn overstap......

Btw. Jammer dat hij vertrekt bij de NOS maar waarschijnlijk betekent dit ook dat Vivienne Moltalk in haar eentje gaat doen aan tafel (of een andere tafelheer of dame krijgt die beter past), neem aan dat Rik vanuit Net5 niet Moltalk gaat presenteren meer.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #393 Gepost op: 8-07-2016, 06:54:14 »
hij benoemt widm zelf in een interview over zijn overstap, ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #394 Gepost op: 8-07-2016, 14:01:02 »
hij benoemt widm zelf in een interview over zijn overstap, ;)

Ik doelde op dat hij een eventuele noodgedwongen overstap zou moeten maken en dat de NOS hem minder serieus was gaan nemen nadat hij aan Wie is de Mol had meegedaan.Dacht dat dat bedoeld werd. Maar als hij er zelf voor heeft gekozen, wat blijkt, dan snap ik wel dat WIDM eventueel een extra duwtje heeft gegeven in de zin van 'andere dingen willen doen'. Maar in het interview dat ik heb gelezen geeft ie aan dat ie al voor WIDM ( MH17 ramp) al ideeen had om een overstap te maken.

Off topic ik had vandaag Margriet en haar vrouw in de winkel. Leuk mee gekletst. Heerlijk persoon.
« Laatst bewerkt op: 8-07-2016, 14:02:48 door Rämon »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #395 Gepost op: 8-07-2016, 18:21:15 »
Heeft echt niks met Wie is de mol te maken, zijn overstap......

Btw. Jammer dat hij vertrekt bij de NOS maar waarschijnlijk betekent dit ook dat Vivienne Moltalk in haar eentje gaat doen aan tafel (of een andere tafelheer of dame krijgt die beter past), neem aan dat Rik vanuit Net5 niet Moltalk gaat presenteren meer.
Vivienne heeft ook een transfer gemaakt dit voorjaar. Van AVRO-Tros naar WNL. Is nog maar de vraag of ze exclusief vastligt, of net als Rik van de NOS een Avro-Tros programma als Moltalk mag doen. Dus misschien komt er wel een volledig nieuw presentatieduo opnieuw?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #396 Gepost op: 8-07-2016, 18:24:28 »
Die jongen van de zondag met Lubach, zou die het niet kunnen?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #397 Gepost op: 8-07-2016, 19:56:48 »
Die jongen van de zondag met Lubach, zou die het niet kunnen?

Tex de Wit?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #398 Gepost op: 8-07-2016, 20:09:35 »
Komen jullie nog op wieisdemol.nl? Bij mij is-ie geërrord... ???
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #399 Gepost op: 8-07-2016, 20:14:14 »
bij mij ook error
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.