En dit is op geen enkele andere foto te passen?
Super mooi werk! Maar ik kan haast niet geloven dat het dit is....ze weten toch dat er altijd wel iemand is, in dit geval Rat, die een puzzelwonder is? En dan geef je het wel erg vroeg weg.
De kloosterhint zou echt utlegbaar kunnen zijn als "contra Klaas". Dit niet....
Edit: 3D valt een stukje over 1B of lijkt dat zo?
Sommige stukjes zijn prima op andere foto's te passen, in elk geval op deze foto in andere formaten (ik heb er namelijk heel veel geprobeerd en dacht eerst dat het echt veel groter moest zijn.) Wat mij vertrouwen geeft is de stukjes in het haar, daarin zitten kleine kleur afwijkingen en die stukjes passen heel erg goed. En de aansluiting tussen de linkerschouder dat aansluit op een stuk van de v-nek van het shirt.
Er zijn inderdaad stukjes die over elkaar heen vallen, maar alles past in de horizontale rijen. Ik ga er vanuit dat er meerdere vellen met briefjes zijn geprint met dezelfde achterkant. Sommige stukjes zijn hetzelfde (hoewel iets anders afgesneden).
Wow Rat wat gaaf! Wat een werk .
Het GIFje is heel tof, maar ik weet niet of ik het helemaal snap. Op dat laatste stukje zit linksonder duidelijk iets wat er op de foto zelf niet zit, maar je zegt dat het perfect past? Of er is iets gedaan met de achtergrond ofzo?
Zwarte stukjes heb ik niet veel aandacht aan besteed. Links onder zit een stukje dat perrongelijk iets verschoven zit, maar beter past. Midden onder zit een zwart stukje waar een bruin puntje in zit, deze staat bijna zeker fout, maar ik had geen zin te veel tijd te steken in al die zwarte stukjes. Het zou kunnen dat er nog een paar extra zwarte regels onder horen, maar ik wou de hoogte van het plaatje beperkt houden en vel informatie missen we er niet door.
Het IMGUR album die ik heb heb gelinkt staan de plaatjes wat groter als in de GIF.
Ik wil 'm wel voor je hosten. Stuur maar naar mijn mail. (Zie profiel.)
Top! Ik zal mogelijk wel pas morgen worden, want ik heb vandaag weinig tijd.
Even eenvraag. Dat stukje langs zijn linkeroor(vanuit de kijker links) waarom wijkt dat af van je patroon?
Daaris vast een reden voor, maar ik kan het niet uit het filmpje halen.
Wat Koemba zegt.