Ja Beagle, ik heb het nog steeds niet gevonden en gezocht en gezocht Je mag hier alles posten hoor, is geen spoiler, zijn jouw theorien van Bruno.
Ga het na gisteren echt niet meer posten hoor, zelfs niet als spoiler, want geen theorie meer... ik weet niet hoe het in WIDM gaat maar in de Vlaamse mol worden traditioneel visuele hints geplaatst voor de kijker thuis. Die staan los van de proeven en die heb ik in deze aflevering toch wel duidelijk gezien... Het is echt een kwestie van je in de schoenen van de makers zetten en te bedenken hoe en in welke beelden je makkelijk paaseitjes kan verstoppen, maar die de kijker toch kan vinden door tv of pc scherm af te speuren, zien wat er te zien valt, verbanden te leggen en de gevonden feiten te checken...
Ik heb mijn eitjes tot nu gevonden in afl 2,4 en 5 en als je dan naar het mollenspel kijkt zie je echt wel door wie en hoe er op je hoofd wordt gepoept....
De mol begint zelfs een beetje overmoedig gedrag te vertonen alsof hij de kandidaten echt wil helpen hem te vinden...
En neen, je hoeft geen tijd te verliezen door op zoek te gaan naar ovale-eitjes-vormen... zoek in de letters en cijfers die écht overal aanwezig zijn. En bedenk daarbij dat je als cameraman moet zorgen dat je die op een duidelijke (=focus) en toch verdoken (=subtiel) manier in de huiskamer moet krijgen.
Een mogelijke reis naar Argentinië is natuurlijk niet te versmaden, maar voor mij draait dit forum toch voornamelijk rond het gezamenlijk zoekplezier, en dat wil ik echt niet bederven.
Zal dus met plezier forum verder lezen, maar niet meer posten.
Succes!