Buenos aires Radio 1 = B + R + UNO ...
Yes! Good job! Super gevonden! Die vetgedrukte B en R was al moeilijk om te missen, en vond het al zo vreemd dat ze dat zo duidelijk in beeld brachten. Dacht eerst té duidelijk. Maar natuurlijk is er een verklaring, dat bord stond er alleen maar die dag!
En met UNO erbij wordt het een zeer sterke aanwijzing richting Bruno. Grappig toeval ook, in de extra's spelen de kandidaten een spelletje UNO, om de aandacht al hierop te vestigen of was dat gewoon onschuldig vertier?
Radio 1 is daarnaast ook nog eens Bruno's favoriete zender en de oude haven van presentator Gilles De Coster, hij presenteerde hier tot 2012 'De ochtend'. Daarna begon hij aan zijn avontuur bij Woestijnvis.
Het bewijst dat er wel degelijk hints te vinden zijn. Alleen zetten de makers blijkbaar ook dwaalsporen uit, zo begreep ik toch uit hun interview in Humo. Ik hoop dat dit er geen is. Maar we zien Bruno en Issabel het gebouw binnengaan wanneer het in beeld is, dus ik heb er een goed oog in. Net nu ik een klein beetje aan Bruno begon te twijfelen komt er iemand met dit! Merci om de punten te verbinden!