vanuit een gilles tunnel luisterend naar dezelfde biecht zegt ze nadrukkelijk dat stijn een andere mol moet kiezen en wel een man ( ie en diene). dus zit hanne op gilles als Mol en stijn op cathy
Tja, ik vind het zelf dus heel onwaarschijnlijk dat Stijn er op Cathy is uitgegaan, maar ik kan het niet hard maken, dus wat moet je dan? Afwachten, dat is het enige dat je kunt doen.
Natuurlijk zijn de makers niet gek en zien we niets dat 100% zekerheid geeft, maar voor mij klopt er gewoon iets niet in Hanne's uitspraken en redeneringen waar het Stijn betreft. Ze had hem de vrijstelling gegund, ze zou graag met hem in de finale staan, maar heeft haar verdenkingen niet met hem gedeeld. Terwijl ze blijkbaar wel weet dat hij op het verkeerde spoor zit. Dus hij heeft zijn verdenkingen wel met háár gedeeld? Uit het gesprekje dat we zien tussen die twee blijkt dat dan weer niet.
Zelfs als Hanne onthuld wordt als de Mol zal het voor mij nog wel een paar dagen duren voordat ik dat echt geloof.
Ja, het verbaast me wel dat jij het (nog steeds) zo ongelooflijk zou vinden als Hanne de Mol zou blijken te zijn. Als uiteindelijk blijkt dat Gilles de Mol is, is het spel blijkbaar anders gespeeld dan ik nu vermoed, maar ongelooflijk zou ik het niet vinden. Hetzelfde geldt voor Cathy, al kan ik me in dat geval niet voorstellen dat ze zich al zo vroeg in het spel verraden zou hebben, aangezien ze al gelijk zo verdacht werd bij velen. Een dergelijke Mol verwacht ik niet in deze fantastische serie.
Als Stijn onthuld was als Mol, dát had ik waarschijnlijk moeilijk kunnen geloven, maar Hanne is wat mij betreft van een hele andere orde. Die heeft (wat mij betreft) allang verraden dat ze niet zo'n onschuldige spring-in-het-veld is dan je misschien op het eerste oog denkt.