Van de hemel naar de hel vorige week. Wat een vrolijke dag zou worden dinsdag, napraten over de ontknoping van De Mol, iets waar ik heel erg naar uitkeek na het live te hebben meegemaakt ... werd een verschrikkelijke dag die we nooit meer zullen vergeten. Heb ook nog eens een naast familielid dat dinsdag jarig was. Hebben we dan maar uitgesteld gevierd dit weekend, maar die datum zal in ieder geval wel altijd verbonden blijven aan de bedroevende gebeurtenissen in Brussel.
En te denken dat ik het weekend ervoor nog de hele dag de metro heb genomen in Brussel, wel aan de andere kant van de stad. Die lijnen hebben heel de week niet meer gereden. Zoiets zet je natuurlijk wel even aan het denken. Gelukkig is iedereen die ik ken ook veilig en wel maar het maakt het daarom niet minder erg.
Het nieuws van Kinepolis Antwerpen heb ik ook gelezen, een dag na de ontknoping ontruimd. Daar waren maandagavond al twee militairen te zien bij de uitgang van de receptiezaal, maar ik heb begrepen dat het dinsdag werd ontruimd op vraag van het crisiscentrum. Verder geen info meer gehoord daarover, alleen dat het de hele dag dicht is gebleven. Lees wel net dat het zelfs twee dagen dicht is gebleven en dat een ander evenement werd afgelast. Had dus inderdaad heel anders kunnen zijn, was blijkbaar wel degelijk een mogelijk doelwit.
Gelukkig ook niet te veel slechte grappen gelezen over 'De Mol' die heel de boel saboteerde. Bon, ik heb eindelijk weer wat zin om het over onze Mol te hebben. Net op tijd want straks is al de laatste aflevering!
And then, life goes on ... tot De Mol V!