Ik ben geen moderator maar ik wil er wel iets over zeggen, voor zover het mij aangaat.
Ik heb afgelopen weekend in het helpdesktopic een post geplaatst die over de grens ging. Ik plaatste dat omdat ik de indruk had dat een actief lid (niet Dolfie, maar dat doet er verder eigenlijk niet toe) in dat topic geschoffeerd werd. Ik heb in mijn post iets gezegd over dat ze een vervelend woord voor dat actieve lid gebruiken en dat ik dat bepaald niet leuk vond. Mijn precieze bewoordingen weet ik niet meer, maar ik heb de forummers daar wel mee beledigd, zonder scheldwoorden te gebruiken imo.
Op mijn post kwam een reactie op terug. Zowel mijn post als de reactie daarop zijn verwijderd door de moderators, geheel terecht.
Vervolgens zag ik vandaag dat iemand daar iets post over de kl**tz*kken die gelijk hebben dat ze nu mensen gaan uitschelden oid. Persoonlijk vind ik het woord met de sterretjes echt veel te ver gaan, zeker omdat ik daar persoonlijk mee werd bedoeld. Om te voorkomen dat ik weer daar zou reageren, en de zaken nog verder uit de klauwen zouden lopen heeft Dolfie een slotje geplaatst. Ook omdat de laatste posten duidelijk maakten dat ze gaan overleggen over een ander medium, en Dolfie gaf dan ook aan dat ze dat via persoonlijke berichten wel kunnen regelen.